#501
Posted 20 October 2016 - 08:29
#502
Posted 20 October 2016 - 19:51
#503
Posted 21 October 2016 - 08:17
#504
Posted 21 October 2016 - 08:52
https://scontent-fra...911152558_o.jpg
#505
Posted 21 October 2016 - 09:12
asanin, on 21 October 2016 - 08:52, said:
https://scontent-fra...911152558_o.jpg
Sent from my Xperia ZR using Tapatalk
#506
Posted 21 December 2016 - 17:55
Vec mesec dana se mucim sa Airsalmaticom , nema ler gas , lose radi , pola zivota provodim na semaforima , moram ga drzati na nekom gasu da se ne ugasi , to opterecuje kvacilo , a cesto se i ugasi pa si smetnja u saobracaju , , nekad nenadano povuce , pa mos` pasti , otezano pali , narocito hladan, ma, pravo mucenje u voznji...i tako najmanje mesec dana...
Pre neki dan otpala mi gljiva , bila lepljena iz dva dela gume , pa posle ne znam ni ja koliko meseci benzinske pare sjebale gumu i otpala ...vidim kao prekid u dovodu goriva , puno mu bilo vazduha pa nece da radi ...to je potvrdilo ono sto odavno znam - Mikuni i prc kopije nece da rade bez filtera , puno im vazduha ...za razliku od njih ovi PHBG mogu da rade i kad im otpadne filter , hehe...
Da bi to resio , posto je u garazi jako hladno za radove , uguram u magacin servisa , tu je relativno toplo , a i imam mesta za raditi ...posto za servisiranje ves masina imam bar tridesetak raznih vrsta creva , najpogodnije je platilo glavom , jedan kraj odgovara na gljivu , drugi na difuzor karba , to je gotovo ...medjutim i dalje je ostao gore opisani problem , nelepo radi , opet cu se muciti u voznji ..aj`kad vec nemam sta ovog popodneva raditi , a to je jako retko , da mu se malo posvetim ...skinem karb brzo i lako ( sad je lako kad je napolju ) , rastavim ga , na dnu lonceta malo one crveno -braon prasine od rdje , al ` , nista posebno, glavna dizna cista , odvrnem pilotku - ler diznu , gledam prema svetlu , nista se ne vidi kroz nju , a moralo bi ...uzmem dlaku od sajle , proguram kroz nju i izvadim dobar komad nekog djubreta koji je na mrtvo zagusio ...u, jbem li ti - pa zato se ja mucim vec vise od mesec dana ! Saklopim sve , nasadim gljivu na karb preko selne sve to lepo stegnem , nema sanse da vise otpadne jer je sad guma iz jednog dela ...nasao sam bolje crevo za spoj ...
Izguram napolje , pomozi Boze ! Upalio odmah na prvu kurblu , lepo radi , ima stabilan ler gas ! O , Fala ti Boze , vec sam zaboravio kako to izgleda ...u voznji se lepo ponasa , lepo ide odlicno vuce , stanem na semaforu , pustim gas , a on radi ! Nema vise mucenja ...a, radilo se o svega pola sata posla...fala glivi sto je otpala, da se nije to desilo , jos bi se mucio ko zna koliko ...
#507
Posted 21 December 2016 - 18:04
#508
Posted 21 December 2016 - 19:12
#509
Posted 22 December 2016 - 19:51
Edited by asanin, 22 December 2016 - 19:52.
#510
Posted 24 December 2016 - 09:48
Kod mene je trenutno na Airsalmaticu Mikuni 16 i radi odlicno ...pre je bio OEM 21 koji je sad na Alienu ...A, na ovom bivsem poslovnom kojega vracam u zivot i na kome je minareli LV je TNT 19 mm...Airsalmaticu ne gine s proleca OEM 21 , porucicu sa Alija , oko tridesetak dolara ...
Pa ce biti sledeca postavka :
skuter OEM 21 mm
Airsalmatic 21 mm
Bivsi poslovni sa velikim cilindrom TNT 19 mm...
Ostatka cu se resiti na bilo koji nacin , prodati , pokloniti , pobacati , kako god bilo , imam onih Bingova , Encarwija , Dellortova iz sha serije ne znam ni koliko...
