Tomos electronic 90
#81
Posted 14 December 2013 - 18:06
#82
Posted 14 December 2013 - 18:23
goggyso, on 14 December 2013 - 13:16, said:
#83
Posted 14 December 2013 - 19:07
#84
Posted 14 December 2013 - 23:16
e sad pošto nemam neko iskustvo sa 90ccm, a nisam još rešio koliko ću je poturpijati, raduje me da sam nabavio originalnu tomos-ku, međutim nema tih klipnjača koje su 95 dužine sa igličastim na oba mesta, koliko sam se raspitivao, niko mi nije dao pozitivan odgovor..
možda je tuningfanatic u pravu, toga se i ja bojim, a možda mi uspe možda je samo bolcna malo dobila po nosu, moram to rasklopiti i proveriti, ako je klipnjača otišla onda je mrka kapa...
gogi nisam imjao komparater otvoreni, imam samo za cilindar, za rupu.. a nisam to razvaljivanje radilice još ni radio, tako da će biti prvo edukacija na nekim starim radilicama dok se malo ne uštosim...
#85
Posted 15 December 2013 - 01:23
#86
Posted 15 December 2013 - 02:58
alpha motocultor (pod uslovom da postoji iglicasti 17/14 i da se stanji klipnjaca kod donjeg lezaja)
i DERBI GPR 75 80 (pod uslovom da se upari sa klipom od skutera 48mm sa 12mm bolcnom)
Sto se tice jeftinijih resenja, mozda zadovoljava i kineska PJD klipnjaca. Mogle bi se cak ubaciti iglice bez kaveza sto provereno funkcionise, ali onda jedna iglica mora biti tanja ili bi ostalo praznog prostora sto opet nije bas savrseno. Treca metoda je da se obrusi stara klipnjaca iznutra i sastavi sa bolcnom koja je nekoliko stotih u plusu, tek toliko da nema lufta.
#87
Posted 15 December 2013 - 03:59
u svakom slučaju provalio sam da derby senda 80 ima istu klipnjaču još kada je vikcu pukla radilica pa smo tražili i nabavljali, međutim totalno mi je ispalo iz uma da je 12..
ovo što je dole šire to može da se reši na način da se pobruse malo polutke i da se tako spakuje, mada i to je operacija, čik me posle centriraj...
tu pjd kinesku imam sada na ovoj što je bila u motoru... i deluje dosta šire od ove nove aftermarket, pogledaj slike na prethodnoj strani
#88
Posted 15 December 2013 - 13:41
Sa radilicom ce biti igranke malo , bilo bi bolje resiti sa iglicastim ...savremenije i bolje resenje...
#89
Posted 15 December 2013 - 14:29
Mario, on 15 December 2013 - 03:59, said:
#90
Posted 15 December 2013 - 14:31
#91
Posted 16 December 2013 - 15:51
Ako slucajno nadjes iglica za radilicu, javi posto ima nas jos koji bi hteli uzeti (moram pogledati dimenzije ako te interesuje), mozda i da se organizujemo za zajednicku neku porudzbinu iz Hrvatske.
#92
Posted 17 December 2013 - 00:55
eto klipnjace, tko kaze da nema ??
Attached Files
#93
Posted 17 December 2013 - 01:03
#94
Posted 17 December 2013 - 01:07
#95
Posted 17 December 2013 - 01:13
#96
Posted 30 January 2014 - 00:34
Nisam imao M volan, pa sam okrenuo fabrički naopako i spustio ga dole, čisto da bi uvideo kako deluje , koja je udobnost, gde se nalazi pozicija vozača u odnosu na mašinu...
međutim, nisam nešto oduševljen ovakvim položajem, fuzasteri bi trebali ići natrag, noge teško mogu da spakujem ukoliko sam ovoliko spušten zbog volana, neudobno mi je i preširoko sedište za noge prema natrag...
#97
Posted 30 January 2014 - 01:00
#98
Posted 30 January 2014 - 01:15
Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2
#99
Posted 30 January 2014 - 01:28
#100
Posted 30 January 2014 - 01:30
18 user(s) are reading this topic
0 members, 18 guests, 0 anonymous users