Jump to content


Tomos electronic 90


504 replies to this topic

#81 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 14 December 2013 - 18:06

To je jasno ko dan, al ja sam mislio da ti to vec imas u svojoj kolekciji alata.

#82 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 14 December 2013 - 18:23

View Postgoggyso, on 14 December 2013 - 13:16, said:

Ima li neke sanse da se iskombinuje najbolje od obe radilice? Od prve (one sto je bila u masini) komplet telo i bolcna sa lezajem, a od druge (originalne) klipnjaca, Ukoliko je na prvoj ok lezaj u velikoj pesnici.
Ne vredi jer se pre istrosi klipnjaca nego iglice u lezaju tako da ce i sa novim lezajem najverovatnije imati lufta. Najbolje resenje je da se rastavi originalna radilica i ubaci neka Samarin klipnjaca ili druga slicnog kvaliteta.

#83 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 December 2013 - 19:07

treba napraviti najbolju kombinaciju u zavisnosti od stanja radilica koje su na stolu...Što kaže fanatic možeš uzeti i samo jednu klipnjaču ako ona fali za konačno rešenje!! Sklopiti sa tom čaurom u gornjoj pesnici je sada već jasno da je čist promašaj...

#84 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 14 December 2013 - 23:16

pa nije promašaj ukoliko se vozi neki laganini setup, mnogi voze te radilice sa čaurom, međutim, isporuka snage kao i niži obrtaji najverovatnije funkcionišu,... sad da li neke piksne imaju manji ili veći kvalitet u to ne zalazim, ja sam svoje tomose vozio samo sa piksnama, tada nije bilo igličastih ležajeva osim u devi fabrički, i frizirao sam dosta pa mi se ni jedna havarija tog tipa nije desila...

e sad pošto nemam neko iskustvo sa 90ccm, a nisam još rešio koliko ću je poturpijati, raduje me da sam nabavio originalnu tomos-ku, međutim nema tih klipnjača koje su 95 dužine sa igličastim na oba mesta, koliko sam se raspitivao, niko mi nije dao pozitivan odgovor..

možda je tuningfanatic u pravu, toga se i ja bojim, a možda mi uspe možda je samo bolcna malo dobila po nosu, moram to rasklopiti i proveriti, ako je klipnjača otišla onda je mrka kapa...

gogi nisam imjao komparater otvoreni, imam samo za cilindar, za rupu.. a nisam to razvaljivanje radilice još ni radio, tako da će biti prvo edukacija na nekim starim radilicama dok se malo ne uštosim...

#85 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 December 2013 - 01:23

Ma savladaces ti to bez problema, verujem cak iz prvog pokusaja.

#86 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 15 December 2013 - 02:58

Pogledao sam malo na netu, stvarno nema klipnjaca tih dimenzija. Jedine 2 klipnjace sto sam nasao pribliznih dimenzija (95/24/18/12) su:
alpha motocultor (pod uslovom da postoji iglicasti 17/14 i da se stanji klipnjaca kod donjeg lezaja)
i DERBI GPR 75 80 (pod uslovom da se upari sa klipom od skutera 48mm sa 12mm bolcnom)

Sto se tice jeftinijih resenja, mozda zadovoljava i kineska PJD klipnjaca. Mogle bi se cak ubaciti iglice bez kaveza sto provereno funkcionise, ali onda jedna iglica mora biti tanja ili bi ostalo praznog prostora sto opet nije bas savrseno. Treca metoda je da se obrusi stara klipnjaca iznutra i sastavi sa bolcnom koja je nekoliko stotih u plusu, tek toliko da nema lufta.

#87 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 December 2013 - 03:59

da morala bi da ide sa 12mm klipom i bolcnom, e onda treba naloviti 48 klip, a da je u odgovarajucoj visini...

u svakom slučaju provalio sam da derby senda 80 ima istu klipnjaču još kada je vikcu pukla radilica pa smo tražili i nabavljali, međutim totalno mi je ispalo iz uma da je 12..

ovo što je dole šire to može da se reši na način da se pobruse malo polutke i da se tako spakuje, mada i to je operacija, čik me posle centriraj...

tu pjd kinesku imam sada na ovoj što je bila u motoru... i deluje dosta šire od ove nove aftermarket, pogledaj slike na prethodnoj strani

#88 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 15 December 2013 - 13:41

Sediste je super, gde si ga samo iskopao ?

Sa radilicom ce biti igranke malo , bilo bi bolje resiti sa iglicastim ...savremenije i bolje resenje...

