←  Moj skuter

svet-skutera

»

Peugeot V-clic

Locked

Bojan92's Photo Bojan92 11 Feb 2020

View Postcanibal86, on 10 February 2020 - 01:31, said:

Ako je slavina goriva falicna onda gorivo slobodnim padom vrsi pritisak na iglu plovka koja popusti i dolazi do tog tvog navedenog problema.Takodje je moguce da imas neku necistocu izmedju sedista igle i same igle i da zato preliva karb.Resi prvo slavinu goriva ocisti ceo karb dobro ako imas mogucnost kompresorom i prati situaciju.
Pre ce da bude ili necistoca ili da plovak zaglavi i ostavi otvoreno... Nema tu nekog pritiska pa da opterecuje iglu.. Provereno, raskacio sam pumpicu i dok ne dodje nova teram sa direktno povezanim gorivom (rezervoar-karburator) i sve ok treci dan... Ako je sve to ok probaj nasteluj limcic na plovku da iglu zatvori ranije...
Quote

Bojan92's Photo Bojan92 11 Feb 2020

Ako samo na prvo kretanje iz mesta ima najbolju krajnju, dok je hladan, verovatno tu sauh igra glavnu ulogu... A ako je uvek tako, bilo vruc ili hladan mozda je do istrosenosti varijatora... Mozda su se povrsine po kojima klizaju plasticni slajderi pojele, i napravile blagi polukrug... Kad krenes iz mesta imas u 'prvoj brzini'najvece obrtaje i motor sa blagim padom obrtaja izgura u max... A kada pustis gas pri odredjenoj brzini obrtaji padnu i izgubis obrtni moment,'zalet' da rolnice odu u max, i zato se muci da ih izbaci iz tih kanala koju su se napravili...
Proveri sve komplet
Quote

zetski94's Photo zetski94 11 Feb 2020

Dakle, kad upalim skuter odmah iz mjesta dam pun gas, on ode lagano do max brzine, pustim gas (brzina se smanji do 45kmh) onda opet dam pun gas, nema trika da ce da dodje do 60kmh. Onda stanem u mjesto, dam pun gas skuter opet dobije max brzinu, ali cim je smanjim , pa opet dam gas nece da dodje do maks brzine. Nema to veze je li hladan ili vruc, tako je i kad je hladan i vruc... Nekako mi se cini da je do goriva...
Quote

Bojan92's Photo Bojan92 11 Feb 2020

Procitao sam da nisi nikad proveravao varijator, kvacilo i to... I da nije do toga valjalo bi da se proveri...
Quote

zetski94's Photo zetski94 12 Feb 2020

Povjerio... Sve je u top stanju, prakticno kao novo brate... Kais kao da je juce stavljen :))
Quote

Laki993's Photo Laki993 12 Feb 2020

Kako si proverio, skinuo deklu i bacio pogled?

Послато са LG-H860 помоћу Тапатока

Quote

zetski94's Photo zetski94 12 Feb 2020

Skinuo poklopac, pogledao kais i kvacilo, nisam skidao varijator jer ne znam da li uopste smije da se okrece varijator kad je skuter ugasen? To je ono sto sam htio da vas pitam kad rijesim pitanje karburatora. Da li, kad se skida varijator, pa ako se nehoticno okrene, moze da se poremeti paljenje? Mozda je glupo pitanje, ali jednostavno se ne razumijem u prenos uopste? :)
Quote

Mario's Photo Mario 13 Feb 2020

Paljenje ti je sa druge strane ispod ventilatora, varijator je prenosni sistem, remen rolnice itd... on se povremeno skida, čisti i proverava utrošenost komponenata
Quote

Mario's Photo Mario 13 Feb 2020

Ovde pročitaj njegovu ulogu

https://svet-skutera...s-i-stelovanje/
Quote

zetski94's Photo zetski94 23 Mar 2020

Evo me opet :) Novi problem mi se desava sada. Dakle, skuter se ne gasi na leru kao prije radi ok. Medjutim pri punom gasu i mak brzini, skuter odjednom izgubi gas (ne snagu nego gas) i imam osjecaj da ne spustim rucicu i opet dam gas da bi se ugasio. Šta je tu sad problem?
Quote

zetski94's Photo zetski94 29 Mar 2020

Braćo čekam sugestije.... skuter se ne gasi na leru kao prije radi ok. Medjutim pri punom gasu i mak brzini, skuter odjednom izgubi gas (ne snagu nego gas) ... Dodje do 60kmh i odjednom se kazaljka spusta kao da se ugasio...postoji li mogucnost da je u pitanju struja?? Rijesio sam da ovaj karantiniskoristim da sve ispreturam.


