Jump to content


MOJ automatic A- 3



697 replies to this topic

#501 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 20 October 2016 - 08:29

tako je...zuta potrosaci, crvena u bobinu , ona kratka na masu i to je to ...

#502 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 20 October 2016 - 19:51

Ti si plocu u startu okrenuo skroz na levo (kontra od skazaljki na satu)?

#503 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 21 October 2016 - 08:17

Tako je, i jos sam proslicovao desnu stranu za dva- tri milimetra, da ide jos malo u levo ...onda sam ga dobio na stroboskopu na 20 stepeni ...ne mora da znaci da je i kod tebe tako , ali je sigurno to tu negde u stepen- dva...stegni ga samo dobro i moze na tu jednu tacku ...

#504 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 21 October 2016 - 08:52

Jbg, linkovi su sa fejsa, ali nemam vremena da uploadujem drugde. Cini mi se da je fino ispalo :)
https://scontent-fra...911152558_o.jpg

#505 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 October 2016 - 09:12

View Postasanin, on 21 October 2016 - 08:52, said:

Jbg, linkovi su sa fejsa, ali nemam vremena da uploadujem drugde. Cini mi se da je fino ispalo :)
https://scontent-fra...911152558_o.jpg
Imas opciju kacenja slika direktno na forum, doslovno u 2 koraka se uradi...


Sent from my Xperia ZR using Tapatalk



#506 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 21 December 2016 - 17:55

E, jbem ti zivot! Mos` imati 100 godina iskustva i cega sve ne i na kraju te neka sitnica saceka na krivini ... :moody:

Vec mesec dana se mucim sa Airsalmaticom , nema ler gas , lose radi , pola zivota provodim na semaforima , moram ga drzati na nekom gasu da se ne ugasi , to opterecuje kvacilo , a cesto se i ugasi pa si smetnja u saobracaju , , nekad nenadano povuce , pa mos` pasti , otezano pali , narocito hladan, ma, pravo mucenje u voznji...i tako najmanje mesec dana...

Pre neki dan otpala mi gljiva , bila lepljena iz dva dela gume , pa posle ne znam ni ja koliko meseci benzinske pare sjebale gumu i otpala ...vidim kao prekid u dovodu goriva , puno mu bilo vazduha pa nece da radi ...to je potvrdilo ono sto odavno znam - Mikuni i prc kopije nece da rade bez filtera , puno im vazduha ...za razliku od njih ovi PHBG mogu da rade i kad im otpadne filter , hehe...

Da bi to resio , posto je u garazi jako hladno za radove , uguram u magacin servisa , tu je relativno toplo , a i imam mesta za raditi ...posto za servisiranje ves masina imam bar tridesetak raznih vrsta creva , najpogodnije je platilo glavom , jedan kraj odgovara na gljivu , drugi na difuzor karba , to je gotovo ...medjutim i dalje je ostao gore opisani problem , nelepo radi , opet cu se muciti u voznji ..aj`kad vec nemam sta ovog popodneva raditi , a to je jako retko , da mu se malo posvetim ...skinem karb brzo i lako ( sad je lako kad je napolju ) , rastavim ga , na dnu lonceta malo one crveno -braon prasine od rdje , al ` , nista posebno, glavna dizna cista , odvrnem pilotku - ler diznu , gledam prema svetlu , nista se ne vidi kroz nju , a moralo bi ...uzmem dlaku od sajle , proguram kroz nju i izvadim dobar komad nekog djubreta koji je na mrtvo zagusio ...u, jbem li ti - pa zato se ja mucim vec vise od mesec dana ! Saklopim sve , nasadim gljivu na karb preko selne sve to lepo stegnem , nema sanse da vise otpadne jer je sad guma iz jednog dela ...nasao sam bolje crevo za spoj ...

Izguram napolje , pomozi Boze ! Upalio odmah na prvu kurblu , lepo radi , ima stabilan ler gas ! O , Fala ti Boze , vec sam zaboravio kako to izgleda ...u voznji se lepo ponasa , lepo ide odlicno vuce , stanem na semaforu , pustim gas , a on radi ! Nema vise mucenja ...a, radilo se o svega pola sata posla...fala glivi sto je otpala, da se nije to desilo , jos bi se mucio ko zna koliko ... :biker_scooter:

#507 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 21 December 2016 - 18:04

Sve je lakse 10x kad je karb sa strane...

