Peugeot V-clic
Bojan92
11 Feb 2020
canibal86, on 10 February 2020 - 01:31, said:
Ako je slavina goriva falicna onda gorivo slobodnim padom vrsi pritisak na iglu plovka koja popusti i dolazi do tog tvog navedenog problema.Takodje je moguce da imas neku necistocu izmedju sedista igle i same igle i da zato preliva karb.Resi prvo slavinu goriva ocisti ceo karb dobro ako imas mogucnost kompresorom i prati situaciju.
Bojan92
11 Feb 2020
Ako samo na prvo kretanje iz mesta ima najbolju krajnju, dok je hladan, verovatno tu sauh igra glavnu ulogu... A ako je uvek tako, bilo vruc ili hladan mozda je do istrosenosti varijatora... Mozda su se povrsine po kojima klizaju plasticni slajderi pojele, i napravile blagi polukrug... Kad krenes iz mesta imas u 'prvoj brzini'najvece obrtaje i motor sa blagim padom obrtaja izgura u max... A kada pustis gas pri odredjenoj brzini obrtaji padnu i izgubis obrtni moment,'zalet' da rolnice odu u max, i zato se muci da ih izbaci iz tih kanala koju su se napravili...
Proveri sve komplet
Proveri sve komplet
zetski94
11 Feb 2020
Dakle, kad upalim skuter odmah iz mjesta dam pun gas, on ode lagano do max brzine, pustim gas (brzina se smanji do 45kmh) onda opet dam pun gas, nema trika da ce da dodje do 60kmh. Onda stanem u mjesto, dam pun gas skuter opet dobije max brzinu, ali cim je smanjim , pa opet dam gas nece da dodje do maks brzine. Nema to veze je li hladan ili vruc, tako je i kad je hladan i vruc... Nekako mi se cini da je do goriva...
Bojan92
11 Feb 2020
Procitao sam da nisi nikad proveravao varijator, kvacilo i to... I da nije do toga valjalo bi da se proveri...
zetski94
12 Feb 2020
Povjerio... Sve je u top stanju, prakticno kao novo brate... Kais kao da je juce stavljen
)

Laki993
12 Feb 2020
Kako si proverio, skinuo deklu i bacio pogled?
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
zetski94
12 Feb 2020
Skinuo poklopac, pogledao kais i kvacilo, nisam skidao varijator jer ne znam da li uopste smije da se okrece varijator kad je skuter ugasen? To je ono sto sam htio da vas pitam kad rijesim pitanje karburatora. Da li, kad se skida varijator, pa ako se nehoticno okrene, moze da se poremeti paljenje? Mozda je glupo pitanje, ali jednostavno se ne razumijem u prenos uopste?

Mario
13 Feb 2020
Paljenje ti je sa druge strane ispod ventilatora, varijator je prenosni sistem, remen rolnice itd... on se povremeno skida, čisti i proverava utrošenost komponenata
zetski94
23 Mar 2020
Evo me opet
Novi problem mi se desava sada. Dakle, skuter se ne gasi na leru kao prije radi ok. Medjutim pri punom gasu i mak brzini, skuter odjednom izgubi gas (ne snagu nego gas) i imam osjecaj da ne spustim rucicu i opet dam gas da bi se ugasio. Šta je tu sad problem?

