Jump to content


Jamaha Sr 125


114 replies to this topic

#1 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 13 February 2018 - 10:05

Pozdrav društvo imam Jamahu SR 125 kupio sam je prošle godine sa problemom pa ako ima neko da pomogne u riješavanju problema.

#2 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 13 February 2018 - 10:30

Još kad bih znali koji je problem možda bi i mogli nešto da uradimo....

#3 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 13 February 2018 - 15:57

Evo upravo sam stigao iz Sr. Mitrovice i kupio komplet dihtunge za motor. Problem je sledeći, Motor upalim on radi normalno na leru i nekad malo promijeni obrtaje, kad naglo dam pun gas on se samo zadavi i ugasi a ako mu odmah vratim gas on nastavi normalno raditi na leru i tako je svaki put na davanje gasa. Kad ga tako malo zezam počne pucati na karburator i izbacivati plamen uz to prska gorivo na usisu karburatora. Kompresija mjerena u Jamaha servisu 11bari ali oni nisu odklonili kvar navodno sumnjaju na karburator. Pošto sam primjetio da pusta malo na dihtungu glave skinuo sam glavu i testirao ventile sipanjem benzina i usisni ventil je malo pustao benzin. Ošlajfovo sam oba ventila i sad idem da to sastavim pa jaću javiti rezultate.

#4 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 February 2018 - 16:04

Slike motora su obavezne prilikom predstavljanja

#5 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 13 February 2018 - 16:33

Kako se ovdje postavljaju slike?

#6 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 13 February 2018 - 16:44

Posted Image

#7 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 February 2018 - 17:57

Proveri fazu uzupcenja motora i ugao predpaljenja. Zbog tih stvari 4t hoce da puca i povraca na usisu.

#8 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 13 February 2018 - 22:28

Posted Image
Posted Image
Evo sad sam završio sastavljanje, faza je u redu, provjerio sam i tačku palenja stroboskopom i to mislim da je u redu, sad ću poslati crtež kretanja tačke palenja.

#9 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 13 February 2018 - 22:45

Posted Image
Evo na leru je između ove dvije crtice desno je faza znači oko 10 stepeni ranije, a kad dam gas ide do tačke lijevo to je oko 20 stepeni.
Probaću video snimak da stavim.

#10 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 February 2018 - 22:54

deluje sve oke, samo jedno pitanje posto nemam iskustva sa ovim agregatom.
Sa koje strane je magnet a u kom smeru se okrece kad si merio stroboskopom?

ako je magnet sa desne strane gledano u smeru voznje motocikla a radilica (crtez na papiru) imaju smer okretanja kao kazaljke na satu onda paljenje ide u ranije?

#11 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 13 February 2018 - 22:57

Ne magnet je na lijevoj strani i okreće se kontra od smijera kazaljke na satu. Neznam da prebacim snimak, prebacio sam ga lap top ali neznam kako na forum.

#12 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,751 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 February 2018 - 23:06

Stavi snimak na youtube. Ne moze direktno na forum.

#13 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 13 February 2018 - 23:07


Evo na snimku se vidi kad pustim gas na ler on štica a ako prvo dam samo 2mm gasa tek onda reaguje oštro na nagli gas ako me razumijete.

#14 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 February 2018 - 23:48

ako je magnet sa leve strane agregata a agregat se okrece u levom smeru onda ovaj crtez kazuje da je varnica iza gmt odnsno u +10 ili vise stepeni sto meni nije logicno nikako. Na 4t agregatima, sa porastom broja obrtaja ugao paljenja ide u ranjie, pre 0, a po ovom crtezu ide kasnije?
Da li je na motoru sve fabricko sto se tice paljenja? mislim fizicki na namotaje, magnet?

#15 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 14 February 2018 - 08:40

Faza je na slici desno a kad se magnet okreće u lijevo na reper prvo dolazi tačka (to je za više obrtaje ) znači ta tačka je prije faze kad se magnet okreće ulijevo, a tako i ler na ove dvije crte dolazi prije faze, znači obadvije pozicije bacanja iskre su prije faze.

#16 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 14 February 2018 - 08:43

Neznam dali su namotaji originalni imaju dva pikapa evo slike.
Posted Image
Posted Image

#17 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 14 February 2018 - 08:59

Evo na ovom manualu iz 97g gdje tačka na leru.
Posted Image

#18 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 14 February 2018 - 13:30

Sad je bila probna vožnja relacija 3km u jednom pravcu, kad sam krenuo povlačio je jako dobro i stigao sam do 103km/h, pa sam ga malo smanjio i ponovo gas i tako nekoliko puta u jednom momentu sam osjetio da je malo izgubio snagu povlačenja možda nekih 10 % i tako sam završio probu, ostala je ta snaga 10% manje od one koja je bila prva do 100km/h. Pregledao sam svjećicu boja je bila cigla boja prema sivoj. Vratio sam osigurač igle na pola (u treći kanal) Druga proba je bila ista sa tih 10% manje snage ali mi je u jednom momentu kad sam dao pun gas povukao sa tih 10% manje snage pa je odjednom promijenio vuču na maksimalno kao i u prvoj probi. Situacija je bolja nego što je bila, vuča je bolja sad nema one pozicije u vožnji da sa 50km/h u petoj neće da vuče (kao prije davio se i brljao sa vučom oće neće) sad ravno vuče ali i dalje ostaje onaj problem neće naglo gas sa ler obrtaja.

#19 Mlani

    Mlađi član

  • Normal Members
  • PipPip
  • 73 posts

Posted 14 February 2018 - 13:49

Boja svjećice, osigurač na igli u prvom kanalu gore.
Posted Image

#20 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,767 posts

Posted 14 February 2018 - 21:38

Fali ti malo goriva, ili proveri taj filter i prirubnicu od kutije i karburatora ili podigni iglu za još jedan zub.. sa paljenjem je sve ok..





5 user(s) are reading this topic

0 members, 5 guests, 0 anonymous users