Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#1241 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 April 2017 - 10:32

Krenuo sam u kracu voznju. Kmh sat radi dobro, uspeo sam da zakucam 120km/h po satu - ko ne veruje slikacu iz Audija... :)

Dalje, ono sto sam primetio i u prosloj voznji tokom marta jeste odziv na gas i generalno ponasanje u voznji. Da napomenem, prosle sezone imao sam problema, jer nisam mogao da ubodem dobru postavku na karbu. Imao sam gusenje i gasenje na naglo zavrtanje gasa, povremeno slabije spustanje ler gasa, itd., sve sto aludira na siromasnu smesu i eventualan fals vazduh.
Medjutim sada kako su temperature znatno prijatnije nego u toku leta na +30 vidim da se skuter, odnosno karburator totalno drugacije ponasa ali na bolje. Juce je bilo 17C kod mene kada sam testirao ovo.

Sada imam skoro pa odlican odziv, nema vise gusenje na naglo zavrtanje gasa i dosta je "veseliji" na obrtajima. Pa shodno tome i par snimaka.

Pali odlicno bez gasa dok je umereno zagrejana masina


Ler i odziv na gas su skoro pa idealni. Kazem skoro, jer ima tu jos malo prostora da se poboljsa na pilotki.


Odziv na pun gas pri kretanju. Sada primecujem blagu zadrsku ali nema gusenja i eventualnog gasenja masine. Da je tanka smesa, logicno bi bilo gusenje i gasenje kao ranije na ovoj temperaturi.


Sad sam sebe pitam da li sam ja lud ili simptome koje mi je PHBG davao, a aludirali su na siromasnu smesu, su zapravo suprotni pa imam prebogatu smesu...

Evo da se prisetimo problema od proslog leta kada sam imao to gusenje. Da napomenem, postavka karburatora je ostala ista.


Odlucio sam da ostavim postavku i da ne diram nista. Cekam toplije dane pa da vidim na cemu sam. Do tada cu uzivati u voznji, a sledi mi i kontrola svecice.

#1242 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 April 2017 - 21:26

Dobio sam jedan savet, da testiram i na ugrejanoj (izduvanoj) masini. Da sve bude merodavno, napravio sam snimak nakon nekih 25km zustre voznje. Masina je dobro ugrejana. Ovaj S6 zakuca vec na 110C, tako da je radna sigurno preko toga.
Na snimku se nalazi kratak test odziva na gas, start sa punim gasom i kraci test ubrzanja u voznji. Bilo je jako zeznuto drzati telefon i voziti jednom rukom na putu punom rupa, pa nisam ni startovao sa punom snagom i kocio sam ranije.

Sto se tice odziva na gas, sada je izrazenija knedla na naglo zavrtanje gasa u startu ali opet nema veceg gusenja i gasenja kao sto je bilo ranije. Kako god, karburator nije dobro setovan, bice tu jos posla. A meni ovi snimci ce posluziti posle da uporedim stanja.



Hvala na savetu Razredni :)

#1243 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 13 April 2017 - 22:04

Dobro zvuči i lepo ide moram priznati. Ne znam sad koliko i da li laze novi km sat ali bas fino navlači skalu, oseti se snaga. Ovo oko karba je igragrija, često sam doživljavao ovo i prosto me muka uhvati... nisi siguran da li su rolnice neki miligram teže ili se prenos ugreje pa se poremeti utrčavanje u rezonancu kada agragat nema snage ili je prosto do setovanja igle...

Evidentno je da fali goriva na zavrtanje gasa, opet na ouzetom gasu se čjje brojanje, znači da nisi tanak na pilotki, dakle igla.

Iglu treba gledati sa dva aspekta.

Prvi je njen prečnik u odnsnu na atomizer, a opet u sprezi sa pilot diznom i srafom smeše, u prevodu x na y kombinacija.

Recimo, ako je atomizer 262 (mozeš probati 264) a igla 2,50 (probati 2,48 ali sa istim konusom i špicom) i pilotka 42 (probati 44) i ako gledamo šraf koji dodaje gorivo imaš mogućnost korigovanja na 4 načina koji će doneti malo bogatiju smešu niže, što će opet na neki način pokvariti druge otklone.

Drugi, u praksi češći faktor za zavrtanje gasa je konus igle i prečnik njegog špica opet u sprezi sa prečnikom atomizera i sa glavnom diznom. Smanjenjem prečnika špica za isti prečnik atomizera odnosno glavne dizne, pa ako recimo trenurno imaš špic 1mm sa duzinom konusa 18mm, probaj neku iz seta sa duzinom 20-22 ili neku drugu W matricu koja ima isti prečnik tela (2,50) i istu dužinu konusa (18) ali recimo nešto oštriji špic 0,8 dobićeš bogatiji samo konus bez da si poremetio ostale otklone a konus najvise utiče od 1/4 do 3/4, prem da se može desiti da ćeš morati korigovati i glavnu diznu kasnije zbog povećanog protoka goriva kroz atomizer zbog manjeg prečnika špica.