SLIKA 1:
Kais se vidi da je ok, bar po meni
Attached File  KAISA.jpg (974.27K)
downloads: 13

Ne znam mozete li vidjeti, kad sam skinuo usisnu granu, prirubnica je bila vlazna... ne znam da li je to ok

Attached File  PRIRUBNICA.jpg (928.73K)
downloads: 15

Ovo mi nije jasno jer nisam mijenjao nikad.
Oznacio sam strelicama, da li se ovdje sipa i ispusta ulje. Takođe, koliko ml i kojeg ulja treba da uspem u dif?

Attached File  91097838_1099920437053779_4209403099263008768_n (1).jpg (137.97K)
downloads: 15

Nisam uslikao kais, vec sam izmjerio sirinu :)

Čekam sugestije... Izvinite ako sam malo naporan, ali evo ovo slobodno vrijeme da iskoristim :)
Quote

zetski94's Photo zetski94 29 Mar 2020

???
Quote

tutnja's Photo tutnja 29 Mar 2020

Da, ovaj donji bi trebao biti za ispuštanje ulja. Obično ima bakrenu podlošku za razliku od ostalih, pazi da ju ne izgubiš. Novo ulje ubaciš najjednostavnije špricom, a koliko ide točno ne znam. Na kinezima je 1,1 dl, pogledaj okolo, možda piše negdje.



Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk

Quote

Damjan66's Photo Damjan66 30 Mar 2020

Posnimi to ako mozes da cujemo kad snema snagu.
Quote

zetski94's Photo zetski94 02 Apr 2020

Da li smijem sa hermetikom da prodjem okolo usisne lule od karba?

Takodje, kupio sam cdi *nije original* jednu zicu sam presjekao, i radi , ali kad ugasim skuter na kljuc on ostane da radi, u cemu je problem?
Quote

vlayco's Photo vlayco 03 Apr 2020

Ako imas kvalitetan i otporan na benzin,smes,ali ne mnogo.
Spoj zicu ponovo,to je vrv zica koja ide od cdi a ka bravi.

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk

Quote

Depe's Photo Depe 03 Apr 2020

Ako misliš na pravi hermetik koji je kao lepak napraviće ti problem za skidanje jer zna zalepiti kao lud pogotovu na povišenoj temperaturi. Namenski silikon za dihtovanje bolja solucija.

Послато са Mi A3 помоћу Тапатока

Quote

zetski94's Photo zetski94 03 Apr 2020

Obican hermetik je u pitanju, onaj za visoke temperature??

Inace Vlayco ovaj cdi ako se ne presjece ta zica koja dolazi iz namotaja odma pregori osigurac, nije ona vazna za bravu... :P
Quote

Bojan92's Photo Bojan92 04 Apr 2020

Imao sam taj problem na kinezu, imas u mojoj temi detaljno... Meni je bila pumpica za gorivo... Valjda membrana se malo ukrutila i na punom gasu imas manji vakum na lulici pre karba i taj vakum nije dovoljan da pumpica pusti gorivo... Na leru je leptir zatvoren pa samim tim je veci vakum na crevu koje ide na pumpu... Imas i video kako da testiras da li je bas ta situacija... Vec dosta vremena vozim bez pumpice, direktno crevo sa rezervoara na karb i radi normalno... Kad prodje ovo sranje treba da uzmem pumpicu...
Quote

zetski94's Photo zetski94 05 Apr 2020

Koja je tema u pitanju brate??? Posalji link ne mogu naci??
Quote
Locked