Jump to content


Aprilia SR50R



  • This topic is locked This topic is locked
339 replies to this topic

#21 Koce

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 150 posts
  • MestoKumanovo,Makedonija
  • VozimAprilia SR50R

Posted 21 November 2017 - 13:17

Citam vase komentare, i vec polako polako odustajem od alu koncept, ja svaku sezonu vozim okolo +/- 4000km.Ne bih da bacim pare na alu i da sve to bude havarija zbog nedostatka radilice i da sumnjam svaku vozhnju da ce da crkne.Ostajem na stock radilicu svakako,jer prerano mi je promeniti na 12000km.
Onda idemo na gus i 2 karike, nadam se da bi zadovoljio moje potrebe za svakodnevnu voznju.Pitao bi za S6 Streetrace + yasuni R uz 17karb uz kojeg iam dizne za stelovanje, ili 19ka od koje neam nista.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk



#22 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 21 November 2017 - 15:34

Mhr replica + yasuni R + 19phbg radi ogromne kilometre bez pardona a ide pristojno.25tkm je pod normalno s istim karikama.U startu je malo skuplje ali se dugorocno svakako isplati.

Streetrace bez 19mm nemoj ni pokusavati,zedna kombinacija koja voli zalijepiti klip ako nije pod konac.

Gus malossi sport,polini sport i dr.evo ide uz yasuni R i 17,5 karb ali je i najslabije od gore navedenih...

Da ponovno slazem setup iz nule i imam pristojne novce isao bi na kombinaciju s mhr replicom.

#23 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 21 November 2017 - 15:40

Ja predlazem sportpro mk2 , ti ne vozis svaki dan i sam si rekao koliko pravis kilometra u jednu sezonu.

#24 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 21 November 2017 - 17:01

View PostDamjan66, on 21 November 2017 - 15:40, said:

Ja predlazem sportpro mk2 , ti ne vozis svaki dan i sam si rekao koliko pravis kilometra u jednu sezonu.
Prejako je to za njegovu radilicu, sportpro mk2 sa pravim spuhom dere guzove.
Ako hoce jaki gus to je STG6 StreetRace ali kao sto je Rade007 reko, pod obavezno 19phbg karb i nema brige.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dacerovs, 21 November 2017 - 17:02.


#25 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 21 November 2017 - 17:05

Nema veze odakle to da je prejak ?? Bice taman sa yasuni r bez ikakvih rizika , a posle ako oce moze jacu radilicu i c16.

#26 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 21 November 2017 - 17:21

za radilicu uopste nije bitno od kog materijala je napravljen ciindar niti koliko je jak po snazi, najbitnija stavka za trajnost radilice je stepen kompresije koji je kod stageovih cilindara izuzetno visok. ukoliko je izbor neki gusani cilindar onda je bolje ici na sport (polini-malossi-dr evo) jer ni jedan ne prelazi K stepen od 12,5:1, ili recimo neki aluminujum, airsal sport, stage sport pro mk1 i slicni.

sport pro mk2 se kotira na 14:1 odnsno streetrace na 13,5:1 kod piaggia lc a to je problem za lezajeve male i velike pesnice na stok polovnoj klipnjaci i radilici.

#27 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 21 November 2017 - 20:39

Aca a sta je sa dinamickom kompresijom kod 2T,ona se racuna ako se ne lazem kad zatvori izduvni kanal a kod S6 je dosta visoki (21+/-0.5) kompresija sa istim klip i glavom bi bila manja nego li kod malossi na primer sa 24mm uzdivni kanal.

#28 VlatX

    Član

  • Moderators
  • 808 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian 28C

Posted 21 November 2017 - 20:56

Posted ImagePosted Image

#29 dacerovs

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 423 posts

Posted 21 November 2017 - 21:40

View PostDamjan66, on 21 November 2017 - 17:05, said:

Nema veze odakle to da je prejak ?? Bice taman sa yasuni r bez ikakvih rizika , a posle ako oce moze jacu radilicu i c16.
Imas dosta videa na youtubeu, a i opce na internetu kako SportPro MK2 lomi serijsku radilicu, tocnije klipnjacu i nakon toga opcenito cijelu termogrupu.