To sve naravno ako si zadovoljan sa glavnom diznom i sa pilotkom.

Dakle, mnogo faktora a treba probati samo jedan po jedan po onoj staroj biblijskoj, pritom vodeći računa pri odabiru igle da svaka ima 3 dimenzije. Srećno, a tu smo svi da te podržimo :)

#1244 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 13 April 2017 - 22:30

Hvala na detaljnom odgovoru Razredni!

Postavka karba (19mm PHBG) je sledeca:
Glavna dizna 85
Igla W9 (seger na sredini)
Pilotka 42 (ne znam tacnu poziciju srafica, oko 1.7 krugova bi trebalo biti koliko se secam)
Atomizer AU262

W9 ima precnik tela 2.50mm, konus duzine 20mm, spic je 1.40mm. E sad tu bih mogao da probam prvo da prosetam iglu kroz seger. Za dalje eksperimentisanje recimo W3 ima 2.48mm precnik tela, a konus i spic isto kao W9. Takodje pilotke imam od 35 do 50 pa mogu i tu da probam. Secam se od proslog leta, da ga nisam mogao dobiti na sraficu nikako.
Ja sam mozda tu napravio gresku sto sam malo vise otvorio airbox (16mm i 18mm lulice), pa mozda cak trazi i W16 iglu koja je ozbiljnije bogata nego W9. Kako god cekaju me slatke muke...

Prenos posle zustre, duze, voznje je kao zvaka. Oprugice na kvacilu popuste pa ubiju start, centralna takodje popusti i dobije se rezultat kao na snimku. A i sa ovim Dayco remenom nisam nesto zadovoljan kada se prenos ugreje. Mada da bih rekao konkretno nesto za Dayco kevlar remen, moracu prvo da stavim Polini 3G, novo zvono i novu centralnu pa u stelu prenosa.

E sad kad se uporede rezultati hladne i zagrejane masine, bice da saug nalije dovoljno goriva pa kompenzuje taj nedostatak dok se ne izduva malo. Gledacu da to sredim, posto me samo to zeza. Inace prelazi u voznji sa 1/4 na 1/2 i 1/2 na pun gas su odlicni - nema trzanja, knedle, niti gusenja. Samo jos to zavrtanje gasa da dobijem i skockam rolnice u prenosu i mogu doci sa obrazom na druzenje. :)

Danas ubacio novu Denso iridijum pa dok uhvati malo boje, slikacu i boju na otklonima gasa.

#1245 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 14 April 2017 - 21:20

Ja bih voleo da vidim malo više snimka iz same vožnje...da vidim kako reaguje na dodavanje gasa, oduzimanje, pun pun gas i držanje na punom gasu pristojnu deonicu....Ovako opržio si ga tu do 80 po satu i ok je, fino nabira brzinu ali nešto ozbiljnije ne mogu da ti kažem vezano za setovanje....

start nije dobar, kakva je postavka prenosa? imaš solidnu zadršku na startu
diže obrtaje konstantno kroz ubrzanje, znači mogao bi ga još malo opteretiti rolnicama

i daj leba ti oči su mi ispale gledajući kako odvrćeš tu ručicu, čistiš dugmiće na obrtomeru i tako...igraš se

#1246 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 April 2017 - 21:32

View PostPita, on 14 April 2017 - 21:20, said:

Ja bih voleo da vidim malo više snimka iz same vožnje...da vidim kako reaguje na dodavanje gasa, oduzimanje, pun pun gas i držanje na punom gasu pristojnu deonicu....Ovako opržio si ga tu do 80 po satu i ok je, fino nabira brzinu ali nešto ozbiljnije ne mogu da ti kažem vezano za setovanje....
Za takvo snimanje u voznji mi trebaju obe ruke, pa zbog toga vec neko vreme trazim pristoju kamericu koju mogu da montiram negde i imam kvalitetne snimke iz voznje.

View PostPita, on 14 April 2017 - 21:20, said:

start nije dobar, kakva je postavka prenosa? imaš solidnu zadršku na startu
diže obrtaje konstantno kroz ubrzanje, znači mogao bi ga još malo opteretiti rolnicama
Nije dobar start, to je stoji. Nije dobro ni ubrzanje zbog rasta obrtaja uzrokovanih kineskim kratkim prenosom. Probao sam i teze rolnice ali ne popravlja situaciju. Trenutno su pavese od 6g u variomatu. Kupujem produzenje prenosa uskoro pa ce biti kompletno novo podesavanje prenosa, uz novo kvacilo.

