#1
Posted 04 January 2011 - 18:09
#2
Posted 04 January 2011 - 18:12
Sport 70ccm
DR EVO 8-9hp
Top Performance Trophy 8-9hp
Polini Sport 8-9hp
Malossi Sport 8-9hp
Hebo cast iron 8-9hp
Metrakit handmade 8-9hp
Stage6 PRO 9-10hp
Mid-race 70ccm
MHR replica 12-13hp
Hebo Manston Replica 12-13hp
Top performance DUE+ 14-15hp
Polini Corsa 11-12hp
Polini ALU 12-13hp
Metrakit SP2 14-15hp
Stage6 Racing 15-17hp
Top Performance TPR 15-17hp
Italkit Bi-mettal 12-13hp
Airsal T6 Racing 11-12hp
High-end 70ccm
MHR 20-21hp
MHR Team replica 19-20hp
MHR Team 23-24hp
Polini EVO 20-21hp
Polini EVO2 20-21hp
Metrakit Pro-race 20-21hp
Hebo Manston 22-23hp
Hebo Revolution 22-23hp
Fabrizi racing 25-26hp
2Fast4Race 25-26hp
Malossi Big Bore 25-26hp
TCR 26-27hp
#3
Posted 04 January 2011 - 18:19
@Cvele svaka čast
#4
Posted 02 July 2011 - 21:58
Gus cilindri 70cc- Minarelli blok, AC, dell 19 ,s6 pro replica , s6 struja ....ma sexy.....
MF sport.. vidi malog jbt...neocekivano...
polini gus...
TP tophy...
S6 streetrace... ocekivano....
#5
Posted 02 July 2011 - 22:07
S6 sport...
airsal sport ...??
#6
Posted 02 July 2011 - 22:18
Hebo mr...
Mf racing...
Airsal racing....
Italkit alu...
S6 racing...
.......
#7
Posted 02 July 2011 - 22:26
#9
Posted 02 July 2011 - 22:48
Ne verujem da je neka velika razlika u samom cilindru[ mislim da je i nema] , pre ce da bude samo klip u pitanju- jedna ili dve karike ...
Slike nisu odgovarajuce al je razlika u ceni [ bar ovde ] cela 4e...
Sada valca-Airsal 70ccm T6
Minarelli CY50 horizontal
82.00€
Sada valca-Airsal 70ccm Race
Minarelli CY50 horizontal
86.00€
#10
Posted 30 December 2011 - 09:35
#11
Posted 30 December 2011 - 11:28
http://translate.goo...a-sport-ac.html
#12
Posted 06 January 2012 - 18:30
Pre pocetka ovog teksta koji pretenduje da bude jako ozbiljan , moram da kazem da on nije cisto moja umotvorina , vec da je koriscen jedan UK blog , gde su neke stvari jako lepo obradjene, a ja sam nesto izbacio, a ponesto i dodao radi lakseg razumevanja…zao mi je sto licno nemam vise iskustva sa tim stvarima, pa cu se vise baviti i teorijom , a ako neko ima vise prakticnog iskustva neka doradi i dopuni…
Svi znamo da razni proizvodjaci nude razne komplete od 70 ccm za promenu perfomansi nasih squtova, pa tako imamo BASE, MIDRACE I HIGH END complete…to podrazumeva termogrupu koju sacinjavaju cilindar, klip, glava, a poneki proizvodjac ubaci jos poneku sitnicu u vidu lamelarnih ventila, odgovarajuce svecice za taj kit, uglavnom ,nebitno…
Gde cemo se uklopiti sa nekim od ovih kiteva, zavisi koju ce on snagu isporuciti, u svakom slucaju , svaki od njih nudi sasvim zavidni snagu u odnosu na serijalu koja se krece od oko 2- 2.5 Hp, a ugradnjom kita dobijamo minimalno tri, pa cak i cetiri puta vecu snagu…tako , cak i najskromniji kitevi nude oko 7 do 8 Hp…
Cenovni rang nam donekle govori sta iz kog kita mozemo da ocekujemo, otprilike ono – koliko para , toliko i muzike…mada ne mora i da je uvek tako- osnovno je za sto manje para dobiti sto vise muzike, pa razni proizvodjaci razlicito cene svoje proizvode…
Sta su SPORT KOMPLETI? To su termogrupe koje su u cenovnom rangu malo iznad onih najjeftinijih, gusanih, ( koji su u rasponu od 80- 100 i koji evro )i kostaju kako gde, od oko 120- 150 evra…a sto se tice `podesavanja ` uradjeni su tako da su perfomanse nesto bolje od, gusanih, uglavnom su alu, oni sa jednom karikom …predvidjeni su da se vrte od oko 9000- 12 000 rpm…sa pravilno odabranim periferijalima ( karb, rezone, vario. daju odlicne perfomanse, odlicnu krajnju, cesto i preko stotke uz odlicno ubraznje…Ova tri proizvodjaca su pokazala odlican kvalitet svojih proizvoda i laku dostatnost delova ( klipova , karika ) ako ustreba…koji god da se uzme nece biti greske…
Na ovom testu termogrupe su `upregnute` sa Leovince ZX- om, koji je kao sto znamo odlican za serijalu, ali i za neke kiteve 70 ccm…sa njim se najbolje pokazao Stage
6 sport pro , sa nekih 8.8 Hp , uz zaista impresivan pawer band ( 8 Hp drzi od 8500 Rpm pa do 11000) , za njim ide Malossi sport koji drzi 8 Hp u znatno uzem rasponu od8800- 9700Rpm, a za njima Polini sport , istu snagu na 9000-9700 …
Ali , kad se upari Stage 6 sport pro sa istoimenom REPLICOM , mislim da je to nenadmasan set –up i bio bi definitivno moj izbor... uz dobar vario i dobro kvacilo, sa dobrim podesavanjem to bi bio odlican set –up za svakodnevnu voznju, a uz dobro odrzavanje trajnost bi bila zagarantovana nekoliko sezona…
Uz ove sport cilindre , pomenuo bi samo jos jedan iz familije Stage 6 , iako ne spada u sport cilindre, niti u tu klasu , to je onaj STREET RACE, koji je u ceni od svega stotinak evra, gusani, a pokazuje zaista impresivne rezultate po svim grafikonima, a slabiji je svega za desetak posto od sport cilindara…to samo pokazuje koliko je Stage 6
ozbiljna firma sa odlicnim proizvodima…
Ako ko ima sta, neka dopuni…
#13
Posted 06 January 2012 - 21:04
Ako ćemo da predstavimo Base, Midrace i High end klasu onda se tu treba pošteno raspisati i predstaviti more cilindara koji postoje i zavrednuju da se o njima piše...Gde je Metrakit, gde je Hebo, gde je Airsal, gde je Motoforce, gde je RMS, Top performance,Italkit itd itd itd....
