Jump to content


Akumulatori



121 replies to this topic

#41 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 December 2014 - 13:16

View Postdajteh, on 29 December 2014 - 12:18, said:

Mene iznenadjuje sto klasicni olovni akumulatori slabo drze na purejetu, 12V 9Ah. To sam vidio i prije na mc3, jedva da izdrzi 1 god kako treba. Istina da PJ uvijek vergla dok pali, ali di je 9Ah????

Ja sam samo ove sezone sebi promjenio 3 akumulatora od 9Ah na PJ. Zasto? Iz razloga sto prvih 10 dana vrti veselo dok pali motor, a kasnije vec oslabi malo i uopce nema kapacitet od 9Ah. Mjerio sam mu napon dok je ugasen i bude oko 12.6V, a imam jedan ludi od 4Ah taj drzi oko 13V i vise konstantno.

Jedini koji mi je najduze drzao i iznenadio me je poneki sa 4Ah, to je valjda sreca nece nikad da crkne a mozes anlasovati koliko hoces tako reci. I onaj akumulator sa spiralama unutra, bez kiseline, on drzi vec 6 godina.
Kakav je to sa spiralama??

#42 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 December 2014 - 16:36

http://www.leertouwe...31500-CTX4L.jpg

Evo ovakav

#43 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 10 January 2015 - 18:26

Ja juce zbog ( relativno ) lepog vremena , posle dve nedelje sa police skinuo acu i vratio na skuta ...neplanirano ...Posle dvonedeljne pauze i cetiri - pet alnasovanja . probudio se i upalio ...Kineski acu pokazuje iznenadjujucu vitalnost koju nisam ocekivao , ako ovako nastavi ima da sa njim udjem na priolece u novu sezonu , sto mi se nikad nije desilo ...najcesce s proleca novi ...sest godina , pet akumulatora ...

Ovaj BRUS LI pali i u sred zime ? Jbem li ga ?

#44 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 10 January 2015 - 23:17

Moj prvi akumulator, fabricki eagleov je trajao 5 god. Fora je da se sto vise pali na kurblu, taj akumulator nije kao obicni, uz njega dolaze neke bocice i kad sipas kiselinu mozes da ga izvrces i ne moze se prosuti jer nema odusak za prelivanje... Fabricki je bio 6Ah, zamenio sam ga identicnim samo od 7ah, za sada ovaj novi super radi..

I umalo da zaboravim najvaznije da kazem, motor je uvek parkiran u garazi koja je spojena sa kucom i nikad temp nije ispod 5 stepeni kad je najveci minus, sad kad je temperatura malo ispod nule tamo ima 10-15 stepeni..

Edited by bojan681, 10 January 2015 - 23:22.


#45 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 January 2015 - 11:43

I ja sam praktikovao prvo paljenje na kurblu, da ga sto manje opterecujem , ali ni to nije pomoglo , a kao najvece djubre od akumulatora se pokazao onaj zelatinski koji nije trajao ni sest - sedam meseci i odmah sa prvim hladnim danima je poceo da pokazuje znake slabosti , a u toku zime je potpuno otkazao i nije se moglo ama bas nista uraditi ...

Najgore je to kad je napunjen , taj dan pali , a vec posle dan- dva stajanja nece ni da cuje - mrtav skroz ...tu nema nikakve pomoci , jako samopraznjenje i kraj ...kupim novi stavim i sve u redu , sta drugo ?

#46 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 12 February 2015 - 11:54

Onaj Kinez od akumulatora koga sam kupio proslog proleca i od koga nisam ocekivao Bog zna sta , pokazuje iznenadjujucu vitalnost ! Za sada je ostao na squtu i na ovom hladnom i vlaznom vremenu vrti alnaser sasvim pristojno ...Praktikujem da svaki dan upalim i pustim ga da odradi na leru koji minut uz povremeno dodavanje gasa, mislim da je tako bolje, svi delovi malo rade, bolje je zrtvovati malo goriva , nego posle nekoliko nedelja stajanja nece da upali zbog ko zna cega ...

Izgleda da sam naisao na dobar accu ...

