#5241
Posted 07 January 2022 - 17:53
E sad ono što me kopka je jedna 500-ka na oglasima koja ima problem sa uljnom pumpom. Vlasnik kaže da mu je upalio lampicu za ulje i da ga od tad nije vozio. Isto tako kaze da je majstor pregledao motor i utvrdio da je problem do uljne pumpe.
Sad ono što me zanima je koliko je komplikovana zamjena, može li šta drugo biti problem, i ako je do pumpe da li još nešto strada uz to, ako se motor nije vozio. Motor pali i radi na leru bez problema ali nije vožen.
Da li uopšte to uzeti u razmatranje ili ići na ispravanu i provjerenu 250ku. Znam da je na forumu bilo dobrih poznavaoca tih Piaggio maxi agregata pa se nadam da će priskočiti i pomoći da odlučim.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
#5242
Posted 12 February 2022 - 23:56
Imam Derbi Sendu sa db50b agregatom.
Imam za taj agregat jedan 50cc gusani cilindar koji je nastradao prilikom raspadanja donjeg igličastog ležaja.
Volio bi razbušiti i honovati cilindar na prvu sljedeću mjeru i staviti novi klip ali imam problema prilikom pronalaska klipa.
Zna li netko gdje bi mogao potražiti klip veće mjere npr. 40,30mm?
Hvala unaprijed
#5243
Posted 16 March 2022 - 12:51
Trebam da uzmem, ali ne znam koji.
https://m.kupujempro...133230094#start
https://m.kupujempro...0-1647431431035
#5244
Posted 22 March 2022 - 14:57
#5245
Posted 22 March 2022 - 22:11
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
#5246
Posted 23 March 2022 - 17:56
#5247
Posted 23 March 2022 - 20:22
Miki82, on 23 March 2022 - 17:56, said:
Pogledaj na mikuni sajtu, ali sam gotovo siguran da ti delovi odgovaraju sa mikuni vm20. Taj karb nose gilera 125,skiper itd.
Ja bi mozda presao na karb iz porodice dellorto phva ili phbn 17.5
Sent from my ELS-NX9 using Tapatalk
#5248
Posted 23 March 2022 - 21:18
#5250
Posted 30 March 2022 - 20:10
kada krenem da vozim na nekih 40km zaguši se skuter, popustim gas i opet polako doguram do 58 (po satu).
Nije veliki problem, provalio sam ga ali malo smeta, menjao sam ulje u mašini i menjaču, filter goriva, filter vazduha.
nisam dirao kaiš i rolnice ali ih nisam ni rasturao, izgledaju dobro (kupio sam bando rolnice i kaiš tehno M) to menjam na
jesen jer sam naručio gume. Napominjem da pali na "čvrgu".
A da kada sam zamenio filter goriva bilo je tragova rđe, da li to znači rasturanje karburatora i čišćenje ali opet ga nebih dirao jer lepo pali,
potrošnja 2,15lit /100 km.
#5251
Posted 30 March 2022 - 20:38
Mogući uzroci su: protočniji filter vazduha od prethodnog, moguće da je skriveno pukla/probušena prirubnica ili crevo dovoda vazduha karburatora, ili slab protok goriva u filteru goriva, delimično zapušen ulazni ventil goriva u karburator, nepravilan rad plovka lončeta karburatora usled prljavštine.
#5252
Posted 31 March 2022 - 06:48
#5253
Posted 31 March 2022 - 18:15
Razredni, on 30 March 2022 - 20:38, said:
Mogući uzroci su: protočniji filter vazduha od prethodnog, moguće da je skriveno pukla/probušena prirubnica ili crevo dovoda vazduha karburatora, ili slab protok goriva u filteru goriva, delimično zapušen ulazni ventil goriva u karburator, nepravilan rad plovka lončeta karburatora usled prljavštine.
krenem sa ubrzanjem i na 40 izgubi snagu, kao da proguta knedlu, smanjim gas i opet ga pojačam (nikad preko 2/3) i krene do 55-58lm.
nema pravila, uglavnom dok je hladan a posle se ponekad desi da se "zaguši".
#5254
Posted 31 March 2022 - 18:16
sstorm, on 31 March 2022 - 06:48, said:
Kada opet bude lepše vreme ispraću rezervoar da i to eliminišem
#5255
Posted 31 March 2022 - 18:36
Mugi, on 31 March 2022 - 18:15, said:
krenem sa ubrzanjem i na 40 izgubi snagu, kao da proguta knedlu, smanjim gas i opet ga pojačam (nikad preko 2/3) i krene do 55-58lm.
nema pravila, uglavnom dok je hladan a posle se ponekad desi da se "zaguši".
Kladim se da dok je hladan, ako bi zavrnuli pun gas onako iz mesta, skut bi se ugasio.
Karburator je nastelovan verovatno po fabričkim specifikacijama i zamenom filtera za vazduh nekim zamenskim, drugačijim, narušili ste ravnotežu u odnosu vazduha koji prolazi kroz filter i koliko goriva u tom trenutku karburator isporučuje.
Filter vazduha je tanji ili prozračniji od fabričkog i dok je motor hladan više hladnog vazduha prodje kroz njega, saug ne može da postigne da nadomesti gorivom.
Postoji i verovatnoca da možda niste lepo vratili poklopac kutije filtera za vazduh ili ste možda zaboravili lulicu na ulasku vazduha u kutiju filtera, sve to utiče na povećan protok vazduha.
Lek je naštelovati karburator na šrafu smeše dodavanjem goriva, kako bi za postojeći filter vazduha povratili pravilan odnos.
Pre toga je obavezno očistiti karburator, ukoliko je problem u rezervoaru onda prvo čišćenje rezervoara i slavine, pa zamena creva za dovod goriva i filtera za gorivo pa onda čišćenje karburatora i na kraju fino štelovanje.
Sve drugo neće imati smisao.
#5256
Posted 31 March 2022 - 20:10
#5257
Posted 03 April 2022 - 20:22
Skinuo i sutra jurim negde da zavarim, baksuz subota 17,00h koje god oglase vrtim niko ne radi
#5258
Posted 28 April 2022 - 13:18
#5259
Posted 28 April 2022 - 13:41
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
#5260
Posted 28 April 2022 - 13:44
Edit
Mislim da sam našao uzrok. Iglica od plovka je imala neke sitne prljavštine, jedva vidljive, pa ver. da nije ni mogao da zatvorio do kraja, već je prelivao. Isprao, izduvao ceo karburator, I sad ne preliva... Videcu ovih dana kako se ponašao sa paljenjem i u vožnji
Edited by BaneX, 29 April 2022 - 14:09.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users