Peugeot Jetforce C-tech Tuned
#1
Posted 10 January 2011 - 15:30
Inace motor je 2007.god do sad sam presao 3300km, karburator je verzija...Kostao je prilicno dosta 2500 eur ali meni je stvarno lep motor a uverio sam se i da kvalitet ne izostaje...
Nikakvih problema nisam imao s motorom, jedino mi je pukao šraf koji povezuje rep (dupe) motora sa ramom, i to je to...
ovo je najstarija slika koju imam: (tu sam već ispolirao prednju felnu i stavio bočnu nogaru...)
Scoot.jpg 223.26K 52 downloads
onda sam krenuo u smirglanje i druge felne....
izradio drzac tablice koji trenutno skuplja prasinu, tablica mi je pod dupetom!
bez branika.jpg 190.04K 59 downloads tablica2.jpg 83.65K 49 downloads tablica1.jpg 93.29K 58 downloads
kupih multivar i zx-a. Multivaru sam ispolirao kanale po kojima klize rolnice da kliznu jos bolje.... Ispolirao i deklo takodje i izbusio ga radi boljeg hladjenja...
11.04 2.jpg 191.34K 57 downloads 11.04 3.jpg 228.82K 51 downloads 11.04 1.jpg 136.41K 46 downloads
Sto se tice trenutnog setupa:
Leovinci ZX
Malossi Multivar ispolirani kanali
rolnice 6,5 gr Stage6
serijski centralni feder
serijski federi kvacila (bolji od leovincijevih zutih..)
dizna 62
filter vazduha twin air (u airboxu)
+ Motor lepo ide (velika je razlika u odnosu na serijski auspuh...sa zx-om druga prica potpuno), ima ravnomerno ubrzanje od 0-85 kmh, dobar start
- jedino je potrosnja ta koja me muci, oko 5,5 lit mi trosi sto je meni stvarno puno za motor od 50ccm...Resavam to kako znam i umem ali izgleda da se problem krije u gutner-u pa mi verovatno ne gine jedan dellorto 17,5...
+ Udoban je, sediste je ogromno onaj pozadi ima i previse mesta...
+ Kocnice su odlicne nikad problema da se zaustavim,
+ u krivinama se sjajno ponasa - polako sam pomerao granice dokle mogu da ga oborim i stvarno fenemenalno kako se lako vozi...
+ Svetla su mu odlicna, ima i dugacko jedino sto stalno gori, ne mogu da ga ugasim...
- scoot je stvarno tezak oko 115kg pa mu to stavljam kao manu
#2
Posted 10 January 2011 - 15:33
malo lepih slika
Slika017.jpg 199.34K 39 downloads Slika020.jpg 198.5K 47 downloads Slika028.jpg 138.66K 43 downloads
Eto nadam se da sam ovim malo predstavio model onima koji su razmisljali da ga kupe ili onima koji ga vec imaju pa sam im dao neke ideje kao i svima drugima na forumu...
ETO, JEL OCE NEKO NA CRTU?
#3
Posted 10 January 2011 - 15:34
Posto se na Jetforcu ne moze otvoriti airbox (skroz je zatvoren) morao sam da ga isecem po savu a kako bih ga posle zatvorio po rubu airboxa sam izbusio male rupice za srafove...
a evo ga filter (serijski i twin air koji mi je djole uvalio ) koji je uz malo sekcanja lepo legao...
filteri.jpg 123.98K 29 downloads filteri1.jpg 150.75K 29 downloads
#4
Posted 10 January 2011 - 15:34
DSCN4523.JPG 303.14K 40 downloads DSCN4524.JPG 280.15K 42 downloads DSCN4525.JPG 288.48K 39 downloads
DSCN4530.JPG 198.46K 38 downloads DSCN4529.JPG 195.64K 43 downloads DSCN4532.JPG 148.97K 46 downloads
#5
Posted 10 January 2011 - 15:36
#6
Posted 10 January 2011 - 15:45
Bio mi moj drugar Gojko sisa na ispomoći....A gle kako sam bojadisao sa diht masom ha,ha....te su mi najjače slike...
