Jump to content


MOJ automatic A- 3



697 replies to this topic

#441 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 07 July 2016 - 18:04

Probaj da zamenis sijalicu mada verovatno nije do toga. Ne razumem se u automatika ali mislim da je problem sa namotajima.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#442 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 07 July 2016 - 18:50

ma nije to, ima jos neko neki predlog?

#443 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 07 July 2016 - 18:58

Imam ja, jedno 5 dana banovanje od tudjuih tema!

Postoji sekcija kratkih pitanja i odgovora za pitanja koje te muce! Ili otvoris temu o bas tom skuteru u garaza/moj skuter... Ne mozes spamovati tudje teme!!!

Sent from my GT-I9192



#444 Miri

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 498 posts
  • MestoBečej
  • VozimSprint Exactly

Posted 07 July 2016 - 19:03

Nisam znao gde da pitam... izvinjavam se..

Sent from my SM-G920F using Tapatalk



#445 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 13 July 2016 - 17:15

Posted Image

Razlika u precniku - klasika 115 mm, elektronac 100 mm
Posted ImagePosted Image

I razlika u gramazi ...gore elektronac, dole klasicni , 832, 690, razlika 142 grama . to ce svakako biti povoljno za razvrtavanje motora...

Zato se zove `malo Iskrino paljenje`...

#446 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 July 2016 - 21:42

142 gr nije malo i svakako će se sve lakše zavrteti...super Mišo

#447 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 23 July 2016 - 21:48

Da li si montirao paljenje?

#448 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 24 July 2016 - 17:00

Eh, nisam jos...pritisao me posao , a to je primarno...kao izbegavam da radim po ovoj vrucini , al` uvek ima nesto ...ne znam kako je kod vas , al` ovde kod nas kamile padaju u nesvest od vrucine...

Juce uradim na Airsalmaticu neki najosnovniji servis i to samo zato sto sam morao , tera se svaki dan i to mnooooogo , pa postao krs , poodvrtalo se sve zivo ...vidim, ne koci zadnja - pukla sajla , drzala se na koju licnu , pa, ajd` zameni sajlu ...trese puno u voznji - prednji tocak popustio , al` nije samo to ...ceo agregat se trese , popustila ona tri sto ga drze za stel ...pa, onda , zategni lanac , proveri ulje i jos poneka sitnica i ode sat vremena...bilo bi jos sto- sta da se uradi , ali ovo je bilo bas nuzno i moralo se ...

Za paljenje moram resiti ucvrscenje anker ploce , odgovara samo jedna rupa , a mora da bude bar na dve tacke...na srecu, imam jednu slobodnu masinu , pa cu to da vidim kako da izvedem na radnom stolu , pa onda to primenim na Airsalmaticu ...to ce biti ovih dana , samo da uhvatim malo vremena , sve cu poslikati kako sam uradio ...

#449 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 26 July 2016 - 07:27

Pretpostavljam da namotaji zaklanjaju ostale dve rupe za srafove?

#450 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 26 July 2016 - 08:46

Da , tako je ...moram videti kako cu to , uvek ima nekog resenja ....

#451 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 03 August 2016 - 14:50

Kako da resim ucvrscenje ovog elektronsskog ( AET) paljenja na blok ...svi znamo kako to izgleda na klasicnim blokovima A-3 i A-5 ...

Posted Imagepost a picture

Ucvrscuje se na tri tacke ...e, sad , Slovenac je na novim blokovima A- 55 za koje je to paljenje namenjeno , to konstrukcijski promenio i ono se ucvrscuje na dve tacke ...od toga jedna u gornjem desnom uglu odgovara , dok su druge dve , desna i donja poklopljene namotajima ...ne kazem da se mozda ne bi mogla anker ploca proslicovati i mozda bi malo bilo nategnuto sa glavama sarafa , ali ja bi se ipak odlucio da ucvrstim na dve tacke ...znaci, trebalo bi dodati oslonac anker ploce na onoj tacki da na sredini slica bude navoj za saraf...

Posted Imageupload pic

Mislim u podnozju bloka dodati komad u koji cu prethodno narezati navoj M-4 koji ce po visini odgovarati visini anker ploce i koji ce biti ulepljen tecnim metalom ...u potpunosti verujem novim tehnologijama i mislim da ce to biti dobro , a omogucice mi brzo i lako zakretanje anker ploce ...

#452 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 03 August 2016 - 16:38

Evo , narezao sam navoj M-4 u punom materijalu . po visini prilagodio . po njemu klizi anker ploca lepo , bez otpora ...zavrne se saraf u njega i ostaje samo da se ulepi tecnim metalom i ostaje tu zauvek ...tako, moze uvek da se montira i sa dve tacke , ovo novo a moze i ono sa tri tacke ...

