#1
Posted 04 January 2011 - 18:00
Skuter sam kupio pre dve godine(novog) i posle predjenih 700km presao sam na Malossi kit.
Da navedem par delova koji su isli u tadasnjem setup-u.Malossi Sport kit,karburator Delorto 19mm black edition,Auspuh Dopller S3R,malossi multivar,stage 6 CNC,malossi kevlar kais.Pa posle silnih proba i nemogucnosti da dobijem prave perfomanse kupim auspuh Yasuni R koji ni on nije dao neke bog zna sta perfomanse.
Odlucih se da posaljem skuter kod Maria na turpijanje pa sta mu bog da (mislim nesumnjam u Mariovo znanje nego sam mislio sta bude kao krajni rezultat to ce i biti). Bilo je tu dosta polemike sta je tu najbolje raditi pa posle malog zatezanja od moje strane hocu kupiti necu kupiti nesto od propratnih delova.Tako da je krajni setup kad mi je Mario vratio skuter bio sledeci;
-Malossi Sport naturpijan(nesecam se uglovi kanala pa se nadam da ce Mario to dodati)
-Yasuni R prepravljen i skracen posto je bio za Minareli masine
-Karburator Stage 6 black edition
-Malossi multivar
-Malossi delta kvacilo
-Malossi kevlar kais
-Malossi primar 13/35-25% produzenja
-Doppler HPC radilica
-Malossi torque
-Doppler boost bottle
-Doppler filter
-i jos par delova oko estetike da ih ne nabrajam posti ih ima na tonu....
samo da nadjem slike pa cu ih postavi,pa onda nastavljam pricu posto to nije kraj.....
#2
Posted 05 January 2011 - 10:22
ovako Pita dizna mi je za nepoverovati samo 90 jeste da malo brljavi na pocetku ali to nema veze sa glavnom diznom nego sa iglom ali neka za sad tako dok se ne razradi.
Rolnice u sad 7.25gr i cupa ko pomahnitao jarac
I ispade da mi nije bio blokiran CDI posto mi sad vrti preko 9000 0/min(nisam stavio Malossijev CDI) a krajna brzina je za sada nepoznata posto necu jos da dam pun gas dok se ne razradi jos neki 200km.
Ali zvuk je babaroga cak i meni pomalo smeta,kako li je drugima mogu samo da zamislim cim im vidim face i kako nesto promrmljaju kroz zube.
#3
Posted 05 January 2011 - 10:26
Sto se slicica tiche to barem nije problem moze se odlepiti.
Alu podnice nisam zakucao vec zasrafio ne daje mi se 40eura za fabricke.
A deklo je bilo dosta zeznuto sto se tiche sechenja pa sam mogao samo ovako i barem meni se svidja ali ukusi su razliciti.
Naprimer na ovoj slici meni se nesvidja kako je deklo uradjeno.Hteo sam i blok da ispoliram ali to dosta slobodnog vremena istiskuje a ja ga bash i nemam.
imao sam dosta toga na umu ali fond sa parama i vremena mi je potrosheno.Ostalo para samo za gorivo
na ovoj slici sto si postavio vidi se je skut dragster i preko potrebno mu je ventilacija pa cak je mogao i da skine deklo
#4
Posted 05 January 2011 - 10:32
@pita hajde da se menjamo sa iglama
#6
Posted 05 January 2011 - 11:02
druga varijanta ti je isto MVT proizvod sa dobro centriranim i navodno olakšanim magnetom, ja sam ga merio isti je kao minarelli, nema razlike u težini, ali ima više namotaja za punjenje kondenzatora u CDI-ju ba daje kvalitetnu varnicu do 15k obrtaja.. CDI je isto sa jednom analognom krivom nalik onom TOP crvenom što Sale ima, i ovde možeš taj digimax da dokupiš pa da menjaš krive u 8 pozicija, to je kompatibilni CDI od Allumage firme.. ovde imaš i punjenje akumulatora dakle puni konfor, ali i malo veći zamajac... dakle neko prelazno rešenje..
u svim slučajevima ti treba mikrometar da montiraš i eventualno stroboskop da prekontrolišeš, mikrometar nije cifra ima buzzeti 30e, a strobo uzajmi od nekog mehaničara...
moj glas je za inner rotor, mada moraš puniti akumulator s vremena na vreme ako ćeš da ti radi alanser
#7
Posted 05 January 2011 - 11:03
#8
Posted 05 January 2011 - 11:03
#9
Posted 05 January 2011 - 11:03
#10
Posted 05 January 2011 - 11:03
#11
Posted 05 January 2011 - 11:04
#12
Posted 05 January 2011 - 11:05
Pri startu skut brljavi,do pola se tako ponasa posle povuce kako treba na pun gas sve do 75km/h 9500 o/min pa onda posle par sekundi pocinje da opada brzina do 65km/h i to je to nema ni makac da ide brze.Skinem svecicu ,perfektno kao po knizi bakarna boja.Sta je problem da li neko imao takvo iskustvo?
#13
Posted 05 January 2011 - 11:05
Sa istim setupom za karburator Glavna dizna 86,igla W16 na prvu crtu(siromasna smesha) i FABRICKIM SPUHOM nema vishe brljavljena a ne sto ste rekli MUUUUUU sad ide kao da ga je nastelovao neki Japanac samo sto mu je krajna brzina samo 75km/h.Sad razmisljam oko stelovanja kvacila ali sta promeniti ili kupiti drugi spuh(YASUNI City ili Kao Cvelov Stage6 proreplika posto bi on odgovarao mom Sport Kitu.Recite malo vashe misljenje u vezi svega ovoga.