DSCN6648.JPG 155.98K 47 downloads DSCN6651.JPG 138.21K 50 downloads 12.JPG 130.18K 54 downloads
14.JPG 163.16K 50 downloads 19.JPG 134.55K 48 downloads 20.JPG 180.91K 40 downloads
#7
Posted 10 January 2011 - 15:56
Upalila makina iz prvog zakurblaja.... baš sam se prijatno iznenadio....Trebam da stavim serijsko kvačilo jer ovo Motoforce mi je podešeno da hvata dosta visoko a to baš i nije dobro za razradu...
#8
Posted 10 January 2011 - 15:57
Dizna je fabrička 75 u 19mm karbu, i trenutno imam dodatnih rupa na airboxu 1 x 13mm i 2 x 10mm...
Trokiranja više nema lepo prima gas, ali šrafić za smešu još uvek ne reaguje kako treba, tj počne da diže okretaje na zavrtanje šrafa i ne mogu da stignem do one granice (jer šraf skroz zavrnem) kad bi trebao da spušta okretaje na dalje zavrtanje šrafa gde je smeša najbolja...
Mario mi je rekao da je sada mala dizna, ali ja sam bio ubeđen da mu treba još vazduha pa sam dodao još jednu rupu od 8mm...situacija se nije promenila uopšte, znači isto...
danas se nastavlja štelovanje....
#9
Posted 10 January 2011 - 15:58
Mesto testiranja: Mišeluk (jeste da nije baš ravno al gde drugde...)
Vreme: danas oko 15h, vetar duvao u PM....
1.video rolnice 7gr.
2.video rolnice 8gr.
#11
Posted 11 January 2011 - 11:37
Dobio sam otprilike 1 sec bolje vreme na sprintu 0-80kmh sa RS-om.... Probao sve žive moguće kombinacije, Polini plava, bela, serijska, sa Torsion controlom i bez, rolnice 6,2 6,5 6,7, 7, 7.5, 8...
i najbolje se pokazala kombinacija Serijski centralni (bez Torsion controla, jer svojom debljinom ne dopušta polutkama da se skroz rašire) i role 7.5gr... kroz ubrzanje imam oko 8700 obrtaja i piči do 9100 i to je to....
rame uz rame ide i Polini beli centralni i 7gr...
po meni ide sasvim solidno...Može se još snage izvući ako otvorim karburator skroz stavljanjem gljivurde i to bi bilo to...Trenutno je i kvačilo Motoforce u razradi (očekujem da legne kako bi trebalo) pa i od toga možda malo bolje performanse...
potrošnja oko 5 lit!
0-80kmh
prvi snimak......Serijska centralna i 8gr - 14.01 sec
drugi snimak.... Polini bela i 7gr - 13.66 sec
#12
Posted 11 January 2011 - 11:42
MaLi_FreeStyLe, on 23.Jun.2009 15:36, said:
he,he a maloo...
Danas je pao štelung, krenuo od dizne 100 (tako bar Mario kaže, ubodi najveću diznu što imaš pa spuštaj na dole) 95,92,88 i tu se zaustavio...88 mu odgovara, ostaje kroz vožnju još malo da ga doteram, extra vazduh i to...
Lepo se čuje nije preglasan što mi je najbitnije, a daje bolje performanse od fabričkog airboxa! ! ! JA ZADOVOLJAN :hammer:
Sledeće šta imam u planu........
Kupio sam polovne piaggio zadnje polutke sa kvačilom koje su dosta veće od fabričkih...U planu imam da stavim te polutke, jer pašu na osovinu, i da nabavim nekakav duži remen kako bi ih iskoristio u potpunosti! To mi dođe kao neki overrange...
naravno nije plug&play...
Moram malo karter dekla pobrusiti jer zapinje s gornje strane...vidite na slikama!
na ovim slikama se vidi da je gore dosta tesno dok je dole ok!
pia polutke2.jpg 133.2K 26 downloads pia polutke.jpg 142.31K 28 downloads pia polutke3.jpg 73.98K 28 downloads pia polutke4.jpg 68.94K 26 downloads
#13
Posted 11 January 2011 - 11:50
Piaggio polutke znači pašu na osovinu bez problema, staju u deklo uz minimalno brušenje kartera s gornje strane (vidi se na prvoj slici) ali sama osovina polutki je duža 10mm od osovine originalnih polutki. I taj 1. ležaj u osovini kod piaggio polutki koji treba da udari u zadebljanje na osovini primara (koji dođe kao graničnik da tanjiri ne udare u telo kartera) je takođe 10mm udaljen pa se polutke ne zaustave nego se nabiju skroz na telo kartera!
