Sto se tice pravilnika, postoje dve klase, Open i Serija
U Seriji su dozvoljeni samo fabricki cilindri, glave i usisni ventili (ukoliko je lamelni A35/A5 cilindar). A55 alu cilindri imaju klipni usis, to vozimo u Seriji. Dozvoljen je karburator max 18mm i serijsko kvacilo. Struja, samo sto je isla fabricki od kad postoji Tomos automatik do danas. Znaci moze mala iskra elektronika
U Open klasi, dozvoljeni su KIT cilindri za "mopede" sa automatskim menjacem (ne variator). Vazdusno hladjenje je obavezno, vodeno je zabranjeno. Dozvoljen je karb do 20mm i kvacilo po slobodnom izboru. Usis takodje, slobodan izbor. Struja, slobodan izbor. Mi vozimo PVL
Kod nas na motoru za open je usis takav kakav jeste direkt na blok, moze da proguta sta god se stavi od karburatora, ali limit je svakako na 20mm.
ALIEN, dobar pokusaj kucista , moze da radi, nije problem, sve ce funkcionisati ali sa mnogo manje snage. Mnogo je bitna zapremina, ugao i pozicija ventila. Mozda bitnija od samih lamelica.
Edited by pajser9, 01 June 2019 - 20:28.