zetski94
29 Mar 2020
Braćo čekam sugestije.... skuter se ne gasi na leru kao prije radi ok. Medjutim pri punom gasu i mak brzini, skuter odjednom izgubi gas (ne snagu nego gas) ... Dodje do 60kmh i odjednom se kazaljka spusta kao da se ugasio...postoji li mogucnost da je u pitanju struja?? Rijesio sam da ovaj karantiniskoristim da sve ispreturam.
SLIKA 1:
Kais se vidi da je ok, bar po meni
KAISA.jpg (974.27K)
downloads: 13
Ne znam mozete li vidjeti, kad sam skinuo usisnu granu, prirubnica je bila vlazna... ne znam da li je to ok
PRIRUBNICA.jpg (928.73K)
downloads: 15
Ovo mi nije jasno jer nisam mijenjao nikad.
Oznacio sam strelicama, da li se ovdje sipa i ispusta ulje. Takođe, koliko ml i kojeg ulja treba da uspem u dif?
91097838_1099920437053779_4209403099263008768_n (1).jpg (137.97K)
downloads: 15
Nisam uslikao kais, vec sam izmjerio sirinu
Čekam sugestije... Izvinite ako sam malo naporan, ali evo ovo slobodno vrijeme da iskoristim
SLIKA 1:
Kais se vidi da je ok, bar po meni

downloads: 13
Ne znam mozete li vidjeti, kad sam skinuo usisnu granu, prirubnica je bila vlazna... ne znam da li je to ok

downloads: 15
Ovo mi nije jasno jer nisam mijenjao nikad.
Oznacio sam strelicama, da li se ovdje sipa i ispusta ulje. Takođe, koliko ml i kojeg ulja treba da uspem u dif?

downloads: 15
Nisam uslikao kais, vec sam izmjerio sirinu

Čekam sugestije... Izvinite ako sam malo naporan, ali evo ovo slobodno vrijeme da iskoristim

tutnja
29 Mar 2020
Da, ovaj donji bi trebao biti za ispuštanje ulja. Obično ima bakrenu podlošku za razliku od ostalih, pazi da ju ne izgubiš. Novo ulje ubaciš najjednostavnije špricom, a koliko ide točno ne znam. Na kinezima je 1,1 dl, pogledaj okolo, možda piše negdje.
Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog LG-G6 koristeći Tapatalk
zetski94
02 Apr 2020
Da li smijem sa hermetikom da prodjem okolo usisne lule od karba?
Takodje, kupio sam cdi *nije original* jednu zicu sam presjekao, i radi , ali kad ugasim skuter na kljuc on ostane da radi, u cemu je problem?
Takodje, kupio sam cdi *nije original* jednu zicu sam presjekao, i radi , ali kad ugasim skuter na kljuc on ostane da radi, u cemu je problem?
vlayco
03 Apr 2020
Ako imas kvalitetan i otporan na benzin,smes,ali ne mnogo.
Spoj zicu ponovo,to je vrv zica koja ide od cdi a ka bravi.
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Spoj zicu ponovo,to je vrv zica koja ide od cdi a ka bravi.
Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
Depe
03 Apr 2020
Ako misliš na pravi hermetik koji je kao lepak napraviće ti problem za skidanje jer zna zalepiti kao lud pogotovu na povišenoj temperaturi. Namenski silikon za dihtovanje bolja solucija.
Послато са Mi A3 помоћу Тапатока
Послато са Mi A3 помоћу Тапатока
zetski94
03 Apr 2020
Obican hermetik je u pitanju, onaj za visoke temperature??
Inace Vlayco ovaj cdi ako se ne presjece ta zica koja dolazi iz namotaja odma pregori osigurac, nije ona vazna za bravu...
Inace Vlayco ovaj cdi ako se ne presjece ta zica koja dolazi iz namotaja odma pregori osigurac, nije ona vazna za bravu...

Bojan92
04 Apr 2020
Imao sam taj problem na kinezu, imas u mojoj temi detaljno... Meni je bila pumpica za gorivo... Valjda membrana se malo ukrutila i na punom gasu imas manji vakum na lulici pre karba i taj vakum nije dovoljan da pumpica pusti gorivo... Na leru je leptir zatvoren pa samim tim je veci vakum na crevu koje ide na pumpu... Imas i video kako da testiras da li je bas ta situacija... Vec dosta vremena vozim bez pumpice, direktno crevo sa rezervoara na karb i radi normalno... Kad prodje ovo sranje treba da uzmem pumpicu...