Uglavnom, možda bi se i moglo nešto napraviti uz puno,puno zajebancije za koju nemam volje ni živaca...
evo malo slika: Čak se i matori prihvatio brusilice u nadi da ćemo nešto napraviti...
Slika003.jpg 165.2K 28 downloads Slika004.jpg 144.33K 29 downloads
#14
Posted 11 January 2011 - 11:52
evo kako su tekli radovi, prvo je ispušteno ulje i skinut poklopac prenosa...Osovina primara zajedno sa ležajem nije htela da izađe pa sam se poslužio kljovama kako bi izašla napolje...veoma lako je izašlo kad sam dobro centrirao kljove
05062010134.jpg 157.08K 26 downloads kljove.jpg 80.79K 29 downloads 05062010136.jpg 134.1K 26 downloads
na slici se vidi serijski primar na kome je ostao ležaj koji je trebalo skinuti i prebaciti na novi primar...Za skidanje ležaja sam koristio opet magične kljove sa kojima sam morao biti pažljiv jer ostane jako malo mesta gde vrhove kljova mogu da zabodem a da ne oštetim ležaj...
kljove1.jpg 149.51K 28 downloads
onda sam skinuo točak i odvrnuo maticu koja drži osovinu sekundara kako bih mogao da izvadim drugi zupčanik primara...
prenos2.jpg 162.54K 26 downloads prenos3.jpg 112.77K 31 downloads
onda se samo izvadi drugi zupčanik primara i stavi novi koji sam dobio već upresovan na malu osovinu...Ležaj koji sam skinuo sa primara sam ubacio u poklopac prenosa tako što sam našao neki stari ležaj i kuckanjem vratio nazad...Nisam grejao niti hladio ništa mada bi tako verovatno lakše ušlo...
Na kraju ide sipanje novog ulja i gotovo!
prenos ulje.jpg 146.71K 31 downloads
Probao sam ga malo čisto da vidim jel sve dobro leglo i sam start se dosta pogoršao ali to ću rešiti....Nisam probao krajnju brzinu ali se oseti da sa mnogo manje gasa idem puno brže...Sa 1/2 gasa sam išao 85 a za to mi je pre trebao pun gas...
Kad se vratim s test vožnje javljam rezultate...
#15
Posted 11 January 2011 - 11:53
Start je malo lošiji ali posle 20 uhvati baš momački...Torque driver bi ispeglao i tu rupu na početku ali nema se za sada novaca...
Setup prenosa je:
Polini bela centralna
Serijsko kvačilo
plave Motoforce oprugice 107mm
rolnice 4,75gr
Imali smo dosta posla oko štelovanja prenosa, trebalo je nabosti tih 10200 obrtaja kroz ubrzanje....Bilo je tu i 11000 pri odvrtanju gasa iz starta...
sledi malo slikica:
DSCN2709.JPG 125.85K 32 downloads DSCN2710.JPG 114.89K 36 downloads DSCN2713.JPG 150.75K 36 downloads DSCN2711.JPG 213.22K 37 downloads
DSCN2728.JPG 88.16K 34 downloads DSCN2716.JPG 176.79K 34 downloads DSCN2734.JPG 171.4K 38 downloads DSCN2738.JPG 141.34K 35 downloads
DSCN2741.JPG 197.39K 37 downloads DSCN2749.JPG 183.12K 37 downloads DSCN2760.JPG 162.95K 39 downloads DSCN2761.JPG 184.78K 37 downloads
#16
Posted 11 January 2011 - 12:38
Nego pošto smo sve premerili , sastavili dolazi montaža na karoseriju gde Pita ima neke čudnovate osovine, ekstremnih oblika pa je bilo kuckaj odavde kuckaj odande.. a tek za auspuh slobodno mogu da kažem @jebo ga konstruktor, mislim stvarno su ga iskomplikovali taj drugi bezon u pm.. onaj ko tu stegne iskontrira i skine maticu, svaka mu dala... šraf je odradio posao M6, koji crni brezon..
