#81
Posted 14 November 2012 - 20:24
#82
Posted 15 November 2012 - 11:20
A, ti Zlajo , cucemo se za vikenda , ako nas vreme posluzi, pa cemo videti...
#83
Posted 15 November 2012 - 14:58
#84
Posted 16 November 2012 - 21:29
#85
Posted 18 November 2012 - 20:24
Posto termogrupu smatram razradjenom , a squt ustelovanim , ostalo je samo da se proveri krajnja brzina, posto je km sat totalno neupotrebljiv ...posle one `popravke ` pokazuje on , ali to sto pokazuje je totalno nerealno , krene od nule i zakuca do kraja, a da nema tog kraja imam osecaj da bi jos isao ko zna dokle...otisli smo na put bez saobracaja ukljucen je GPS i par kilometara punog gasa ..., posle toga skretanje prema SM i jos tri , cetiri km do ulaza u grad...posto je prikacena i obrtaljka mogao sam i da pratim sta se na njoj desava ...kad kvacilo zalepi na oko 5000-5500 RPM ( mislim da cu ga jos popustiti da bude mekse za zimu , i zbog potrosnje ) , varijator ga dize na 8200 RPM, zatim mali pad kroz ubrzanje za oko 1100 obrtaja ( ne pada ispod 7100 ) , vrlo brzo stize u punu rezonancu na 8500 RPM...dalje se oseti rast obrtaja i na punom gasu i maksimalnoj brzini drzi zakovano na 9600 u vise navrata...to je to ...pri svemu tome GPS je ocitao svega 75 KM/ h...? Razocaravajuce ili ne ? To je surova istina i tako je ...e, sad treba pravilno protumaciti sta se pri svim ovim parametrima desava u motoru i na putu ...
Znamo da se ugradnjom kita ne dobija nesto mnogo na maksimali , najcesce ostaje ista , ali, dobijamo na momentu, a to znaci bolje potezanje i ranije dolazenje do krajnje brzine ...kitovanjem motor dobija 3-4 puta vise snage u odnosu na serijalu ( na BASE-u oko 8-9 HP ) , ali sta je ogranicenje ? PRENOS!!! Kraj price - i novi pocetak ...alo hoces vise krajnje , produzi prenos ...to upravo govore i obrtaji ...sposoban je da sa Bulletom izgura i preko 10000 RPM , tu je vec ispadanje iz rezonance i pad snage , a prenosa vise nema!!! Sta bi se desilo sa ugradnjom produzenog prenosa ? Upravo ono sto treba - motor bi time bio vise opterecen zbog povecanog otpora vazduha pri nesto vecoj brzini , doslo bi i do pada obrtaja , vratio bi se u podrucije najvece snage gde je spic rezoniranja ( izmedju 8000 i 9000 ) i gde je snaga najveca , dakle, bio bi sposoban da izgura duzi prenos...Pri postojecem stanju stvari tacno se oseca da motor dodje u svoj maksimum na punom gasu i da nema vise prenosa , dotle je sve ok , mislim da na ubrzanju vise ne mogu postici , tezina rolnica je pogodjena, onaj mali pad od 1100 RPM bi izlecila samo linearna polutka...
Posto sam bio pozvan kod Zlaje i Mice , po zavrsenom merenju sam morao jos nesto odraditi , predvece sam dosao do njih...kafa i rajka sa Micom, a Zlaja i moj Nikola po sokic... ( takav sam i ja nekad bio, sad sam samo promenio vrstu soka )... sta da kazem ? Prodiskutovali smo rezultate merenja i sta bi se jos moglo uraditi, neki dogovori su pali , ali kraj sezone , pa na prolece... Skuterasi koji su ( prodajom ) ostali bez skutera , jes`, tu je DEBELA SUZANA al` na njoj se nema sta raditi...i nije to bas za svaki dan da se vozi po gradu...ja ne bi mogao tako - bez dva tocka koja se voze svaki dan po sto puta ...e, sad ono pozitivno- vidim da i njima ne odgovara to stanje stvari , mozda ce nesto i biti - ponovice se oni necim na prolece garant! Nisu njih dvojica za skroz ciste ruke, bice nesto pre ili kasnije , osecam to...
Dva sata druzenja su prosla, moj Nikola i ja hteli da vidimo kako Zvezda i Partizan, usput smo se dogovorili sa Zlajom i Micom da kad bude nekih delova za mene da se cujemo i malo na nekim stvarima eksperimentisemo, ipak su oni verzirani...a, najbolji kinez u SM ( njihov ) je prodat van Mitrovice , pa je sada valjda red da to postane moj...e, pa tu smo da na tome poradimo zajedno...pratite nas kad budemo nesto radili...
