Jump to content


Keeway fact


326 replies to this topic

#141 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 25 September 2011 - 21:48

Ma nikasil zakon ...:)

#142 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 September 2011 - 09:18

evo Zlaja nam je odao veliku tajnu kako se buši cilindar, to je na drugim forumskim stranicama bila velika mudrolija ako se dobro sećam...

meni se desila interesantna situacija kada sam dao majstoru da buši stock cilindar,, pošto nije imao adekvatne brezone napravio je alat sa kojim ga je uhvatio u suknici... pritome sam mu ja rekao da mi odradi 2 stote u minus da mogu lepo da ishonujem.. nego pošto je on već video u čemu je problem, uradio mi je 3 stote u minus, da bi kada je skinuo cilindar u predelu prema boost-kanalu i dole prema suknicama cvilindar bio 5-6-7 stotih u plus...

jasno je da je pritegnut cilindar u suknjicama imao manju meru, i kada je popustio čeljusi sve se otvorililo daleko preko mere... uradio sam honovanje da mi u predelu gde trči karika cilindar bude u nuli, dok je dole u suknjici otičao do 8/100 u plus, kako god da sam honovao taj deo se uvek malo otvarao...

sklopio sam radi perfektno, nema nikakvog zveckanja i efekta slabe snage, na kraju karike trče u delu cilindra koji je u dobroj meri... sad koliko se klip klacka više jjer je u predelu suknjice zazor 8 stotih plus 6 koliko je klip manji ne znam, za sada sve radi kako valja..

što se tiče tog street race cilindra, neminovno traži više goriva zbog tih timinga prelivnih kanala kao i zbog površine izduvnog, evo sad sam baš pisao boži pm da sam RMS cilindar na falconu sa 16 karburatorom i gljivom završio sa 108 diznom i iglom na sredini.. za nepoverovati je koliko goriva traži a mislim da ta gljiva nije nešto više propusna nego otvoren airbox na 20-22mm... jednostavno i sad ne verujem koliko veća dizna je potrebna, i evo već iglica za jedan zarez više daje nenormalno trokiranje i to ume da prevari, na punom gasu je mršav i svećica sa 105 diznom ipak bleda..

da dodam da je predpaljenje od 18 stepeni dodatni faktor koji traži više goriva i greje termogrupu više... na SA stranama kažu da je sa street cilindrom kompletiran vertex klip, i ako je sa svih strana brendrian kao stage6, radi se to... voleo bih da mogu ja jedan street race da uštelujem i razradim, tako bih mogao diskutovati ravnopravno sa vama, ovako je sve samo predpostavka...

ps.. imaš rms klipova u 47,4 meri za oko 2000 din...

#143 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 26 September 2011 - 09:28

Mario, znaci slazes se sa mojom konstatacijom. A danas cu ako stignem uslikati neke klipove sto imam pa da vidis-te taj problem o kojem sam pricao da ima klipova sto se neravnomerno sire po svom obodu.

#144 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 September 2011 - 09:52

naravno da se slažem, sad pitanje je koliko možemo da "varamo" na takav način jer posle neke granice to postaje previše...

teško je sad reći gde se klip više širi, njegova mera je u gornjem delu prema čelu značajno manja jer je predviđeno da se tu više širi i tu je po svakoj logici temperatura najveća... a najmanji zazor između klipa i cilindra od 5-6 stotih je upravo u suknjicama, koje ljudi nazivaju vođicama klipa.. ako je koeficijent širenja cilindra i klipa veoma različit onda najpre tu počinje da lepi...

meni se čini da je kod ovih street race cilindra materijal sivog liva neverovatno tvrd, kako i koliko to ima uticaja na širenje samog cilindra ne znam, danima sam svoj honovao a veoma malo sam uspeo da ga otvorim..