Rekao sam Piti 1g lakše rolnice idemo 1000rpm-a gore, pa ćemo naći režim kasnije, i diznu malo veću pa ćemo i to kasnije doterati, neće da me sluša ostavio je 6,2g.... 2 sata je, upalimo i ajde da se proba.. komšinice me već mrze... Protera Pita jedan krug do kraja ulice, na licu se umusio ja ga ovakvog još nisam video.... ajao ne ide nikako... srednji spektar sjeban, snage nema, obrtaje ne može da izvuče... Vratimo ga nazad u garažu i brzo ubacimo 0,5 grama lakše... Sledi još jedna proba, i prvi osmeh na Pitinom licu biće nešto biće nešto, motor se malo javio, međutim niko ništa ne procenjuje, kasno je već svi smo out, ni na pivo nismo otišli..
Sutradan Pita dotera motor sa sela gde mu je firma nekih 10-15km.. Opet umušen, >> sine ide 80 i malo preko, tako je išao i kad je serijala bio <<, nikakvih komentara, prvo burek, pa na posao... Motoforce evolution kvačilo Pita neće da stavi, ma ni da čuje, on je roknuo serijsko i to mu je dobro..Aj nema veze upucamo mi tu neke rolnice od 5g, i malo doteramo diznu, sledi proba... Ništa spektakularno, motor ide do slova I ono Magent Marelli, jbg kaže Pita sjebali smo, nema veze kupiću ja novi cilindar, nema veze i spuh može da se zavari, biće još malo ružniji, pa jbg... Sve vreme ide priča kako on prebacuje slovo M sa original SPORT-om i primarom.. mislim se jbg gde smo mi od tog mesta.. aj dobro,... frka i tenzija je već pomahnula dobro, Pita pali cigaru za cigarom
Ubacimo prsten za blokadu na variomatu, to radim kad poludim da vidim gde motor najbolje radi, i tako je i bilo dosada smo se vozali na nekih 9500 rpm-a, kad smo pukli prsten obrtaju su počeli da rastu preko 80, i motor je došao malo preko slova I, na 10800 rpm-a... Ja tu ishisterišem na to serijsko kvačilo i ubacimo mi čudnovato MF Evolution.. Verovali ili ne sa najmekšim oprugicama jedva kreće, motor vrti na 10800 obrtaja.. Treba skontati da su sada lake rolnice i da ne guraju remen na vreme, pa kvačilo ne hvata kako valja... Izbacimo mi Evolution, jer smo već svi pomalo evoluirali, Pita dotera diznu još malo jer po njegovom mišljenju preliva... tu nema pametovanja oseti on svoj motor bolje od svih... Ja nategnem crvene MF oprugice na serijsko kvačilo i gle start na 7000 rpma, mogo bolje, proba na putu, slovo M možda malo više ili manje... Pita se smeška to je to .. biće dobro... Reko jbt ako je išao preko M , kažem Daniki nećemo ostaviti ovako....
Feeleng je bio videti 11200 i 11300 obrtaja, Pita je pogodio diznu , dobili smo još snage, ja sam težio ka boljem startu, i ubacimo plave oprugice, i tu probamo jedan krug 4,5 grama, 5 grama i na kraju se zadržimo na 4,75 grama, gde odlazi u crno polje negde oko sredine između slova M i 0 sa druge strane.. Pita viče dobro je ništa ne diraj... meni se start ne sviđa, suze mi oči bez kacige dakle tu smo oko 100... Isforsiram ja da probamo još malo mekše oprugice i stavim bele Stage6 i stvar se popravila na startu, ali na kraju dobija gušenje, opadaju obrtaji i motor izlazi iz ciljnog radnog spektra... Ovo je već viđeno.. pisao sam u FAQ-u kod montaže torque-a, naime, produžen prenos i oštriji režim motora, rezultuju ili lošijim startom ili gušenjem na većem prenosu kada torque uđe u drugi ugao.. Isprobali smo još i 4,5g, i tu se ja posvađam sa komšinicom, koja je došla da mi se najj keve, ali sam ja lajaviji bio... reko sam joj da narednih 100 godina planiram još 200 motora ovde da vozim, i da je ulica za javni saobraćaj koji mi poštujemo.. Stariji ljudi su osetljivi na visoke frekvencije, Pitin motor je baš tih, ali 10k obrtaja iritira, ....