#47 plameni

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,591 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPiaggio NRG MC2,Piaggio Zip

Posted 12 February 2015 - 21:02

Otkad koristim c-tek nemam tih problema.uz njega sam dobio poseban dodatak koji se postavlja na akumulator i na zavrsetku ima konektor.Nema skidanja akomulatora samo prikacim konektor za c-tek i zaboravim na njega.Moze celu zimu da stoji prikacen u modu odrzavanja

#48 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 16 February 2015 - 02:27

Ja koristim Tashima Japan evo vise 4 godine kako je imam, bila mi je na stari motor, prefrlio sam ga na sadasnji kada sam prodavao stari a od novog taj kineski acu na stari motor i sa njega sam ga prodao, lose iskustvo imam sa te kineske baterije, ne izdrze ni jednu sezonu. Za Tashima acu sve pohvale.

#49 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 17 April 2015 - 11:14

E, ne mogu da verujem ! Ovog proleca prvi put od kad imam skut , ( 6 godina ) , da nisam kupio novi accu ! Ovaj BRUS LI , ortodoksni kinez koga sam prosle godine s pocetka sezone platio 1400,00 din. , ne ocekujuci Bog zna sta od njega , preziveo je zimu i to na skutu , bio je skinut svega dve nedelje , a posle nisam hteo da ga skidam ...u garazi je cele zime bilo oko nule , malo tamo , malo vamo , ali tu negde ...kad je bilo hladno na svakih nekoliko dana kad se setim, povremeno sam ga palio i to prvo paljenje na kurblu , a posle koji minut probam na alnaser i uvek je palio ...vrtio je odlicno ...

Sad je sezona uveliko pocela , nema vise niskih temperatura , a ja kakve sam srece pre bio sa prethodnim akumulatorima , cim spoljna temperatura padne ispod 10 strepeni pocnu da otkazuju ...sa ovim to nije bio slucaj , ovaj je iznenadjujuce vitalan ...eto, ko na sta naidje , nema pravila ...

#50 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 April 2015 - 12:00

U sredu sam i ja pazario akumulator. Stari dynavolt je otkazao totalno. Prve sezone je korektno radio i tada sam jos imao anlaser. Te zime je stajao u kuci i punjen je svake druge nedelje. Sledece sezone je vec kilavio i onda sam i uklonio anlaser i bendiks. Ove sezone je vec totalno otkazao u meri da ni migavci nece da rade koliko malo struje drzi. Posle noci punjenja ujutru pokaze 4,5V napon. Uzeo sam novi, VARTA od 4ah jer mi vise i ne treba. Redovna cena 1700 din kiselinski sa garancijom 25 meseci. Dao neki stari od kola 66ah i dobio popust 600 din. Znaci celih 1100 din za vartu. Sad ostaje da se vidi kako ce da sljaka.

#51 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 17 April 2015 - 12:49

vama daju tak dugo garanciju za mali aku od skutera?

#52 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 17 April 2015 - 14:17

I to bez provere na 6 meseci. Pitao ja prodavac kaze ne treba.

#53 Anabellas

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 533 posts
  • MestoZagreb
  • VozimDerbi Rambla 300i

Posted 17 April 2015 - 15:15

dobro sad si 2 god makar miran onda

#54 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 17 April 2015 - 19:42

Ako je garancija tako duga onda je proizvodjac sam sebe ukopo :D

#55 qrp

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 171 posts
  • MestoZA
  • VozimFavorit Spider

Posted 18 April 2015 - 11:33

Sve je to proračunato, traje taman toliko.
Ja sam problem mrtvog akumulatora rešio rastvorom gorke soli, aku je ostao suv pred kraj prošle sezone dodao destilovanu vodu stavio na punjač ali cvrc napon kad se napuni 9,2V.
A aku nov 2014 kupljen i već ispario, greota da se baci.
Kupio u apoteci kutijicu gorke soli od 30gr zamešao kašu i ravnomerno rasporedio u ćelije. Ostavio preko noći da se rastopi. Priključio na punjač bez regulacije struje, 12h punjenje pa pražnjenje pa opet još jedan takav ciklus. Nakon toga ostavljeno na punjač sa regulacijom, i tek nakon 15h konstantnog punjenja aku je počeo da bućka, ispražnjen sijalicom, i onda normalno punjenje pa na skuter :kurbla: i za evo ga radi bez problema sada.

