Jump to content


Peugeot Speedfight 2 50lc By Sax


18 replies to this topic

#1 sAx

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimPeugeot SF2 50LC

Posted 07 August 2019 - 21:26

Pošto sam par dana čitao vaše postove i zaista jako puno naučio i uživao u predstavljanju vaših ljubimaca, rešio sam da i ja predstavim moj skuter:
Duže vreme sam tražio skuter po svojim zahtevima, pratio redovno razne sajtove sa oglasima.
Pošto nisam imao uspeha, a ni nekog većeg iskustva u kupovini i vožnji dvotočkaša zamolio sam mog dobrag drugara (koji inače održava motocikle) da ako izleti nešto vredno pažnje i naravno povoljno dojavi.
Tako je i bilo, drugar je za mene našao dva skutera Gileru Runer i Peugeot Speedfight2 koji su bili iste cene i oba solidnog stanja.
Treba se malo truda uložiti da bi bili pravi :0takoje: ali ništa od hitnih ulaganja i oba u voznom stanju.
Posle probe, pažljivog razgledanja i kafice uz ćaskanje o prednostima i manama izbor je pao na SF2.
Ispostavilo se da nisam pogrešio.
Evo kako je izgledao kada sam ga uzeo:

Attached File  IMG-c1a5632f460b4269720dca2e7b7bc966-V.jpg   213.37K   30 downloads
Attached File  IMG-39ae1f0de239d04c32687b7be052bd83-V.jpg   209.8K   32 downloads

Naravno kada čovek ima ovakve drugare mogućnost za grešku je zaista mala. (Hvala Momčilo)

Posle sabranih utisaka usledijo je briskanje, pritezanje, istraživanje, učenje i sve ono sto pored vožnje ovaj hobi i čini lepim.
Između ostalog:
Otvorio sam auspuh jer je već bio pun ulja, ubacio novu ispunu u vidu staklene vune, mesinganu mrežicu uz samu perforiranu cev i ispolirao inox granu.
Stavio nov filter vazduha, svećicu, prekontrolisao signalizaciju i kočnice zamenio salu brzinomera..
Naravno skuter sam odmah preveo na sebe i pošto je sada bio tehnički ispravan registrovao ga.
Malo su mi ove nalepnice bile previše napadne pa sam ih smanjio na oku prihvatljivu meru :)


Attached File  20190801_184029.jpg   3.55MB   33 downloads
Attached File  20190801_184049.jpg   2.52MB   28 downloads
Bilo je tu i otvaranja fara i farbanja refleksne površi, i finog podešavanja karburatora uz savete Maria sa foruma, vožnji do obližnjih izletišta i gradova ,,,
Ma jednom rečju uživancija. :biker_scooter:
To bi u kratkim crtama bio moj skuter, nadam se da druženje sa njim i sa vama drugari tek sledi :ziveli:

#2 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 07 August 2019 - 23:10

Pozz komso... lep si skut odabrao. Vidjao sam te po gradu. Mozda mozemo organizovati i neku zajednicku voznju :)

#3 sAx

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimPeugeot SF2 50LC

Posted 08 August 2019 - 13:19

Hvala Djomla!
Vožnja obavezno. :)

#4 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 08 August 2019 - 22:44

Čestitke, da te dugo i pouzdano posluži

#5 sAx

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimPeugeot SF2 50LC

Posted 09 August 2019 - 21:10

nešto nije u redu sam mojim postom, a ne vidim opciju za Editovanje.

Hvala Mario.

Došlo je na red da prekontrolišem prenos i stanje kaiša
Skinem poklopac kad imam šta da vidim..
Ništa na prenosu nije fabričko:
Attached File  20190805_171509.jpg   161.87K   20 downloads
Attached File  20190805_171432.jpg   126.13K   22 downloads
Attached File  20190805_181253.jpg   145.37K   22 downloads
Attached File  20190805_183054.jpg   115.48K   24 downloads
Osećao sam se kao na onoj greb, greb lutriji :) znam da su ove stvarčice dosta skupe.
Međutim posle prvobitnog oduševljenja usledilo je blago razočarenje.
Sve ove skupe stvarčice uopšte nisu bile propisno ugrađene.
Bar ne onako kako sam čitao da treba da se podesi prenos.
Rolnice mi deluju prelake 5g, remen nije ležao na biksni već 5mm iznad, a kada sam postavio remen u vario kako treba, kvačilo je uključivalo dosta kasno.
Premerim njega i zvono ima jedno 3mm lufta po obimu.
Da li je to previše?

#6 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 09 August 2019 - 21:51

Ako je korpa kvacila 107mm,kvacilo mora da bude 105.5m.
Ako je korpa 105mm,kvacilo mora da bude 103.5mm...za optimalan rad

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



A opet imas i kvacila za kineske kopije minareli agregata koje su dimenzija 112mm,tad kvacilo mora da je 110.5mm

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk



#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 10 August 2019 - 06:48

Vlayco piše o prečniku, nikakav obim ovde nije relevantan, dakle unutrašnji prečnik zvona bi morao biti veći za 1,5mm od prečnika pakni kvačila.. to je dakle zazor od 0,75mm

Imas tri tipa kako je napisao, pa bi dobro bilo uvideti koji su..

Komponente inače nisu loše, Stage6 pro variomat, te Stage 6 R/T samoventilirajuće zvono i podešavajuće kvačilo iz iste porodice...

