Keeway Focus - Lauda tuned
#1101
Posted 10 July 2016 - 16:48
I ja imam iste indekse na gumama od nrga, 3 sezone imas zagarantirane po pitanju sigurnosti
#1102
Posted 10 July 2016 - 16:52
Uh, ima tu jos sitnica da se odradi do finalne faze ali napreduje se sto je najbitnije. Uvijek ulazem u kvalitet, opekao sam se par puta na jeftino i jbg...
Bilo je muke oko izbora guma - da li Michelin ili Dunlop pa koje indekse i onda kad se udje previse u razmisljanje zbunis se i sam. Ovako sam prelomio i uzeo Dunlop, pa sta bude.
Imam osjecaj da ce mi trebati neki period da se navikenem posle kineskih plastika i opustim u voznji...
#1103
Posted 10 July 2016 - 16:52
Sto se tice oprugica kvacila, mene zivo interesuje kako ce se pokazati 107 piaggio na kunezu... nemoj preterivati sa tvrdocom malih opruga da ne omasis momenat kada centralna krece da se sabija...
Kreni sa nekim koje su blize 5000rpm, a svakako, zavisno od tezine rolnica i tvrdoce centralne to moze biti od 4500 do 5500rpm, videces vec..
Ako je centdalna izduvala treba da je obavezno zamenis za novu, sad imas ovo 107 pa mozes da predjes i na piaggio centralnu ako nisi vec nabavio zamenu. Jesi li nabavio gumice pakni kvacila?
Sent from my GT-I9192
#1104
Posted 10 July 2016 - 17:00
Mislim da sam prvi na forumu koji eksperimentise sa Pia kvacilom na kinezu, pa i mene zanima kako ce se to pokazati. Imam spremne komponente za prenos - novu Malossi zutu centralnu, F.Morini 123mm linearne remenice, Dayco 808x30x16.8 remen, Malossi TC prsten, Naraku Torsion Controller (kuglice), Pavese rolnice i naravno ovaj set oprugica za to pia kvacilo. Pa sada, kako ga ubodem i sa kojim komponentama. Bice sigurno gimnastike da se pogodi sve, posebno sa kratkim prenosi ali jbg, dacu maksimum. Kako god pogledam Malossi TC i Naraku TC ne mogu zajedno, jer onda se centralna sigurno nece sabiti do kraja pa nece remen ici do dna remenice, sto moze znaciti skracenjem prenosa jos vise...
Naravno, necu pretjerivati sa oprgicama, idem na osjecaj u kretanju i naravno max paznja da ne krene prenos raditi svoje prije nego sto uhvati kvacilo. Sigurno bi sa stelujucim mogao da pogodim u bobu taj start ali bitno mi je da pokaze barem malo bolje performanse od kineskog tuc kvacila.
Gumice za kvacilo cu prebaciti sa svog kineskog kvacila. @Mixer mi je premjerio unutrasnji fi gumica i dimenzije odgovaraju. Poslednji put kada sam kontrolisao kod mene su gumice bile u dobrom stanju. Tako da, vidicu, pa ako ne budu ipak odgovarale, napravicu neke home-made da zadovolje potrebe.
#1105
Posted 10 July 2016 - 17:06
E sad, sto se tice morini remenica, otvaraju se dosta sire od klasicnih minareli, a zuta opruga je dosta kratka takod a ce biti mesta za eksperimete. Samo polako, pratim
Sent from my GT-I9192
#1106
Posted 10 July 2016 - 20:49
Vidis, nisam jos premjerio koliko se ova moja morini remenica otvara. Bas cu to da uradim cim je uzmem u ruke, pa da uporedim. I ja idem na tu opciju ako se otvara vise nego serijska, da bi se moglo eksperimentisati sa plasticnim TC prstenom i naraku TC.
#1107
Posted 11 July 2016 - 08:51
#1108
Posted 11 July 2016 - 23:31
Da se mi prvo vidimo u NS / SM, a produzenje ce doci nekada...
#1109
Posted 12 July 2016 - 20:42
DSC_2751.JPG 1.48MB 29 downloads DSC_2758.JPG 1.26MB 29 downloads
DSC_2753.JPG 2.08MB 31 downloads DSC_2755.JPG 1.8MB 29 downloads
Dunlop Scootsmart u dimenzijama:
120-70/12 58P DOT 1916
i
130/70/12 56P DOT 2116
Obe su "made in Slovenia". Prednja proizvedena u 19. sedmici (9-15. maja) 2016. godine, zadnja u 21. sedmici (23-29. maja) 2016. godine - dakle maksimalno svjeze gume. Na prvi pogled izgledaju jako kvalitetno.
Placene su po 4770din, dakle ukupno 9540din za obe.
Sa nestrpljenjem cekam montazu i "razradu" pa da vidim kako ce se pokazati. Zasluzio i Focus nove "patike" nakon 10 godina.
#1110
Posted 12 July 2016 - 21:13
#1111
Posted 12 July 2016 - 22:30
Gume su sveže da svežije ne mogu biti, rekao bih još uvek vruće...
#1112
Posted 12 July 2016 - 22:47
#1113
Posted 12 July 2016 - 22:58
Odlicne su gume, videces i sam preporod. Bice sve drugacije, bolje i brze, kao da si uzeo drugi skuter
Kao sto rece Pita, pazljivo prvih 50-100km dok se ne poguli prviasniji sloj.
Sent from my GT-I9192
#1114
Posted 12 July 2016 - 23:02
Prvih 100-200km cu biti oprezan kao da vozim stare gume, a posle toga cu da vidim kako se ponasaju.
@dajteh @AcaPostar
Hvala! Ocekujem potpuno novo iskustvo u voznji po pitanju ugodnosti.
Jbt moracu Maria da ganjam da mi napravi neke blokade, dok se ne naviknem na nove gume...klipic karba do pola
Sent from my C5503 using Tapatalk
#1115
Posted 13 July 2016 - 07:57
#1116
Posted 13 July 2016 - 08:53
#1117
Posted 13 July 2016 - 11:20
A mora odlepiti iz sasusenog betona kamencice, a juce bio kod komse i odlepi mu betonske kockice ispred kuce, a danas stigla kuci kazna, pise da sam odlepio nekoliko pjesackih zebri
#1118
Posted 13 July 2016 - 18:31
#1119
Posted 13 July 2016 - 19:42
#1120
Posted 14 July 2016 - 12:57
Stari lezaj je vec poceo da ispada iz svog lezista, ne vrti se bas tecno pa je ipak vrijeme preventivne zamjene...
IMG_20160714_134634.jpg 1.91MB 30 downloads
Uz to sam nabavio i celicnu vunu neke srednje gradacije. Kad vec radim oko skutera, da usput zamijenim i vunu u topu Trek-a. Postao je malo glasniji...
Trebam jos nabaviti kamenu ili staklenu vunu.
IMG_20160714_135304.jpg 4.89MB 31 downloads IMG_20160714_135335.jpg 1.52MB 29 downloads
23 user(s) are reading this topic
0 members, 23 guests, 0 anonymous users