Jump to content


2 stroke wizard 4 pro /software/



219 replies to this topic

#101 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 25 October 2012 - 23:56

Nece zalijepit, nema straha, pratit cu sve, samo da me vrijeme posluzi.

Napravio sam novi izracun, sa istim podacima koje je unio kolega tuningfanatic, jedino sam promijenio broj okretaja sa 10000 na 11200, i vidite sto sam dobio:

Posted Image

Interesantno, srednji dio je kraci bas za onoliko koliko bi i trebao biti, po nekoj mojoj logici.

#102 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 October 2012 - 00:25

da da prijatelju, samo gde si ti od 11200 obrtaja, nešto tu ipak ne štima, ovaj kalkulator ne uračuna dužinu izduvne grane, ili tako nešto....

#103 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 26 October 2012 - 00:26

View Postmrgood, on 25 October 2012 - 23:56, said:

Nece zalijepit, nema straha, pratit cu sve, samo da me vrijeme posluzi.

Napravio sam novi izracun, sa istim podacima koje je unio kolega tuningfanatic, jedino sam promijenio broj okretaja sa 10000 na 11200, i vidite sto sam dobio:

Interesantno, srednji dio je kraci bas za onoliko koliko bi i trebao biti, po nekoj mojoj logici.
Ma ok al max. snagu na 11200 sa uglom izduva od 166.5* nema sanse ni po teoriji dobiti...

#104 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 26 October 2012 - 00:27

bata Cvele i ja pišemo isto u sekundi... eto šta je timski rad

#105 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 26 October 2012 - 00:43

View PostMario, on 26 October 2012 - 00:25, said:

da da prijatelju, samo gde si ti od 11200 obrtaja, nešto tu ipak ne štima, ovaj kalkulator ne uračuna dužinu izduvne grane, ili tako nešto....
Da, stvarno nesto ne stima, duzina koja pise 632 kad se saberu svi delovi ispadne 616mm, mada je to zanemarivo. Po mom nacrtu na 350°C rezonancija mu je na 8500o/min to bi trebalo da bude ok. Treba se pozabaviti prenosom i stelovanjem karba.]
EDIT: Malo sam pogresio za rezonanciju, na 8760 mu je sa rez. duzinom 69cm.

Edited by tuningfanatic, 26 October 2012 - 00:50.


#106 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 26 October 2012 - 01:31

Dobro, kad vi tako kazete :ziveli: . U svakom slucaju bi trebao prvo staviti lakse rolice (ili valjcice, kako ko zove) . Prvom prilikom snimam video i stavljam ga tu da vidite i cujete kako to zvuci i kako ide. Pa cete mi onda mozda moci konkretnije pomoci, jer ovako tekstualno je to nemoguce, ali kad cujete zvuk i vidite brzinomjer, bit ce vam sve jasno, nadam se :lol: .

#107 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 October 2012 - 01:21

Konacno sam uspio napravit prigusivac, tako da je auspuh kompletiran, Sutra cu snimiti video i stavljam ga ovdje.

P. S. Povlacim sve sto sam rekao o fergazeru, ipak ga nisam ustimao. Danas sam pokusavao ponovo, pola sata sam izgubio i nema sanse da ga nastelam. Nece i gotovo. Ne reagira odmah na pomicanje sarafa nego sa odgodom, tako da pri stelanju nikad ne znam gdje sam. Znam zasigurno da je fergazer dobro slozen i da nigdje ne vuce falsi zrak. Postoji jos jedino mogucnost da je zbog svjecice (jer mi je original champion od skutera crkla, pa sam bio prisiljen staviti neku polovnu od auta) ili da su usisne lamelice u pitanju.

#108 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 31 October 2012 - 11:44

ne znam dal je to auspuh za tvoj motor ali ako ga stalno prepravljas naravno da stare postavke karburatora nece odgovarati posto se menja snaga skutera (i potrosnja). Kad dobijes od auspuha ono sto si zamislio pocni sa stelovanjem karburatora (samo nemoj mnogo da vozis motor ako karb nije nastelovan da ne bi doslo do neke havarije).

