

Zolja Za Trke - Mec 4h
#21
Posted 25 November 2018 - 21:09
#22
Posted 26 November 2018 - 00:41


#23
Posted 26 November 2018 - 07:36
#24
Posted 27 November 2018 - 00:49
Mozda automatik fabricki ni nema, ali fabricki se vrti na 6000 i ne vozi satima pun gas
Ne znam da li je neko primetio na slici blokova,da na mestu gde ide lezaj radilice, nije lezaj nego plasticni cep..... to su blokovi za simulaciju i proveru uprskavanja prelivnih kanala.
Edited by pajser9, 27 November 2018 - 00:52.
#25
Posted 28 November 2018 - 22:43
#26
Posted 29 November 2018 - 00:15
#27
Posted 29 November 2018 - 02:57
Edited by pajser9, 29 November 2018 - 02:58.
#28
Posted 29 November 2018 - 09:55
Ja sam kemijao sa federima od skutera u lamelama nakon sto sam zdrobio par komada,ali je automatik otisao u zamjenu,pa to nikad nije zazivilo.
#29
Posted 30 November 2018 - 03:11
rade007, on 29 November 2018 - 09:55, said:
Ja sam kemijao sa federima od skutera u lamelama nakon sto sam zdrobio par komada,ali je automatik otisao u zamjenu,pa to nikad nije zazivilo.
Za mene je najvaznija stvar u tuningu, osloboditi potencijalnu snagu i preneti je. Povecati snagu na radilici je najmanji problem.
Sto manje pokretnih delova, sto jednostavniji sklop i sto manje trenja/otopra. Malo na lezajevima , malo na smanjenju mase pokretnih delova, malo na zupcanicima sa ravnim zubima i dosta se umanje gutici snage na tocku.....
Utice i na pouzdanost masine, jer nema sta da se raspadne u menjacu. Skoro sve je zavareno i fiksno
Ne mora znaciti da sam u pravu, ali to je neki nacin na koji gledam sve to i toga se drzim.
Edited by pajser9, 30 November 2018 - 03:24.
#30
Posted 30 November 2018 - 17:43
A, za dell. sha 12 i sve ostale iz SHa serije sam ja sam odavno rekao da je to sranje od karba , pre svega zbog nemogućnosti zamene štelujućih elemenata , to je primitiva od karba ...za neko ozbiljnije bavljenje time treba uraditi kao sto sam ja ...izbaciš ga napolje sa gljivom i neki PHBG , lamelarni propušta do 21 mm , ne znam jedino da li to dozvoljavaju za trke ,,,sa onim SHA je zajebancija montaza i demontaža , znaš i sam ...
#31
Posted 01 December 2018 - 17:47
ALIEN SM, on 30 November 2018 - 17:43, said:
A, za dell. sha 12 i sve ostale iz SHa serije sam ja sam odavno rekao da je to sranje od karba , pre svega zbog nemogućnosti zamene štelujućih elemenata , to je primitiva od karba ...za neko ozbiljnije bavljenje time treba uraditi kao sto sam ja ...izbaciš ga napolje sa gljivom i neki PHBG , lamelarni propušta do 21 mm , ne znam jedino da li to dozvoljavaju za trke ,,,sa onim SHA je zajebancija montaza i demontaža , znaš i sam ...
Sto se tice lamalica, ove jednoredne vec posle 14mm nemaju dovoljnu propusnu moc. Kad se prerade, propustaju do 18mm i to je neki maximum koji ima efekta. Provereno. Nema sta nisam probao i eksperimentisao sa lamelicama.
Dvoredne, tj trouglaste lamelice nisu dozvoljene u klasi "serija". Dozvoljene su u klasi "open" koju cemo voziti sl sezone sa ovim mopedom, a za seriju se sprema drugi.
Edited by pajser9, 01 December 2018 - 17:47.
#32
Posted 09 December 2018 - 19:46

Na moj predlog, stvarno proglasise nas moped za najmanje lep haha



Ali to sto nije lep je najmanje bitno....preko zime ce se i to srediti, ali prioriteti su opet neke druge stvari.... duga je zima

#33
Posted 10 December 2018 - 01:15
#34
Posted 10 December 2018 - 19:59

#36
Posted 25 May 2019 - 01:26
Do sada predstavljeni moped, baziran na A3 Automatiku, vozimo u klasi open. Na njemu je usis na blok i cilindar da kazem rucne izrade. Kanali su u livnici zaliveni aluminiumom, pa sam sve ponovo kopano od nule. Prva trka bez dodatnih podesavanja, tako kako je sklopljen motor, isteran na stazu, osvojeno trece mesto u klasi "Open"
U seriji smo se do 90-tog kruga drzali na 4. poziciji , sa koje smo i startovalii, medjutim kvar na kocnicama ,kostao nas je 14 minuta u boksu i pad na 11. poziciju. Zavrsili smo 9.
Dali smo sve od sebe, ali nismo mogli bolje da nadoknadimo gubitak vremena.


























#37
Posted 26 May 2019 - 22:14
Sve kanale ste zalili pa ponovo kopali od nule...?? ne znam šta je dozvoljeno pravilnicima ali sudeći prema ovome mnogo toga..
Čestitam i želim još bolje rezultate u narednim trkama..
#38
Posted 27 May 2019 - 09:42
#39
Posted 27 May 2019 - 10:08
Nadovezujem se na one gornje postove ...što niste uzeli onu zver Gilardonija - 15 Hp ??? Jeste skupo , ali radi posao ...
Ne znam kakav imate usis , ali evo ga moj u mojoj izvedbi , čeka da se ugradi u kućicu karburatora - Minareli piramida , može do 24 mm karb ...ovaj standardni lamelarni ventil kod mene tera 21 mm i odlično radi


#40
Posted 27 May 2019 - 12:21

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users