Jump to content


Keeway Focus - Lauda tuned


1306 replies to this topic

#861 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 08 August 2015 - 01:58

Ako se secas koliko je bio zazor kada si podesio i usrafio i sada izmeris koliko se rasirio, znaces da li treba hladnija. Hoce da prekida na visljim obrtajima kada se od toplote elektroda pojede i zazor poveca pa varnica nepravilno baca okolo i preskace..

#862 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 August 2015 - 02:05

Sutra cu pogledati pa cu napisati. 0.6mm je bila kada sam je tek stavio.

#863 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 08 August 2015 - 16:22

0.63mm je zazor stare svjecice.

#864 Stefan p

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,132 posts
  • MestoLopare,Republika Srpska
  • VozimSprint Exactly

Posted 08 August 2015 - 17:35

Gledaj da probusis deklo,radi boljeg hladjenja prenosa,dobro cemu doc na ovim vrucinama..Mozda se taj pad obrtaja desava zbog nelinearnih polutki?Svakako ce ti treba jedno fino podesavanje prenosa,mozda je vrijeme da se poigras malo sa tim pavese rolnicama....

#865 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 09 August 2015 - 21:15

@Stefan p
Nije to taj pad obrtaja zbog nelinearniog torq-a. Desi se pad za nekih 100 - 200 obrtaja tamo posle 40ak km/h.
Ovde je karb izgleda u pitanju ali i to ce se rijesiti narednih dana. Izgleda da ga stvarno nekada zalije pa nema te obrtaje, a nekada zna iz starta da pocupa na 8700 obrtaja kako bi i trebalo biti.
A tu su i pavese, ne brini. Spremne za stelovanje prenosa posle karba :)

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Posted Image

Podesene na 5.5g. Po osjecaju u voznji mislim da cu ubosti obrtaje u medju-ubrzanju sa 5.4 - 5.6g. Stelovanje prenosa uz pavese bi trebalo biti pjesma...:)

Juce i danas pregazio jos 150ak kilometara. Potrosnja ovako rastelovanog-bogatog karba je 5l na 90-100km. Jos nesto sto sam primjetio u voznji do sada jeste i ponasanje cjelokupnog prenosa. Kada je hladan prenos kvacilo zagrize na 5500 obrtaja i ima stvarno dobar start ali nakon par kilometara vec grize na 4400 - 4600 obrtaja i to odmah nije to. Tu krivim oprugice kvacila, a i komplet kvacilo. Ipak ja oprugicama vec 3. sezona ako se ne varam...
Takodje i centralna opruga je vec popustila, ovo joj je druga sezona. To sam primjetio tokom voznje gdje recimo drzim obrtaje na 8500 i pustim gas, zatim opet dam i obrtaji se vrate na 8200, dakle na vrati na iste obrtaje. A i uz uzbrdicu zna nekada da se razvuce kao zvaka. Ili ce mi trebati tvrdja ili nova malossi bijela. To cu jos da potvrdim nakon stelovanja...

Toliko za sada, kao neki subjektivan osjecaj iz voznje. Polako se vozikam i posmatram detalje ovako rastelovanog motora, da bih znao uporediti posle stelovanja. :)

#866 Baki

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 391 posts
  • MestoBeograd
  • VozimSprint Falcon

Posted 09 August 2015 - 21:56

Posteluj dobro karb i prenos i samo po gasu! :)
na onom snimku cini mi se da trokira na pocetku pr pr prrr? a za centralnu bih ti preporucio malossi zutu, dobices brzi odaziv na gas npr kad uleces u krivinu i kako dodajes gas primecujes da te brze izvlaci tj brze reaguje i malo brze trosi remen nista strasno.

#867 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 09 August 2015 - 22:38

Baki je u pravu. Sve ovo sto si opisao je delo bele opruge. Jos dok je nova, ume da popusti kada se ugreje. Najlakse se vidi posle oduzimanja gasa i ponovog dodavanja..

#868 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 August 2015 - 00:44

@Baki
Nekada se malo primjeti da trokira na pocetku gasa. Pisao sam vec da i po odzivu osjecam da je bogat dole. Bice fino stelovanje samo da nadjem vremena i volje za to po ovih vrucinama.

Sto se tice centralne opruge u pravu ste obojica. Ja nisam htio nista da tvrdim dok ne ustelujem karb, samo sam pisao po osjecaju u voznji da mi lici na oslabljenu centralnu.