#508 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 21 December 2016 - 19:12

Veruj mi Asanine , ja sam se preporodio od kad sam to uradio ...znas i sam kako je vaditi i vracati karb na maticu ....ovo je bukvalno nekoliko sekundi...i stelujuci elementi i saug pristupacni , milina jedna ...a, obaska sto mos` staviti na koleno karb koji god hoces do 21 mm...

#509 asanin

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 136 posts
  • MestoNis
  • VozimTOMOS

Posted 22 December 2016 - 19:51

Stavljao sam 19mm i 21mm. Nisam video nikakvu razliku. Moguce je da je zbog ogranicenog prozora na lamelama. Mislim da bi stavljanjem nekih skuter lamelica dobili bas dosta. Sve cesce razmisljam u tom pravcu...

Edited by asanin, 22 December 2016 - 19:52.


#510 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 24 December 2016 - 09:48

Pa, eto taj moj projekat Minareli usisa na Tomosa , moze uz tamo opisane probleme , ali moze ...ostalo je samo finisiranje , ali sad je isuvise hladno , pa cim vreme dozvoli ...to obezbrdjuje maksimalno punjenje i u sprezi sa velikim karbom ima da napravi zver od matica ...

Kod mene je trenutno na Airsalmaticu Mikuni 16 i radi odlicno ...pre je bio OEM 21 koji je sad na Alienu ...A, na ovom bivsem poslovnom kojega vracam u zivot i na kome je minareli LV je TNT 19 mm...Airsalmaticu ne gine s proleca OEM 21 , porucicu sa Alija , oko tridesetak dolara ...

Pa ce biti sledeca postavka :

skuter OEM 21 mm

Airsalmatic 21 mm

Bivsi poslovni sa velikim cilindrom TNT 19 mm...

Ostatka cu se resiti na bilo koji nacin , prodati , pokloniti , pobacati , kako god bilo , imam onih Bingova , Encarwija , Dellortova iz sha serije ne znam ni koliko...

#511 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 29 December 2016 - 19:09

Kraj kalendarske godine je za par dana , pa kako sam pravio presek stanja za Aliena , tako I za Airsalmatica…

Na radnoj poziciji je vec vise od godinu dana zato sto mi se pocelo svidjati kako ide , a I kupio sam ja njega , a ne on mene , pa sta da ga cuvam I stedim ? Bivsi poslovni je sad dobio veliki cilindar I u eksperimentalnoj fazi je sa Minarelli LV I ceka samo malo toplije vreme da se to dovrsi …

Sa Airsalmatica se prakticno ne silazi , radi svaki dan , jako puno se prelazi dnevno , vredan je radnik …Iako mi ne radi km sat , imam tu nekih problema sa tim , to cu resiti u najskorije vreme, do sada je Airsal presao izmedju 8 000- 9 000 km …nije to malo za sezonu …Radi kao prvog dana , Total ga podmazuje valjano prema preporuci proizvodjaca…ocekujem dug vek trajanja, za sada je sve u redu , a kad ne bude – opet Airsal …prava mera za Matica u ovoj sport varijanti isporucuje oko 5.5-6 hp sa dobrim periferijalima , a mislim da sam pogodio sve I pravo je zadovoljstvo voziti ga …pravi mali gradski trkac , a izaziva paznju svugde gde se pojavi …

Po mom misljenju daleko najbolja varijanta – fabricki isfriziran cilindar , nema sta da mislis, samo se prilagodi glava , dobri periferijali . auspuh Bullet sport se prema preporuci proizvodjaca odlicno slaze sa kitom , a ja sam to elegantno resio- ostao mi od squta , ne mos` prodati za Bog zna kakve pare , na postojecu granu navaren , podesena geometrija I nikakvih problema …

Od ulaganja ove godine je dobio najbolje sto mu je falilo- elektronsko varijabilno paljenje Iskra AET 12V/80W, I to je kostalo sve u kompletu 5000,00…podeseno stroboskopom , radi stabilno kao da ga nemam , na paljenju se odaziva na prvu kurblu …

Napaja ga Mikuni 16 mm u sprezi sa gljivom izbacen iz kucice napolje …kamo lepe srece da sam to tokom godina uradio jos I pre , ustedeo bi sebi zivaca prilikom skidanja I namestanja karba …e, da mi je sadasnja pamet onda …Sa Mikunijem toliko lepo radi da se moze podesiti ler gas u obrtaj …no kako god bilo , on je za sada samo privremeno resenje , posto je onaj 21 mm zavrsio na Alienu , isti takav ne gine I Airsalmaticu , u sto skorije vreme bice porucen sa Alija…sa tim je dok je bio na njemu isao odlicno …

