Vozim Automatika 1989-o godište,deda je drugi vlasnik,kupio ga je 2005.Zadnjih godina ga većinom ja vozim,održavam itd.





Kad sam ga počeo vozati,užasno je klepetao.Tražeći po internetu,odlučio sam da zamjenim karike.Naravno,zazor nisam ni znao da treba podešavati,tako da sam uništio cilindar.
U međuvremenu sam kupio laser auspuh koji sam zamjenio za polovan cilindar bušen na prvu specijalu (38.5mm).Imao je dosta oštećenja tako da sam ga razbušio na 39mm.Poravnam glavu,poravnam cilindar,sve spakujem,upali iz prve.Nakon 5s počne zveckati,ali je prestao kad se zagrije.



Sve je ok,čak sam napravio sa njim i jednu dužu vožnjicu,oduševio sam se.Vozao sam ga tako ukupno nekih 250km i odvažim se na malo ozbiljniji put.Uspem motorno ulje u mjenjač zbog vrućina i krenem.Tako sam uspio da ga osposobim za veća brda,ali to mu je kumovalo.Pregrijao se,i opet problemi.

Cilindar nisam htio više razbrusivati zbog radilice,koja je fabrička,pa uzmem od jednog čovjeka termogrupu isto promjera 39mm u odličnom stanju sa klipom,karikama i ostalim.Namontiram,međutim,počne mi se grijati.Sve sam pregledao,sve je u redu,predpaljenje,klip,karike,smjesa goriva i vazduha,i mješavina benzina i ulja.Ulje Castrol.Jedino što nije bilo uredu je radilica.Nova 25e,a ja nađem komplet mašinu za 35e.Radilica skoro nova,brzine,ležajevi,igličasti nov,i valjci na vjencu brzina.I klipnjača sa igličastim za bolcnu 10mm,to me nije nešto obradovalo.
Sve namontiram,kad ono igličasti okrenut kontra.Javim se čovjeku,kaže mi izbij ga gedorom,ili donesi meni,ja ću.Ja željan znanja uzmem pa izbijem sam,i vratim sam bez problema.
Sve smontiram,provozam se,sve ok,samo što trese.Vidio sam da je korpa kvačila malo kriva i nadao se da neće puno uticati na rad,ali sam se prevario.Javio sam se opet čovjeku,pa ću vidjeti šta će biti dalje.Ako sam mu dao pare za mašinu za koju je rekao da je ispravna,tako hoću i da bude.
Blokovi nikad rastavljani

Stara radilica

Nova radilica

Igličasti u novoj radilici

Kupio sam kod istog čovjeka i lamele za buduću konverziju na Colibri cilindar

Imao sam i problema sa lamela,ali sam uspio nešto iskombinavati sa starima koje mi je komšija dao.Bile su pune metalnih opiljaka,pa sam ih oprao u benzinu prije montaže
Gornje lamele sam dobio od komše,a donje su došle uz mašinu.

Nisam ravnodušan na sve to.Prvo igličasti,pa lamele,pa krivo zvono.ali sve je to škola.Stare dijelove koji su u dobrom stanju sam ostavio za restauraciju jednog dana.Sad ću sa ovima eksperimentisati.
Ovako izglead trenutno