#869 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 10 August 2015 - 01:10

Sigurno je do nje..jednostavno neka izdrzi sezonu neka 2...treba menjati

#870 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 August 2015 - 01:18

Bice narucena Malossi zuta, za sada cu se muciti sa ovom. Taman ce i kvacilo novo da legne tada :)

#871 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 10 August 2015 - 09:25

vidi ako je kod zilke-ta malossi crvnena za samo nijansu jača nego što je potrebno (a znamo zašto je to dobro, mašina je brža u povrtaku prenosnog odnosa, uvek spremna na odziv gasa) onda je jasno da će tebi bela biti malo mekana....

znam da je bata Cvele bio zagovornik mekih centralnih, ali to je bilo više u nekoj eko varijanti, da se remen i rolnice duže izvuku... ako misliš sa belom da ga podesiš da ne posustaje treba mašina stalno da vrti u prazno....

inače menjanje ide svake sezone, već u drugoj su se kod mene pokazale totalno drugačije... to se kod serijala ne oseća toliko... i naravno sport 70 neće toliko biti osetljiv

#872 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 August 2015 - 12:45

Nije mi bitna potrosnja komponenti toliko, koliko mi je bitan dobar odziv na gas. Bice narucena Malossi zuta koja bi trebala biti savrsena kada se upari sa onim naraku twist kontrolerom.

#873 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 10 August 2015 - 14:24

View PostLauda, on 10 August 2015 - 12:45, said:

Nije mi bitna potrosnja komponenti toliko, koliko mi je bitan dobar odziv na gas. Bice narucena Malossi zuta koja bi trebala biti savrsena kada se upari sa onim naraku twist kontrolerom.
Samo pazi, mora kratka, redovna dugačka nema mesta, pa kad se sabije skroz remenica se ne otvori do kraja. To sam ja imao problem kad sam stavio taj Naraku tork kontrol. Sreća pa sam imao jednu zelenu kratku na lageru.

#874 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 August 2015 - 16:08

View Postgoggyso, on 10 August 2015 - 14:24, said:

Samo pazi, mora kratka, redovna dugačka nema mesta, pa kad se sabije skroz remenica se ne otvori do kraja. To sam ja imao problem kad sam stavio taj Naraku tork kontrol. Sreća pa sam imao jednu zelenu kratku na lageru.
Zar ti nisi stavio naraku twist controller i onaj malossi torsion controller zajedno?

#875 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 10 August 2015 - 16:35

Ja bih samo posavetovao pre dodavanja twista i kombinovanja opruga da se izmeri krajnja brzina pa da se posle uporedi, bas zbog duzine i tvrdoce sabijanja opruge sa twistom.

#876 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 10 August 2015 - 17:00

@AcaPostar
Trudicu se da testiram :)

#877 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 August 2015 - 00:13

Opet svjecica...
Krenem veceras do grada, vozim na vrhu gasa, cekam da se motor zagrije na radnu temperaturu. Bacim pogled na pokazivac temperature pise 90C, kontam moze vec lagano na pola gasa kad sipak...opet isto prekidanje i pucanje, nestajanje taktova, doslovno gubljenje daha. Cim oduzmem gas i drzim tu na oko 6800 obrtaja situacija ok. Samo sto sada nisam stao sa voznjom nego sam nastavio pa dokle dogura...i eto cuda, cim je temperatura motora presla 100C vratio se i odziv gasa. Nema vise prekidanja, pucanja niti gubljenja taktova...Ko je sad ovde lud?? Sad ispada da je ova 8ica prehladna, jer ovo bi trebali biti tipicni simptomi prehladne svjecice??
Mada ne bi me cudilo i da je jednostavno losa serija svjecica...kupio sam 2 iste kada sam kupovao. Proizvodnja i ove je francuska...

Na kraju obisao krug po gradu, testirao sve otklone gasa i sve radi ok. Otisao malo na otvoren put, razvukao max skuter, dogurao do 9700 obrtaja i nema prekidanja nikakvog.

Sutra cu otici po Denso W24 kad vec nemaju W27 pa da vidim da li ce se isto ponoviti. W24 je u rangu sa NGK 8icom.

Edited by Lauda, 11 August 2015 - 00:13.


#878 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 11 August 2015 - 00:46

Probaj i tu drugu sto imas, ponekad je jednostavno do lose svecice i to treba prvo testirati...

#879 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,753 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 11 August 2015 - 00:47

Pita ovo je vec druga svjecica...prva je "riknula" na isti nacin prije dan - dva. Pisao sam vec iznad o njoj.

#880 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 11 August 2015 - 00:47

Heh, ja sam batalio domace ngk. Jedino si siguran ako dolaze direkt iz inostranstva.

Ali, moguce da taj 19phbg dovoljno hladi agregat i da mu je 8ica hladna. Kada upalis skut, dok je pothladjen motor a ne muce, prima gas, zabodi na kratko pun pa ako okruglo sastavlja, toplotna vrednost je ok. Hladna svecica najvise problema pravi prilikom paljenja i rada dok je motor hladan.

Tih 90c je sasvim solidna radna temperatura. Tada ne bi smelo da ima bilo kakvog prekidanja vezano za hladnu svecicu.





19 user(s) are reading this topic

0 members, 19 guests, 0 anonymous users