Spider X5 2T
#41
Posted 14 October 2017 - 22:09
1. Ne odgovaraju remenice od piaggia na tvoj primar.
2. Slab start imas zbog centralne opruge, one velike, a ne zbog malih oprugica. Centralna opruga drzi prenosni odnas u "prvoj" brzini, možeš da natežeš male oprugice kvačila da kreće i na 7k rpm ali ti to neće pomoći jer je prenos u "trećoj" brzini. Samo ćeš spaliti kvačilo...
#42
Posted 14 October 2017 - 22:45
#43
Posted 14 October 2017 - 22:59
Od 16min i 20 sec prikazuje postavljanje Pia remenice.
#44
Posted 14 October 2017 - 23:17
Kao sto ti je lauda predlozio,potrazi od franko morini masine(suzuki katana,aprilia sr ditech) ta masina nosi 123mm remenicu koja je linearna I koja ce puno vise doneti nego piaggio remenica
Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
#45
Posted 14 October 2017 - 23:28
Srećno u radovima, pratim.
#46
Posted 21 October 2017 - 15:37
#47
Posted 21 October 2017 - 15:38
#48
Posted 21 October 2017 - 16:10
Jesi li morao da menjas i lezajeve u remenici ili su dosedi na minareliju i piaggiu isti na osovini primara?
#49
Posted 21 October 2017 - 16:45
#50
Posted 21 October 2017 - 16:51
Dobro proveri precnike lezajeva i precnik primarne osovine, mislim da nisu isti i da se remenice ne oslanjaju svojim lezajevima na osovinu to moze da bude problem. Piaggiova osovina i lezajevi na remenicama su 16mm.
#51
Posted 21 October 2017 - 17:24
#53
Posted 21 April 2018 - 20:06
Edited by canibal86, 21 April 2018 - 20:08.
#54
Posted 21 April 2018 - 20:54
Ne sluze dihtunzi pod cilindrom za odokativno poravnavanje klipa i cilindra, niti ti to neko napamet moze reci, sada ces videti i zasto...
Proracunom moras utvrditi koliki stepen kompresije ces napraviti, a prema njemu kalkulisati podbacivanjem odredjene debljine dihtunga ispod cilindra i na taj nacin ostaviti veci ili manji prostor u zapremini valjka (klip u cilindru do ivice). O uticaju prevelike kompresije necu pistati, mislim da je jasno...
formula za izracunavanje stepena kompresije je sledeca:
K = Vukup / Vsab
pri cemu je:
Vukup - zapremina cilindra (radna zapremina motora) + zapremina dihtunga glave (ako ga ima) + zapremina C parametra (zamisljenog valjka izmedju vrha klipa i ivice cilindra + zapremina komore za sagorevanje u glavi - (minus) •zakrivljenje cela klipa•
Vsab - zapremina sabijanja odnosno kada je klip u gornjoj mrtvoj tacki, a cine je: zapremina dihtunga glave (ako ga ima) + zapremina C parametra (zamisljenog valjka izmedju vrha klipa i ivice cilindra + zapremina komore za sagorevanje u glavi - (minus) zakrivljenje cela klipa.