Vratimo plave oprugice i 4,75g kako je najbolje i bilo jer tu motor na 10380 obrtaja gura do kraja, ali malo klizi do 30 kako se na snimku i vidi, e sad ili će Pita menjati torque, ili će vratiti fabrički primar, pa će taj problem biti ispeglan.. Ja sam kod sebe ubacio torque i stvar se idealizovala ako smem tako da se izrazim.... pola sata sam besan bio na komšinicu, sledi još fino podešavanje karburatora.. Ovaj dell 19 je priča za sebe nikako ne radi po teoriji, kad skroz zavrnem šraf za vazduh poraste ler umesto da počne da se guši, sledi još jedno detaljno ispiranje karburatora i svih dizni kao i pregled da ne dobija negde falš vazduh... Sve isto, podesim šraf na uvo i po obrtomeru, ali mi se ne sviđa kako reaguje, sasvim suprotno od ostalih karburatora...
Sve je sklopljeno i zavrnuto, da zaboravio sam da je Danika pištoljem pokidao maticu za kvačilo, i na to Pita ladno kaže ma daj nađi neku...nije to neka, sitan je navoj... Sreća pa je Kymco Honda kompatibilan, moja matica štima kod njega, inače bi gurao do kuće...
Na red dolazi markiranje i polazimo na piće.. Zadnja brzina koju sam ja dobio je sredina crnog polja između 0 i M na 10380.. Danika je sa svojih 70-ak kg-a, uzeo da uradi snimak.. sledi poslovica >>jebeš posao ako ne udari nulu sa druge strane<<, skupilo se i drušvo Pita je probao Taurisa 50cc naturpijanog, dečko se našao ispred zgrade, bio je i Cheese prethodni dan da vidi spuh... Zolika sa 900rr koji je ranije probao Kymco opšta gužva ispred zgrade gde živim,,, sledi uzvik kao da smo dali GOOL, kada smo ugledali nulu koja je udarena IPAKKK.. 2:0 za poslovicu o nuli...
Na kraju nismo pustili Pitu da ide kući taj dan, moralo se popiti dosta piva i jesti i sve po redu, i trkati u 2 izjutra... Mislim da je to neophodno da jedan Jet Force dobije zasluženo slovo R, na putu 5km Pita je zaostao za Danikom možda 10-ak metara što je beznačajno, a Danika je vozio slovo T na roxani...
Globalno mislim da je ovo maksimala iz SPORT-a, ja sam je okusio već kod sebe ako uzmemo u obzir da je Jet 115kg i ja na njemu 125kg, a povuče me preko 100... tu više nema mnogo diskusije... Malo fali taj torque ako će Pita voziti duži prenos, a bolje je tako, i neko ozbiljnije kvačilo koje se da lepo podesiti... Ekipa je dala maksimum od sebe, žrtve postoje eto jedna matica i jedna komšinica., a Jet je Nr.1 mašina na koju sam ovih dana veoma ponosan..
PS Pita je na kraju posle 5 piva priznao da mu je jedva išao preko slova M i da do tog slova M teško dostiže, uz most slobode malo preko 80.. eto a mi se istraumirali....2:1
slovo I na Pitnom satu Magent Marelli
slovo M na Pitinom satu Magnet Marelli
cifra 0 na Pitinom satu nula sa druge strane iglice koja drži skalu
slovo T na Aerox satu Danikonom TEMP
slovo R opšti epitet Racing
#17
Posted 11 January 2011 - 12:58
ajde da vam prenesem utiske iz mog ugla:
Znao sam da me je prevario za auspuh jer je od neverovatno dugačkog auspuha na kraju došla pipa... nema veze,samo da radi posao!
I ja sam malo baronisao kad sam im pokazivao na satu koliko je pre išao, čisto da bi morali dobro da prebacimo brzinu na satu...
