


#61
Posted 29 October 2012 - 11:14

#62
Posted 29 October 2012 - 22:40

#63
Posted 29 October 2012 - 23:32
#64
Posted 29 October 2012 - 23:36
#65
Posted 30 October 2012 - 17:15
Nisam pogresio sto sam stavio glavu sa onom `mojom ` modifikacijom - silikon zicom koja glumi zaptivac ( uspesno ) , jer da sam stavio alu zaptivac , situacija bi bila sledeca : ukupan sqish - od gornje ivice klipa do gornje ivice cilindra 1,3 mm + zaptivac 0,5 mm + fabricki definisan sqish u samoj glavi 0,5 mm , sto sve zajedno cini 2,3 mm...puno , priznacete , ovako , bez zaptivaca 1,8 mm...dobro, nije se to sve sabilo sarafima , kad je stegnuto mozda je manje za jos 0,1 ili 0,2 mm, ne znam..,
Mario , zapreminu glave cu premeriti po tvojoj metodi kad razrada bude gotova, pa cemo videti na koji sqish da idemo , da li cemo da sisamo cilindar odgore ili ce samo glava od serijale na obradu...
#66
Posted 30 October 2012 - 20:23
#67
Posted 30 October 2012 - 20:27
Edited by Lenko, 30 October 2012 - 20:41.
#68
Posted 31 October 2012 - 16:45


Boja svcke pokazuje ocekivano , masno , prebogato, ali tako i treba za sada, sve je OK, prema ocekivanju...
Smrzavamo se i dalje...

#69
Posted 31 October 2012 - 19:38
#70
Posted 31 October 2012 - 22:28
evo ponovo , pa ako uspe...


#71
Posted 02 November 2012 - 23:02
Uprkos svemu , odvojeno je neko vreme i za squt , mislio sam da ce mi sat vremena biti dovoljno , ali prolongiralo se na dobra dva i malo vise sata ...posto sam improvizacijom resio onu iglu na TNT-u , danas popodne je bila montaza...stariji sin dezurni u servisu , ali to nije smetalo nekima da me prekidaju i ulaze mi u dvoriste , pa mi svako od njih otkine po malo vremena, a ja k`o na iglama, jos nisam zavrsio teren od servisa , treba da odem jos na tri mesta...
Karb je izmontiran , naravno tu su problemi sa sajlom , tesko je podesiti duzinu da otvara siber do kraja i da spusti do kraja , nije ista duzina za TK i TNT , pa ubacuj caurice od bakarne FI 6 mm, pa resavaj manuelni saug, sve sitni problemi, ali , jedan po jedan uspesno reseni...upalio je na prvi zub kad sam pustio gorivo ...radi lepo , malo nastelovao ler i smesu...probna voznja je pokazala da je na gasu tezak i lenj...nesto nije kako treba - znam sta sam zaboravio - cev u AIR - BOXU je premala svega 17 mm, dovoljna za TK 16 mm, ali za 19 mm nema dovoljno vazduha...vracena je cev fi 22 sa kojom je prethodni set- up dobro radio, probna voznja je pokazala da je sve ok, motor je dobio na ostrini...to sve pokazuje koliko se mora biti precizan u svim aspektima rada , nista se ne sme zaboraviti , niti prepustiti slucaju ...
Ako se sutra odlucim za squt kao prevozno sredstvo, ocekuje me stotinak KM voznje , to ce dosta ubrzati razradu...

