#101
Posted 25 October 2012 - 23:56
Napravio sam novi izracun, sa istim podacima koje je unio kolega tuningfanatic, jedino sam promijenio broj okretaja sa 10000 na 11200, i vidite sto sam dobio:
Interesantno, srednji dio je kraci bas za onoliko koliko bi i trebao biti, po nekoj mojoj logici.
#102
Posted 26 October 2012 - 00:25
#103
Posted 26 October 2012 - 00:26
mrgood, on 25 October 2012 - 23:56, said:
Napravio sam novi izracun, sa istim podacima koje je unio kolega tuningfanatic, jedino sam promijenio broj okretaja sa 10000 na 11200, i vidite sto sam dobio:
Interesantno, srednji dio je kraci bas za onoliko koliko bi i trebao biti, po nekoj mojoj logici.
#104
Posted 26 October 2012 - 00:27
#105
Posted 26 October 2012 - 00:43
Mario, on 26 October 2012 - 00:25, said:
EDIT: Malo sam pogresio za rezonanciju, na 8760 mu je sa rez. duzinom 69cm.
Edited by tuningfanatic, 26 October 2012 - 00:50.
#106
Posted 26 October 2012 - 01:31
#107
Posted 31 October 2012 - 01:21
P. S. Povlacim sve sto sam rekao o fergazeru, ipak ga nisam ustimao. Danas sam pokusavao ponovo, pola sata sam izgubio i nema sanse da ga nastelam. Nece i gotovo. Ne reagira odmah na pomicanje sarafa nego sa odgodom, tako da pri stelanju nikad ne znam gdje sam. Znam zasigurno da je fergazer dobro slozen i da nigdje ne vuce falsi zrak. Postoji jos jedino mogucnost da je zbog svjecice (jer mi je original champion od skutera crkla, pa sam bio prisiljen staviti neku polovnu od auta) ili da su usisne lamelice u pitanju.
#108
Posted 31 October 2012 - 11:44
#109
Posted 31 October 2012 - 11:47
ako lamelice nisu dobre onda ih treba zameniti, mada se manifestuju puckanjem i prekidanjem....
ukoliko karburator na šraf reaguje sa kašnjenjem, onda neki drugi deo nije odgovarajući, recimo glavna dizna, premala... ili igla previše uronjena.. može biti da je napukao filter vaduha negde pa je previše vazduha. .i sl...
u svakom slučaju pisao sam negde karburator se na šraf lepo javlja tek kada su ostale komponente usklađene
i proveri molim te kakva je sitacija kod semeringa na radilici, ako je masno i kao vidiš da je vlažno oko osovine. onda su za menjanje i tu prima falš..
edti: da dodam samo da je otvoreniji auspuh i veći potrošač goriva, onda znači da je potrebna par brojeva veća dizna
#110
Posted 31 October 2012 - 13:18
#111
Posted 31 October 2012 - 14:39
a ne bi bilo na odmet pre ili kasnije planirati neki iz generacije karburatora koji su voljni podešavati se, i za koje ima da se pribave dizne, igle, piliotke.. itd
#112
Posted 31 October 2012 - 15:34
Mario, koji bi mi fergazer preporucio ? Koliko se ja kuzim, dellorto 16 sa automatskim cokom (cca 60 € nov) bi bio odlican za ovaj moj skuter, ispravi me ako grijesim...
Edit: evo uspio sam naci da je navoj m6, ali je drukciji korak nego na dellorto fergazerima, tako da treba bas dizna za weber, koju je nemoguce naci... Mada sam siguran da mi je glavna dizna ok, prije je sasvim normalno radio na isti fergazer. Nista, moram sve provjeriti korak po korak. Prva stavka, i to idem iz ovih stopa, je kupovina i ugradnja nove svjecie.
Edited by mrgood, 31 October 2012 - 15:37.
#113
Posted 31 October 2012 - 18:38
#114
Posted 31 October 2012 - 19:28
A sad, slika auspuha:
Edited by mrgood, 31 October 2012 - 19:30.
#115
Posted 31 October 2012 - 19:37
ti sa tim šrafom praktično otvaraš i zatvaraš jedan maleni kanal koji vodi ekstra vazduh, a kojem je u balansu upravo pilot dizna, i po toj logici najviše goriva baci kada je šraf skroz zatvoren odnosno taj maeleni kanal zatvoren, tada ume da trokira i gasi se..
ovo što ti imaš je malo više zraka nego što je potrebno,. sad ne znam iz kog razloga može ih biti više.. sve u svemu.. znaš princip
auspuh je odličlan, bukvalno kao fabrički, još samo da vidiš učinak...
