![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-520.jpg)
Keeway fact
#141
Posted 25 September 2011 - 21:48
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#142
Posted 26 September 2011 - 09:18
meni se desila interesantna situacija kada sam dao majstoru da buši stock cilindar,, pošto nije imao adekvatne brezone napravio je alat sa kojim ga je uhvatio u suknici... pritome sam mu ja rekao da mi odradi 2 stote u minus da mogu lepo da ishonujem.. nego pošto je on već video u čemu je problem, uradio mi je 3 stote u minus, da bi kada je skinuo cilindar u predelu prema boost-kanalu i dole prema suknicama cvilindar bio 5-6-7 stotih u plus...
jasno je da je pritegnut cilindar u suknjicama imao manju meru, i kada je popustio čeljusi sve se otvorililo daleko preko mere... uradio sam honovanje da mi u predelu gde trči karika cilindar bude u nuli, dok je dole u suknjici otičao do 8/100 u plus, kako god da sam honovao taj deo se uvek malo otvarao...
sklopio sam radi perfektno, nema nikakvog zveckanja i efekta slabe snage, na kraju karike trče u delu cilindra koji je u dobroj meri... sad koliko se klip klacka više jjer je u predelu suknjice zazor 8 stotih plus 6 koliko je klip manji ne znam, za sada sve radi kako valja..
što se tiče tog street race cilindra, neminovno traži više goriva zbog tih timinga prelivnih kanala kao i zbog površine izduvnog, evo sad sam baš pisao boži pm da sam RMS cilindar na falconu sa 16 karburatorom i gljivom završio sa 108 diznom i iglom na sredini.. za nepoverovati je koliko goriva traži a mislim da ta gljiva nije nešto više propusna nego otvoren airbox na 20-22mm... jednostavno i sad ne verujem koliko veća dizna je potrebna, i evo već iglica za jedan zarez više daje nenormalno trokiranje i to ume da prevari, na punom gasu je mršav i svećica sa 105 diznom ipak bleda..
da dodam da je predpaljenje od 18 stepeni dodatni faktor koji traži više goriva i greje termogrupu više... na SA stranama kažu da je sa street cilindrom kompletiran vertex klip, i ako je sa svih strana brendrian kao stage6, radi se to... voleo bih da mogu ja jedan street race da uštelujem i razradim, tako bih mogao diskutovati ravnopravno sa vama, ovako je sve samo predpostavka...
ps.. imaš rms klipova u 47,4 meri za oko 2000 din...
#143
Posted 26 September 2011 - 09:28
#144
Posted 26 September 2011 - 09:52
teško je sad reći gde se klip više širi, njegova mera je u gornjem delu prema čelu značajno manja jer je predviđeno da se tu više širi i tu je po svakoj logici temperatura najveća... a najmanji zazor između klipa i cilindra od 5-6 stotih je upravo u suknjicama, koje ljudi nazivaju vođicama klipa.. ako je koeficijent širenja cilindra i klipa veoma različit onda najpre tu počinje da lepi...
meni se čini da je kod ovih street race cilindra materijal sivog liva neverovatno tvrd, kako i koliko to ima uticaja na širenje samog cilindra ne znam, danima sam svoj honovao a veoma malo sam uspeo da ga otvorim..
#145
Posted 26 September 2011 - 10:05
PS: posto si i ti odao svoje iskustvo sa + i - onda vise nema tajni.
#146
Posted 26 September 2011 - 12:08
Mario, on 26 September 2011 - 09:52, said:
teško je sad reći gde se klip više širi, njegova mera je u gornjem delu prema čelu značajno manja jer je predviđeno da se tu više širi i tu je po svakoj logici temperatura najveća... a najmanji zazor između klipa i cilindra od 5-6 stotih je upravo u suknjicama, koje ljudi nazivaju vođicama klipa.. ako je koeficijent širenja cilindra i klipa veoma različit onda najpre tu počinje da lepi...
meni se čini da je kod ovih street race cilindra materijal sivog liva neverovatno tvrd, kako i koliko to ima uticaja na širenje samog cilindra ne znam, danima sam svoj honovao a veoma malo sam uspeo da ga otvorim..
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/tongue.png)
Jednostavno S6 je kod StreetRacea isao na kompromis performanse,cene i kvaliteta.
