Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#1 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 02 May 2012 - 22:44

Evo da i ja predstavim svoj skuter, u pitanju je Keeway Focus 50cc 2006 godiste.

Par slika:
Attached File  DSC00833.JPG   1.91MB   45 downloads Attached File  DSC00830.jpg   4.07MB   46 downloads

Za sada sam jako zadovoljan sa skuterom nije bilo nekih vecih problema. Presao je oko 3000km za ovih 5-6 godina (vecina se ljudi cudi kad kazem ovo) posto ga nisam puno vozao, a i imao sam nekih susreta sa policijom bez vozacke pa pale neke zabrane (mlad-lud), itd...dok nisam polozio vozacki nije bilo ni vozanja, odmarao je nekih godinu, godinu i po dana u garazi.

Inace skuter ide 70 km/h po njegovom satu bez blokade. Dizna na karburatoru je 70, tako fabricki dosao sto je i razlog malo vece potrosnje...Karburator je kopija mikunija (Leader) 16mm.
Manje probleme koje sam imao sa njim su bili vecinom vezani za zaprljan karburator i filter vazduha.

Problem jedan od prije par dana - desilo mi se to da mi se skuter vjerovatno pregrijao ili nalio goriva...Istjeram ga iz garaze i upalim da se zagrije malo, dok sam ja cackao nesto po garazi. Radio je nekih 20tak min. na leru i odjednom se ugasio, ja probam da ga upalim na dugme nece, probam na kurblu - upali nekako ali nece da primi gas, cim pustim gas ugasi se, upalim opet dam gas do kraja ali nema snage ni da zavrti tocak i pustim ga tako da se ohladi malo, dodjem nakon 40tak minuta upalim ga, radi nekako na leru ali nece da primi gas opet, onako prokine pa primi malo gasa ali nije to to, ostavim ga jos da ohladi malo i vratim se nakon sat vremena, upalim ga na krublu, radi na leru nekako i tako malo pocnem pumpati gas i skuter dodje sebi, pocne da prima gas ok.
Prilikom starta je trokirao do nekih 25km/h (cisto sam se cimao na skuteru) ali zato posle prima gas dobro, sve je isto kao prije, krajnja je ista sve je isto samo nekada trokira dok krece.

Sad se nadam samo da je u pitanju stelovanje karburatora, vjerovatno visak goriva?

E sad da predjemo na neki blagi tuning:
Imao sam u planu da uzmem neki rezonantni auspuh (Technigas NextR/Trek?) i naravno uz njega rolnice i nove opruge kvacila. Posto mu CDI nije blokiran (valjda sve serije iz 2006. nisu blokirane, tako sam cuo?).
Ne treba mi nesto jako, ovo po gradu je super, samo ako mogu malo bolje ubrzanje da popravim i da probam nekako da se priblizim toj brzini 80 km/h po satu.
Volio bih da cujem vasa misljena za ovo posto nisam neki strucnjak kao vi ostali, tek sada se interesujem za materiju. Proucavao sam dosta forum prije registracije.

#2 Ron0n

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 77 posts
  • MestoMacedonia
  • VozimBaotian BT49 tuned by Ron0n

Posted 03 May 2012 - 11:06

Lep je skuter ;)

Mozes da uzmes Next R ali ako oces i neki kit sa dalje, bolje bi ti bilo Technigas Trek.

#3 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 May 2012 - 11:38

nije se pregrejao, već se nalio benzina pa je trokirao dok sve to nakupljeno ulje i gorivo nije sagoreo.. inače na leru isto rako radi ventilator kao i kada ga voziš s tom razlikom da je manje hlađenje motora taman koliko i motor nije opterećen jer radi u praznom hodu na leru.. to je sve ok

najverovatnije treba da se podesi vazduh na pilot dizni, to se radi sa onim malenim šrafom koji je do filtera.. ako motor u vožnji radi ok, onda je samo pitanje podešavanja tog vazduha pilotke koji ponajviše utiče na rad motora u mestu... odnosno kada ručica gasa nije navrnuta... njegov položaj bi trebao da bude na mestu pre obaranja ler-a ( zagreješ malo motor, odvrneš taj šraf 2-3 kruga, malo dodaš ler gas na onom velikom štrafu u sredini, i počinješ taj maleni polako da zavrćeš, u mestu gde počinje da obara ler gas, treba ga vratiti 5 min kazaljke sata i to je to)...

najverovatnije nema blokade, na auspuhu, i na cdi-ju, kao i na variomatu jkada ide 70 po satu.. ali proverite...

#4 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 03 May 2012 - 18:46

View PostRon0n, on 03 May 2012 - 11:06, said:

Lep je skuter ;)

Mozes da uzmes Next R ali ako oces i neki kit sa dalje, bolje bi ti bilo Technigas Trek.
Hvala na prijedlogu!

