![](https://svet-skutera.rs/public/style_images/master/icon_users.png)
![](https://svet-skutera.rs/uploads/profile/photo-thumb-556.jpg)
Keeway Focus - Lauda tuned
#861
Posted 08 August 2015 - 01:58
#862
Posted 08 August 2015 - 02:05
#863
Posted 08 August 2015 - 16:22
#864
Posted 08 August 2015 - 17:35
#865
Posted 09 August 2015 - 21:15
Nije to taj pad obrtaja zbog nelinearniog torq-a. Desi se pad za nekih 100 - 200 obrtaja tamo posle 40ak km/h.
Ovde je karb izgleda u pitanju ali i to ce se rijesiti narednih dana. Izgleda da ga stvarno nekada zalije pa nema te obrtaje, a nekada zna iz starta da pocupa na 8700 obrtaja kako bi i trebalo biti.
A tu su i pavese, ne brini. Spremne za stelovanje prenosa posle karba
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
![Posted Image](http://puu.sh/jvh9X/e3ce81d9e6.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/jvhct/411ea0047a.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/jvhdN/2836106ee6.jpg)
![Posted Image](http://puu.sh/jvhiN/628513d9a7.jpg)
Podesene na 5.5g. Po osjecaju u voznji mislim da cu ubosti obrtaje u medju-ubrzanju sa 5.4 - 5.6g. Stelovanje prenosa uz pavese bi trebalo biti pjesma...
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
Juce i danas pregazio jos 150ak kilometara. Potrosnja ovako rastelovanog-bogatog karba je 5l na 90-100km. Jos nesto sto sam primjetio u voznji do sada jeste i ponasanje cjelokupnog prenosa. Kada je hladan prenos kvacilo zagrize na 5500 obrtaja i ima stvarno dobar start ali nakon par kilometara vec grize na 4400 - 4600 obrtaja i to odmah nije to. Tu krivim oprugice kvacila, a i komplet kvacilo. Ipak ja oprugicama vec 3. sezona ako se ne varam...
Takodje i centralna opruga je vec popustila, ovo joj je druga sezona. To sam primjetio tokom voznje gdje recimo drzim obrtaje na 8500 i pustim gas, zatim opet dam i obrtaji se vrate na 8200, dakle na vrati na iste obrtaje. A i uz uzbrdicu zna nekada da se razvuce kao zvaka. Ili ce mi trebati tvrdja ili nova malossi bijela. To cu jos da potvrdim nakon stelovanja...
Toliko za sada, kao neki subjektivan osjecaj iz voznje. Polako se vozikam i posmatram detalje ovako rastelovanog motora, da bih znao uporediti posle stelovanja.
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#866
Posted 09 August 2015 - 21:56
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
na onom snimku cini mi se da trokira na pocetku pr pr prrr? a za centralnu bih ti preporucio malossi zutu, dobices brzi odaziv na gas npr kad uleces u krivinu i kako dodajes gas primecujes da te brze izvlaci tj brze reaguje i malo brze trosi remen nista strasno.
#867
Posted 09 August 2015 - 22:38
#868
Posted 10 August 2015 - 00:44
Nekada se malo primjeti da trokira na pocetku gasa. Pisao sam vec da i po odzivu osjecam da je bogat dole. Bice fino stelovanje samo da nadjem vremena i volje za to po ovih vrucinama.
Sto se tice centralne opruge u pravu ste obojica. Ja nisam htio nista da tvrdim dok ne ustelujem karb, samo sam pisao po osjecaju u voznji da mi lici na oslabljenu centralnu.
#869
Posted 10 August 2015 - 01:10
#870
Posted 10 August 2015 - 01:18
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#871
Posted 10 August 2015 - 09:25
znam da je bata Cvele bio zagovornik mekih centralnih, ali to je bilo više u nekoj eko varijanti, da se remen i rolnice duže izvuku... ako misliš sa belom da ga podesiš da ne posustaje treba mašina stalno da vrti u prazno....
inače menjanje ide svake sezone, već u drugoj su se kod mene pokazale totalno drugačije... to se kod serijala ne oseća toliko... i naravno sport 70 neće toliko biti osetljiv
#872
Posted 10 August 2015 - 12:45
#873
Posted 10 August 2015 - 14:24
Lauda, on 10 August 2015 - 12:45, said:
#874
Posted 10 August 2015 - 16:08
goggyso, on 10 August 2015 - 14:24, said:
#875
Posted 10 August 2015 - 16:35
#876
Posted 10 August 2015 - 17:00
Trudicu se da testiram
![:)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
#877
Posted 11 August 2015 - 00:13
Krenem veceras do grada, vozim na vrhu gasa, cekam da se motor zagrije na radnu temperaturu. Bacim pogled na pokazivac temperature pise 90C, kontam moze vec lagano na pola gasa kad sipak...opet isto prekidanje i pucanje, nestajanje taktova, doslovno gubljenje daha. Cim oduzmem gas i drzim tu na oko 6800 obrtaja situacija ok. Samo sto sada nisam stao sa voznjom nego sam nastavio pa dokle dogura...i eto cuda, cim je temperatura motora presla 100C vratio se i odziv gasa. Nema vise prekidanja, pucanja niti gubljenja taktova...Ko je sad ovde lud?? Sad ispada da je ova 8ica prehladna, jer ovo bi trebali biti tipicni simptomi prehladne svjecice??
Mada ne bi me cudilo i da je jednostavno losa serija svjecica...kupio sam 2 iste kada sam kupovao. Proizvodnja i ove je francuska...
Na kraju obisao krug po gradu, testirao sve otklone gasa i sve radi ok. Otisao malo na otvoren put, razvukao max skuter, dogurao do 9700 obrtaja i nema prekidanja nikakvog.
Sutra cu otici po Denso W24 kad vec nemaju W27 pa da vidim da li ce se isto ponoviti. W24 je u rangu sa NGK 8icom.
Edited by Lauda, 11 August 2015 - 00:13.
#878
Posted 11 August 2015 - 00:46
#879
Posted 11 August 2015 - 00:47
#880
Posted 11 August 2015 - 00:47
Ali, moguce da taj 19phbg dovoljno hladi agregat i da mu je 8ica hladna. Kada upalis skut, dok je pothladjen motor a ne muce, prima gas, zabodi na kratko pun pa ako okruglo sastavlja, toplotna vrednost je ok. Hladna svecica najvise problema pravi prilikom paljenja i rada dok je motor hladan.
Tih 90c je sasvim solidna radna temperatura. Tada ne bi smelo da ima bilo kakvog prekidanja vezano za hladnu svecicu.
14 user(s) are reading this topic
0 members, 14 guests, 0 anonymous users