Jump to content


Dostavni mc2BB -rade007



154 replies to this topic

#81 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 13 May 2019 - 21:30

Nabavio sam komad celika od 8mm,pa sam se bacio u izradu adaptera za celjust.
Posted Image

Na stranu celjusti su proborane rupe 8.5mm,a sa strane vilice su proborane 6mm rupe i urezani m8 navoji
Posted Image

Jos su kasnije malo proslicane rupe,jer nisam 100% pogodio kad sam zacrtavao rupe.Uglavnom sve se savrseno poklapa
Posted Image
Posted Image

I evo gotov proizvod
Posted Image
Posted Image
Posted Image

I usporedba sadasnji 190mm disk i orginal celjust,vs 260mm i sp/vxr/sportcity celjust
Posted Image

Nakon toga je okacena masina i smontirana zadnja felga.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Pospojena su crijeva i provedeni kablovi od motorne struje.Moram jos briku sa spajanjem napraviti do reglera i od reglera plus i minus na akumulator.

Prije montaze masine sam ipak odfleksao jos komad cijevi koji je malo smetao na rami i ofarbao sam taj dio.Da nebi bilo da za 2-3 dana moram ponovno raskapat plastike i skidati masinu.
Posted Image

Nakon montaze sam uvidio da uvodnik sajle tuce dosta blizu kade sica,pa sam stavio malo kraci
Posted Image
Posted Image

Eto toliko za sad,paljenje se blizi ;)


#82 jovan139

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 406 posts
  • MestoBanovci
  • VozimAprilia Sr1

Posted 14 May 2019 - 22:34

Svaka cast 👍🏽

Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока



#83 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 May 2019 - 20:41

Idemo opet puzevim korakom.Kupio jos sitnice koje su mi falile.Lulica,svjecica,plocice za prednju i zadnju kocnicu,stopice,trakice crvene za felge i mislim da je to to.
Posted Image
Pokraj toga Nyzvo je donirao orginal konektor od reglera i relej zmigavaca sa konektorom.Donirao je i limic koji drzi zice iz namotaja.Vidi se u pozadini druge slike.
Posted Image
Posted Image

Lulicu sam odmah poslozio sa onim racing kablom koji mi je ostao od midrace nrg-a.
Posted Image

Kako je sad na prednjem kraju sve novo ili slozeno na novo,bila je grehota ostaviti staru izraubanu vilicu,pogotovo pokraj ovakve kocnice.
Pa sam se odlucio na reparaciju vilice.Sveukupno imam 3kom sa ovom na skuteru,pa sam dve iz steka razmontirao na proste faktore.
Posted Image

Napravio sam alat kojim bez problema skinem zeger i raskopam vilicu.Trazio sam ja prije tu po forumu i svi vodili bitku sa drugim zegerom koji je duboko unutra i ne moze mu se prici.
Vilica se raskopa dosta jednostavno,prvo brisaci se izbiju dole,onda je prvi zeger koji se izvadi.Nakon toga slijedi plastika i skine se tako da se stap blago napne da proviri i primi se drugom rukom plastika.Nema potrebe ceprkat serafcigerima po unutra i ostecivat dijelove.
Onda slijedi drugi zeger.Vadi se na nacin da se stap jako napne prema van.Pali kombinacija jako napinjanje/cukanje.Taj zeger izlazi iz lezista jer ima konusni slic.Napravljen da zeger moze prema dole,a prema gore ne moze.
E sad ako imate srece ode pod koso i ne upadne u kanal prvog zegera,pa ga se samo povuce van,dosta jednostavno.
Ako upadne u slic prvog,vadi ga se zegercangama kao i onaj prvi.
Kad se taj dio odradi stapovi su slobodni,jedan ide odmah van,a drugi se odserafi 13matica koja drzi amortizer.
Dalje je sve jednostavno jer je sve na stolu,pa to necu pisati.

Evo homemade alatke(nije na prodaju :toothy12:)

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Dijelovi vilice ocisceni i poslagani

Posted Image

Vilica je pobrusena

Posted Image

I pofarbana

Posted Image
Posted Image

Poskidane su i cizmice,muka isusova za izbit dole.Sreca imam staru osovinu pa je progurana ta stara osovina i tuceno je po njoj,inace bi cizmice bile izubijane.Naravno grijao sam i spricao WD,inace ni makac.

One su ociscene i okefane.
Posted Image



#84 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 16 May 2019 - 20:43

Znaci umastio si se do vrata kod repariranja vila😁


Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#85 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 May 2019 - 20:46

Posted Image

Uzeo,pikse,amortizer,brisace i mast za velike vibracije i udarce,jebena mast kosta 96kn,ali rekao bi da je prava stvar.