#511
Posted 29 December 2016 - 19:09
Na radnoj poziciji je vec vise od godinu dana zato sto mi se pocelo svidjati kako ide , a I kupio sam ja njega , a ne on mene , pa sta da ga cuvam I stedim ? Bivsi poslovni je sad dobio veliki cilindar I u eksperimentalnoj fazi je sa Minarelli LV I ceka samo malo toplije vreme da se to dovrsi …
Sa Airsalmatica se prakticno ne silazi , radi svaki dan , jako puno se prelazi dnevno , vredan je radnik …Iako mi ne radi km sat , imam tu nekih problema sa tim , to cu resiti u najskorije vreme, do sada je Airsal presao izmedju 8 000- 9 000 km …nije to malo za sezonu …Radi kao prvog dana , Total ga podmazuje valjano prema preporuci proizvodjaca…ocekujem dug vek trajanja, za sada je sve u redu , a kad ne bude – opet Airsal …prava mera za Matica u ovoj sport varijanti isporucuje oko 5.5-6 hp sa dobrim periferijalima , a mislim da sam pogodio sve I pravo je zadovoljstvo voziti ga …pravi mali gradski trkac , a izaziva paznju svugde gde se pojavi …
Po mom misljenju daleko najbolja varijanta – fabricki isfriziran cilindar , nema sta da mislis, samo se prilagodi glava , dobri periferijali . auspuh Bullet sport se prema preporuci proizvodjaca odlicno slaze sa kitom , a ja sam to elegantno resio- ostao mi od squta , ne mos` prodati za Bog zna kakve pare , na postojecu granu navaren , podesena geometrija I nikakvih problema …
Od ulaganja ove godine je dobio najbolje sto mu je falilo- elektronsko varijabilno paljenje Iskra AET 12V/80W, I to je kostalo sve u kompletu 5000,00…podeseno stroboskopom , radi stabilno kao da ga nemam , na paljenju se odaziva na prvu kurblu …
Napaja ga Mikuni 16 mm u sprezi sa gljivom izbacen iz kucice napolje …kamo lepe srece da sam to tokom godina uradio jos I pre , ustedeo bi sebi zivaca prilikom skidanja I namestanja karba …e, da mi je sadasnja pamet onda …Sa Mikunijem toliko lepo radi da se moze podesiti ler gas u obrtaj …no kako god bilo , on je za sada samo privremeno resenje , posto je onaj 21 mm zavrsio na Alienu , isti takav ne gine I Airsalmaticu , u sto skorije vreme bice porucen sa Alija…sa tim je dok je bio na njemu isao odlicno …
KM sat ceka na popravku , a tom prilikom ce se montirati I obrtaljka… dalje se nema vise sta raditi I to je otprilike to …onda na red dolazi bivsi poslovni koji se mora dovesti u red , jer ja ipak moram imati dva za ne daj Boze …
I da …jos jedan od vecih planiranih projekata je ona ugradnja diska koja se izjalovila ne mojom krivicom , jer nisam nista uradio sa onim totalno neposlovnim majmunima iz Beograda , cak ni iz dva pokusaja , a onda pare otisle na drugu stranu I jbg …al` bice kad- tad …
#512
Posted 16 January 2017 - 09:55
Posto je zima , nema se sta raditi , ne vozi se , cak ni ja nisam toliko lud da vozim po ekstremnom minusu I klizavom , a nesto se moralo raditi , resim da uradim inspekciju – pregled Airsala , kako je podneo tezak zivot koji vodi kod mene …za godinu I po dana koliko je proveo na radnoj poziciji vozi se svaki dan sa minimumom odrzavanja , to je onio samo kad mora nesto da se radi …
Subjektivan osecaj je da se nista nije promenilo od kad je smontirano , dobro vuce , dobra krajnja brzina , ali cilindar spolja mastan , nije opran ni jednom za sve ovo vreme …
Ajde da vidimo kako sve to izgleda posle godinu I po dana I desetak hiljada km…pri ovome krsim jedno od svojih pravila – ne diraj ono sto dobro radi , ali djavo mi ne da mira – moram da vidim …stvorim uslove za rad u servisnom delu , klima je nagurala desetak stepeni , moze se raditi …spremim kantu vrele vode za pranje , toliko je bio prljav da sam ga prvo morao oprati …
