Peugeot Speedfight 2 50 Lc Euro1
goggyso 24 Mar 2018
Koji su to problemi sa DC paljenjem kod Pežoa? Šta tu ne valja, nisam upućen? Šta se dešava?
Ja varnicu imam, paljenje mi radi, ne vidim zašto bih ga menjao.
Ja na SRki imam DC paljenje koje radi savršeno sa naponom varnice od 40kV, bukvalno kao munje sevaju svećice.
Da bih prešao na AC moram da menjam i kontakt bravicu jer postojeća ima samo jedan radni kontakt pa tako nema onog drugog koji bi gasio paljenje. Ako je problem sam CDI, postoji mogućnost nalaženja kvalitetnog umesto kineskog. I to mi je mnogo jednostavnije nego menjati kontakt bravicu, regler, instalacije, anker ploču sa namotajima i magnet. Jednini problem koji ja vidim kao moguć je loš akumulator, jer od njegovog stanja zavisi i rad paljenja. Ako je to jedini razlog onda nemam razloga za brigu jer kod mene ne postoji mogućnost lošeg akumulatora jer to sebi ne dozvoljavam. Prosto sam navikao da aku držim u top formi, kako na autu tako i na SRki koja takođe zavisi od akumulatora i bez ispravnog nema vozanja.
Ja varnicu imam, paljenje mi radi, ne vidim zašto bih ga menjao.
Ja na SRki imam DC paljenje koje radi savršeno sa naponom varnice od 40kV, bukvalno kao munje sevaju svećice.
Da bih prešao na AC moram da menjam i kontakt bravicu jer postojeća ima samo jedan radni kontakt pa tako nema onog drugog koji bi gasio paljenje. Ako je problem sam CDI, postoji mogućnost nalaženja kvalitetnog umesto kineskog. I to mi je mnogo jednostavnije nego menjati kontakt bravicu, regler, instalacije, anker ploču sa namotajima i magnet. Jednini problem koji ja vidim kao moguć je loš akumulator, jer od njegovog stanja zavisi i rad paljenja. Ako je to jedini razlog onda nemam razloga za brigu jer kod mene ne postoji mogućnost lošeg akumulatora jer to sebi ne dozvoljavam. Prosto sam navikao da aku držim u top formi, kako na autu tako i na SRki koja takođe zavisi od akumulatora i bez ispravnog nema vozanja.
goggyso 24 Mar 2018
Moram da se ispravim!!!
Pregledom na oko anker ploča je izgledala logikom gledano onako kako sam pisao, međutim nakon merenja sam konstatovao drukčiju situaciju. Stator generatora je podeljen u dva strujna kola iako svi namotaji izgledaju identično. Jedan AC napon preko reglera napaja svetla i automatski sauh, dok drugi takođe preko 4 pinskog reglera puni akumulator. DC CDI ostaje na DC naponu sa akumulatora, a kotakt bravica prekida samo DC 12V ka potrošačima i CDI-u.
Pregledom na oko anker ploča je izgledala logikom gledano onako kako sam pisao, međutim nakon merenja sam konstatovao drukčiju situaciju. Stator generatora je podeljen u dva strujna kola iako svi namotaji izgledaju identično. Jedan AC napon preko reglera napaja svetla i automatski sauh, dok drugi takođe preko 4 pinskog reglera puni akumulator. DC CDI ostaje na DC naponu sa akumulatora, a kotakt bravica prekida samo DC 12V ka potrošačima i CDI-u.
alentje 24 Mar 2018
goggyso, on 24 March 2018 - 14:30, said:
Moram da se ispravim!!!
Pregledom na oko anker ploča je izgledala logikom gledano onako kako sam pisao, međutim nakon merenja sam konstatovao drukčiju situaciju. Stator generatora je podeljen u dva strujna kola iako svi namotaji izgledaju identično. Jedan AC napon preko reglera napaja svetla i automatski sauh, dok drugi takođe preko 4 pinskog reglera puni akumulator. DC CDI ostaje na DC naponu sa akumulatora, a kotakt bravica prekida samo DC 12V ka potrošačima i CDI-u.
