

#61
Posted 06 April 2011 - 23:19
Ajd da se nadamo da steta nije velika
#62
Posted 06 April 2011 - 23:31
#63
Posted 07 April 2011 - 00:44
Mario, on 06 April 2011 - 23:31, said:
ma vec sam se pomirio da je lijepio sad cemo vidjeti i koliko, ovo za smanjenje rupe se na zalost nisam sjetio

#64
Posted 07 April 2011 - 17:51

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
Onda se krenulo u nabijanje zuljeva


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
nadam se da ste zadovoljni rezultatima, misljenja bi bila pozeljna
nabavio sam diznu 90, i smanjio sam rupu na oko 18-19mm, bila je 25,5

#65
Posted 07 April 2011 - 18:22


Ja mislim da ce da bude dobro,mada javice se vec neko iskusniji...uostalom,to je gus,prasta greske,uvek moze da se kupi nov klip i da se razbusi...ali ja mislim da nema potrebe...
Inace,nije bas da nije strasno,posle poliranja izgleda ok,ali one prve slike....da se najezis,dobro je on zalepio...
#66
Posted 07 April 2011 - 18:29
Milos96, on 07 April 2011 - 18:22, said:


Ja mislim da ce da bude dobro,mada javice se vec neko iskusniji...uostalom,to je gus,prasta greske,uvek moze da se kupi nov klip i da se razbusi...ali ja mislim da nema potrebe...
Inace,nije bas da nije strasno,posle poliranja izgleda ok,ali one prve slike....da se najezis,dobro je on zalepio...
iskreno da ti kazem kad se je prvi put ugasio da ga nisam vise palio nebi ni ovoliko bilo, mada sam ocekivao jos gore, cekam dizne pa onda idem na provjeravanje, mada mislim da ce i pasti manja razrada ako treba?
#67
Posted 07 April 2011 - 19:18
Ja bi to busio na specijalu.
#69
Posted 07 April 2011 - 19:32
#70
Posted 07 April 2011 - 19:44
rockstar, on 07 April 2011 - 19:20, said:
Eto ti razloga za specijalu eventtualno da se premeri pa mozda moze da prodje i sa honovanjem.
#71
Posted 07 April 2011 - 19:46
zoksi, on 07 April 2011 - 19:44, said:
Eto ti razloga za specijalu eventtualno da se premeri pa mozda moze da prodje i sa honovanjem.
toliko da sam ga skinuo rukom pa da nije ovalan nema sanse...
#72
Posted 07 April 2011 - 19:47
rockstar, on 07 April 2011 - 19:46, said:
pa u tome i jeste problem,zato sto ne treba da bude ovalan

EDIT:Nevezano za ovu temu(mada opet ima neke veze sa njom),sta fali klipu nakon lepljenja?On se samo malo ogrebe,to se ocisti...valjda karika dihtuje,a ne klip...ne kazem ja da ne treba on da menja klip,ovo cisto mene interesuje...
#73
Posted 07 April 2011 - 19:55
Milos96, on 07 April 2011 - 19:47, said:

EDIT:Nevezano za ovu temu(mada opet ima neke veze sa njom),sta fali klipu nakon lepljenja?On se samo malo ogrebe,to se ocisti...valjda karika dihtuje,a ne klip...ne kazem ja da ne treba on da menja klip,ovo cisto mene interesuje...
ne znam cekam nekog iskusnijeg da procjeni stanje, mislim da moze i ovaj kip da ide ali sacekat cemo
#74
Posted 07 April 2011 - 20:00

Mene sad stra da uospte vise palim novog malossi sporta sa ovom 12icom

#75
Posted 07 April 2011 - 21:01
na slikama cilindra se vide i posle poliranja mali tragovi aluminijuma, njih moraš skroz da počistiš, taj kraj jako sporo ide, i jedino pije vodu ribanje iz oba pravca , ako radiš vodenim šmirglama, onda malo vertikalnim, i malo horizontalnim pokretima, mada možeš i da namotaš na bušilicu neku tkaninu približne debljine i da u zadnjim slojevima namotaš vodenu šmirglu neku 800 ili 1000 pa da uz pomoć vode ili nekog tankog ulja improvizuješ honovanje, uhvatiš cilindar u mengele i paziš da potezi budu pod pravim uglom.... neki manji obrtaji na bušilici su sasvim dovoljni...
na klipu moraš isto sa više šmirgla raditi, i poskidati taj aluminijum koji je preko prave mere klipa, jasno ti je da će tu manji zazor biti pa je vrlo moguće da će kada se ugreje malo da češe...
kako god na klipu na tim mestima je površinska termička obrada uništena... ako uspeš da izvučeš da bude ok, onda ok, mada ja mislim da će i klip posle šmirglanja da ode u minus više nego što treba i onda će se ponašati kao da je prešao 15000 km...
najbolje bi bilo kada bi odneo cilindar na honovanje i kupio novi klip... nije tu potrebno terati na specijalu...
#76
Posted 07 April 2011 - 21:20
Mario, on 07 April 2011 - 21:01, said:
na slikama cilindra se vide i posle poliranja mali tragovi aluminijuma, njih moraš skroz da počistiš, taj kraj jako sporo ide, i jedino pije vodu ribanje iz oba pravca , ako radiš vodenim šmirglama, onda malo vertikalnim, i malo horizontalnim pokretima, mada možeš i da namotaš na bušilicu neku tkaninu približne debljine i da u zadnjim slojevima namotaš vodenu šmirglu neku 800 ili 1000 pa da uz pomoć vode ili nekog tankog ulja improvizuješ honovanje, uhvatiš cilindar u mengele i paziš da potezi budu pod pravim uglom.... neki manji obrtaji na bušilici su sasvim dovoljni...
na klipu moraš isto sa više šmirgla raditi, i poskidati taj aluminijum koji je preko prave mere klipa, jasno ti je da će tu manji zazor biti pa je vrlo moguće da će kada se ugreje malo da češe...
kako god na klipu na tim mestima je površinska termička obrada uništena... ako uspeš da izvučeš da bude ok, onda ok, mada ja mislim da će i klip posle šmirglanja da ode u minus više nego što treba i onda će se ponašati kao da je prešao 15000 km...
najbolje bi bilo kada bi odneo cilindar na honovanje i kupio novi klip... nije tu potrebno terati na specijalu...
hvala mario na savjetima, nesto cu vec smisliti, klip novi mozda i padne, a honovanje sumnjam ako uspijem da nadjem ko da radi blizu mene ako ne nista
#77
Posted 07 April 2011 - 21:28
#79
Posted 07 April 2011 - 23:57

šta je tu je, moj savet ti je da kupiš novi klip a cilindar pohonuješ kod nekog!
#80
Posted 08 April 2011 - 22:17
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users