Sent from my iPhone using Tapatalk

#30 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 November 2017 - 22:35

Dinamička kompresija ima veze sa atmosferskim pritiskom koji sabija klip, ali nema veze sa pritiskom koji nastaje eksplozijom smeše, tako je veći stepen kompresije ekv većem potisku koji nastaje u radu

#31 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 21 November 2017 - 22:35

Ima mnogo videa sa fabrickom radilicom nisam ja bas video da se lomi ;)

#32 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 22 November 2017 - 00:23

Poprati moju temu pa ces vidjeti,malossi sport turpijani je potrgao radilicu kao da je od papira...

#33 Koce

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 150 posts
  • MestoKumanovo,Makedonija
  • VozimAprilia SR50R

Posted 24 November 2017 - 13:40

Danas Black Friday,planiram da narucim delove dok je popust, pa da vidiim ondak i radilicu koju da uzmem da ide na s6 streetrace ili sport mk2, i sto jos trebam da sklopim sve,vas predlog :D ?

#34 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 24 November 2017 - 17:58

@VlatX izvini, nisam ni video tvoje postove.
Iskreno nikada se nisam bavio temom dinamicke kompresije na 2t agregatma i njenim uticajem na radilicu iz razloga sto je to uvek manja jedinica od stvarne, mehanicke kompresije. Recimo, u ovom slucaju koji si prikazao, gde nam softver meri dinamicku kompresiju, rezultat u oba slucaja je oko 7:1 ili 8:1, sto je daleko manje od realne mehanicke K, koja moze biti 10:1 - 12:1 ili kod nekih cilindara i do 15:1.

Dinamicka K se moze gledati sa vise aspekata.
Najpreciznije merenje dinamicke K i jednaka je mehanickoj K kod 4t agregata, jer kod 2t agregata dinamicku kompresiju dobijamo istom racunicom, stim sto se duzina hoda radilice meri oduzimajem visine izduvnog kanala, dok kod 4t agregata klip svojom putanjom ne utice na otvaranje ili zatvaranje usisnih ili izduvnih kanala, pa samim tim je i formula i za jednu i za drugu K ista, samim tim je i rezultat isti.

Recimo, kada racunamo na 2t agregatu dinamickuK, ako je hod 39.3mm a znamo da je izduvni kanal na recimo 20mm od gmt-a, tada racunamo K odnos bez izduvnog kanala, odnsno 39,3-20=19,3 .
Tih 19,3mm je sada hod radilice u racunanju K stepena i jasno je da ce stepen kompresije biti daleko manji nego kada racunamo stvarni hod radilice (39,3m). A ako se pitanje odnosilo da li ce biti nekih problema izmedju stepena 7,1:1 ili 7,9:1, svakako da nece biti problema jer je radilica projektovana da izdrzi 11:1 u slucaju stok radilice ili recimo 14:1 u slucaju neke aftermarket pojacane (mislim na mehanicku K).

Drugi aspekt i razlika izmedju dnamicke i mehanicke kmpresije je u dinamici fluida i samom sabijanju istih unutar kompresionog prostora, za sta se naravno mora imati adekvatana laboratorija za ispitivanje i merenje. Mi mozemo pretpostaviti kolika je brzina transfera fluida prilikom kretanja klipa i na osnovu povrsine izduvnog kanala doci do neke konstate koju mozemo uvrstiti u jednacinu, ali to je daleko od preciznog odredjivanja dinamckog pritiska na klip, klipnjacu i radilicu prilikom sabijanja smese unutar cilindra i glave u svakom ciklusu. Racunanje se jos vise otezava posto znamo da 2t agregati rade na principu potpritiska izduvnog kolektora, i da smesa koja se gubi kroz izduvni kanal u svakom ciklusu potiskivanjem klipa do zatvaranja izduvnog kanala, u sledecem ciklusu a povlacenjem klipa vraca u kompresioni prostor. Naravno, ne mozemo sa sigurnoscu da se drzimo konstante, koliko je smese izaslo a koliko se vratilo, nemamo ni podatak za specificnu masu mesavine goriva-ulja i vazduha, a to su sve parametri koji mehanicki direktno uticu na pritisak koji trpi sklop radilice i klipa u cklusu sabijanju...