Bacim lezaljku dole na plocice , alat na dohvat ruke I pocinjem …plan je skinuti termo grupu da se vidi u kakvom je stanju …svuci glavu I cilindar …pocinjem …
Glavu sam brzo skinuo , za pet minuta , koliko sam odvrnuo ona cetiri sarafa …ono sto me iznenadilo , nema nikakvog depozita , potpuno je cista ??? Evo slike …
how to do a screen shot
Celo klipa ima na sebi samo mikronsku prevlaku od produkata sagorevanja crne boje I to zato sto su zadnje voznje bile pod malim gasom …ne mogu da verujem da posle desetak hiljada km sve izgleda ovako , vece su naslage kod 4- T motora ! Total sagoreva potpuno , bez ostataka …
…temporary image hosting[/ur
Da bi video stanje klipa mora se svuci cilindar …skinem Bulleta – mastan , prljav , mestimicno korodirao …na sredjivanje potrosim skoro sat vremena , jak rastvor deterdzenta I abraziv za hrom cine cuda …Bullet kao nov …pri pokusaju da svucem cilindar bakarno koleno sa lamelarnog ventila udari u slavinu za gorivo …ne moze …
post image
…da bi to skinuo mora se skinuti lamelarni ventil koji je sa cetiri sarafa zavrnut za cilindar , morao bi skinuti dekl magneta , a na njemu je pricvrscen CDI – bobina , nije bas jednostavno …a I nisam bas odusevljen da raspakujem I remetim lamelarni …procenjujem da mi je jednostavnije da ispustim gorivo I izgradim slavinu sa rezervoara …tako je I bilo …I koleno je jedva proslo I tako od navoja na rezervoaru …ali uspelo je , svukao sam cilindar …
Zarastao u masnocu
free jpeg images
… prvo mu sledi pranje u benzinu , kao I glavi ,a posle cu gledati …tako je I bilo , posle nekoliko minuta pranja mekom cetkom cilindar I glava su kao novi …pregled …
…image hosting no register
…screen capture freeware
…free image uploading
screenshot softwarer
screen shot on windows
Izduvni kanal je skroz prohodan , nikakvog depozita na njemu , nema se sta cistiti , samo malo crne prevlake koju sam prosao krpom , nista vise …sve to je znak da vladaju regularni uslovi sagorevanja …
Konstatujem : posle deset hiljada km cilindar je kao prvog dana , nema ni jednoga risa , bilo kakvog traga lepljenja , ribanja , jedva se nazire ona ivica dokle je klip isao , nema nikakvog trosenja , nikasil je svugde ocuvan , nigde nikakvih promena , kao kad je izvadjen iz kutije pre godinu I po …
Klip –
klipupload pic[/u
klip[url=https://postimg.org/image/xhj08a56x/][url=https://postimage.org/]uploadimage
klip [url=https://postimg.org/image/u4yz5y7wp/][url=https://postimage.org/]image upload no limi
Klip je u savrsenom stanju – nema tragova produvavanja , niti oguljotina od lepljenja , nikakvih riseva po celom obimu , na celu samo crnkasta prevlaka u mikronskom sloju koju sam resio da ne diram – cemu to ? Nema potrebe za dekarbonizacijom , on to navuce za dva dana …
Sve je oprano I cisto , spremno za montazu , malo silikona dole na zaptivac od cilindra , malo izmedju glave I cilindra , zaptivac ne koristim , montaza auspuha , slavine za gorivo , karba , sve je uradjeno sa maksimalnom paznjom , a trebalo mi je oko dva sata za za sve to …
Mali je opet operativan , sve je dobro , zadovoljan sam , stanje vitalnih delova je odlicno ,– bolje ne moze biti …eto , posle godinu I po Airsal je ispunio ocekivanja , ni najmanji problem … u sto skorije vreme sa Alija ce biti porucen phbg OEM 21 mm sa setom dizni , paljenje je zavrsena stvar , kao da ga nemam , uvek pali , a od projekata ga ocekuje ugradnja diska , to je u toku ove godine …
#513
Posted 16 January 2017 - 13:40
#514
Posted 16 January 2017 - 23:12
#515
Posted 16 January 2017 - 23:22
Ove godine ti nismo bili u gostima spletom okolnosti, ja jos uvek imam zelju da se upoznam sa zverkom!
