Jump to content


Cpi Gtr50 2005


276 replies to this topic

#121 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 01 March 2020 - 22:41

Kupujem originalan auspuh za CPI GTR ili od Oliver City, Aragon, Huriccane modela(slican je). Treba mi zbog tehnickog pregleda.
Iz nekog razloga ne mogu da stavim oglas u oglasnik.

Jos nisam sastavio vile zbog ulja, nadam se da ce sutra stici u prodavnicu.

#122 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 March 2020 - 19:40

Kupis bilo.kakav kineski lonac koji možeš da našarafiš, čak ne mora ni da se startuje agregat, to ih ne interesuje...

#123 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 06 March 2020 - 23:00

Posle mesec dana trazenja juce mi stigao original auspuh. Tezak je ko tuc zbog katalizatora. Nazalost ima fabricku lulu manjeg precnika sa blokadom i neko je masekovo drzac ali da se srediti. Slike kako izgleda i kako bi trebalo. Prekljuce sam probao da palim skuter i nista. Ocistio sam karburator i ima goriva i mokra je svecica, ima i varnicu i opet nista.
Posted ImagePosted ImagePosted ImagePosted Image

#124 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 07 March 2020 - 17:56

Montirao pre koji dan vile sa oprugama od Piagga. Zamenuo sam i cistace i semeringe. Opruge koje su inace malo manjeg precnika od originalnih imaju manje rastojanje izmedju navoja i materijal je nesto debljeg precnika. Skratio sam ih da budu zajedno sa plastikama 235 mm (fabricki minimum za originalne opruge po knjizi). Usuo sam 86,5mm ulja po teleskopu.
Teleskopi su bili malo tvrdji posebno kad sam ih probao alI ok. Sve dok ih nisam montirao na motor i testirao. Zbog opruga i malih rupa na krajevima plastika(oko 6 mm nasprem 10 i vise mm na kontri) koji se garantovano ponasaju kao neki reducirni ventili vile jedva da se pomeraju 2 cm pod mojom tezinom (oko 90 kg.) Danas sam upalio motor tako sto sam skino filter i stavio ruku na usis od karba. Drugacije nije mogao da upali. Provozao sam motor kroz ulicu i previse je tvrda prednjica tako da mi sledi ponovno rastavljanje. Inace motor ide ok do 50 km/h posle ga uhvati bas jako ubrzanje, nazalost kratka je ulica pa sam morao da usporim. Treba da nabavim drugi sat posto je originalan pregoreo inace cesta pojava kod stariji verzija GTR-a.

Piaggo opruga i skinuta sa motora.
Posted Image

Edited by Slave91, 07 March 2020 - 18:05.


#125 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 March 2020 - 21:14

Testiraj prvo hod bez ulja da se uveris koji.je spektar pomeraja, pa kasnije uradi inerciju sa uljem... inace prednja kocnica i nagazis svom tezinom po volanu.. to je za probu

#126 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 24 April 2020 - 12:14

Sto se tice vila nisam nista radio za sad. Videcu da posaljem jednu originalnu oprugu nekom majstoru pa da mi napravi dva komada, nazalost sam jednu originalnu skratio. Na skuteru sam pre nedelju dana pravio par drzaca za noge od flaha, posto imam dva leva drzaca. Pa ce posluziti dok ne nadjem originalni desni. Trebalo bi jos da ih skratim i napravim rupe za nogostope.

Posted Image


U medjuvremenu sam naisao na Koso RX1N brzinomer i obrtomer. Ima i za temperaturu vode i jos dosta stvari. Bas te opcije sto mi trebaju da bih mogao da zameni originalni pokvareni. Sto se tice Koso instalacije ima jako puno podataka na internetu za razliku od originalne GTR50. Imam diagram od njega u service manualu ali se jako lose vidi. Dobio sam i magnet uz Koso, ali koliko sam skonto ima ih razlicitih tipova. Na magnetu ima dzek ali instalacija je presecena. Ne znam da li da probam na originalni magnet od motora da ga prikacim?