Sve je iznutra pobrisano od stare masti.Odredio sam mjesta busenja rupica prema gornjoj piksi.Tocno je u razini pikse,da bi se kasnije stiskanjem tubova moglo podmazati iznad i ispod pikse.
Rupe su 6mm,sastrane je obruseno fleksom da se mogu povariti matice.

Posted Image

U medjuvremenu dok sam cekao da se kum vrati s posla i povari mi matice sam poljepio trakice na felge.Malo selo tuninga mora biti i time sam sto vise htio ubiti razlicitost felgi.
Posted Image
Posted Image

Matice su navarene i krenulo se u reparaciju vilice,tu nema puno slika i nije slikano po etapama,jer su mi ruke bile masne.
Doletio je i dacerovs,dofurao Karlovacko i malo asistirao.Ima nesto slika sto je on poslikao.
Posted Image

Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Imao sam dva problema,prvi je da se nakon varenja jedan tub malo utisnuo i piksa je blago zapinjala,tako da varenje matica nije najsretnije rijesenje.Malo se spanalo serafom i varilo dodatno da se ugrije pa je to doterano na bolje od onoga kako je bilo.
Drugi problem je bila cizmica,kad naserafim seraf bez nje ide,kad stavim njega i zaserafim provrti i neda se stegnuti.Tako da je odrezan seraf,namazan loctiteom i stegnuto maticom odozdola,sad drzi kao i kod orginala.
Vidi se gore na slici da je ta cizmica namazana loctiteom da bolje drzi.
Posted Image

Naravno moralo se to isprobati stiskanjem,po meni radi odlicno.
Posted Image

Dalje sam skompletirao cijeli "prednji kraj"
Nosac celjusti je pofarban kad i vilica.
Celjust sam reparirao,klizaci ocisceni i podmazani,klipici pocisceni,klizaci plocica ispolirani i stavljene nove sinter plocice
Posted Image

Sve je poslozeno na vilicu.Sad sa novim plocicama se celjust neda ustekati na disk,pa je pobrusena celjust na dijelu koji je smetao,sad sve ide.
Posted Image

Postavljeni su bobina,cdi i pocela se spajati instalacija.Jos moram regler spojiti.Uzeo sam i prekidac za svjetla,da se mogu paliti i gasiti.Moram jos i zmigavce spojiti na dvopinski relej koji je Nyzvo donirao.
Zelena od gasenja je slozena na orginal dzek na instalaciji.
Posted Image

#86 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 16 May 2019 - 22:21

View Postvlayco, on 16 May 2019 - 20:43, said:

Znaci umastio si se do vrata kod repariranja vila


Sent from my SM-J610FN using Tapatalk

Bome da,zato nisam ni slikao...

#87 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 17 May 2019 - 05:28

Pročitao, zaebana rabota ovaj USD, mislio sam da ti sad to ide od ruke pa možeš raditi serijski..

Meni samo nije jasno da li u oba štapa ide mast ili samo u jedan, neko mi je rekao da kod 50-ki tako treba.. što je tako neverovatno

#88 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 17 May 2019 - 06:33

Meni je zanimljiv taj disk 190mm,zbog raspona rupa.Imam felnu od zipa 2 koji isto ima 5 rupa,ali moram da premerim raspone i isto su m6 serafi...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk

#89 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 17 May 2019 - 07:22

Mario-Ja se uvijek pribojavao rastavljati jer je jedan zeger na 5cm dubine,drugi na 2cm i onda to nemas cime iscupati jer imas mozda 5mm mjesta za ugurati nesto.
Na kraju ispadne da je stavljanje semeringa/brisaca najteze u cijeloj prici.

Evo jedan video sa komponentama vilice.Samo nema kak on to otvori,jer ovaj divno i krasno kao na videu nije...


Vlayco-imam te ja na umu,ali jos nisam skinuo kotac i disk da ti slikam i razmjerim.
Uglavnom zip 2 koristi prednji disk kakav dugi blok ima iza.Taj je 190mm i 5 rupa.Njega imam vani pa ti mogu premjeriti.

#90 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 17 May 2019 - 12:03

Ajd molim te kad stignes,pa okaci slike ili ovde ili u mojoj temi da imamo...hvala puno

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#91 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 May 2019 - 20:38

Uff jucer je bio jebacki dan.Prvo sam rano jutro poludio na najjace.Jucer Corectora izdavim kako i sta spojiti i covjek si da truda i sve mi do detalja objasni(svaka cast Pero,hvala ti),ja to sve sebi zapisem da odma od ranog jutra napadnem.Kad ono ja sve neke druge boja zica imam.E onda sam ga opet izmaltretirao i covjek mi sve objasnio.