pri cemu su:
radna zapremina - r²π x h (poluprecnik klipa na kvadrat puta 3.1415 puta hod klipa)
zapremina dihtunga glave - r²π x h (poluprecnik rupe na dihtungu na kvadrat puta 3.1415 puta debljina dihtunga)
C parametar - takodje r²π x h
(poluprecnik klipa na kvadrat puta 3.1415 puta visina izmedju ivice cilindra ivice klipa)
Zapremina komore za sagorevanje (zapremina glave) se meri litriranjem - ulivanjem tecnosti putem manjeg sprica, obelezene pipete - bimete
•Zakrivljenje cela klipa• ukoliko klip ima zakrivljenje koje viri van gabarita tela klipa - 2/3r²π x h - ja racunam kao zapreminu kupe mada je pravilnije kao isecak lopte (dve trecine baze puta visina - dve trecine poluprecnik klipa na kvadrat puta 3.1415 puta razlika u visini izmedju ivice klipa i ukupne visine klipa)
a ukoliko klip ima pravilno udubljenje (solja, piksla) ista je formula za izracunavanje zapremine tog udubljenja u celu klipa ali se tada Kompresiona formula razlikuje jer se ova zapreima dodaje u racunici a ne oduzima:
K = Vukup / Vsab
pri cemu je:
Vukup - zapremina cilindra (radna zapremina motora) + zapremina dihtunga glave (ako ga ima) + zapremina C parametra (zamisljenog valjka izmedju vrha klipa i ivice cilindra + zapremina komore za sagorevanje u glavi + •zakrivljenje cela klipa (udubljenje)•
Vsab - zapremina sabijanja odnosno kada je klip u gornjoj mrtvoj tacki, a cine je: zapremina dihtunga glave (ako ga ima) + zapremina C parametra (zamisljenog valjka izmedju vrha klipa i ivice cilindra + zapremina komore za sagorevanje u glavi + zakrivljenje cela klipa(udubljenje).
ukoliko je udubljenje cela klipa nepravilnog oblika, kao npr komora za sagorevanje na glavi motora onda i tu treba izvrsti merenje litriranjem - merenje ulivanjem tecnosti.
------------------------------------------------------
Dakle ovako, pretpostavka je da 4t kinez od 50ccm ima stepen kompresije oko 10:1 i da sada kada si promenio cilindar sa povecanim precnikom klipa, a iz racunice ces videti da zadrzavenje glave nece nista dobro doneti, dobijas radnu zapreminu izmedju 70 i 80ccm i ludacki stepen kompresije koji naravno mali vazdusno hladjeni kinez nece biti u stanju da podnese. Moj topao savet je da dobro pretreses forum i pogledas sta je sve potrebno da bi se jedan 4t cilindar pravilno sklopio i vozio, ili da vratis taj kit prodavcu kao neodgovarajuci...
Ajd sad, meni nije bilo tesko sve ovo da napisem, nemoj nas izneviriti u proracunu i ozbiljnosti u skalpanju.
#55
Posted 21 April 2018 - 21:01
u principu sve je i kako sam napisao po pitanju stepena kompresije, jedina razlika u formuli je u klipu, zato sto 2t klipovi imaju ispupceno celo klipa dok 4t imaju udubljenja...
Ali (veliko ali), kanali na cilindru koji sluze za dovod smese (usisni-prelivni), kao i izduvni kanal, zavise u radu iskljucivo od visine klipa, dakle tek tu je igranka!
tu ce biti jos veca matematika, ja mislim da ce najbolje biti da vratis taj cilindar na policu...
#56
Posted 21 April 2018 - 22:00
#57
Posted 21 April 2018 - 22:28
Sto se tice uglova kanala koje klip zatvara/otvara svojim radom u pomeranju, neka ti polazna tacka bude gornja ivica klipa poravnata sa donjom ivicom izdunog kanala kada je klip u DMT, tada bi prelivni-usisni kanli trebali biti nesto nizi ispod ivice klipa i to je normalno. Ukoliko u takvoj postavci klip viri u GMT van cilindra onda taj cilindar nece biti dobar za upotrebu. Ako bi poravnao klip sa cilindrom u GMT pa kada ga spustis u DMT svi kanali budu otvoreni dosta vislje od same ivice klipa, ponovo, taj cilindar je lose koncipiran za normalnu upotrebu.
#58
Posted 21 April 2018 - 22:45
#59
Posted 22 April 2018 - 10:19
#60
Posted 22 April 2018 - 11:07
U pitanju je ovaj cilindar ako neko slucajno naleti da ne kupuje imat ce verovatno isti problem.
Edited by canibal86, 22 April 2018 - 11:16.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users