View PostMario, on 03 May 2012 - 11:38, said:

nije se pregrejao, već se nalio benzina pa je trokirao dok sve to nakupljeno ulje i gorivo nije sagoreo.. inače na leru isto rako radi ventilator kao i kada ga voziš s tom razlikom da je manje hlađenje motora taman koliko i motor nije opterećen jer radi u praznom hodu na leru.. to je sve ok

najverovatnije treba da se podesi vazduh na pilot dizni, to se radi sa onim malenim šrafom koji je do filtera.. ako motor u vožnji radi ok, onda je samo pitanje podešavanja tog vazduha pilotke koji ponajviše utiče na rad motora u mestu... odnosno kada ručica gasa nije navrnuta... njegov položaj bi trebao da bude na mestu pre obaranja ler-a ( zagreješ malo motor, odvrneš taj šraf 2-3 kruga, malo dodaš ler gas na onom velikom štrafu u sredini, i počinješ taj maleni polako da zavrćeš, u mestu gde počinje da obara ler gas, treba ga vratiti 5 min kazaljke sata i to je to)...

najverovatnije nema blokade, na auspuhu, i na cdi-ju, kao i na variomatu jkada ide 70 po satu.. ali proverite...
Uh, sad se vec lakse dise...Nadam se da je to u pitanju.
Pa u servisu su mi rekli da ima samo blokadu na variomatu, a da CDI nije blokiran. Znacu vise kada skinem deklo. :)
Hvala na savjetu!

#5 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 September 2013 - 04:22

Proslo je dugo vremena od kako sam pisao u ovoj temi, pa evo da je malo osvjezim.
Do sada nisam radio nista posebno na skuteru, niti imao vecih problema osim sto sam promijenio saug, stari je riknuo.
Par problema koje sam imao sa karburatorom sam sredio time sto sam stavio diznu 57.5 sa fabricke 70. Boja svjecice je ok.
Naravno karburator je ponovo nastelovan (saraf pilotke), dotegao sam sajlu gasa i nastimao ler gas. Sada radi dobro.

Ugradio nove LED pozicije i nova RMS "xenon" halogen ba20d svjetla:
Attached File  DSC00757.JPG   1.87MB   31 downloads

Prije par dana sam kupio i ovo:
Attached File  DSC00858.JPG   2.31MB   34 downloads

E da, zaboravio sam kocioni cilindar. Pukla mi plastika na njemu pa pusta ulje. Novi kocioni cilindar sam narucio i dolazi komplet rucicom.
Smrzna voda u ulju prosle godine i staklo popucalo...
Attached File  DSC00758.JPG   2.18MB   32 downloads

Inace planirao sam da uzmem sledece u nekom buducem periodu:
- Tecnigas Trek
- Malossi Multivar
- Rolnice i oprugice
- Centralna opruga
- Novi remen
- CDI Motoforce Racing

Posle ovoga, dok ponovo prikupim pare, isao bih na neki kit (base 70cc), karburator pa u kompletu da odmah sve promijenim.

Ako mi neko moze predloziti jos nesto sto bi mogao uzeti uz onu listu, bicu zahvalan! :)
Kontam da sa novim auspuhom i variomatom imam neku malu podlogu za dalje.

Razmisljam da se prebacim na Ipone ulje. Jel bolje to od ovoga koje trenutno koristim - Motul 2T scooter expert? Vidim da je Ipone novo na trzistu kod nas?

#6 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 07 October 2013 - 17:23

Evo danas sam nasao malo vremena za neke radove na skuteru.
Stavljen je novi ventilator za hladjenje. Laksi je od fabrickog i ima veca peraja, nadam se da ce dati bolje performanse hladjenja.
Attached File  DSC00875.JPG   2.12MB   28 downloads Attached File  DSC_0012.jpg   2.74MB   27 downloads


Do sada sam stalno cistio filter kompresorom medjutim sada sam odlucio da ga ipak operem prvi put od kupovine skutera.
Prvo sam ga izduvao kompresorom, zatim potopio i isprao u benzinu:
Attached File  DSC00876.JPG   2.4MB   27 downloads Attached File  DSC00880.JPG   2.15MB   33 downloads

Ovo nisam ocekivao, ovoliko taloga da bude...od sada stalno cistim na ovaj nacin.
Naravno i skuter je dobio poboljsanja u radu, bolji start ima i zivlji je na gasu! :D

Pitanje:
Da li se ovde nalazi CDI na Focusu? Meni ovo lici na CDI.
Attached File  DSC00879.JPG   2.28MB   31 downloads

Edited by Lauda, 27 April 2016 - 23:16.