Pa sam ispeljao vozilo i krenuo lagano raditi
Posted Image

Navratio je dacerovs pa mi je pomogao vilicu ubaciti da se ne patim sam.

Gornji lezaj volana je bio rasipan,pa sam ga skinuo sa Powera za dijelove.
Lezaji su oprani u bengi i na novo podmazani
Posted Image
Posted Image

Vilica komplet ustekana i stegnuto

Posted Image

Posted Image

Stavio sam i volan sa Powerceta radi utegica volana i novopolakirane rucice kocnica.
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Spojio lajtung i isprao sistem da sam dva puta propustio ulje da ispere sve.Nakon toga odzracio kocnicu
Posted Image

To je to sto se tice prednjeg kraja
Posted Image

Onda sam se bacio na struju.Slozio nosac reglera
Posted Image
I lagano krenuo u spajanje.
Tu je dosla ekipa,pa smo se bacili na posao.Svatko je nesto radio i brzo smo ga skompletirali za prvo paljenje.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Pa evo i prvog paljenja


Tu smo uocili da antifriz slini na poklopcu glave,pa to trebam sanirati.Druge stvari su okej,masina ne udara u ramu,selen fino upija vibracije.Malo vibrira,al sve visi sa skutera i klaparaju plastike koje su gore.
Odzracili smo sistem,jos naknadno ubacili airbox i jebali smo mu kevu svi po redu.Moraju karike sjest u nikasilu :)

Posted Image
Posted Image

Pa evo i par videa




Htio bi se zahvaliti svima koji su dosli na druzenje i na pomoc u vidu serafanja ili sam ih zagnjavio putem telefona.Da sad ne nabrajam,znaju oni sami koji su ;)



#92 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 May 2019 - 20:46

Naravno idem dalje u vidu problema i sanacija istih.Imao sam curenje na poklopcu glave kod svjecice.Pa sam raskopao poklopac i glavu.Poklopac je udarao u glavu prije nego se full stegne,pa je glava isla kod tokara na doradu.
Posted Image

E moj kinesce,koliko muka sa tobom.Nista sve je skompletirano nazad i nalijem antifriz,kad ono curi zesce nego prvi put.
Onda sam ponovno raskopao,namazao kilu diht mase i sklopio da se susi do drugog dana.Danas ulio antifriz i sad je rijeseno,ne curi vise.

Spojio sam relej zmigavaca i to sljaka,nanovo izolirao i malo bolje poslozio to ozicenje i povezao steznim trakicama taj kupus od zica.
Posted Image
Provjerio punjenje i jos uvijek imam preniske vrijednosti.Od 12.4-12.8V.Vozio sam se i taj napon na aku-u se uvijek drzi tak.
Treba provjeriti jel sve dobro spojeno i sta je sa reglerom,posto sam na prvom paljenju imao smrad i dim iz reglera.
Posted Image

Provjerio svjecicu nakon punog gasa.Trebat ce malo smanjiti glavnu diznu,tipa 2-4br.
Posted Image



#93 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 24 May 2019 - 17:55

Posudio sam multimetar od druga Zvonkeca,regler na kraju dobro fila.Na malko pojacanom gasu imam punjenje 13.5V

Danas sam isao rijesavati svjetla,sinoc sam zagnjavio lukuzikaovica da mi objasni kako i sta spojiti,pa smo proveli 2h na telefonu,razmjenjivali slike i skice i na papiru sve spojili.Tj on je spojio,a ja tudum sam pokusao shvatiti.
Tako da je ubacen jos jedan relej koji pokrece svjetla.Ubacen oem prekidac sa 3 pozicije,za poziciju i kratko svjetlo,isto tako i oem salter dugo/kratko.

Sve je spojeno na orginal stopice i cijela instalacija svijetla je na stek gore,prema novim komponentama.Znaci xenon,klapna dugog svjetla,pozicija i jos jedan izlaz za po potrebi spojiti orginalno kratko svjetlo(citaj ako ce kenjat na tehnickom,istekam xenon i ustekam balonku kroz prednju resetku)

Pa evo slika releja
Posted Image
Posted Image
I gdje sam ga spojio i smjestio

Posted Image
Posted Image

Evo novo slozene instalacije
Posted Image

I kad se to malo poslozi da svaki kabal bude di treba
Posted Image

I video kako to funkcionira.Na zalost mobitel nemre predociti stvarno stanje,al ubija brasno u mraku


Jos moram zutocrnu ukopcat u zicu pozicije,jer nemam osvjetljenja sata.
Jos se spaja kontrolna lampica za pumpu vode u sat.Ukoliko se lampica ugasi,krepao je relej i pumpa ne radi.Realno toga ne treba jer ima temperaturu,ali nek se nadje...
Ubacen je i aku od powera,jer je ovog ubilo isprobavanje .