#89 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 15 December 2013 - 14:29

View PostMario, on 15 December 2013 - 03:59, said:

u svakom slučaju provalio sam da derby senda 80 ima istu klipnjaču još kada je vikcu pukla radilica pa smo tražili i nabavljali, međutim totalno mi je ispalo iz uma da je 12..
Ista je manje-vise, ali kao tomosova 50ccm :D (90/22/16/12) i gornji iglicasti 12/15/15.

#90 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 15 December 2013 - 14:31

Ja bih ipak pokusao kombinaciju, nemora se sastavljati, posto svakako rastavljas radilice, kad to bude, probaj lezaj i bolcnu sa tvoje na klipnjacu od one druge pa vidi ima li lufta i koliko. Mozda to bude ok, a i Metabond ili Resurs mogu da poprave neki mali zazor jer stvaraju tanak metalni sloj na povrsini metala tacno toliko koliko je i moguce. Kao sto sam telefonom rekao Mariju, ja sam to isprobao i bilo je sasvim zadovoljavajuce. Pa kad se jednom nadje sve novo... a dotle moze i ovako.

#91 niksa

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 309 posts
  • MestoSombor
  • VozimPulser 125 i jos par komada

Posted 16 December 2013 - 15:51

Kad vec padaju predlozi sa raznih strana da se i ja upisem, sto nebi probao sloziti radilicu samo sa iglicama u donjoj pesnici, bez kaveza. Ja sam imao takvu radilicu na ATXu sa UMO cilindrom, imao sam problema sa lezajem u velikoj pesnici, raspao se, pa smo odlucili da sklopimo iglice po uzoru na Hrvatske majstore (tacnije Ja Moren sa tomos-riders foruma). Odlicna stvar, samo sto je kod nas nezgodno naci iglice, mi smo imali od pre, stara neka zaliha delova pa smo tako uradili, od tada nikad vise nije bilo problema sa tim motorom, pricao sam nedavno sa novim vlasnikom, kaze samo sipa i vozi po 50ak km dnevno do posla i nazad.

Ako slucajno nadjes iglica za radilicu, javi posto ima nas jos koji bi hteli uzeti (moram pogledati dimenzije ako te interesuje), mozda i da se organizujemo za zajednicku neku porudzbinu iz Hrvatske.

#92 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 17 December 2013 - 00:55

[attachment=9Attached File  IMG_0606.JPG   152.22K   41 downloads24:IMG_0607.JPG]
eto klipnjace, tko kaze da nema ??

Attached Files



#93 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 December 2013 - 01:03

.... Josip svašta nakopa, :D

#94 yoco_mci

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 216 posts

Posted 17 December 2013 - 01:07

to je od kartinga klipnjaca - 100 ccm , neznam tocno oznaku ali kroz tjedan dana cu znat pa javit, jer i meni treba jos jedna, inace tomosova klipnjaca nije par ovoj, gore pase klip za bolcnu 14 i dole je sve isto samo je pol milimetra sira cini mi se moram promjerit, jer taj karting ima isti i hod i duzinu klipnjace pa sve pase

#95 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 17 December 2013 - 01:13

48mm hod i 95mm dužinu od centra do centra ležaja

#96 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 00:34

Evo konačno sam krenuo sa rasklapanjem rama, i zanimalo me je kako izgleda u pojednostavljenom obliku...

Posted Image Posted Image

Nisam imao M volan, pa sam okrenuo fabrički naopako i spustio ga dole, čisto da bi uvideo kako deluje , koja je udobnost, gde se nalazi pozicija vozača u odnosu na mašinu...

Posted Image Posted Image

međutim, nisam nešto oduševljen ovakvim položajem, fuzasteri bi trebali ići natrag, noge teško mogu da spakujem ukoliko sam ovoliko spušten zbog volana, neudobno mi je i preširoko sedište za noge prema natrag...

Posted Image

#97 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 January 2014 - 01:00

Vidim da ce i DEVA zavrsiti kao trkalica, haha, sto sam uopste i sumnjao...

#98 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 30 January 2014 - 01:15

Najverovatnije u prvom naletu nece ici M volan, to je moj doprinos i secanje na Mikca, kome sam rekao da ne moze sve odjednom, i zaista, ponekad sam sebe pohvatam da se previse zalecem, a ne moze tako... Prva sezona krece ipak sa stock volanom, odluka je pala pre neki dan, ali ne odustjem od konacne zamisli...

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2

#99 Nesa BG

    sensei

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,745 posts
  • MestoN.Bgd
  • VozimSprint exactly

Posted 30 January 2014 - 01:28

Sto ne probas da je sredis u nekom kaffe racer fazonu. Ram i rezervoar su kao rodjeni za to.

#100 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 30 January 2014 - 01:30

Samo lagano, prvo tuning pa styling, zar to nije osnovno pravilo na ovom forumu? :)





3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users