KM sat ceka na popravku , a tom prilikom ce se montirati I obrtaljka… dalje se nema vise sta raditi I to je otprilike to …onda na red dolazi bivsi poslovni koji se mora dovesti u red , jer ja ipak moram imati dva za ne daj Boze …

I da …jos jedan od vecih planiranih projekata je ona ugradnja diska koja se izjalovila ne mojom krivicom , jer nisam nista uradio sa onim totalno neposlovnim majmunima iz Beograda , cak ni iz dva pokusaja , a onda pare otisle na drugu stranu I jbg …al` bice kad- tad …

#512 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 16 January 2017 - 09:55

Airsal kit za Tomosa- inspekcija posle 9 000 km …
Posto je zima , nema se sta raditi , ne vozi se , cak ni ja nisam toliko lud da vozim po ekstremnom minusu I klizavom , a nesto se moralo raditi , resim da uradim inspekciju – pregled Airsala , kako je podneo tezak zivot koji vodi kod mene …za godinu I po dana koliko je proveo na radnoj poziciji vozi se svaki dan sa minimumom odrzavanja , to je onio samo kad mora nesto da se radi …
Subjektivan osecaj je da se nista nije promenilo od kad je smontirano , dobro vuce , dobra krajnja brzina , ali cilindar spolja mastan , nije opran ni jednom za sve ovo vreme …
Ajde da vidimo kako sve to izgleda posle godinu I po dana I desetak hiljada km…pri ovome krsim jedno od svojih pravila – ne diraj ono sto dobro radi , ali djavo mi ne da mira – moram da vidim …stvorim uslove za rad u servisnom delu , klima je nagurala desetak stepeni , moze se raditi …spremim kantu vrele vode za pranje , toliko je bio prljav da sam ga prvo morao oprati …
Bacim lezaljku dole na plocice , alat na dohvat ruke I pocinjem …plan je skinuti termo grupu da se vidi u kakvom je stanju …svuci glavu I cilindar …pocinjem …
Glavu sam brzo skinuo , za pet minuta , koliko sam odvrnuo ona cetiri sarafa …ono sto me iznenadilo , nema nikakvog depozita , potpuno je cista ??? Evo slike …
Posted Imagehow to do a screen shot
Celo klipa ima na sebi samo mikronsku prevlaku od produkata sagorevanja crne boje I to zato sto su zadnje voznje bile pod malim gasom …ne mogu da verujem da posle desetak hiljada km sve izgleda ovako , vece su naslage kod 4- T motora ! Total sagoreva potpuno , bez ostataka …
Posted Imagetemporary image hosting[/ur


Da bi video stanje klipa mora se svuci cilindar …skinem Bulleta – mastan , prljav , mestimicno korodirao …na sredjivanje potrosim skoro sat vremena , jak rastvor deterdzenta I abraziv za hrom cine cuda …Bullet kao nov …pri pokusaju da svucem cilindar bakarno koleno sa lamelarnog ventila udari u slavinu za gorivo …ne moze …

Posted Imagepost image
…da bi to skinuo mora se skinuti lamelarni ventil koji je sa cetiri sarafa zavrnut za cilindar , morao bi skinuti dekl magneta , a na njemu je pricvrscen CDI – bobina , nije bas jednostavno …a I nisam bas odusevljen da raspakujem I remetim lamelarni …procenjujem da mi je jednostavnije da ispustim gorivo I izgradim slavinu sa rezervoara …tako je I bilo …I koleno je jedva proslo I tako od navoja na rezervoaru …ali uspelo je , svukao sam cilindar …
Zarastao u masnocu
Posted Imagefree jpeg images

… prvo mu sledi pranje u benzinu , kao I glavi ,a posle cu gledati …tako je I bilo , posle nekoliko minuta pranja mekom cetkom cilindar I glava su kao novi …pregled …
Posted Imageimage hosting no register
Posted Imagescreen capture freeware
Posted Imagefree image uploading