#94 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 24 May 2019 - 20:51

Fenjeri su za oskara.
Moracu da te gnjavim da i ja sebi slozim nesto tako.
A BB agregat jako lepo broji,skoro da zakiva stender u asvalt 😁

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk

#95 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 July 2019 - 22:31

Ljudi moji,ako ja sad napisem kroz sta sam sve prosao,vise nitko nikada nece stavljati 180cc masinu na 50cc ramu.

Krenuvsi od struje di sam izmijenjao 3kom reglera i na kraju skuzio da se izvlaci stopica iz orginal dzeka i da nemam punjenja.
Rijesio tako da sam zalio zice u vrucu plastiku
Posted Image

Nakon sklapanja plastika i doterivanja jos nekih finesa i grubog stelanja odradjen je jedan put Zagreb-Senj-Karlobag-Zagreb di se uvidjelo na neke finese koje treba doraditi.Visoka radna temperatura,upigavanje masine na premekanim selenima,preteske rolice,tresnja prednjeg diska i tako neke finese.
Evo par slika sa puta
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Kupio sam i akumulator od 9ah jer onaj mali od 4ah nije mogao okrenuti masinu.Tu je trebalo napraviti mjesta i istrazivati koji akumulator ce se moc ubaciti.Na kraju saznah dimenzije akumulatora koji orginal ide u nrg purejet,pa je takav i kupljen.
E sad purejet ima vecu udubinu u sicu,pa se sic nije mogao sklopiti,pa se i tu napravilo dodatnog mjesta.
Posted Image
Posted Image

Mislite da je to problem,e tek sam poceo.
Utezi novih rolica se pomicu unutar rolica,pa su poljepljeni
Posted Image
Posted Image

Konac na remenu je puknuo nakon 1000km,kvaliteta Malossi
Posted Image

Reklamacija diska i zamjena za drugi isti takav,orginal Malossi glava ovaj put,jer kineska koliko god se trudio 3 put pusta na spoju sa poklopcem,nov malossi remen
Posted Image


#96 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 July 2019 - 22:54

Nakon te reklamacije i izmjene diska opet trese,ovaj put dosta manje,ali trese.
Poludio sam,reklamirao opet i narucio brembo di je skoro dupla doplata na ovaj,pa je slijedilo 2 tjedna cekanja.
Evo izmjene drugog diska
Posted Image

Kao prvo rijesenje za povisenu temperaruru odbijam busenje i rezanje plastika i odlucujem se pod far sloziti jedan dodatni ulaz zraka
Posted Image
Posted Image

Onda u voznji sa dacerovsom mi je ispao seraf sa auspuha i puknuo mi je blok na usici auspuha.Krasno jel da?

Posted Image

Posted Image

Masina je odma sletila sa skutera,lijepo me krenulo od samog pocetka...
Posted Image

Masinu sam proslijedio kod BPJope na varenje i puno mu hvala ovim putem na usluzi.

Kako je sad masina izletila dole oslobodilo se vremena za one sitnice sto sam uvidio na toj kilometrazi koju sam odradio.

Prvo je ojacan nosac masine i slozene su ruke koje love usice masine sa obe strane
Posted Image
Posted Image

Vxr nosac selena je dobio nov selen kojeg sam izmijenjao kod prijatelja na preši i modificiran je da se moze skinuti dok je masina gore,sto prije nije bio slucaj
Posted Image
Nabavio i tvrdje selene koje je prijatelj prije radio po narudzbi za sebe
Posted Image
Posted Image
Pa su i oni upresani u nosac masine
Posted Image
Posted Image
Ove u usice bloka nisam stavljao,jer sam htio vidjeti prvo ovu kombinaciju za pocetak
Protuoklop je razbusen za bolje hladjenje
Posted Image
Posted Image

Dva tjedna se trazio drugi uredan blok,prorovao Bosnu,Hrvatsku,Italiju i na kraju kupio blok sa motora iz Mađarske sa Austrijskim papirima.Prvi put otvoren blok i getriba.Bit ce u rezervi
Evo slika opranog bloka

Posted Image
Posted Image

Dokaz da je prvi put otvaran je ova plasticna crvena diht masa sa kojom dolazi svaki piaggio blok.
Posted Image
Posted Image
Posted Image