Pregledom na oko anker ploča je izgledala logikom gledano onako kako sam pisao, međutim nakon merenja sam konstatovao drukčiju situaciju. Stator generatora je podeljen u dva strujna kola iako svi namotaji izgledaju identično. Jedan AC napon preko reglera napaja svetla i automatski sauh, dok drugi takođe preko 4 pinskog reglera puni akumulator. DC CDI ostaje na DC naponu sa akumulatora, a kotakt bravica prekida samo DC 12V ka potrošačima i CDI-u.
E tako jeste, ako sve bude ok radilo ne diraj nista, samo me brine tacka paljenja, mislim da je dosta drugacija ako je sa 4T.
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Mario 24 Mar 2018
Recimo da je dc cdi varijabilni za 4T agregate, onda je lepljenje zagarantovano
Razredni 24 Mar 2018
tako je, ako je varijabilni 4t cdi onda je problem.
Za 2t takav cdi ne odgovara jer za 4t agrgate tacka predpaljenja raste shodno broju obrtaja pa imamo situaciju da je predpaljenje recimo na nekih 10-12stepeni na ler gasu i krece da raste pa tamo negde oko 6000rmp drzi fixan ugao od 25 do 30stepeni, zavisno od proizvodjaca, kubikaze, tipa agregta, ali u 90% slucajeva su slicne mape.
Za 2t takav cdi ne odgovara jer za 4t agrgate tacka predpaljenja raste shodno broju obrtaja pa imamo situaciju da je predpaljenje recimo na nekih 10-12stepeni na ler gasu i krece da raste pa tamo negde oko 6000rmp drzi fixan ugao od 25 do 30stepeni, zavisno od proizvodjaca, kubikaze, tipa agregta, ali u 90% slucajeva su slicne mape.
goggyso 24 Mar 2018
Slažem se sa vama, sve ste u pravu. Dobro da ste me upozorili, nisam o tome razmišljao.. glava mi puca od spiska radova, čega god da se dohvatim, ne valja.
Čim nabavim stroboskop videću koji je, ako bude išao u advance sa povećanjem obrtaja skidam ga i tražim 2T DC.
Čim nabavim stroboskop videću koji je, ako bude išao u advance sa povećanjem obrtaja skidam ga i tražim 2T DC.
alentje 24 Mar 2018
Rekao sam ja odmah.. mada nisam bio 100% siguran. Ima isti ovakav DC CDI na Generic Triggeru ali za 2T , oni su sa kopijom AM6 masine, trazio sam za njega ranije pun je ebay tih CDI-ova
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
.::SALLE::. 25 Mar 2018
Ne moras prepravljati bravu , samo deo instalacije . Postedi sebe muke i poslusaj savet , iz iskustva govorim.
goggyso 25 Mar 2018
Kopao sam po netu i našao.. AIX50 je DC 2T CDI. Ne diram ništa za sada, ako bude nekih problema tokom upotrebe, rešavaću.
zilke17 03 Apr 2018
Kroz razgovor sa Mariom danas saznah da ce ti trebati karb. Evo Mikuni 16 nov kod mene stoji vec 2 godine. Poslala mi BG garaza Aca i Aca i nista sa njim nisam uradio, pa ako ti pase rado bih ga prosledio tebi. Neka radi posao nekome od nas kome je potreban, za to je i namenjen, pretpostavljam da se Ace nece ljutiti... Kupio sam u medjuvremenu i set dizni za njega pa eto, javi ako treba
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Edited by zilke17, 03 April 2018 - 20:56.
Sent from my BLA-L29 using Tapatalk
Edited by zilke17, 03 April 2018 - 20:56.
goggyso 04 Apr 2018
Rešio sam da se ne kockam sa stock karbom 12mm jer je prirubnica deformisana u oblik polumeseca pa bi bila muka to precizno obrusiti a da se ne ošteti utor za O-ring. Poručeno usisno grlo od SF100 koje je sa gumenim prihvatom karba. Tako će Mikuni 16 da legne na Pežolu ko budali šamar, em će da dihtuje em je dosta veći. Kad stignu svi delovi biće i slika.
A onda posle uskrsa sledi sklapanje mašine.
