Jump to content


Keeway matrix tuning



  • This topic is locked This topic is locked
635 replies to this topic

#1 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 22 December 2011 - 11:44

E ovako,pre tacno mesec dana mi se skut ugasio u voznji i morao sam da ga guram 10km,al nema veze,pomislio sam da mi je klip zakokao,zalepio,kako god,dosao sam kuci i krenuo da rasklapam masinu,cilindar je bio kao staklo a presao je 16000 i vozen sa samo motul uljem,klip je malo,vrlo malo lepio,gledao sam semeringe i lezajeve radilice,oni su u odlicnom stanju,resio sam da ga tuniram,to je vec planirano nekoliko meseci i dosao je i taj trenutak,dao sam svoj cilindar i doplatio 60e i uzeo polovan stage 6 sport pro koji je jos uwek u razradi,i technigas trek za 50e,montirao sam swe to ali motor nikako da upali,problem je bio -.- strujaaaa -.- ,menjao sam bobinu,kabal za svecicu i 10 swecica,i niss nema varnice,onda sam kupio cdi,neki univerzalni moze i za 2t i 4t ali ne baca varnicu kad je klip u gmt nego kad je klip u dmt,i ne moze da predje 10 kmh,swecica uwek masna,sutra treba da mi stigne cdi od keeway hurricane-a pa cu sa njim da probam,jedva cekam :)

#2 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 December 2011 - 20:04

pa mora bacati varnicu u gmt tj oko 15-18 stepeni pre gmt-a za 70cc i odgovarajući obrtaj...Videćeš sa tim novim cdi-em šta će reći..

#3 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 22 December 2011 - 22:32

On baci varnicu ali neverujem da je baci u pravom trenutku,nece da predje 10 kmh i swecica je uwek masna,tj prelivena uljem

#4 Alexandar :D

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 738 posts
  • MestoPancevo
  • VozimV-Max 1200ccm

Posted 22 December 2011 - 23:14

Ako budes imao i dalje problem sa CDI'em obrati se Igoru tj Icatenej'u on moze to resiti :)

#5 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 22 December 2011 - 23:52

A jesi li dobro postavio magnet?

#6 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 December 2011 - 23:55

kako si zaključio da baca varnicu u dmt ?

#7 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 23 December 2011 - 12:17

Black adder-pa zar moze naopako da se stavi magnet,ja sam ga lepo ubacio na onu kajlicu na osovini od radilice o stegao
Mario-stavim svecicu na masu i polako kurblam,kad je kompresija najveca,tj kad je klip u gmt svecica NE baca varnicu,kad klip pocne da se vraca nazad svecica zavarnici

#8 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 December 2011 - 14:09

ne kada gledaš na magnet, onda obrati pažnju na ono ispupčenje na ivici, kao traka sa spoljne strane, to je davač signala a indikator tj. pick-up je namotaj koji stoji koso sa desne strane spolja, kada traka prestaje da prolazi , znači kraj trake u prolazu pored pick-up kalema je vreme kada treba da baci varnicu... a to je oko 12 stepeni pre GMT, ili oko 1mm ako meriš šublerom kroz otvor...

magnet može loše d ase stavi ako si zaboravio da staviš kajlu u kanal radilice, inače nema šanse, kajla je toliko višlja da bilo kako stegneš ima da trese ako ne leži na mestu, tj u kanalu magneta

#9 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 23 December 2011 - 15:38

Stigao je cdi od keewaya odblokiran ali ne od matrixa,upalio je ali jedva radio,onda sam mu skinu lulicu sa airboxa i motor je prodisao,provozao sam ga 2 km do pola gasa i onda sam ga razvukao pun gas,najvise snage ima posle 60kmh a max brzina je 80kmh,tako da sam zadovoljan,a trek se cuje kao da vozim motokultivator od 300kubika to moram da sredim

#10 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 December 2011 - 16:53

znači da si imao viška goriva, to je i logično jer je fabrička lulica otvora 13mm

sad ako ima snage preko 60, znači da treba da podesiš rolnice, da ti ubrzanje bude uvek podjednako, tj u rezonanci auspuha

#11 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 23 December 2011 - 17:04

airbox bez lulice,dizna 95 a boja svecice uzasna,100% je lepio,cim stanem on se ugasi,i to uwek,lulica 18mm i nece da ide ni sa diznom 85,i morao sam da je skinem,al vidim da sam pogresio

#12 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 23 December 2011 - 18:48

rolnice treba da podesiš da budu u sinhronu sa motorom i auspuhom, probaj 1g lakše pa će ti biti jasnije, ako ne bude dovoljno može još da se spušta, ako pak bude previše možeš da kombinuješ 3+3 u zvezdu

#13 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 23 December 2011 - 19:08

a što je dizna 95, imaš neki otvoren filter?
aha sad vidim da je airbox bez lulice...Ok samo treba to podesiti preciznije da je boja svećice kafene boje...i naštelovati prenos

#14 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 24 December 2011 - 08:28

stavio sam zicanu gljivu,dizna 98,boja svecice pokazuje da je mnogo vazduha,rolnice 4,5g,centralna zuta malossi,polini zute oprugice kvacila,i trosi ok 12-15 litara na 100km

#15 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 26 December 2011 - 16:56

sad vrati lulicu na airbox, i ušteluj sa diznom oko 75, da ti svećica bude kafene boje, kreni sa iglom na sredini, i šrafom za vazduh na 1,5 krug otvorenosti... pa kako mašina bude tražila dovedi samo finese do detalja

#16 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 26 December 2011 - 18:40

Problem je sto motor uopste nece da radi sa lulicom,bez obzira na diznu,tek kad mu skinem lulicu prima gas kao lud

#17 Dragan NS

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 609 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimCPI Oliver city

Posted 26 December 2011 - 21:36

Ja sam na gotovo istom setup-u vozio par hiljada km: karburator Mikuni 16 (dizna 80, igla na sredini) bez lulice + red sponge, rolice 5 gr (Multivar), auspuh Next-R i bio sam prilicno zadovoljan. Potrosnja je bila oko 4,5 litre, maksimalna malo preko 80 km/h. To ti je ono da ti kit traje, ide solidno i pri tom ne trosi mnogo... Vrati se ti, bolje, na airbox i lepo usteluj i voziiii!

#18 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 27 December 2011 - 14:21

Ja stavim diznu 98 i airbox bez lulice,motor ujeda kad mu dam gas,al zato trosi preko 10l i svecica je bele boje tj,pokazuje mnogo vazduha,stavim mu diznu 70 i airbox sa lulicom i nece da predje 20 kmh

#19 Black Adder

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPip
  • 1,859 posts
  • MestoBelgrade
  • VozimKymco People S50 2T, Peugeot Elyseo 2T 70cc. Malaguti Madison S250

Posted 27 December 2011 - 18:09

hm, trebao bi da imaš više dizni da bi mogao da setuješ, sa dve je jako teško

#20 Petko

    Član

  • Members
  • PipPipPip
  • 886 posts
  • MestoObrenovac
  • VozimKeeway matrix,Gilera DNA

Posted 28 December 2011 - 14:28

Imam 70,85,86,89,90,92,95,98 dizne,swe sam isprobavao,nece da radi kako treba sa lulicom,nikako,trenutno je na njemu kn i 98,ide kao mecava a trosi kao tenk,nmg da ga ustelujem nikako





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users