Dogovor je bio da malo pipnemo cilindar, ništa spektakularno čak nije bilo ni u planu da sečemo auspuh, mada sam ja imao non stop u glavi jedan Marijev cilindar koji je preterao sa turpijanjem (izduvni na 200) pa nije dobar...Bojao sam se da će Mariju ruka kliziti što više i što duže u cilindru s biaxom i da neće biti kako valja...Naginjao je na to da momački uradimo cilindar a ja uporno vičem nemoj Mario ne treba puno...
prvo razočarenje kad smo skinuli cilindar je usledilo kad smo pomislili da nema mesta za turpijanje, ali posle par merenja šublerom i stručnog mišljenja Marijevog oca krenula je metalna prašina da leti po celoj garaži... na kraju poliranje da se sjaji ko pasja muda...
Kanale smo podigli, po meni, u neke krajnje granice da cilindar radi kako treba...mislim da bi sve preko toga bilo loše...Oprali smo cilindar klip,sve živo, tu sam ja pušio od nervoze kao lud pa sam u jednom momentu prao klip benzinom i pušio...Sreća pa nisam izgoreo...
Auspuh nas je napatio kao ništa tog dana, dole mu sve smeta da priđe cilindru pa smo se pošteno napatili...bilo je već 2:00 ujutru a ja sam goreo od želje da ga najzad upalim i vidim rezultate...Kresnem, zagrejem malo, i odem krug...Očekivao sam snagu iz motora a nasuprot tome imao sam mrtvu kokošku od motora...Ne ide jednostavno, muči se nešto, pa još trokira ko uz kurac jer smo naboli veću diznu, ja sve reko uhvatiće tamo na većim brzinama a ono ćorak, ništa, nula, loše, sjebali smo ga...
Vraćam se nazad, i meni žao da im saopštim da ne ide kako treba al šta ću...reko momci ovo ide lošije nego pre...svi skenjani, još umorni, Mario skenjan isto ali uporno tvrdi da je štelovanje pola posla i da za početak nabodem lakše rolnice...Meni tad ništa nije moglo uliti nadu da će biti bolje...sa 0,5gr lakšim rolnicama već situacija bolja, življi motor, lepše vuče, već podseća na stari, znači trebaju mu lakše rolnice...Tek kad smo stavili obrtomer sutra ima šta da vidimo, vrtimo ga na oko 9000 a treba nam preko 10.000....
na kraju kad smo naboli prave rolnice motor vrišti čupa, ima sve osim starta...Tu je Mario tvrdoglav i ne sluša me da jednostavno Motoforce neće da radi kako treba na tom setupu ali morali smo da ga probamo i vratimo serijsko nazad....
Uglavnom kad smo sve podesili, nisam imao benzina da krenem u vožnju jer smo izduvali ceo rezervoar (oko 6 lit) samo na to probavanje za 2 dana! Danika kad se vrati iz probne vožnje on samo gleda koliko je brzo išao, njega obrtaji ne interesuju http://forum.pyrothe...tyle_emoticons/default/sad.png Neobuzdan dečko što bi ja rekao!
Sve ukupno, jedna super zajebancija,interesantno do bola, lepo proveden vikend a sada mi ostaje samo da uživam u vožnji...
Hvala Mario!
#18
Posted 11 January 2011 - 12:59
pita_kupio_retrovizore.jpg 116.79K 32 downloads retrovizori.jpg 146.96K 31 downloads retrovizori1.jpg 122.81K 31 downloads
retrovizori2.jpg 118.75K 33 downloads retrovizori3.jpg 145.51K 35 downloads retrovizori4.jpg 157.99K 32 downloads
#20
Posted 11 January 2011 - 12:59
Stavio sam je prvo skroz podignutu tj osigurač na donji zarez...probam i nema niti trokiranja niti gušenja ali se malko nećka kad mu dam gas, ne prima ga momentalno...posumnjam na bogatu smešu, s obzirom da je race igla...
Spustim iglu za jedan zarez i situacija bolja...Lepo prima gas mada možda je još mrvicu bogata smeša na srednjem otvoru...
trebam još da testiram kako se ponaša sa još više upuštenom iglom ali definitvno je ova W16 bogatija od W9...po mojoj pretpostavci za neka 2-3 zareza...
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users