#147
Posted 26 September 2011 - 19:51
Ono sto sam ja uspeo da pokupim iz prakticnog iskustva sa street race-om je da mu je potrebno dati 2 broja vecu diznu od idealne, makar to znacilo i poneko trokiranje, da bi se dovoljno hladio i mogao voziti dugo...
Inace sto sam primetio kad sam zagledao juce klip je da je novi klip (stavljen pre mesec-dva, isto s6) osim sto je lepio u predelu suknjice, lepio i u pravcima brezona, tj. nije lepio nego se potpisao, ko i prvi put kad mi je zalepio, ono jos pre 2-3-4 meseca...
#148
Posted 26 September 2011 - 21:45
Danas sam baš pričao s Mariom o tom street race cilindru, samo ću potvrditi što je Mario već rekao a to je da je cilindar sa svojim kanalima otvoren do maximalnih granica i mora se adekvatno napojiti gorivom, kako preko igle tako i preko glavne dizne..
Nadajmo se još kojem Street Race-u na forumu i njegove detaljnije analize...
#149
Posted 26 September 2011 - 22:39
evo za te tajne samo da se osvrnem još jednom, nije mi bila ciljna misao nikad da čuvam tajnu već da podelim što više svog iskustva i razmišljanja, pa ako i ima grešaka nije problem, bar će me neko ispraviti i ja sam sebe korigovati...
ok vidi božo, ako sumnjamo u cilindar onda može da se otvori na 2-3 stote preko mere recimo na 47,43 a klip će biti 6/100 manji recimo 46,34, pa će to u zbiru biti 9-10/100 razlike, ili da se uradi malo konusno kao što zlaja predlaže
što se napajanja gorivom tiče uvek treba težiti trokiranju na punom gasu, naravno da je to jako zajeba&**a rabota kada treba razraditi cilindar 200-300km, ali drugačije ne može.. dobar odnos i reagovanje na igli je truba na ovakvim cilindrima, ako glavna nije pogođena preko polovine ručice gorivo naglo opada i dok ti primetiš da je motor slabašan dok se odnos izmenja posle delovanja igle, uglavnom bude već kasno jer je snaga već na preko 70% isporuke a grejanje poduplano jer je smeša mršava..
dakle ako je ovakav cilindar u koji prvo sumnjamo da li je u dobroj sprezi sa klipom, a pritom znamo da ima kanale debelo otvorene i ako smo još malo uradili predpaljenje, onda treba biti oprezan, i imati u šteku dizne i do 110, naterati ga da trokira na punom gasu i polako dovesti iglu na dobro, i tek ako treba na kraju umanjiti 2 broja, i još jednom probati iglu da li može bogatije ili ne... pritom ne treba zavrćati šraf svaki put.. tu je on da se dovede na pravi otklon na kraju, ali kada radimo probe onda je bitno samo jednu komponentu menjati i testirati, ili glavnu ili iglu ili zavrćati šraf za ekstra vazduh, a ne praviti cirkus sa svim delovima da posle ni sam bog ne zna šta je od čega poticalo.. isto važi i za prenos, rolnice kvačilo...
#150
Posted 27 September 2011 - 06:36
#151
Posted 27 September 2011 - 12:05
![Posted Image](http://www.dodaj.rs/f/46/100/BIIz9tH/klip.png)
#152
Posted 27 September 2011 - 12:14
Mada i ova zadnja mera (za iglicasti valjda)je nesto bezveze,10x36x6 i 12x36x8
![:P](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Edit:Meteor klipovi za Polini cilindre,sada sam vido.
#153
Posted 27 September 2011 - 12:17
![:P](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
Nije to iglicasti, to je bolcna klipa..
![:P](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#154
Posted 27 September 2011 - 12:22
![:P](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
![:P](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/icon_biggrin.gif)
#155
Posted 27 September 2011 - 12:41
#156
Posted 27 September 2011 - 13:04
#157
Posted 27 September 2011 - 16:48
Hvala Black..
#158
Posted 27 September 2011 - 18:56
#159
Posted 27 September 2011 - 20:50
1mm su karike debele na ovim klipovima što idu u nikasil cilindre i imaju samo jednu kariku, Athena, Airsal pa i MHR
#160
Posted 27 September 2011 - 21:16
A na malossi sportu je 2mm kolko sam izmerio, a prilicno sam siguran da je tako.. Mozda gresim. Pita ima sporta, on je najadekvatniji da kaze...
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users