Mala napomena nemojte u apoteci da tražite veće pakovanje gorke soli, da vas apotekarka ne bi pogledala čudno kao mene, gorka so se koristi za opstipaciju :lol:

Edited by qrp, 18 April 2015 - 11:34.


#56 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 09 August 2015 - 23:45

PROVERITE SVOJE AKUMULATORE !!! Pre par dana radio nesto oko skuta resio da proverim accu ...Jedna celija do pola suva , ostale na donjem dozvoljenom nivou ...Palio je normalno , ali to nije smelo da ostane dugo tako ...dolio destilovanu do gornjeg dozvoljenog nivoa , posto samo voda isparava ...time se i gustina elektrolita vraca u propisane granice , a akumulatori koji ostanu suvi neko vreme znaju da se prevuku na celijama oksidom i tako koriste , osim pada kapaciteta nekad se i ne oporave ...zato oprez i preventivna kontrola !

#57 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 August 2015 - 01:02

Svaka cast miso, ovo vreme (nevreme) od 40 srepeni je ubica za akumulatore! Ocas posla ispari kiselina i celija ostane suva.

#58 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 25 September 2015 - 08:50

Jbo me kumulator!!!Taman sam nahvalio ovog mog Brus Lija kako pali vec drugu sezonu , a ono poceo sam sve cesce da ostajem bez struje...i to u sred leta ! Sta ce biti za mesec dana tek Kinesko sr. sastavilo godinu i po ...to im je vek - jedna sezona ...

I sto mi je najgore , pre neki dan sam sebi nepotrebno napravio posla , sumnjajuci na sve , samo ne na accu . posto sve radi , i svetla i alarm punim intenzitetom , skinem alnaser , proverim , sve OK , skinem automat alanasera , u dobrom stanju , uradim mu reviziju nepotrebno , pri tom pokidam zicu na spulni , pa sam morao skroz odmotati i ponovo premotati ...sve to nepotrebno ...proverim celu elektrosemu , nista ne mogu da nadjem , na kraju premerim napon akumulatora , a ono 11.6 V ! Prazan !!! Pre ovih nepotrebnih radova preslo me to sto nije hteo da vrti ni na veliki accu od kola , ne zmam zasto , veliki prelazni otpor kroz kablove , slab kontakt , otkud znam ...

Uglavnom , resio sam , znam sta je ...los accu ...za sada cu se slepati ovako , ide zima , pali nekoliko dana i ovako , a kad nece , tu je stara dobra kurbla , nista bez nje ...na prolece novi , ko zna koji po redu vec ...

#59 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 25 September 2015 - 09:25

Eto ti slepilo, sve sve al nije kinez los.. , na kraju poklekne i najstorska dijagnoza, valda se testira pod opterecenjem sunce mu poljubim, pa se nakon toga donosi zakljucak..

Inace moja iskustva govore da dosta cesto ume da poklekne relej, onaj okrugli kod sedista koji oksidira i ne prenese struju alansovanja uvek, a ona je oko 20A..

#60 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 25 September 2015 - 10:36

Moram da se dopišem. Sećate se kako sam kukao na moj Varta accu 9Ah kad sam ga kupio pre dve godine, čudno mi bilo što je nov bio totalno prazan pa sam morao prvo da ga držim na čoperici 24h. Evo preživeo je dve zime (kupljen 2013) i skoro 3 sezone (2013, 2014, 2015) i još radi nekim čudom, a maltretirao sam ga baš svojski tokom tuninga i experimenata, naverglao se za medalju, ja nemam kurblu, a nije nijednu zimu prezimio u toplom il na punjaču, samo sam povremeno, kad se setim, trknuo u garažu pa kresnuo mašinu da radi bar pola sata.
I dan danas vergla bez pardona, a nisam ni zavirio unutra ima li dovoljan nivo kiseline, sad bi ipak trebalo, zlu ne trebalo.
Ipak treba verovati brendu.





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users