U svakom slucaju, odnos dinamicke kompresije je uvek manji od odnosa stvarne-mehanicke kompresijei ne treba da zabrinjava korisnike kada se vode razmisljanjem o zameni radilice ili slicnih komponenti.

#35 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 24 November 2017 - 18:16

... to je sve kada gledamo sa aspekta punjenja, atmosferska kompresija i ima uticaja samo u rezonu kolika je količina smeše je dovedena za eksploziju, međutim neće stradati radilica od sabijanja smeše goriva-ulja i vazduha već od većeg ili manjeg potiska koji nastaje od same eksplozije

pa je tako ekvivalent mehanička kompresija jer će veći udarac na klipnjaču biti ako se eksplozija desi u manjem volumenu od one koja će se desiti u većem, naravno plus-minus količina koja je dovedena za ekploziju u procesu sabijanja.. sad na tu količinu utiče sve ovo što je Aca napisao, pa ako se vodimo svim tim parametrima, izračun može biti veoma kompleksan..

dakle jači udarac stvara eksplozija u manjem volumenu i na to utiče mehanička kompresija, odnosno stepen kompresije agregata

#36 Koce

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 150 posts
  • MestoKumanovo,Makedonija
  • VozimAprilia SR50R

Posted 28 November 2017 - 22:51

Delovi su naruceni, posle dugog mozganja odlucio sam se za S6 Sport Pro MK II , narucena je i radilica Naraku hpc da se sve bude kako treba bez straha, malossi karbonske lamelice kao i polini c4 lezaji i semerinzi.Jedva cekam narucku da stigne, pa preko zime da sve to sklopim polako :D

#37 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 November 2017 - 22:55

Čestitke, odmah u puno...

#38 Koce

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 150 posts
  • MestoKumanovo,Makedonija
  • VozimAprilia SR50R

Posted 28 November 2017 - 22:59

View PostMario, on 28 November 2017 - 22:55, said:

Čestitke, odmah u puno...
Hvala Mario, sad trazim malo jaci spuh za njega kao yasuni c16/city, a imam za dobre pare s6 pro da kupim, dali odgovara on za ovaj setup ili da ostanem na R-a.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk



#39 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 28 November 2017 - 23:01

S6 pro je vrlo sličan centrom powerbanda kao i c16/07 negde na 10000-10500 u zavisnosti od cilindra

#40 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 01 December 2017 - 00:37

Lijepo lijepo...Imas li informaciju koji lezaji dolaze u polini paketu?
Inace za piaggio nema lezaja koji se klasificiraju kao c3,c4 itd.Namjenski su za radilicu a tolerancija je ta koja je.Ovo su marketnicke fore i unutra su uglavnom skf bugari sa poliamid ili metal kavezom.Oni se bas nisu najbolje pokazali na piaggiu...

Naraku hpc je isto sto i motoforce,rms,cm,top performance...
Sve ih radi cm i uglavnom sve osim naraku dolaze u rms kutiji.Ja sam cm platio 60ak eura.

C16 izvlaci cuda iz tog cilindra.Ako je za svaki dan idi radje na 16/07 ili nesto tog ranga.Sa R-om ce vec ici odlicno,budes vidio.

Da vam malo razbijem predrasude koliko je sport pro mk2 zapravo jak.Kolega s ms-a ima taj kit,setup je u potpisu.
201m je napravio 10.78 sec s vozacem od 105kg.Top speed 118km/h gps-a sa serijskom getribom
Sat laze 2-3km/h u plus











1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users