

#21
Posted 21 November 2017 - 13:17
Onda idemo na gus i 2 karike, nadam se da bi zadovoljio moje potrebe za svakodnevnu voznju.Pitao bi za S6 Streetrace + yasuni R uz 17karb uz kojeg iam dizne za stelovanje, ili 19ka od koje neam nista.
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
#22
Posted 21 November 2017 - 15:34
Streetrace bez 19mm nemoj ni pokusavati,zedna kombinacija koja voli zalijepiti klip ako nije pod konac.
Gus malossi sport,polini sport i dr.evo ide uz yasuni R i 17,5 karb ali je i najslabije od gore navedenih...
Da ponovno slazem setup iz nule i imam pristojne novce isao bi na kombinaciju s mhr replicom.
#23
Posted 21 November 2017 - 15:40
#24
Posted 21 November 2017 - 17:01
Damjan66, on 21 November 2017 - 15:40, said:
Ako hoce jaki gus to je STG6 StreetRace ali kao sto je Rade007 reko, pod obavezno 19phbg karb i nema brige.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Edited by dacerovs, 21 November 2017 - 17:02.
#25
Posted 21 November 2017 - 17:05
#26
Posted 21 November 2017 - 17:21
sport pro mk2 se kotira na 14:1 odnsno streetrace na 13,5:1 kod piaggia lc a to je problem za lezajeve male i velike pesnice na stok polovnoj klipnjaci i radilici.
#27
Posted 21 November 2017 - 20:39
#28
Posted 21 November 2017 - 20:56


#29
Posted 21 November 2017 - 21:40
Damjan66, on 21 November 2017 - 17:05, said:
Sent from my iPhone using Tapatalk
#30
Posted 21 November 2017 - 22:35
#31
Posted 21 November 2017 - 22:35

#32
Posted 22 November 2017 - 00:23
#33
Posted 24 November 2017 - 13:40

#34
Posted 24 November 2017 - 17:58
Iskreno nikada se nisam bavio temom dinamicke kompresije na 2t agregatma i njenim uticajem na radilicu iz razloga sto je to uvek manja jedinica od stvarne, mehanicke kompresije. Recimo, u ovom slucaju koji si prikazao, gde nam softver meri dinamicku kompresiju, rezultat u oba slucaja je oko 7:1 ili 8:1, sto je daleko manje od realne mehanicke K, koja moze biti 10:1 - 12:1 ili kod nekih cilindara i do 15:1.
Dinamicka K se moze gledati sa vise aspekata.
Najpreciznije merenje dinamicke K i jednaka je mehanickoj K kod 4t agregata, jer kod 2t agregata dinamicku kompresiju dobijamo istom racunicom, stim sto se duzina hoda radilice meri oduzimajem visine izduvnog kanala, dok kod 4t agregata klip svojom putanjom ne utice na otvaranje ili zatvaranje usisnih ili izduvnih kanala, pa samim tim je i formula i za jednu i za drugu K ista, samim tim je i rezultat isti.
Recimo, kada racunamo na 2t agregatu dinamickuK, ako je hod 39.3mm a znamo da je izduvni kanal na recimo 20mm od gmt-a, tada racunamo K odnos bez izduvnog kanala, odnsno 39,3-20=19,3 .
Tih 19,3mm je sada hod radilice u racunanju K stepena i jasno je da ce stepen kompresije biti daleko manji nego kada racunamo stvarni hod radilice (39,3m). A ako se pitanje odnosilo da li ce biti nekih problema izmedju stepena 7,1:1 ili 7,9:1, svakako da nece biti problema jer je radilica projektovana da izdrzi 11:1 u slucaju stok radilice ili recimo 14:1 u slucaju neke aftermarket pojacane (mislim na mehanicku K).
Drugi aspekt i razlika izmedju dnamicke i mehanicke kmpresije je u dinamici fluida i samom sabijanju istih unutar kompresionog prostora, za sta se naravno mora imati adekvatana laboratorija za ispitivanje i merenje. Mi mozemo pretpostaviti kolika je brzina transfera fluida prilikom kretanja klipa i na osnovu povrsine izduvnog kanala doci do neke konstate koju mozemo uvrstiti u jednacinu, ali to je daleko od preciznog odredjivanja dinamckog pritiska na klip, klipnjacu i radilicu prilikom sabijanja smese unutar cilindra i glave u svakom ciklusu. Racunanje se jos vise otezava posto znamo da 2t agregati rade na principu potpritiska izduvnog kolektora, i da smesa koja se gubi kroz izduvni kanal u svakom ciklusu potiskivanjem klipa do zatvaranja izduvnog kanala, u sledecem ciklusu a povlacenjem klipa vraca u kompresioni prostor. Naravno, ne mozemo sa sigurnoscu da se drzimo konstante, koliko je smese izaslo a koliko se vratilo, nemamo ni podatak za specificnu masu mesavine goriva-ulja i vazduha, a to su sve parametri koji mehanicki direktno uticu na pritisak koji trpi sklop radilice i klipa u cklusu sabijanju...
U svakom slucaju, odnos dinamicke kompresije je uvek manji od odnosa stvarne-mehanicke kompresijei ne treba da zabrinjava korisnike kada se vode razmisljanjem o zameni radilice ili slicnih komponenti.
#35
Posted 24 November 2017 - 18:16
pa je tako ekvivalent mehanička kompresija jer će veći udarac na klipnjaču biti ako se eksplozija desi u manjem volumenu od one koja će se desiti u većem, naravno plus-minus količina koja je dovedena za ekploziju u procesu sabijanja.. sad na tu količinu utiče sve ovo što je Aca napisao, pa ako se vodimo svim tim parametrima, izračun može biti veoma kompleksan..
dakle jači udarac stvara eksplozija u manjem volumenu i na to utiče mehanička kompresija, odnosno stepen kompresije agregata
#36
Posted 28 November 2017 - 22:51

#37
Posted 28 November 2017 - 22:55
#39
Posted 28 November 2017 - 23:01
#40
Posted 01 December 2017 - 00:37
Inace za piaggio nema lezaja koji se klasificiraju kao c3,c4 itd.Namjenski su za radilicu a tolerancija je ta koja je.Ovo su marketnicke fore i unutra su uglavnom skf bugari sa poliamid ili metal kavezom.Oni se bas nisu najbolje pokazali na piaggiu...
Naraku hpc je isto sto i motoforce,rms,cm,top performance...
Sve ih radi cm i uglavnom sve osim naraku dolaze u rms kutiji.Ja sam cm platio 60ak eura.
C16 izvlaci cuda iz tog cilindra.Ako je za svaki dan idi radje na 16/07 ili nesto tog ranga.Sa R-om ce vec ici odlicno,budes vidio.
Da vam malo razbijem predrasude koliko je sport pro mk2 zapravo jak.Kolega s ms-a ima taj kit,setup je u potpisu.
201m je napravio 10.78 sec s vozacem od 105kg.Top speed 118km/h gps-a sa serijskom getribom
Sat laze 2-3km/h u plus
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users