Peugeot Jet Force C-tech 2006.
#1
Posted 16 May 2021 - 11:48
#2
Posted 16 May 2021 - 12:11
Sent from my SM-A510F using Tapatalk
#3
Posted 16 May 2021 - 12:24
#4
Posted 16 May 2021 - 17:23
#6
Posted 17 May 2021 - 11:40
od svih mislim da je ZX bio najbolje deljenje, bar on tako govori, ali bas obrati paznju, jer pisu da auspuh peugeot horisontal , odgovara, a ovde zapravo ima taj donji stub jer je centralni amort, pa grana mora biti duza za neku nijansu
dakle ZX sigurno ima model koji je drugaciji za jetforce, TG RS2 isto tako, za ostale nisam siguran,,,
https://svet-skutera...e-c-tech-tuned/
evo je pa koliko nalovis slika, jer je bas stara...
#7
Posted 17 May 2021 - 17:37
#8
Posted 17 May 2021 - 18:02
Najsrećniji sam bio nakon stavljanja ZXa i uštelavanja prenosa…ako se dobro sećam ZX + 6.5g rolnice su bile pun pogodak!
Skuter je izuzetno udoban, sa odličnim kočnicama i odličnim fabričkim nikasil cilindrom…Fabrički karburator je Gurtner što i nije neki dobitak ali meni je radio posao sve do menjanja cilindra za 70cc
Pitaj ako te šta interesuje, ali za početak Leo ZX beeeez razmišljanja!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
#9
Posted 17 May 2021 - 19:48
#11
Posted 22 May 2021 - 08:09
Sto se tice zx-a mislim da je najbolji izbor za njega, ali se tesko nalazi. Poslusaj savet od pite, on ga je vozi a mozes i njegovu temu da procitas ako planiras neke radove.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
#12
Posted 22 May 2021 - 13:22
#13
Posted 22 May 2021 - 13:49
#14
Posted 22 May 2021 - 16:30
#15
Posted 23 May 2021 - 08:05
1. Tehnigas Triops
2. Malossi multivar
3. polini 3g evolution kvacilo
4. Polini evo zvono
5. Malossi primar 13/35
6. Dellorto 19mm
Edited by RuCZ, 23 May 2021 - 08:06.
#16
Posted 23 May 2021 - 08:42
Послато са LG-H860 помоћу Тапатока
#17
Posted 23 May 2021 - 11:42
#18
Posted 23 May 2021 - 11:42
#19
Posted 23 May 2021 - 18:14
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
#20
Posted 02 October 2021 - 11:16
Nije baš sve teklo glatko, Cilindar je sređen i ubačen novi klip.
Felne su ispeskarene i plastificirane u belo.
Poručeni su delovi sa spiska koje sam već naveo, Međutim nemci su predali delove na slanje sa pogrešnom fakturom pa se tu izgubilo sigurno dve nedelje dok se nisu između sebe ispeglali ko je kriv i šta treba. Za nekoliko dana su stigli u Srbiju pa su bili na carini dok se to sve nije završilo.
Sve je upakovano, prošao je period razrade skuter je stigao kod mene.
U međuvremnu je istekla registracija. Pa dok sam našao termin, odradio tehnički, zakazao sup i konačno je registrovan.
Nakon toga sam imamo nekih problema sa leđima tako da sam dočekao septembar a da se čestiti nisam ni vozao.
Spisak ugrađenih delo:
1. Tehnigas Triops
2. Malossi multivar
3. polini 3g evolution kvacilo
4. Polini evo zvono
5. Malossi primar 13/35
6. Dellorto 19mm
7. Motoforce blokada obrtaja
8. Stage 6 ručni saug
9. Mitas 130/60 13 MC 16 - mislim da tu onaku nose
10. Bočna nogara
11. karbonske lamelice usisa
12. Dayco kaiš 17.5x765
Što se izgleda tiče, nije ništa posebno rađeno. Poručena je zameski skaj za malo sedište u beloj boji. Nisam bio zadovoljan kako je majstor uradio jer je bio veliki razmak između malog i velikog sedišta (a i prljalo se čim dotaknem).
Zbog toga je presvučeno u crno, razmak je popunjen pa sad izgleda ok. To je urađeno pre par dana pa nisam slikao.
Edited by RuCZ, 02 October 2021 - 11:16.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users