Posted Imagescreenshot softwarer
Posted Imagescreen shot on windows
Izduvni kanal je skroz prohodan , nikakvog depozita na njemu , nema se sta cistiti , samo malo crne prevlake koju sam prosao krpom , nista vise …sve to je znak da vladaju regularni uslovi sagorevanja …
Konstatujem : posle deset hiljada km cilindar je kao prvog dana , nema ni jednoga risa , bilo kakvog traga lepljenja , ribanja , jedva se nazire ona ivica dokle je klip isao , nema nikakvog trosenja , nikasil je svugde ocuvan , nigde nikakvih promena , kao kad je izvadjen iz kutije pre godinu I po …
Klip –
klipPosted Imageupload pic[/u
klip[url=https://postimg.org/image/xhj08a56x/]Posted Image[url=https://postimage.org/]uploadimage
klip [url=https://postimg.org/image/u4yz5y7wp/]Posted Image[url=https://postimage.org/]image upload no limi
Klip je u savrsenom stanju – nema tragova produvavanja , niti oguljotina od lepljenja , nikakvih riseva po celom obimu , na celu samo crnkasta prevlaka u mikronskom sloju koju sam resio da ne diram – cemu to ? Nema potrebe za dekarbonizacijom , on to navuce za dva dana …
Sve je oprano I cisto , spremno za montazu , malo silikona dole na zaptivac od cilindra , malo izmedju glave I cilindra , zaptivac ne koristim , montaza auspuha , slavine za gorivo , karba , sve je uradjeno sa maksimalnom paznjom , a trebalo mi je oko dva sata za za sve to …
Mali je opet operativan , sve je dobro , zadovoljan sam , stanje vitalnih delova je odlicno ,– bolje ne moze biti …eto , posle godinu I po Airsal je ispunio ocekivanja , ni najmanji problem … u sto skorije vreme sa Alija ce biti porucen phbg OEM 21 mm sa setom dizni , paljenje je zavrsena stvar , kao da ga nemam , uvek pali , a od projekata ga ocekuje ugradnja diska , to je u toku ove godine …

#513 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 16 January 2017 - 13:40

Cestitke vlasniku i Airsalu!

#514 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 16 January 2017 - 23:12

Svaka čast Mišo, stanje je savršeno, znači to ulje mu baš odgovara pa ga ne treba menjati. Ajd sad ulickaj ga i spremi za novu sezonu, i nek te služi još bar 50k km bez problema.

#515 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 January 2017 - 23:22

Uhh sto volem te nikasile, sve se sija kao prvog dana. Jesi siguran za tih 10000, nesto mi to mnogo brzo doslo? Klip i dalje ima poprecne pruge od obrade, obicno nestanu posle par hiljada km. Sve je savrseno dobro, nema razloga za brigu :)
Ove godine ti nismo bili u gostima spletom okolnosti, ja jos uvek imam zelju da se upoznam sa zverkom!

#516 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 17 January 2017 - 10:22

Jeste Aco, brzo i meni dosla ova kilometraza, ja i sam kazem za sebe da peske i ne znam da idem...prosle sezone dok je km sat radio prebacio sam 8 K km , a ove sezone sam cak i dosta vise vozio , pa sam analogijom stvari zakljucio da sam negde oko 9 K km ...sa pumpadzijama sam intimni prijatelj , kako i ne bi bio kad sam svaki drugi ili treci dan kod njih i ne pitaju me za koliko da sipaju, 500,00 svaki put ...oni kod kojih kupujem ulje kad me vide da dolazim odmah ga stave na sto , ne znam ni sam koliko sam flasa uzeo kod njih ...imam srecu da su direktni uvoznici , pa ga imam po dobroj ceni , nije to preskupi Motul , ili neko slicno, a stanje delova govori kakav posao radi ...

Nekako mi se cini da je ovo najbolja varijanta za one koji puno voze, fabricki isfriziran cilindar ...ne kazem da se iz gusa ne moze izvuci skoro slicno , ali ovde nema sta da mislis , sve je sigurno i provereno ,a aluminijum- nikasil daleko lakse podnosi pojacane perfomanse...onda to i nije Bog zna kako skupo ...zadovoljstvo voznje se ne moze opisati , to morate probati... proslog leta Mario mi uleteo u termin u spicu leta, a ove godine cemo videti kako ce se sve odvijati...Mitrovica ne bi smela da omane ... :)