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Edited by Slave91, 24 April 2020 - 12:15.


#127 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 24 April 2020 - 16:51

Alo ^zemo.. pazi ovu temu ;)

https://svet-skutera...lni-multimetar/

#128 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 26 April 2020 - 10:09

Hvala! Jedan od problema sto sam naisao kod Koso jesu braon zice. Posto je instalacija isecena. Jedna braon zica je za obrtaje a druga za + sa kontakt brave, kako da proverim koja je koja?

#129 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 April 2020 - 13:17

Mora biti razlike, braon sa crnom prugom ili tako nešto

#130 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 26 April 2020 - 18:31

Imaš na globalkoso sajtu uputstva za sve koso instrumente koji su ikada izašli iz fabrike,u polju za pretragu uneses serijski broj tog instrumenta,izbaciće sve što ima za njega.
Braon sa plavom prugom su obrtaji,čista braon je stalni plus,crvena treba da bude plus sa brave.
Tako je bar na koso db02r u,mada sam nailazio na druge sa istim rasporedom boja na zicama

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk



#131 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 26 April 2020 - 20:11

Znam i nije mi problem Koso(ima tone informacija na netu) koliko mi je bio problem moj, danas sam se pozabavio motorom i nasao sam sve zice za cega sluze sem jedne, ne mogu je naci kraj. A na Koso imam dve iste braon i jednu braon sa belom linijom?

Evo ovako instalacija sa GTR50 tahometra.
-crvena - stalni napon
-svetlo siva - upozorenje za ulje
- braon - napon na kontakt
- plava - kratko svetlo
- tamno siva - levi zmigavac
- belo crvena - dolazi sa ECU-CDI ( kontam da je za obrtaje)

- crna - minus
- zelena crvena - Ovu jos nisam nasao za cega je?
- zelena - zavrsava se sa dzekom (u kojoj je crna - ) blizu glave (kontam da je bilo za termometar ali nemam deo od dzeka do termometra )
- tamno zelena - desni zmigavac
- zuta - dugacko svetlo
- crveno bela - ide do dugmeta na rucici sa satom na sebi, kontam za listanje originalnog sata
- zelena - zuta - za magnet ( od magneta do tahometra idu samo dve zice, zelena zuta i crna)

Posted Image
Posted Image



Na Koso satu imam sledece
- crvena
- crvena sa belom linijom
- zuta 2 komada
- zelena sa belom linijom - dva komada (racvaju se od jedne)
- ljubicasta
- plava
- zuta sa belom linijom
- narandzasta
- bela
- siva
- braon - dva komada
- braon sa belom linijom
- zelena

Posted Image

#132 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 27 April 2020 - 13:19

Posle duzeg trazenja uspeo sam da nadjem na zabacenom delu neta redosled. Na nemackom doduse ali bolje ista nego nista. :D

Posted Image

#133 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 02 May 2020 - 21:12

Danas sam povezao Koso sa originalnom instalacijom tj. vecinom. Koristio sam obicne standardne buksne+termo buzir preko musko-zenskog spoja. Posto u okolini nisam nazalost mogao naci bullet buksne koje bi bile vise odgovarajuce.

E sad povezao sam:
- Stalni napon
- Napon na kontakt
- Levi, desni zmigavac
- Signal za dugacko svetlo
- RPM signal

Imam dva pitanja, jedno je u vezi termometra.

U fabrickoj instalaciji kod sata imam zelenu zicu koja se zavrsava blizu glave u jednom dzeku u koji ulazi masa. Od tog dzeka do termometra nazalost nemam kabel.
Mislio sam da povezem samo zutu zicu sa sata (koja po semi sluzi za signal za temperaturu vode) na fabricku zelenu, bez koriscenja zeleno/bele sa sata koja sluzi za masu.
Da li bi to radilo? Ili da provucem dve posebne zice signala temperature i mase od sata do samog termometra? I na koji nacin da pobezem sa termometrom?
Termometar mi je ovakav.