Edited by ALIEN SM, 02 November 2012 - 23:13.
#72
Posted 09 November 2012 - 19:51
Krenuo oko 13 sati , trebalo mi oko nepun sat donde , zadrzao se oko 20 min i nepun sat nazad...presao sve skupa oko stotinak KM, iako sam bio dobro obucen vec oko 15 sati sunce je slabo grejalo , a vec na ulazu u grad sam se smrz`o ko guz***...al` jbg. za pravog motoristu ni ovakvo vreme nije prepreka...
Kada sve saberem negde sam na oko 350 KM od ugradnje termogrupe, razradu smatram na 90 % zavrsenom , ako je ista jos ostalo tu ne treba Bog zna koliko paziti , sve opasnosti su prosle...Razrada je prosla po nekom `mom` receptu - forsirano, dosta rada na leru, dobro grejanje pre voznje, rezim kreni - stani uz dosta gasiranja , ali bez ulaska u rezonancu, pri tom se delovi fino poliraju, dakle bez velikog toplotnog opterecenja, a dobar deo zasluga za to ima i ovo hladno vreme...bolje je razradjivati zimi , nego leti, doduse za njega , ali ne i za mene - danak tome je smrzavanje...
Sada je bila prilika da se istestira i TNT 19 mm, na novoj termogrupi...ponasa se odlicno, prava mera za kit, vise daha za motor, ono sto me raduje je to da se na zadnjoj trecini gasa mnogo toga desava, motor tecno ubrzava , prosto trazi pun gas i ulazak u rezonancu , sto sam mu na kratko i dozvoljavao...po dolasku sve sto sam mogao da uradim je da prekontrolisem svecicu- boja je nesto tanmija nego sto treba, prebogato, a posto je pretezno vozeno na 1/3 do 2/3 gasa znaci da igla mora za malo dole, ali prvo da nabodem glavnu diznu koja ce ici za 5 brojeva dole pa cu videti gde sam ...bice prikacena i obrtaljka koja ce znatno olaksati stelovanje - vec kad je imam...
Posto razradu smatram skoro zavrsenom sada sledi period stelovanja - prvo karb da se setuje , jer on je po setovanju za razradu pruzio tacno ono sto sam od njega i ocekivao - nesto bogatiju smesu u svim rezimima rada...dalje izbacujem postepeno dodatno ulje iz rezervoara , ostavljam ga samo na onih 2% od pumpe sto je dovoljno...sledece je olaksavanje rolnica kao na prethodnom set-up-u gde je sve dobro radilo...kvacilo ostavljam za zimu malo mekse , da ranije hvata , ipak dolazi zima , a posto vozim i zimi i po mokrom i klizavom , sa meksim kvacilom izbegava se protencijalno proklizavanje tocka koje moze da izazove pad...
Za sada je sve kako treba , samo da me jos malo posluzi ovo ( zimsko ) vreme da uradim stelovanja i - ZIMSKI SAN...
#73
Posted 09 November 2012 - 23:56
350km-a, ja bih rekao da je to to..možda još nekih 50km-a čisto ne držati ga na punom gasu duže od 5sec...a posle toga udri kako oćeš...

