Delovi jos nisu stigli ...sve tako od danas do sutra ...neposlovno ...al` ajd` cekacu do kraja nedelje , pa, ako ne stigne , menjam dobavljaca , bar njih ima ...
Nego nevezano za ovo , kvar na Airsalmaticu ...mene mora svako gov** da strefi ...pa ko kaze da gremlini ne postoje ...
Vec neko duze vreme , ne secam se ni od kad , imam problema sa ler gasom , ne mogu da namestim , neravnomerno radi , ubrzava i usporava rad , sto je jako nezgodno na semaforu , moras drzati pod gasom , pa hoce da povuce kad ne treba , ili malo popustis , pa se ugasi ...to su simptomi fals vazduha , a znamo da kod 2 - T mora sve da dihtuje ...gde traziti kvar ? Pre oko godinu dana imao sam iste simptome , a zavrsilo se na skidanju i prepakivanju lamelarnog ventila ...ali to je sad u redu , to stoji dobro , sve je cvrsto stegnuto ...
Uz sve ovo , jos sam primetio zadnjih meseci pri kontroli nedostatak ulja u menjacu , ali kako sam dolivao , pojacano dimljenje na auspuhu ...aha - tu si , znaci semering sa strane reduktora ...pre par meseci otvorim dekl kvacila , svucem kvacilo , zamenim semering i sav srecan kao resio problem ...nalijem ulje , upalim , kad ono isto ? nestabilan ler gas , ne moze se podesiti , strasno dimi na auspuhu , kao da trosi 10 % mesavinu ...katastrofa ...ajd` treba mi za posao , nemam vise vremena da se zajebavam sa tim , terao tako par dana . prestao da dimi , znam sta je-potrosio ulje...povremeno dolijem po malo , al` nije resenje ...i tako dva meseca ...sve vrtim u glavi sta bi moglo biti , ma , nema sta osim semeringa i juce rastavim sve ponovo ...kad sam svukao kvacilo nadjem konacno uzrok !
upload image online
Malo ostecenje klizne staze semeringa u gornjoj zoni ...jasno se vidi crni trag gde je islo preko ostecenja ...samo da je radilica stajala drugacije okrenuta prema dole ja ovo ne bi primetio , nabio bi novi semering i opet bi se pitao kako nisam resio problem ...ovo je cista slucajnost ...nemam objasnjenja otkud ovo ostecenje , ja to nisam dirao od kako je masina bila slozena , sve je dobro radilo , a smatram da znam strucno da postavim semeringe...verovatno neki zaostali spen , ko zna sta je ...sad to nije ni vazno ...kako sam resio ? Najjednostavnije ...okrenuo sam novi semering kontra - feder prema unutrasnjosti reduktora i on sad gazi vise prema spoljnjoj strani klizne staze , taman iza ostecenja...moze to i tako , njemu je sve jedno kako je okrenut , vrsi svoju funkciju svakako ...
Eto , mora neki gremlin da se umesa , pa kako bilo ...