Posted Imageimages hosting

gotovo , sad samo montaza ...markira se na bloku GMT, kao i na magnetu ...zatim se odredi pretpaljenje na 20 stepeni pomocu uglomera i veze stroboskop ...u trenutku preskakanja varnice svetlost treba da obasja repere ...ako je potrebno izvrsiti korekciju i onda se markira i to je to , ostaje tako zauvek za taj motor ...

#453 Depe

    Find Sexy Womans from your town for night

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,239 posts
  • MestoNew York
  • VozimAprilia sr 50 2006.

Posted 03 August 2016 - 16:47

Da li smes probusiti blok i u njega narezati navoj i zasrafis napravljeni sraf koji ce u glavi imati rupu sa navojem za sraf drzac namotaja. Deo koji srafis u blok namazes lepkom za osiguranje koji ce ujedno sprcavati odvijanje i dihtovati.

Attached Files

  • Attached File  sraf.jpg   21.88K   16 downloads


#454 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 03 August 2016 - 17:53

Ja nemam dobra iskustva s tecnim metalom. Otkinuo se komad bloka i uredno ga zalepio, cim sam malo jace cimnuo puce.

Isto tako sam lepio vakumski prikljucak na bloku od mesinga, odlomio se nakon kratke upotrebe.


Ovdje riskiras unistenje namotaja ako otkaze.


Ja bi zavario komad aluminija, pa fino izbusio i urezao rupu gdje treba, napravljeno postolje.

#455 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 03 August 2016 - 19:56

Ne bi busio blok , to bi bilo jedno potencijalno mesto kvara ...

Naprotiv , moja iskustva sa tecnim metalom su dobra , ja sve sto sam do sada radio bilo je dobro ...u najgoru ruku ako bi se npr odvojio od bloka gde je lepljen , ostao bi tu gde jeste , samo bi bio ucvrscen na jednoj tacki ...ispasti ne bi mogao ...uradicu tako , pa cemo videti ...

#456 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 03 August 2016 - 23:25

Ja sam do sada na svakom tomosu u tri točke stezo tu anker ploču. Jednostavno se oturpija malo i prošlicaju još dvije rupe i paše sve na originalne rupe u bloku, i jedino se malo trebaju plastike od namotaja pobrusit ako slučajno glava šarafa smeta negdje.

Ovako otprilike: Posted Image

Na tomos-riders forumu imate apsolutno sve podatke o tom paljenju i njegovim komponentama ako vas zanima.

#457 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 28 August 2016 - 16:39

Evo , tek danas , posle vise od dva meseca kako sam kupio paljenje ugradio ga u Airsalmatica ... upalio je na trecu , cetvrtu kurblu , bio je hladan , i radi ...stavio sam anker plocu na jednu tacku zavrnuto , nisam jos ulepio ono sto sam pravio , ali jako cvrsto stoji i ovako ...stavio sam na sredinu , pretpaljenje ne znam koliko je , od nedelje trazim stroboskop ...mali problem je tacno odrediti GMT zato sto se u njoj nekoliko stepeni levo - desno nista ne dogadja ...na nekom sajtu sam nasao da je najbolje raspakovati - svuci cilindar i onda uhvatiti klip i povuci ga u GMT...taj polozaj se onda obelezi na radilici i na deklu ...onda je sve lako - vrati se unazad za zeljeno pretpaljenje i obelezi reperna crta i stroboskop u ruke ...mlaz svetlosti mora da se poklopi sa njom ...i to je to , kad se markira , ostaje zauvek tu za taj motor ....

Morao sam napraviti nosac za CDI , dobro je ispao , kao original ...

#458 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 August 2016 - 16:58

Hehe, porno paljenje. Al slike?

#459 marac031

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 118 posts
  • MestoOsijek
  • VozimRunner VX 125

Posted 28 August 2016 - 17:02

Za precizno odredit GMT vam treba samo jedna duža svjećica i krojački metar i malo preciznosti naravno.

A radi se sljedeće, uvrne se svjećica toliko da klip udari u nju tj da ne može otić u GMT.
Zatim se magnet okrene u jednu stranu dok ne udari klip o svjećicu i povuče se jedna crta na magnetu i bloku paralelno naravno.
Zatim kad ste obilježili tu točku, okrenete magnet u kontra stranu i povučete novu crtu na magnetu paralelno s onom na bloku.
I sad središte između te dvije crte na magnetu je oznaka za GMT. Odmjerite gdje je središte i povučete crtu na magnetu, i naravno okrenete magnet da se poklopi ta središnja crta na magnetu i crta na bloku i to je GMT. :)

#460 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 28 August 2016 - 17:10

Marac, dobra je metoda ali samo ukoliko je rupa za svecicu tacno u sredini čela klipa i ako se umesto svecice koristi neki drugi predmet koji ima spic, tako da je istih dimenzija sa svih strana i da blokira klip uvek u istoj tacki. U protivnom, ode sve za 10* kao od šale...





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users