#109 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 October 2012 - 11:47

kod svećice mora biti odgovarajuća toplotna vrednost...

ako lamelice nisu dobre onda ih treba zameniti, mada se manifestuju puckanjem i prekidanjem....

ukoliko karburator na šraf reaguje sa kašnjenjem, onda neki drugi deo nije odgovarajući, recimo glavna dizna, premala... ili igla previše uronjena.. može biti da je napukao filter vaduha negde pa je previše vazduha. .i sl...

u svakom slučaju pisao sam negde karburator se na šraf lepo javlja tek kada su ostale komponente usklađene

i proveri molim te kakva je sitacija kod semeringa na radilici, ako je masno i kao vidiš da je vlažno oko osovine. onda su za menjanje i tu prima falš..

edti: da dodam samo da je otvoreniji auspuh i veći potrošač goriva, onda znači da je potrebna par brojeva veća dizna

#110 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 October 2012 - 13:18

Ovako: ja sam kupio motor u raspadu i promijenio sam semeringe radilice kao i lezajeve. Zadnji put kada sam otvarao deklo (predcca 200 km) bilo je sa semerinzima sve ok. Poklopac filtera zraka je cijeli i nije napuknut jer sam to provjerio tako sto kad skuter radi,usis od airboxa zatvorim dlanom i motor se ugasi. Znaci da ne vuce fals nigdje jer bi inace nakon zatvaranja airboxaradio i dalje. Mogu jedino ponovo skinuti fergazer i provjeriti ga,kao i usisne lamelice. Mislim da je nemoguce zamijeniti dizne na fergazeru,jer primjerice glavna dizna ne ide u nijednu drugu rupu osim u svoju,kao i sve ostalo na fergazeru. Napominjem da to nema veze sa auspuhom,jer se ista stvar dogadjala i sa originalnim auspuhom.

#111 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 October 2012 - 14:39

taj weber je malo specifičan karburator, možda proveriš koji je navoj pa od nekog drugog karburatora prestružeš glavu dizne ili slično ... poslikaj sledeći put ako ti nije teško....

a ne bi bilo na odmet pre ili kasnije planirati neki iz generacije karburatora koji su voljni podešavati se, i za koje ima da se pribave dizne, igle, piliotke.. itd

#112 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 October 2012 - 15:34

Slijedeci put kad budem rastavljao (nadam se uskoro) sve cu slikati. Znam da mi je glavna dizna 63, i znam da je isti karburator odlicno radio. Isto tako znam da je s njim sve u redu. Plovak radi, normalno zatvaara, nista ne preliva, igla je na drugom zubu odozgo kao sto je i bila ka d sam ga prvi put rastavio itd.

Mario, koji bi mi fergazer preporucio ? Koliko se ja kuzim, dellorto 16 sa automatskim cokom (cca 60 € nov) bi bio odlican za ovaj moj skuter, ispravi me ako grijesim...

Edit: evo uspio sam naci da je navoj m6, ali je drukciji korak nego na dellorto fergazerima, tako da treba bas dizna za weber, koju je nemoguce naci... Mada sam siguran da mi je glavna dizna ok, prije je sasvim normalno radio na isti fergazer. Nista, moram sve provjeriti korak po korak. Prva stavka, i to idem iz ovih stopa, je kupovina i ugradnja nove svjecie.

Edited by mrgood, 31 October 2012 - 15:37.


#113 perlx*

    CCEB

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,294 posts

Posted 31 October 2012 - 18:38

Dell 17.5 ili Mikuni 16 ;)

#114 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 October 2012 - 19:28

Sa novom svjecicom je malo bolje, uspio sam ga donekle ustimati, negdje je izmedju 2 i 1 i pol kruga. Ali jos to nije to. Btw. ako su semerinzi propisali, ne bi li to ona rezultiralo i slabijom vucom motora, tj. ne bi vukao u brdo ? Mislim da da, ali to kod mene nije slucaj, motor je isao sasvim normalno, imao normalan odaziv na gas jedino nije spustao okretaje tj. je ali ne odmah.