#74
Posted 10 November 2012 - 15:24

#75
Posted 13 November 2012 - 12:28
Presao sam tih famoznih 300-400 KM do kojih se razrada smatra zavrsenom , pa se sad sve moze i nastelovati...to zahteva vreme i oko 2-3 litre benzina ...garaza je moja i pocinjem ...
Prvo je na redu setovanje karba...ukinuto mu je extra ulje , ono iz goriva , tako da se oslanjam samo na onih 2% koje daje pumpa ...zbog prebogate smese ( namerno ) , igla je spustena za jedan zub i time je srednji spektar resen ...glavna dizna na TNT-u 19 mm je 0.80... pokusaj stavljanja 0.85 je pokazao da je motor izgubio na ostrini , lenj, tezak na gasu , krajnja opala za vise od deset km- znaci ne moze , prebogato ...rupa na air - boxu ja 22 mm i sa tim je prethodni set - up dobro radio...tako vracena je dizna 0.80 i sve je dobro ...veca ne moze , sa manjom ne bi rizikovao...
SETOVANJE PRENOSA - od preteskih ( namerno ) 5 gramskih , vraceno je na 4.5 sa kojima je prethodni set up dobro radio...nije lose , razlika se oseti, motor je ostriji na ubrzanju, ali nisam jos sasvim zadovoljan , imam mali pad obrtaja kroz ubrzanje , varijator ga drzi na donjem pragu rezonance, moze to i bolje ...rastavljam prenos , iz Pavese vadim jos jedan valjcic , rolnice su na 4.25 gr, lakse su za 0.25 od prethodnih i- konacno , to je to ...pre svih radova prikacena je obrtaljka , pa je olaksano da se prikaze pravo stanje stvari , a ono je sledece...
Kvacilo sam podesio za zimu da malo mekse i nize hvata , mala je razlika u obrtajima kad prihvati varijator, mozda je moglo jos malo nize , ali za sad ostavljam ovako...kroz celo ubrzanje motor se vrlo visoko vrti oko 8000 RPM , u rezonanci je, nema puno oscilacija, povlacenje je odlicno 0.25 gr. olaksanja je osetno , nema prevrtavanja , krajnja nije ugrozena...sve radi kako treba , bilo je vise kilometara punog gasa , a kako se u jednoga u gradu umalo nisam zakucao , resio sam da odem van grada, obilaznicu, gde prakticno nema saobracaja i gde sam izvrsio sva merenja...sa ovim set - up om motor se vrlo visoko vrti, na zadnjoj trecini gasa ubrzava, na punom gasu izmadju 9300- 9600 RPM ( jednom cak i preko 10 000 ), sto vec prevazilazi mogucnosti Bulleta...KM sat ( onaj lazljivi ) krene od nule , pa zakuca do kraja, ne znam kolika je krajnja , ali sigurno je nesto preko 95, nije daleko od stotke , sto lako postize, moram naci nekoga sa GPS da to proverimo...
ZAKLJUCAK: smatram da sam kupovinom nove termogrupe uradio dobar posao gde sam za relativno male pare( svega 5500,00 din ) dobio NOVO , i uz minimalnu doradu od nekoliko sati rada ispravio neke greske lose zavrsne obrade, sredjivanje losih odlivaka kanala koje je dalo ( ne) ocekivano dobre rezultate...dakle i Kinezi mogu da se priblize markiranim i skupim proizvodima belosvetskih firmi koje visestruko cene svoj proizvod u odnosu na njih ...ja cak pre mislim da su Kinezi skloni da nesto sto je dobro maznu , prekopiraju , ukradu , nego da sami izmisle...cini mi se da su kod ovog cilindra upravo to i uradili - rekao bi da me podseca na neki POLINI sport cilindar, ali eto uz minimalnu doradu daje sasvim lepe rezultate...ko ima nizak budzet ( kao ja ) , moze slobodno da uzme ovo ...
Eto, sad je ALIEN opet ( uspesno ) nakitovan, ostalo je samo u toku zime da se srede lezajevi radilice , ipak je presao preko 25 000 km bez rastavljanja blokova , sto je svojevrstan uspeh, i tu ce biti prilike da se isprave jos neke greske na blokovima ako ih ima, ali, o tom , po tom...
#76
Posted 13 November 2012 - 14:01
#77
Posted 13 November 2012 - 15:55
Ova danasnja kisa me sprecila da jos malo izvozam i formiram konacne utiske, ali to je to , mislim da vise nista za sada necu raditi, a cajger napuni za cas, u gradskoj voznji pri 50-60 mogu da pravim slalom izmedju automobila , dobro se odaziva na gas pri toj brzini , a neki dan sam jednog starijeg stojadina dobro ostavio na startu , iako je forsirao ...slabija kola nemaju sanse...
Ako ovih dana vreme dozvoli mozda probam da napravim neki video, nisam to do sada nikada radio , malo se i bojim voznje sa jednom rukom pri toj brzini, najvise zbog guma koje su katastrofa i najlosiji deo skutera...presle su 25 000 km i cini mi se mogle bi jos toliko ( koliko se plastika slabo trosi ) , trebalo bi poraditi nesto na tome ( kupiti nove, bolje ) ...ali, zima, gasno grejanje , nedostatak pravog posla , itd, itd...znate vec...
#78
Posted 13 November 2012 - 19:15
Edited by ZlajoX, 13 November 2012 - 19:22.
#79
Posted 14 November 2012 - 19:36
#80
Posted 14 November 2012 - 20:04

2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users