2
Jamaha Sr 125
Started by Mlani, Feb 13 2018 10:05 AM
114 replies to this topic
#1
Posted 13 February 2018 - 10:05
Pozdrav društvo imam Jamahu SR 125 kupio sam je prošle godine sa problemom pa ako ima neko da pomogne u riješavanju problema.
#2
Posted 13 February 2018 - 10:30
Još kad bih znali koji je problem možda bi i mogli nešto da uradimo....
#3
Posted 13 February 2018 - 15:57
Evo upravo sam stigao iz Sr. Mitrovice i kupio komplet dihtunge za motor. Problem je sledeći, Motor upalim on radi normalno na leru i nekad malo promijeni obrtaje, kad naglo dam pun gas on se samo zadavi i ugasi a ako mu odmah vratim gas on nastavi normalno raditi na leru i tako je svaki put na davanje gasa. Kad ga tako malo zezam počne pucati na karburator i izbacivati plamen uz to prska gorivo na usisu karburatora. Kompresija mjerena u Jamaha servisu 11bari ali oni nisu odklonili kvar navodno sumnjaju na karburator. Pošto sam primjetio da pusta malo na dihtungu glave skinuo sam glavu i testirao ventile sipanjem benzina i usisni ventil je malo pustao benzin. Ošlajfovo sam oba ventila i sad idem da to sastavim pa jaću javiti rezultate.
#4
Posted 13 February 2018 - 16:04
Slike motora su obavezne prilikom predstavljanja
#5
Posted 13 February 2018 - 16:33
Kako se ovdje postavljaju slike?
#7
Posted 13 February 2018 - 17:57
Proveri fazu uzupcenja motora i ugao predpaljenja. Zbog tih stvari 4t hoce da puca i povraca na usisu.
#10
Posted 13 February 2018 - 22:54
deluje sve oke, samo jedno pitanje posto nemam iskustva sa ovim agregatom.
Sa koje strane je magnet a u kom smeru se okrece kad si merio stroboskopom?
ako je magnet sa desne strane gledano u smeru voznje motocikla a radilica (crtez na papiru) imaju smer okretanja kao kazaljke na satu onda paljenje ide u ranije?
Sa koje strane je magnet a u kom smeru se okrece kad si merio stroboskopom?
ako je magnet sa desne strane gledano u smeru voznje motocikla a radilica (crtez na papiru) imaju smer okretanja kao kazaljke na satu onda paljenje ide u ranije?
#11
Posted 13 February 2018 - 22:57
Ne magnet je na lijevoj strani i okreće se kontra od smijera kazaljke na satu. Neznam da prebacim snimak, prebacio sam ga lap top ali neznam kako na forum.
#12
Posted 13 February 2018 - 23:06
Stavi snimak na youtube. Ne moze direktno na forum.
#13
Posted 13 February 2018 - 23:07
Evo na snimku se vidi kad pustim gas na ler on štica a ako prvo dam samo 2mm gasa tek onda reaguje oštro na nagli gas ako me razumijete.
#14
Posted 13 February 2018 - 23:48
ako je magnet sa leve strane agregata a agregat se okrece u levom smeru onda ovaj crtez kazuje da je varnica iza gmt odnsno u +10 ili vise stepeni sto meni nije logicno nikako. Na 4t agregatima, sa porastom broja obrtaja ugao paljenja ide u ranjie, pre 0, a po ovom crtezu ide kasnije?
Da li je na motoru sve fabricko sto se tice paljenja? mislim fizicki na namotaje, magnet?
Da li je na motoru sve fabricko sto se tice paljenja? mislim fizicki na namotaje, magnet?
#15
Posted 14 February 2018 - 08:40
Faza je na slici desno a kad se magnet okreće u lijevo na reper prvo dolazi tačka (to je za više obrtaje ) znači ta tačka je prije faze kad se magnet okreće ulijevo, a tako i ler na ove dvije crte dolazi prije faze, znači obadvije pozicije bacanja iskre su prije faze.
#18
Posted 14 February 2018 - 13:30
Sad je bila probna vožnja relacija 3km u jednom pravcu, kad sam krenuo povlačio je jako dobro i stigao sam do 103km/h, pa sam ga malo smanjio i ponovo gas i tako nekoliko puta u jednom momentu sam osjetio da je malo izgubio snagu povlačenja možda nekih 10 % i tako sam završio probu, ostala je ta snaga 10% manje od one koja je bila prva do 100km/h. Pregledao sam svjećicu boja je bila cigla boja prema sivoj. Vratio sam osigurač igle na pola (u treći kanal) Druga proba je bila ista sa tih 10% manje snage ali mi je u jednom momentu kad sam dao pun gas povukao sa tih 10% manje snage pa je odjednom promijenio vuču na maksimalno kao i u prvoj probi. Situacija je bolja nego što je bila, vuča je bolja sad nema one pozicije u vožnji da sa 50km/h u petoj neće da vuče (kao prije davio se i brljao sa vučom oće neće) sad ravno vuče ali i dalje ostaje onaj problem neće naglo gas sa ler obrtaja.
#20
Posted 14 February 2018 - 21:38
Fali ti malo goriva, ili proveri taj filter i prirubnicu od kutije i karburatora ili podigni iglu za još jedan zub.. sa paljenjem je sve ok..
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users