#145 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 26 September 2011 - 10:05

Taj S6 nam toliko muka zadao ko da je neki vanzemljak u njemu majku mu, Da je Peca samo pristao da ga razbusim sve bi znao a ovako mi uvek misterija. Vac sam negde rakao da sam na svojoj kozi osetio te razlike u klipovima. Npr. jedan klip Phix iz proksa samo niskobudzetni se pokazao kao odlican za voznju i dosta je dugotrajan samo ima jednu manu sto se siri vise nego ostali klipovi. Ne sme se nikako ubaciti u stock cilindar ni nov ni vozen jer je zaribavanje neminovno nego samo ako se malo prosiri tj. ishonuje onda radi bez problema.Evo letos bio u mom motoru na nekom dosta pohabanom cilindru i kad se ugrijao poceo ribati.A nisam sirio cilindar, reko pojeden malo ali ne vredi.Mozda je taj problem i kod S6 klipova ili sto ti kazes da je cil. neki cudan [tvrd] pa se mozda slabo siri usled temp. ko ce ga znati.
PS: posto si i ti odao svoje iskustvo sa + i - onda vise nema tajni.

#146 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 26 September 2011 - 12:08

View PostMario, on 26 September 2011 - 09:52, said:

naravno da se slažem, sad pitanje je koliko možemo da "varamo" na takav način jer posle neke granice to postaje previše...

teško je sad reći gde se klip više širi, njegova mera je u gornjem delu prema čelu značajno manja jer je predviđeno da se tu više širi i tu je po svakoj logici temperatura najveća... a najmanji zazor između klipa i cilindra od 5-6 stotih je upravo u suknjicama, koje ljudi nazivaju vođicama klipa.. ako je koeficijent širenja cilindra i klipa veoma različit onda najpre tu počinje da lepi...

meni se čini da je kod ovih street race cilindra materijal sivog liva neverovatno tvrd, kako i koliko to ima uticaja na širenje samog cilindra ne znam, danima sam svoj honovao a veoma malo sam uspeo da ga otvorim..

Do ove konstatacije smo i ja i Cvele dosli ( uz :) ) kada sam imao muke sa doticnim cilindrom.
Jednostavno S6 je kod StreetRacea isao na kompromis performanse,cene i kvaliteta.

#147 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 26 September 2011 - 19:51

Mario, nasao sam meteor klip u meri 47.2 i 47.4 za 35e.. Ne znam za te RMS klipove kakvi su.. Ko ih proizvodi? RMS ih najverovatnije samo brednira..

Ono sto sam ja uspeo da pokupim iz prakticnog iskustva sa street race-om je da mu je potrebno dati 2 broja vecu diznu od idealne, makar to znacilo i poneko trokiranje, da bi se dovoljno hladio i mogao voziti dugo...

Inace sto sam primetio kad sam zagledao juce klip je da je novi klip (stavljen pre mesec-dva, isto s6) osim sto je lepio u predelu suknjice, lepio i u pravcima brezona, tj. nije lepio nego se potpisao, ko i prvi put kad mi je zalepio, ono jos pre 2-3-4 meseca...

#148 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 26 September 2011 - 21:45

Ja ću samo dodati na sve ovo da smo tu da zajedno dođemo do neke konstatacije i svi naučimo nešto, bez nekakvih glupih majstorskih tajni, tome nema mesta na ovom forumu!!!

Danas sam baš pričao s Mariom o tom street race cilindru, samo ću potvrditi što je Mario već rekao a to je da je cilindar sa svojim kanalima otvoren do maximalnih granica i mora se adekvatno napojiti gorivom, kako preko igle tako i preko glavne dizne..

Nadajmo se još kojem Street Race-u na forumu i njegove detaljnije analize...

#149 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 September 2011 - 22:39

da imaš i meteor i malossi klipova u našim veleprodajama u tim merama, s tom razlikom da ćeš za 12 bolcnu juriti piaggio tip, jer minareli uglavnom pakuju sa 10-kama, a pošto je svega 0,1mm razlika u hodu meni se čini da nema nikakve razlike...

evo za te tajne samo da se osvrnem još jednom, nije mi bila ciljna misao nikad da čuvam tajnu već da podelim što više svog iskustva i razmišljanja, pa ako i ima grešaka nije problem, bar će me neko ispraviti i ja sam sebe korigovati...

ok vidi božo, ako sumnjamo u cilindar onda može da se otvori na 2-3 stote preko mere recimo na 47,43 a klip će biti 6/100 manji recimo 46,34, pa će to u zbiru biti 9-10/100 razlike, ili da se uradi malo konusno kao što zlaja predlaže