Posted Image

Drugo pitanje je u vezi brzinomera. Fabricki merac ima dve zice, od toga jedna je masa a druga je svetlo zelena/zuta koja ide do sata.
Na izlazu iz Koso sata postoji

- crna - masa sto ide do Koso magneta
- braon bela - signal brzinomera
- crveno bela - brzinomer +5v

Da li bi Koso sat radio sa fabrickim meracom ako bi braon/belu(za signal) sa sata spojio na svetlo zelenu/zutu sa fabrickog meraca?
Fabricki merac ima samo jedan magnet na disku.
Dobio sam i merac zajedno sa satom ali bez magneta.


Usput sam resio nosac za fabricki top i skinuo blokadu iz cevi od cilindra do topa. Treba jos nosac jedan da dodam. Drzace sam napravio od prohron flahova.

Posted Image

Posted Image

#134 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 May 2020 - 05:53

1. termometar

-moraš koristiti originalnu koso sondu, koja je došla sa instrumentom, zato što je drugačija vrednost unutrašnjeg otpora
-mislim da idu dve žice do tog senzora i da se ni jedna ne vezuje sa masom, dakle fabrički nema izlaz ka masi

2. brzinomer

- koristiš fabrički čitač magneta koji si dobio, video sam ga na nekoj slici gore
- idu dve žice do njega plus masa, dve žice su za taj induktivni brojač impulsa, a masa je samo kao širm za eliminaciju smetnji od varnice motora, i mislim da se nigde ne vezuje, ili samo u jednoj tački, čini mi se da su i konektori tropolni
- magnete možeš da koristiš bilo kakave, bitno je da N - tj.č severni pol prolazi pored induktivnog kalema
- moguće je podesiti i za jedan magnet, ali je merene manje precizno

#135 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 03 May 2020 - 13:35

Dobro, hvala.
Koja bi trebala da je minimalna razdaljina od magneta do induktivnog kalema?

#136 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 May 2020 - 18:14

Meni radi na 1mm, mada mislim da već od 3mm počinje da broji

#137 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 03 May 2020 - 21:59

Danas sam skino fabricki magnet i montirao onaj sto sam dobio sa satom. Priblizio sam senzor na negde oko 5 mm od magneta. Odsekao sam fabricki dzek, produzio zice sa sata i direktno ih vezao. KM sat nije radio odmah. Sve dok nisam promenuo vrednost u postavkama. Lupio sam broj 1000 i postavio na jedan senzor. Gume su 17-ke, trebalo bi da izmerim spoljni precnik.
Usput sam i podesio sat na 2 takta pa su mi obrtaji pali sa 4000 na oko 2000. Vec sam mislio da fali nesto sa motorom. Trebalo bi da uzmem novu gumu za usis posto je stara ispucala i fabricku kutiju filtera. Sa pecurkom ne moze se normalno ustelovati motor. I losije ide sad sa fabrickim nego sa rezonom.



#138 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 May 2020 - 04:44

Obim je u pitanju, uzmes kredu obeleži beton kada je ventil dole, guraj morot pravo dok ventil ponovo ne dosje dole i obelezi kredom.. Nakon toga izmeri koliko je to mm i unesi..

#139 Slave91

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 146 posts
  • MestoNovi Knezevac
  • VozimCPI GTR50

Posted 11 May 2020 - 07:36

Ok, hvala. Ima li smisla stavljati osigurac na naponski od sata? Da ne prodje ko oiginalni.

#140 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 12 May 2020 - 21:25

Nema, sat nije potrošač, ako i stavljaš mora biti neki baš maleni tipa 0,5A ili manji





7 user(s) are reading this topic

0 members, 7 guests, 0 anonymous users