Hvala puno donorima Zilketu, Aci Razrednom i YooAci, i naravno Mariu što se setio da kaže Zilketu da mi treba. Već sam krenuo po oglasima u potragu za Mikunijem 16 ili Dell 17,5 ali eto, spas u pravi čas.
A onda posle uskrsa sledi sklapanje mašine.
Hvala puno donorima Zilketu, Aci Razrednom i YooAci, i naravno Mariu što se setio da kaže Zilketu da mi treba. Već sam krenuo po oglasima u potragu za Mikunijem 16 ili Dell 17,5 ali eto, spas u pravi čas.
Yooalexandar 04 Apr 2018
Motivacija za nastavak radova! Srecno!
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
Sent from my Lenovo K33a48 using Tapatalk
goggyso 05 Apr 2018
Samo da ilustrujem stanje Gurtnera.
20180405_125844cr.jpg (117.73K)
downloads: 55 20180405_130053cr.jpg (201.24K)
downloads: 56
Koliko sam uspeo da uporedim, usisno grlo od SF 50 i SF100 su istih dimenzija i oblika osim prihvata karba gde ovaj od 100tke ima gumeni prihvat pa je otvorena mogućnost prihvata šireg spektra karburatora, u ovoj situaciji sasvim dobro će leći Mikuni 16.
20180405_125859.jpg (761.03K)
downloads: 58 20180405_130053.jpg (897.61K)
downloads: 61
Unutrašnja geometrija usisnih grla se malo razlikuju, vidi se na slikama, za sad nebih ništa dorađivao, prvo paljenje, štela i proba će ići ovako, pa ako se pokaže potreba neke dorade-optimizacije, uradiće se.
20180405_125844cr.jpg (117.73K)
downloads: 55 20180405_130053cr.jpg (201.24K)
downloads: 56
Koliko sam uspeo da uporedim, usisno grlo od SF 50 i SF100 su istih dimenzija i oblika osim prihvata karba gde ovaj od 100tke ima gumeni prihvat pa je otvorena mogućnost prihvata šireg spektra karburatora, u ovoj situaciji sasvim dobro će leći Mikuni 16.
20180405_125859.jpg (761.03K)
downloads: 58 20180405_130053.jpg (897.61K)
downloads: 61
Unutrašnja geometrija usisnih grla se malo razlikuju, vidi se na slikama, za sad nebih ništa dorađivao, prvo paljenje, štela i proba će ići ovako, pa ako se pokaže potreba neke dorade-optimizacije, uradiće se.
Razredni 05 Apr 2018
Ukoliko ti bude pravila problem ova gumena flandja ima slicna na RP-u sa unutrasnjim precnikom 18/20, mi smo je uzimali Aciki za surlu na Hurikancu. Pristojan kvalitet.
goggyso 05 Apr 2018
Aco hvala za info, ova je malo okrznuta na krajevima ali ne deluje da će praviti probleme, no svakako bi bilo pametno uzeti novu da glava ne boli.
goggyso 06 Apr 2018
Juče odneo sedište od Pežole kod prijatelja tapacirera, kaže imam puno posla, ako ti nije hitno dođi u utorak..ok rekoh, međutim, zove me on danas, ajd dođi po sedište, gotovo ti je. Kad pre jbt.. al prijatelj je prijatelj, krenulo me ovih dana.
Uradio ga je za medalju, valda ga tako ni fabrika nije utegla, nov skaj iliti veštačka koža, sunđer dobar, nema greške.
Evo kako izgleda...
20180406_222129.jpg (924.46K)
downloads: 78 20180406_221919.jpg (921.05K)
downloads: 78
Sad će i od SRke kod njega, sa istim materijalom, njegovim. Inače materijal i ruke 2000rsd.
Uradio ga je za medalju, valda ga tako ni fabrika nije utegla, nov skaj iliti veštačka koža, sunđer dobar, nema greške.
Evo kako izgleda...
20180406_222129.jpg (924.46K)
downloads: 78 20180406_221919.jpg (921.05K)
downloads: 78
Sad će i od SRke kod njega, sa istim materijalom, njegovim. Inače materijal i ruke 2000rsd.