što se napajanja gorivom tiče uvek treba težiti trokiranju na punom gasu, naravno da je to jako zajeba&**a rabota kada treba razraditi cilindar 200-300km, ali drugačije ne može.. dobar odnos i reagovanje na igli je truba na ovakvim cilindrima, ako glavna nije pogođena preko polovine ručice gorivo naglo opada i dok ti primetiš da je motor slabašan dok se odnos izmenja posle delovanja igle, uglavnom bude već kasno jer je snaga već na preko 70% isporuke a grejanje poduplano jer je smeša mršava..

dakle ako je ovakav cilindar u koji prvo sumnjamo da li je u dobroj sprezi sa klipom, a pritom znamo da ima kanale debelo otvorene i ako smo još malo uradili predpaljenje, onda treba biti oprezan, i imati u šteku dizne i do 110, naterati ga da trokira na punom gasu i polako dovesti iglu na dobro, i tek ako treba na kraju umanjiti 2 broja, i još jednom probati iglu da li može bogatije ili ne... pritom ne treba zavrćati šraf svaki put.. tu je on da se dovede na pravi otklon na kraju, ali kada radimo probe onda je bitno samo jednu komponentu menjati i testirati, ili glavnu ili iglu ili zavrćati šraf za ekstra vazduh, a ne praviti cirkus sa svim delovima da posle ni sam bog ne zna šta je od čega poticalo.. isto važi i za prenos, rolnice kvačilo...

#150 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 27 September 2011 - 06:36

Ne znam zasto je Pitu toliko pogodila ta velika vojna tajna. Ja i Mario kad smo diskutovali o tome naveli smo to vise kao neku salu ili ne znam kako bih drugacije rekao a ave vise nago neku glupu tajnu sto rece Pita. A znamo bar koliko stvari sam samo ja izneo na forum o mojim iskustvima oko tih stvari a o Mariu da i ne govorim. Dakle pogresno smo protumaceni.

#151 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 27 September 2011 - 12:05

Da, nasao sam klip za piaggio, za mina je 10 bolcna.. Duzina im je ista, razlika je samo u jednoj stavki.. Oznacena je na slici, to ne znam sta je... Pise "head" za tu stavku, ali ne znam sta znaci..

Posted Image

#152 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 27 September 2011 - 12:14

Ciji su ovo klipovi?
Mada i ova zadnja mera (za iglicasti valjda)je nesto bezveze,10x36x6 i 12x36x8 :P

Edit:Meteor klipovi za Polini cilindre,sada sam vido.

#153 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 27 September 2011 - 12:17

Meteor.. :P
Nije to iglicasti, to je bolcna klipa.. :P

#154 zoksi

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 861 posts
  • MestoNis

Posted 27 September 2011 - 12:22

Aha :P spavam jos :P

#155 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 27 September 2011 - 12:41

I sirina karika je 1,2mm a kod tebe na S6 je bila 1mm. Ici ce dosta losije,videces.

#156 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 27 September 2011 - 13:04

mera koja te buni (-2,5) je visina cela klipa

#157 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 27 September 2011 - 16:48

Zlajox 1.2mm su i na s6, cini mi se..

Hvala Black..

#158 ZlajoX

    Grunf u najavi

  • Members
  • PipPipPip
  • 376 posts
  • MestoSremska Mitrovica
  • VozimSuzuki DR600 DJEBEL

Posted 27 September 2011 - 18:56

Kad izmeris onda kazi.

#159 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 September 2011 - 20:50

1,2mm su na S6 klipu dve karike, isto je i na RMS-u, dok su na Meteor-u i Malossi-ju 1,5 debljine

1mm su karike debele na ovim klipovima što idu u nikasil cilindre i imaju samo jednu kariku, Athena, Airsal pa i MHR

#160 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 27 September 2011 - 21:16

Ovo su meteor klipovi na slici iznad.. 1.2mm je debljina karika.. IMa nekih i po 1.5, i po 2mm nisu svi isti..

A na malossi sportu je 2mm kolko sam izmerio, a prilicno sam siguran da je tako.. Mozda gresim. Pita ima sporta, on je najadekvatniji da kaze...





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users