#7 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 07 October 2013 - 20:16

da to je cdi

#8 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 October 2013 - 01:36

Koja je sada razlika izmedju tog mog CDI-a i ovoga:
Posted Image

#9 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 08 October 2013 - 09:46

šta ti kažu u motobox-u za taj motoforce, ide li na keeway focus ?

#10 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 08 October 2013 - 09:55

Njemu treba onaj drugaciji iz kog vire kablovi koji je sa jednom masom. Taj cdi je ko moj, ima 2 mase i koristi se kod onih skutera koji nemaju bobinu na masi vec se direktno dovode 2 zice. :)

#11 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 October 2013 - 12:51

Fazon i jeste sto na tom sajtu kazu da upravo taj sa slike motoforce ide na Keeway Focus. Meni ne lici da je tako...

#12 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 08 October 2013 - 18:23

CDI ti najverovatnije nije pod blokadom al ako mozes nadji obrtomer pa izmeri max. obrtaje,ako prebace preko 10500+ onda je ok..

View PostLauda, on 08 October 2013 - 12:51, said:

Fazon i jeste sto na motoboxu pise da upravo taj sa slike motoforce ide na Keeway Focus.
Nasao sam ovaj http://www.motobox.r...ct/view/10/1195 ali tu se Keeway uopste ne spominje.
...pise svasta po shopovima jer kinezi menjaju komponente kako ima se cefne...MF model sa 6+2 pina nije za tebe,al ovaj drugi sa 5 izvoda jeste,samo je pitanje kako ga povezati jer boje zica nista ne govore...

#13 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 October 2013 - 19:48

Ok, pokusacu da nabavim obrtomer negdje pa cu da testiram. :)

#14 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2013 - 03:15

Posted Image
Da li ovo na donjem dijelu slike predstavlja adapter za onaj CDI sto je plug & play, kojeg sam postao na slici iznad?

#15 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 15 October 2013 - 11:16

Jeste to je adapter za povezivanje 6 na 5 pina...ako kupis onaj MF cdi trebace ti ...

#16 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 15 October 2013 - 19:09

Super, hvala ti! :)

#17 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 October 2013 - 19:57

Kako je curilo ulje od kocnica, stradao je desni zmigavac.
Ulje je nagrizlo plastiku koja drzi poklopac zajedno sa reflektujucom podlogom unutra i vibracije su odradile svoje pa je u voznji to otpalo negdje...
Attached File  DSC_0180.JPG   1.45MB   20 downloads Attached File  DSC00905.JPG   2.16MB   20 downloads

Novi zmigavac je odmah kupljen
Attached File  DSC00906.JPG   2.4MB   27 downloads

Jedna dobra lekcija koliko je ulje od kocnica abrazivno, zato sam danas poskidao sve plastike gore i ocistio detaljno, stavio sam par kripica ispod posude da upijaju ulje dok ne dodje nova.

Danas sam, napokon, uhvatio malo vremena i svjecicu da prekontrolisem karburator i ponovo podesim sarafic pilotke. Svjecica na punom gasu, dizna 57.5
Attached File  DSC00902.JPG   2.13MB   28 downloads

Kako vam se cini boja svjecice? Po meni bi mogla biti malo za nijansu tamnija, odnosno dodati malo goriva?

#18 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 21 October 2013 - 20:06

Quote

Kako vam se cini boja svjecice??
Po meni bi mogla biti malo bolja za nijansu. :/
Boja je ok samo ne rece na kom otvoru gasa si testirao,predpostavljam full gas je bio ... ti najbolje znas kako se skut ponasa sa ovom manjom diznom-ako nema "mukanja" i gusenja kod dodavanja gasa onda je sve ok...al proveri tako sve otvore gasa...

#19 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 21 October 2013 - 20:08

Dobra je svecica,nebi ja tu nista dirao.Kakva je boja na pola gasa?

#20 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,756 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 21 October 2013 - 20:13

Da, pun gas je u pitanju. Samo je mozda na sekundu - dvije pusten gas dok sam skrenuo i odmah sam ugasio skuter.
Pa sa manjom diznom skuter je postao "zivlji" na medju-ubrzanju kada dam pun gas. Sa diznom 70 (fabricka dizna) svjecica je bila mokra/masna.
To gusenje mi se desavalo sa starom diznom, posebno pri kretanju. Ako drzim malo gasa dok stojim na mjestu i naglom dam pun gas skuter se ugusi, sada radi dobro.
Ovih dana cu da provjerim boju na leru i na pola gasa.

Dok ne stigne Multivar i Trek mislim da sam ga ustelovao koliko mogu za ovu i sledecu sezonu.





11 user(s) are reading this topic

0 members, 11 guests, 0 anonymous users