#116
Posted 31 October 2012 - 19:44
#117
Posted 31 October 2012 - 19:51
sad PHVA ide fabrički na Gilera runere, i na NRG mislim, tako da se taj karburator koristi i u stock izvedbi tvog bloka, u nekoj drugoj konfiguraciji... Od kopija, BGM pakuje YSN karburatore koji nisu loši, dok je recimo Motoforce dosta agresivan, takoreći prejak sa svim diznama, i teško se šteluje na base setupu...
#118
Posted 31 October 2012 - 19:56
Mario, on 31 October 2012 - 19:37, said:
ti sa tim šrafom praktično otvaraš i zatvaraš jedan maleni kanal koji vodi ekstra vazduh, a kojem je u balansu upravo pilot dizna, i po toj logici najviše goriva baci kada je šraf skroz zatvoren odnosno taj maeleni kanal zatvoren, tada ume da trokira i gasi se..
ovo što ti imaš je malo više zraka nego što je potrebno,. sad ne znam iz kog razloga može ih biti više.. sve u svemu.. znaš princip
auspuh je odličlan, bukvalno kao fabrički, još samo da vidiš učinak...
Hvala Mario ! Pa, to sam nesto i vidio kada sam rasklapao fergazer, da taj saraf za smjesu otvara ekstra zrak. Naravno, kada ga zavrnem do kraja tada sa skuter ugasi. Medjutim, moj airbox je malo preradjen. Jer Piaggio Liberty ima totalno glupo rjesenje za usis zraka u airbox. Naime, na ulazu zraka u airbox nalazi se guma, koja je spojena na plasticnu cijev, a cijev ide ispod sjedala i zavrsava iza sjedala, ali malo nize od njega tako da ostane ispod plastike. Na kraju te cijevi nalaze se dvije rupe promjera 8 mm koje gledaju prema zadnjem kraju skutera. Meni je ova guma pukla tj. kada sam kupio motor bila je takva. Ja sam tu gumu odsjekao i ostavio ju da viri nekih 3-4 cm. Samim tim sam uni vise zraka u sistem. Medjutim, skuter je tek tada poceo ici kako treba, dok je imao tu gumu (ja sam ju privremeno bio nekako skrpio ljepljivom trakom i kojecim) skuter se vukao kao krepana macka. Napominjem da je nakon skidanja te gume skuter tek tada poceo normalno ici, i isao je normalno sve dok se ja nisam odlucio skinuti fergazer i oprati ga u octu. Nakon sto sam sve sklopio nazad, pocelo je ovo zezanje sa nespustanjem okretaja. Jedino sto meni pada na pamet je to da posto je sada fergazer skroz cist, moguce je da mu ovakav airbox daje previse zraka, pa mu treba i vise goriva. Znaci ja bi trebao vjerojatno jos zavrnuti saraf, mozda cak na 1 krug.
Hvala na pohvalama za auspuh . Vjerovali ili ne, auspuh je bio gotov za 2-3 sata, a prigusivac sam radio 2 dana, trebalo je smisliti kako da izvedem da se da rastaviti, a da to na nesto slici. Pa performanse su mu ok, cim se proljepsa vrijeme stavit cu video, tocno se osjeti kada auspuh da svoje, u visem stupnju prijenosa auspuh radi savrseno (ja to zovem druga brzina, mada je to krivi izraz). Jedino kada krecem s mjesta, treba mu neko vrijeme da krene, ima slab start, sto je vjerojatno zbog originalnih rolica, koje su , cini mi se, 6.5 grama. Namjeravam staviti 4 grama , ili 4 i pol, Mislim da ce onda to biti to.
Edit: Znaci onda bi mogao uzeti ovaj BGM sa automatskim cokom, mislis da bi to valjalo i za 70 ccm kit ?
Edited by mrgood, 31 October 2012 - 19:58.
#119
Posted 31 October 2012 - 20:07
http://www.mojskuter...mart&Itemid=142
http://www.scooter-c...reviewsOverview
Quote
#120
Posted 31 October 2012 - 20:17
Sad vidim da nema elektronski cok, dok recimo ovaj: http://www.mojskuter...mart&Itemid=142 ima, a htio bi svakako karburator sa e cokom. Da li je ovaj ok, meni se cine isti ili vrlo slicni ?
Edited by mrgood, 31 October 2012 - 20:18.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users