#517 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 28 April 2017 - 11:29

Montaza OEM 21 mm na Airsalmatica…

Ovakav je vec bio na njemu , ali je na kraju zavrsio na Alienu …njime je I on dobio malo vise daha , a posto je automat letilica nisam hteo da onaj skinuti TNT 19 mm sa Aliena , nego je u Januaru , taj dan k ad sam nastradao bio porucen sa Alija isti takav 21 mm…to je ujedno najveci koji se moze na njega izmontirati s obzirom na dimenzije usisnog kanala , maksimalno punjenje …kad je bio na njemu pre godinu – dve Automat je bio prava zver …

A ,sada ponovo …ostalo je da resim filter – gljivu… guma koja je dosla sa njom odavno je pojeo benzin , a sada kad je bio izmontiran Mikuni 16 mm bila je neka guma kojom sam improvizovao I bila je dobra za njega, ali za OEM ne odgovara …on na strani difuzora do filtera ima neki navoj …taj navoj sam svojevremeno narezao kod Stanka u teflonskoj plastici I sad je dobrodosao …ostalo je da se resi spoj tela gljive I tog navoja …najprostije …reducir navoj I telo gljive ulepio epoksidnim lepilom , drzi kao zavareno …time sam izbegao jednog nepouzdanog posrednika – gumu koju zna da napadne benzin I da je vremenom pojede …toga sada vise nema , to je zavrseno …ceo filter se jednostavno uvrne u karb …

Posted Imagephotouploadcertificity.com
Posted Imagewindows 7 screen shotcertificity.com


Podesio sajlu , uvukao je u siber u onu gumu se namesti za sekund I gotovo …resio saug na parcetu sajle , povuce se prema gore dok ne upali , mala mana sauga je da nema onaj ekscentar pa da moze da drzi sam sebe , ali nema veze , moze I ovako , pridrzi se sekundu- dve I radi …na ovoj montaznoj poziciji stelujuci elementi saraf smese I saraf sibera su pristupacni tako da se to brzo I lako odradi …e, da me vide konstruktori iz Tomosa sa ovim , a ne onu glupost koju su oni smislili sa pozicijom karba zbog koje im svaki dan automaticari koji skidaju karb jbu mater …

Posted Imageimage hosting servicescertificity.com

Rezervoar je prazan na mrtvo , nije paljen tri meseca , ostaje da sipam mesavinu I da se proba …s obzirom da ni ja , ni zena necemo voziti jos skoro , a da je Alijen razbijen k`o kanta , ovo je za MLS-a da moze da se posluzi za do pijace , prodavnice I slicno , jer bolje je da se vozi bar ponekad , nego da stoji ko zna koliko …

Neverovatno , Airsalmatic je i posle promene karba i nepaljenja od tri meseca upalio na drugu kurblu , kao da nista nije radjeno ...radi kao sat . ostaje samo da se proba u voznji , ocekujem da sve bude ok.

#518 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 28 April 2017 - 19:30

Tebi je sad ovo kao doktorat iz karburacije, nisi ništa radio mesecima pa ti je glava full spremna za nove izazove...

Inače OEM znači Original-Equipment-Manufacture da ti ne ponavljam, to je sinonim za fabričke replace delove, što je kinez upotrebio u plagiranju, pa eto možda ga prekrstiš i phbg kopija, tako će svi razumeti... isto je i za tnt, bgm, naraku, yss... to su sve kopije dell-a ali phbg model, pa je to jedinstven naziv za sve njih...

#519 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 02 May 2017 - 14:18

E, pa dobro je da si rastumacio sta to znaci , ja nisam znao ...znaci, aftermarket copy prc...ali, uprkos svemu , poreklu i malo losijoj zavrsnoj obradi svi ovi , bar koje sam ja imao su dobro radili i mogu da posluze za u pola cene od Dell-a...

#520 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 02 May 2017 - 16:05

Nisam ja ništa loše rekao samo sam te ispravio, dakle phbg kopija..

Kupovao sam ja npr ventivar za Kymco OEM dakle originalni deo iz njihovog kataloga i platio oko 17e.. tako da je OEM u najvećem delu fabrički kvalitet, trebalo bi da bude čak za prvu gradnju mada nije baš uvek tako, i dosta je skup.. Ali kad to staviš onda znaš da je fabrika to dala kao zamenu i naplatila redovno...

Sve u svemu taj naziv veze sa tvojim karburatorima nema, tebi bi OEM bio Teikin 16 po pravilu..





10 user(s) are reading this topic

0 members, 10 guests, 0 anonymous users