View PostPita, on 14 April 2017 - 21:20, said:

i daj leba ti oči su mi ispale gledajući kako odvrćeš tu ručicu, čistiš dugmiće na obrtomeru i tako...igraš se
Ovaj snimak nisam ni mislio stavljati na forum nego je bio licno za mene ali posto taj dan nisam napravio drugi koji bi bio za forum, postavio sam ovaj...Jbg Pita, sledeci put spoiler alert za tebe da ne gledas :)

#1247 Suhy

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 194 posts

Posted 14 April 2017 - 23:31

Ma nije moguce da do 113gpsa ti trebaju 2 ruke :P

#1248 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 14 April 2017 - 23:34

View PostSuhy, on 14 April 2017 - 23:31, said:

Ma nije moguce da do 113gpsa ti trebaju 2 ruke :P
Za ovo što Pita traži treba, a za krajnju mi snimak čak i ne treba. Dovoljna je slika iz nekog Audija...

Sent from my Nexus 5X



#1249 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 15 April 2017 - 10:18

Pregledao sam video,najjednostavnije je da probas iglu podici za zub i korigirati se serafom smjese,tu bi mogao eliminirati ono gusenje na pun gas.
Gore si naveo da je zeger igle na sredini,krivo si zapamtio na igli su 4 utora...

#1250 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 15 April 2017 - 10:29

postavlja se pitanje ako bude podigao za jedan zub, koliko će biti goriva na pilotki... možda tu ima disproporciju za dati setup, jednostavno malossi sport u stock izvedbi ne traži mnogo... najverovatnije će trebati korigovati pilotku na dole a iglu na gore

#1251 rade007

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,456 posts

Posted 15 April 2017 - 10:34

U pravu si ali vrijedi probati,to je najjednostavnije sto moze probati a dati ce mu sliku di,sta i kako.
Meni se taj phbg pokazao bas kako i kazes,podizanje igle je u mojim slucajima dosta obogacivalo donje spektre.

#1252 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 May 2017 - 19:18

Stigle nove igracke. :)

Attached File  IMG_20170516_195634.jpg   3.8MB   73 downloads Attached File  IMG_20170516_195726.jpg   3.83MB   75 downloads

Attached File  IMG_20170516_195741.jpg   3.52MB   69 downloads Attached File  IMG_20170516_195817.jpg   2.92MB   63 downloads

Attached File  IMG_20170516_195704.jpg   4.43MB   57 downloads Attached File  IMG_20170516_195907.jpg   4.57MB   61 downloads

U pitanju je Polini Evolution 2 zvono za minareli (107mm).
Kvalitet obrade zvona je zaista odlican. Isao sam na skuplje zvono iz razloga ako kada budem isao na jaci setup (a verovatno da hocu), onda cu vec imati jednu stavku resenu.

Kvacilo je sada kompletno. Ostaje jos produzenje prenosa.
Attached Image: IMG_20161018_190645.jpg Attached Image: IMG_20161018_190702.jpg

Pored zvona kupio sam jos neke sitnice.

Attached File  IMG_20170516_195845.jpg   3.82MB   59 downloads

#1253 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 16 May 2017 - 19:30

Opa :)
Prava stavar i dobar smer ulaganja. Čestitke!

#1254 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 16 May 2017 - 21:30

Pravo zvono, zaista vrhunske izrade.. mislim da je i kod mene bilo takvo musavo od nekog premaza...

#1255 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 16 May 2017 - 21:57

Hvala!

Da, da, bilo je premazano nekom zastitnom smolom, uglavnom lepljivo.
Ovo su slike posle pranja, a na nekim mestima se jos nazire te smole pa izgleda musavo. Ono sto je bitno jeste da te smole nema po "gaznoj" povrsini ali bi svakako skupljalo prasinu na sebe pa sam ocistio.

#1256 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 18 May 2017 - 23:07

Svaka čast Lauda, sad možeš na high end klasu!!! Ja takodje vozim ovo zvono...


Sent from my iPhone using Tapatalk

#1257 Djomla

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 493 posts
  • MestoLazarevac
  • VozimFocus i Bandit

Posted 31 January 2018 - 09:16

Pozz...mene interesuje sta si uradio na kraju sa felnama? Jesi li polirao i ofarbao? Hteo sam i ja moje da zamenim za alu...

#1258 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 31 January 2018 - 22:32

Nisam jos nista konkretno. Verovatno cu ih farbati pred pocetak sezone.

Ako vec imas alu neke u ponudi, sto da ne. Bolje su nego celicne.

#1259 vlayco

    Stari član

  • Moderators
  • 2,650 posts

Posted 03 June 2020 - 22:56

Lauda,ima li nekih novina na temu tvog skutera,radis li nešto ili samo sipas i vozis?
☺️

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk



#1260 ALIEN SM

    Stari član

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 4,308 posts
  • MestoSR. MITROVICA
  • VozimLongjia ( MOTOMANIA) Alien

Posted 04 June 2020 - 09:22

Ima da jede asfalt sa ovim ... :D





6 user(s) are reading this topic

0 members, 6 guests, 0 anonymous users