Da , nesto sam zaboravio ...ko bude hteo dobar , a jeftin tuning , naka dodje kod mene u SM i neka ponese samo KM sat...onaj moj drugar Milan i ja sto rastavljamo i popravljamo KM satove , nabudzimo sat da laze za celih 100 KM/h , vase je samo da kazete koliko hocete da vam squt ide,( 100, 120, 150 ) to i dobijete...od zahtevane brzine zavisi i cena `tuninga` hehehe...
#86
Posted 18 November 2012 - 21:31
Pre tog razocaravajuceg merenja malo sam isprobao Alienov skut, evo i dokaz.
Kao sto vidite i sami, da vise za mene nije ovako mali skuter Sedim na kraju sedista, a kolena udaraju u korman, jedino da nema ovog kofera pa da sednem na cep od rezervoara, onda bih mogao bezbednje upravljati
Evo finalnog rezultata merenja:
Posle ovog razocarenja, ne znam sta dalje raditi Ili dalji tuning ili alien mora na dijetu pod hitno.
Edited by ZlajoX, 18 November 2012 - 21:31.
#87
Posted 18 November 2012 - 22:07
svakako bi valjalo nekih 15% produžetka prenosa sa kojim bi udario 90kmh a kud ćeš više...
#88
Posted 18 November 2012 - 23:51
A moj free je po satu Derbi GPR 50 navuko preko 110(derbi cista serijala,pita me on kolko ide moj,reko do 90kmh,stanemo na crtu,naravno nije me video,ni u startu ni na krajnjoj,kad sam ga razvuko do kraja jedva da sam uspeo u retrovizoru da ga vidim(ali bukvalno,znaci vidim samo crvenu tacku u retrovizoru ),i on kaze navuko ga do skoro 110 po satu).
#89
Posted 19 November 2012 - 11:22
PS: Eno, Petko u oglasima prodaje S6 sekundar +17% i mozda biste mogli da se dogovorite .
#90
Posted 19 November 2012 - 11:36
A, sto se tice merenja , moram da priznam da sam ocekivao bar desetak KM vise , ali jednostavno , to je to - treba biti iskren i prema sebi , a i prema drugima...za sada squt dobro ide , sa postojecim delovima ne moze se vise uraditi , sve drugo , o tom , po tom...
#91
Posted 19 November 2012 - 11:45
#92
Posted 19 November 2012 - 11:52
#93
Posted 19 November 2012 - 12:23
#94
Posted 19 November 2012 - 12:39
MOJA SITUACIJA- isti taj cilindar ali razbusen na 47,nesto, ne secam se i samim tim unutra se razvalili ulazni kanali i dosli siri sto doprinosi boljem punjenju i plus trek i plus rms vario koji dize kais do kraja i bilo 87 i stavljanjem 4t remenice sa odgovarajucim kaisom bilo 91,1
i potrosnja od 6litara.
Edited by ZlajoX, 19 November 2012 - 12:45.
#95
Posted 19 November 2012 - 13:05
#96
Posted 19 November 2012 - 13:31
Sto se tice prenosnih odnosa u remenicama tu sa postojecim stanjem stvari ne mogu nista vise da uradim ...potroseni I ( verovatno ) istegljeni BANDO 788 ( koji je duzi od 801 ) idealno stoji u remenicama, u polozaju za start sa 1 mm odstojnom platnom je skoro na samoj bolcni , a u zadnjoj visoko stoji...zato mi se i ne menja iako je vec dotrajao ( 25 000 km ) ...na variu je obrisana oznaka od markera, kais je obrisao , znaci da kais visoko izbacuje u poziciji skroz zatvorene prednje remenice, pa jedini ogranicavajuci faktor je verovatno onaj var na donjem delu remenice koji ne dozvoljava da se kais jos malo spusti dole za koji milimetar u poziciji skroz otvorene...tu jeste resenje ona od cetvorotaktnog koja nema taj var...poradicemo na tome...najinteresantnije u celoj ovoj igrariji je to da se na ovaj nacin , ugradnjom te zadnje remenice od cetvorotaktnog , bez vara moze produziti prenos bez ikakvih posledica po ubrzanje kao sto to bude sa ugradnjom zupcanika u diferencijalu...
#97
Posted 19 November 2012 - 13:37
#98
Posted 19 November 2012 - 14:20
A evo jedan kalkulator ...nije mi bas u potpunosti jasan ovaj odnos primar-sekundar jer se to tako ne racuna al ajd ...dobar je za zezanje...
http://www.streetlig...etrieberechner/
#99
Posted 19 November 2012 - 18:49
#100
Posted 19 November 2012 - 19:30
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users