#14
Posted 06 January 2012 - 21:34
Motori u serijali novije proizvodnje imaju oko 5ks'a iz fabrike kad izadju tj serijale.Dok LC varijante imaju i 6ks tacnije oko 5.5,a AC oko 4.5 neki 5ks'a.Mallosi sport kosta 150 evra sa Mallosi glavom i daje oko 8/9ks'a i gusani je naravno.
Leo Vinche ZX u ovom textu debelo prelazi svoje mogucnosti jer je sam po sebi slabiji od Trek'a,a Trek je kao sto svi znamo manje vise best buy cena/kvalitet/performanse .Samim tim isti taj Trek preko 10 000 rpm DEBELO ispada iz rezonance,a to nam daje i informaciju da ovo sto je napisano za ZX nikako nema veze sa zivotom.
A da bi skuter isao preko stotke treba da ima itekako dobar prenos nikako fabricki i malo naturpijan cilindar,a razlozi su vise nego poznati.A to je da nijedan taj fabricki cilindar(mid race varijanta) NE MOZE da ide preko 100km/h tek tako.Zahtevaju em turpijanje,em jaci auspuh i to naravno da bude u sprezi sa snagom i drugi prenos.Naravno vario karb i ostale sitnice necu da spominjem,one se nekako podrazumevaju.A da bi jos imao odlicno ubrzanje,a da pritom ima slabiji karb,e onda idu i druge linerarne polutke,pomereno paljenje itd.
Ali , kad se upari Stage 6 sport pro sa istoimenom REPLICOM , mislim da je to nenadmasan set –up i bio bi definitivno moj izbor... uz dobar vario i dobro kvacilo, sa dobrim podesavanjem to bi bio odlican set –up za svakodnevnu voznju, a uz dobro odrzavanje trajnost bi bila zagarantovana nekoliko sezona…
Kao sto rekoh jedna dobra reklama za Stage6 firmu,a reklama ocigledno dobro placena i bila je birana iskljucivo da se nahvale njihovi proizvodi i kombinacije.
I da napomenem za kraj Stage6 sport pro sa replikom NE MOZE NIKAKO da bude set up za svakodnevnu voznju i Replica kao auspuh NIKAKO nije za svakodnevnu voznju niti za bilo kakvu prijatnu voznju jer ima jako uzan powerband i zahteva pun gas,a samim tim na nizim obrtajima recimo ispod 8000 cak i 8500 je solidno mrtav.
#15
Posted 07 January 2012 - 16:19
#16
Posted 08 January 2012 - 16:26
Naravno da ovde nisu obradjeni `spanci` Hebo, Airsal i mnogi drugi...
http://www.pedparts....-sport-pro-70cc
#17
Posted 08 January 2012 - 17:52
Iako nisu uzeti u obzir drugi proizvodjachi ko god da je ovo pisao nije imao za cilj da prvo istrazi neke stvari pa da napise,vec je pisao cini mi se napamet.
#18
Posted 08 January 2012 - 18:05
Bilo , kako bilo, vozio bi ja to svaki dan kad bi imao mogucnosti da uzmem ( a, trenutno nemam), i po gradu uz dobar stelung, a i tako ne vozim mnogo manje od punog gasa...
#19
Posted 08 January 2012 - 18:22
#20
Posted 08 January 2012 - 18:31
Ali grafike bi trebalo da znam da citam, nisam ih ja crtao, a oni govore to sto govore...prosudite sami...
Prihvatam svaku kritiku i od pocetka mi je bila namera da se u sve ovo ukljuce ljudi koji imaju vise iskustva, ( i pozvao sam ih) odnosno da objasne razlike izmedju pojedinih kompleta raznih proizvodjaca u raznim cenovnim rangovima i gde je razlika izmedju BASE, SPORT, I RACE kompleta...
I tako nemamo pametnija posla , zima je , pa opletite, ko misli da moze...mislim da nam vec neko vreme na forumu fali malo vatre , posebno u ovim zimskim mesecima...
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users