#97 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 19 July 2019 - 23:46

Slozena je piksakod tokara koja prolazi kroz selen unosacu masine,jer je majstor koji je radio selen umjesto rupe za m8 napravio m10 rupu.Pokraj toga je jos napravljen prsten za centriranje prednjeg diska.Tako da se ne moram boriti vise sa prirucnim metodama centriranja.
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Kupljena je getriba od sp180 matica van,posto sam do sad vozio sr150 getribu.
Posted Image

Otvoren je i dekl za bolje hladjenje prijenosa
Posted Image

Ofarban poklopac paljenja u hexagon crnu boju
Posted Image
Posted Image

Frend Jopa mi je povario blok vrhunski,dodao je ojacanja i sad vise nebi trebalo biti problema sa pucanjem.HVALA JOPA!
ja sam ugrubo pobrusio di mi je smetalo uz minimalna diranja da ne oslabim var.
Posted Image
Posted Image


Krenulo se lagano u slaganje glave i getribe koju sam pribavio

Ubacena 180 getriba
Posted Image
Posted Image
Posted Image

Slozena glava,racunata zapremnina i slozeno na 0.7 squish i 11.8:1 kompresiju.Malossi navodi da ta glava ima 10.5:1 kompresijusto naravno nije istina.
Ne mogu sad sliku sa podatcima nac...

Stara glava
Posted Image
Stanje klipa i cilindra
Posted Image

#98 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 July 2019 - 00:01

Posted Image
Posted Image
Posted Image

Montirana Malossi glava,koristen original pia 0.8mm dihtung
Posted Image
Posted Image
Novi dihtung poklopca
Posted Image

Pri montazi kotaca mi je pukla cizmica,pa sam ju izbio i montirao drugu,sreca imao sam rezervnu.
Posted Image
Posted Image

Slozen je dupli tank goriva,spojeni uljni i benziski preko T racve i sa pipom
Posted Image
Posted Image

Dosli su mi decki u posjetu i pomoc pri sklapanju,naravno druzenje,pijaca i klopa nije izostala,pa smo to u jedno popodne skompletirali i rijesili jos poneku sitnicu.

Posted Image

Ja sam to kasnije ugrubo postelao,na kraju najbolje radi i ide sa skroz tvornickom postavkom karba,e da sad se sjetih i airbox sam predihtavao,nije bilo gume gore.

Rolice sam prije probao 14gr,pa se digao na 15.5 sto je bilo preteako,pa vozio mix izmedju njih to je 14.65gr i na kraju sam te od 15.5 gr olaksao na 15gr.Sa tezima bio trom,sa laganima kao da je malo prevrtavao,pa sam isao na srednju vrijednost.

Malo se i testiralo,tako da je krajnja 135.5gps-a

Isli smo i na test ovjesa na sljeme i na test performansi na jednoj napustenoj cesti

Evo malo slika
Posted Image
Posted Image

Posted Image

#99 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 20 July 2019 - 00:08


Evo kratko i dugo svjetlo u mraku
Posted Image
Posted Image


Evo i malo rezultata koje sam izmjerio preko aplikacije
Posted Image
Izmjerio sam i 135.5 gps-a,ali nije mi spremilo screenshot
Posted Image

To je ugrubo to i u kratkim crtama,ovo je samo mali dio slika i kratki opis radova

E da,stigao je brembov disk i vise nista ne tresi,a oci ispadaju iz duplji na kocenju.Jucer sam sa 120 gps-a stao kao da idem 60km/h,odusevljen sam.
Imam pojacane vibracije sad sa tvrdim selenima,ali je skuter krutina,baca se kao biciklic i to mi se jako svidja.

#100 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 20 July 2019 - 00:56

Procitao sam sve ponovo skoro od pocetka. Sta reci za projekat osim svaka cast! Nije se budzilo, nije bilo metoda stapa i kanapa nego je sve radjeno detaljno i pedantno. Performanse su na zavidnom nivou!
Na kraju setup termogrupe je 180cc stock cilindar sa malossi glavom, 11.2:1 kompresijom i 0.8mm squish? - po analizi 16hp dobijenih na tocku

Drago mi je da si podelio sa nama iskustva ovakve jedne konverzije, siguran sam da ce ovo mnogima biti od pomoci.

Estetski mi se svidja kako je disk cucnuo na te felne, a farovi bas ubijaju kako sijaju. :0takoje:
Pohvala i za smirenost kada su stvari krenule nizbrdo...od pucanja bloka, losih diskova, pucanja cizme vila, itd. Ali eto, sada nakon svih tih problema i gremlina unikat trci putem.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users