Rolnice su verovatno podešavane prema auspuhu, predpostavlja se da znaš rad variomatskog prenosa, fabričke težine od 8,5g su za lonac auspuh...

Bando je inače odlična firma za remenove-kaiševe, eto ja prvi put vidim da rade i rolnice, sudeći po kvalitetu remenja imaju moje poverenje...

Saljem ti par linkova za čitanje oko rada variomatskog prenosa

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 10 August 2019 - 07:22

https://svet-skutera...-stelovanje....

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 10 August 2019 - 07:24

https://svet-skutera...werbanda-Setupa!

#10 sAx

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimPeugeot SF2 50LC

Posted 10 August 2019 - 09:17

Nisam se lepo izrazio.
Dakle meni je zazor, razlika unutrašnjeg prečnika zvona i spoljašnjeg prečnika pakni kvačila dosta veći od tih 0.75.
To je ono što me buni!?
Frikciona obloga same pakne je dobra.
A popustanje opruga slabo daje rezultat, vijci kojima se steluje postaju previse labavi.
Da li od prašine i necistoće glavi (probacu da rastavim i očistim) ili su ustegli opruge videćemo.
Ne verujem da je kupljeno pogresno zvono.
Moram ponovo sve da rasturim i lepo detaljno premerim.
Linkove sam inače iscitao pre upustanja u proveru.
Sam remen na variatoru ide do vrha i obratno na kvačilu. Jedino samo kvačilo kasnije hvata i neuverljivo.sigurno je proklizavalo.
Inače kada krene skuter ubrzava odlično do nekih 60km/h po satu 70 je maksimum.


#11 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 495 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 10 August 2019 - 09:46

Jel imas obrtomer? Cisto da vidis kad hvata kvacilo...

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 10 August 2019 - 10:21

Zvono je 107mm sigurno na peugeot-u, samo premeri kvačilo.. trebalo bi da je između 105 i 105,5mm

#13 sAx

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimPeugeot SF2 50LC

Posted 11 August 2019 - 14:21

U pravu si drug,zvono je 107mm.
Kvačilo je međutim 102,7mm.
Neko je se ocigledno zaigrao sa dotezanjem oprugica.
Najgore je sto sada kada se podesi na pravu meru vijci za stelovanje i opruge postaju labave i prete da spadnu.
Rasturio sam kvacilo ocistio ga i napravio vece rolnice koje drze paknove u skupljenom stanju,vijke za svaki slucaj namazao plavim loctitom.
Sada je sve kako treba, kvačilo hvata kako treba i skuter je dobio 4km/h maksimalne brzine.
Ja prezadovoljan.
Hvala vam puno na savetima.
Dugujem po pivo kada se vidimo.

Attached Files



#14 Damjan66

    Passion

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,406 posts
  • MestoSkopje
  • VozimBaotian Falcon 50R

Posted 11 August 2019 - 15:18

Cim je 102,7 treba da ga promenis.

#15 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 11 August 2019 - 17:10

To kvacilo je za minareli agregate koji nose 105 korpu.Tacnije to kvacilo je utroseno sa 103.5 na 102.7...
Moras kupiti odgovarajuce kvacilo prema korpi,odnosno 105.5mm.
Ili za pug agregate ili za piaggio...

Sent from my SM-J610FN using Tapatalk

#16 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 August 2019 - 06:17

Kako su kolege gore objasnile, tačno tako.. stim da se stage6 ovde dovija u minareli aplikacijama pa pakuje svima 103,5 sa dva-tri tipa oprugica. Imao sam ja Kymco -Peugeot tip koje je 105,5..

#17 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 12 August 2019 - 06:19

Ovde pročitaj opširnije
https://svet-skutera...ila-za-skutere


#18 sAx

    Mlađi član

  • Start Members
  • PipPip
  • 11 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimPeugeot SF2 50LC

Posted 15 August 2019 - 12:35

Pojavio mi se jedan neobičan problem.
Naštelovao sam karburator i konačno dobio korektnu boju svećice.
Međutim dešava se da iz čista mira motor neće da upali...(nekada zagrejan, nekada hladan)
Javi se, a pri sledećem pokušaku poplavi cilindar i svećicu sa gorivom i uljem.
Moram da karburator ponovo raštelujem kako bi ga upalio i kada ga ponovo uštelujem radi fino i onda ponovo neće da upali???
Proverio sam lamelni ventil i dihtuje lepo, varnicu ima, za svaki slučaj napravio novi poklopac za otvor kompresora za vazduh ...
Šta da proverim dalje?
Sumljam da nema dovoljno vazduha i da kada smanjim smešu na korektnu boju svećice imam problem sa paljenjem. :icon_scratch:

#19 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 15 August 2019 - 13:08

ne radi ti saug... njegova funkcija je da nabije više goriva kada je agregat hladan, jer dobra smeša biva pretanka za prvi start....

ovo nalivanje ne znam čemu bih pripisao, moguće da iglica ili plovak malo zapinju.. u načelu hladnom motoru treba više goriva, zbog toga saug i postoji....

što se tiče tog poklopca, ovde sam ja imao taj isti problem... pokrivio se i vukao falš vazduh, glupo su to osmislili i netrajno, euro2 blokovi su inače zbog toga i slabiji

https://svet-skutera...pcu-kompresora/





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users