#516
Posted 17 January 2017 - 10:22
Nekako mi se cini da je ovo najbolja varijanta za one koji puno voze, fabricki isfriziran cilindar ...ne kazem da se iz gusa ne moze izvuci skoro slicno , ali ovde nema sta da mislis , sve je sigurno i provereno ,a aluminijum- nikasil daleko lakse podnosi pojacane perfomanse...onda to i nije Bog zna kako skupo ...zadovoljstvo voznje se ne moze opisati , to morate probati... proslog leta Mario mi uleteo u termin u spicu leta, a ove godine cemo videti kako ce se sve odvijati...Mitrovica ne bi smela da omane ...
#517
Posted 28 April 2017 - 11:29
Ovakav je vec bio na njemu , ali je na kraju zavrsio na Alienu …njime je I on dobio malo vise daha , a posto je automat letilica nisam hteo da onaj skinuti TNT 19 mm sa Aliena , nego je u Januaru , taj dan k ad sam nastradao bio porucen sa Alija isti takav 21 mm…to je ujedno najveci koji se moze na njega izmontirati s obzirom na dimenzije usisnog kanala , maksimalno punjenje …kad je bio na njemu pre godinu – dve Automat je bio prava zver …
A ,sada ponovo …ostalo je da resim filter – gljivu… guma koja je dosla sa njom odavno je pojeo benzin , a sada kad je bio izmontiran Mikuni 16 mm bila je neka guma kojom sam improvizovao I bila je dobra za njega, ali za OEM ne odgovara …on na strani difuzora do filtera ima neki navoj …taj navoj sam svojevremeno narezao kod Stanka u teflonskoj plastici I sad je dobrodosao …ostalo je da se resi spoj tela gljive I tog navoja …najprostije …reducir navoj I telo gljive ulepio epoksidnim lepilom , drzi kao zavareno …time sam izbegao jednog nepouzdanog posrednika – gumu koju zna da napadne benzin I da je vremenom pojede …toga sada vise nema , to je zavrseno …ceo filter se jednostavno uvrne u karb …
photouploadcertificity.com
windows 7 screen shotcertificity.com
Podesio sajlu , uvukao je u siber u onu gumu se namesti za sekund I gotovo …resio saug na parcetu sajle , povuce se prema gore dok ne upali , mala mana sauga je da nema onaj ekscentar pa da moze da drzi sam sebe , ali nema veze , moze I ovako , pridrzi se sekundu- dve I radi …na ovoj montaznoj poziciji stelujuci elementi saraf smese I saraf sibera su pristupacni tako da se to brzo I lako odradi …e, da me vide konstruktori iz Tomosa sa ovim , a ne onu glupost koju su oni smislili sa pozicijom karba zbog koje im svaki dan automaticari koji skidaju karb jbu mater …
image hosting servicescertificity.com
Rezervoar je prazan na mrtvo , nije paljen tri meseca , ostaje da sipam mesavinu I da se proba …s obzirom da ni ja , ni zena necemo voziti jos skoro , a da je Alijen razbijen k`o kanta , ovo je za MLS-a da moze da se posluzi za do pijace , prodavnice I slicno , jer bolje je da se vozi bar ponekad , nego da stoji ko zna koliko …
Neverovatno , Airsalmatic je i posle promene karba i nepaljenja od tri meseca upalio na drugu kurblu , kao da nista nije radjeno ...radi kao sat . ostaje samo da se proba u voznji , ocekujem da sve bude ok.
#518
Posted 28 April 2017 - 19:30
Inače OEM znači Original-Equipment-Manufacture da ti ne ponavljam, to je sinonim za fabričke replace delove, što je kinez upotrebio u plagiranju, pa eto možda ga prekrstiš i phbg kopija, tako će svi razumeti... isto je i za tnt, bgm, naraku, yss... to su sve kopije dell-a ali phbg model, pa je to jedinstven naziv za sve njih...
#519
Posted 02 May 2017 - 14:18
#520
Posted 02 May 2017 - 16:05
Kupovao sam ja npr ventivar za Kymco OEM dakle originalni deo iz njihovog kataloga i platio oko 17e.. tako da je OEM u najvećem delu fabrički kvalitet, trebalo bi da bude čak za prvu gradnju mada nije baš uvek tako, i dosta je skup.. Ali kad to staviš onda znaš da je fabrika to dala kao zamenu i naplatila redovno...
Sve u svemu taj naziv veze sa tvojim karburatorima nema, tebi bi OEM bio Teikin 16 po pravilu..
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users