Zaboravio sam rechi da mi je posle probne voznje pod punim gasom kad se vratim do garaze i skinem lonche karburatora on je pun i jednom mi je prelivalo iz one gornje cevchice.Znachi bilo je ovako palim skut ostavim da se greje 5-10min. krenem brljavi vozim do otvorenog puta neki 30metara od moje kuche pun gas ide lepo do 75km.h onda usporava do 65km/h i neche dalje vozim tako nekih 150metara okrenem se nazad pun gas brljavi samo sto se ne ugasi pa onda jedva do 65km/h stignem kuchi,odvrnem svecicu-boja prefektna(dizna 86) ali lonche pun goriva.
#14
Posted 05 January 2011 - 11:05
#15
Posted 05 January 2011 - 11:07
#16
Posted 05 January 2011 - 11:08
Pita said:
nemam sa cime da snimam,ali jednostvno je palim skut radi kako treba i samo malo ostro po gasu i gusi se po meni i ugasi se.Znaci nepomeram se sa njime stoji na nogare.Malopre sam ostavio radi sa glavnom diznom 100 i iglom skroz upustenu i posle par minuta on primi gas do nekih 6000 o/min pa se ugusi ponovo i ugasi.
#17
Posted 05 January 2011 - 11:09
#18
Posted 05 January 2011 - 11:09
Black Adder& said:
Jos jedno "laicko pitanje", da nije smesa goriva i ulja prebogata, tj. da nema slucajno vise ulja (< 3%). Kakva je svecica kad se ugasi na npgarama posle dodavanja gas?
nema nece mene stel pa nek ide u tri lepe.Sa ovom kombinacijom nece skut da se pomeri.Hajde rekoh verovatno velika dizna pa stavim 96 upalim kako treba i krenem malo i opet se skut ugasi i sad nece da upali
#19
Posted 05 January 2011 - 11:09
ako neko ima osigurac vishka da mi pozajmi dok ne nabavim drugu nek mi se javi.
#20
Posted 05 January 2011 - 11:12
Zox ne znam kako misliš da našteluješ karburator ako ne izađeš iz garaže...Samo znaj da položaj igle nije toliko izražen ukoliko ti iz mesta daješ pun gas...tada praktično glavna dizna sve odrađuje...moraš se provozati da vidiš kako reaguje na odvrtanje gasa pa nam prenesi...
[/quote]
ako bude lepog vremena sutra ide stel ustvari ide stel u svakom slucaju ali nema voznje ako pada kisha.Ja bi ga Pita i provozao da je hteo da ide on se gushi u startu sa iglom na najbogatiju smeshu i glavnom diznom 100.Ostala mi je dizna 102 pa i nju da probam ali sa ovakvi steolom nece skut ni da se pomera vrti u prazno.Cim mu smanim smeshu sa iglom on se gushi pri dodavanju gasa na leru tako da nije bilo moguce provozati skut.
[quote name='cvele19']
Ajmo opet na pocetak-sa kojom diznom ti je najbolje radio pre stavljanja w9[ili w8??]???
[/quote]
[quote name='Pita']
Zox ne mogu da verujem da ti se guši sa skroz podignutom iglom i 100 diznom...
Pazi, meni na turpijanom cilindru (znači traži više goriva) sa Stage6 gljivom ajd da kažem nema puno razlike u odnosu na tvoju, skroz je otvoren karburator, ide 102 dizna i skroz podignuta igla W9...
e sad, tu smo negde sa setupom karba
ja: W9 igla skoz podignuta, dizna 102, gljiva Stage6
ti: W8 igla skoz podignuta, dizna 100, gljiva Stage6
kako je tebi moguće da se guši a još si na fabričkom Malossi Sportu?
[/quote]
[quote name='Pita' ]
čekaj ti imaš beše onaj Motoforce airbox jel?
Evo ti štel koji je meni radio na tom filteru pa probaj da vidiš:
igla W9 zarez na drugom odozgo
glavna dizna 85
to je bilo dok još nisam turpijao cilindar tako da mora i kod tebe raditi..
[/quote]
[quote name='Black Adder' ]
i razredi mu malo ulje u gorivu, smanji na 2.5-3%
[/quote]
bila je igla W16 u ovom karb black edition 19mm sa njom samo sam mogao da spustim iglu i da mi bude dizne 86 ili 88 nije bilo neke razlike ali zato posle 100 metara voznje skut gubi snagu i pada brzina-to je razlog mala dizna ali kad sam stavio vecu diznu 92 on ima tada vishe goriva pa nemoze ni da krene kako treba.Sa ovim setupom W16 dizna 88 ide do 75km/h pa onda spadne na 65km/h i nece dalje okrenem skut i pun gas on brljavi nece da krene i jedva povuche.Zakjlucak je bio da igla W16 daje na startu bodgatu smeshu i ona traje neki 10sec pa onda tu je radila dizna koja je bila mala.Onda dodjemo opet do zakljucka da stavim drugu iglu W8 pa sa njom da pokusam da stelujem posto ona daje siromasniju smesu od ove RACING w16.Sad mi je ova igla W8 na zadnjem prstenu znaci skroz podignuta i dizna 100 tada mi se gusi skut i ugasi na leru dok je jos na nogarima.Sad je je bilo pitanje manju diznu ili vecu,isao sam na manju 96 i tad je na leru lepo radio ako moze da se kaze posto kad sam dao postepeno gas isao bez prekida(prelaza) do 8000 0/min mozda je mogao i vishe ali sam pustio rucicu gasa i krenuo na probnu voznju.Kako sam krenuo posle 1metar poceo brljavi nece lepo da povuche tako da sad neznam dali da stavim josh manju diznu od 96 ili vecu od 100.Ovaj moj stel mora da ide u anale
33 user(s) are reading this topic
0 members, 33 guests, 0 anonymous users