A sad, slika auspuha:

Posted Image

Edited by mrgood, 31 October 2012 - 19:30.


#115 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 October 2012 - 19:37

to što ne spušta odmah obrtaje je posledica prevelikog zraka na ler otklonu, za to je zadužena pilot dizna, ako je ona premalena onda može biti, mada ako malo zatvoriš sa tim šrafom dovod ekstra vazduha onda se dobija veći učinak pilotke i rezultat je nešto bolj..

ti sa tim šrafom praktično otvaraš i zatvaraš jedan maleni kanal koji vodi ekstra vazduh, a kojem je u balansu upravo pilot dizna, i po toj logici najviše goriva baci kada je šraf skroz zatvoren odnosno taj maeleni kanal zatvoren, tada ume da trokira i gasi se..

ovo što ti imaš je malo više zraka nego što je potrebno,. sad ne znam iz kog razloga može ih biti više.. sve u svemu.. znaš princip

auspuh je odličlan, bukvalno kao fabrički, još samo da vidiš učinak...

#116 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 October 2012 - 19:44

Mikuni ne mogu naci u HR, tj. shop sa kojeg kupujem ne drzi mikuni te velicine, samo od 24 mm nadalje. Postoji Dellorto 17.5 i kosta otprilike 60 €, ali gledao sam neki PRO PHVA 17.5 mm, jako je jeftin, vjerojatno je onda i losije kvalitete, mada ne mora znaciti. Ista cijena (jeftinija, oko 40 € cca) je i za BGM PRO PHBN 17.5 mm. E sad, koji uzeti ? Koji se pokazao kao najlaksi za stelanje, i kojega bi mogao koristiti na kitu od 70 ccm koji mozda kupim kad se oparim ;)

#117 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 31 October 2012 - 19:51

Dellorto nema 16mm samo 12 pa 17,5 ili 19 itd.. a Mikuni ima 16 pa 20 itd..

sad PHVA ide fabrički na Gilera runere, i na NRG mislim, tako da se taj karburator koristi i u stock izvedbi tvog bloka, u nekoj drugoj konfiguraciji... Od kopija, BGM pakuje YSN karburatore koji nisu loši, dok je recimo Motoforce dosta agresivan, takoreći prejak sa svim diznama, i teško se šteluje na base setupu...

#118 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 October 2012 - 19:56

View PostMario, on 31 October 2012 - 19:37, said:

to što ne spušta odmah obrtaje je posledica prevelikog zraka na ler otklonu, za to je zadužena pilot dizna, ako je ona premalena onda može biti, mada ako malo zatvoriš sa tim šrafom dovod ekstra vazduha onda se dobija veći učinak pilotke i rezultat je nešto bolj..

ti sa tim šrafom praktično otvaraš i zatvaraš jedan maleni kanal koji vodi ekstra vazduh, a kojem je u balansu upravo pilot dizna, i po toj logici najviše goriva baci kada je šraf skroz zatvoren odnosno taj maeleni kanal zatvoren, tada ume da trokira i gasi se..

ovo što ti imaš je malo više zraka nego što je potrebno,. sad ne znam iz kog razloga može ih biti više.. sve u svemu.. znaš princip

auspuh je odličlan, bukvalno kao fabrički, još samo da vidiš učinak...

Hvala Mario ! Pa, to sam nesto i vidio kada sam rasklapao fergazer, da taj saraf za smjesu otvara ekstra zrak. Naravno, kada ga zavrnem do kraja tada sa skuter ugasi. Medjutim, moj airbox je malo preradjen. Jer Piaggio Liberty ima totalno glupo rjesenje za usis zraka u airbox. Naime, na ulazu zraka u airbox nalazi se guma, koja je spojena na plasticnu cijev, a cijev ide ispod sjedala i zavrsava iza sjedala, ali malo nize od njega tako da ostane ispod plastike. Na kraju te cijevi nalaze se dvije rupe promjera 8 mm koje gledaju prema zadnjem kraju skutera. Meni je ova guma pukla tj. kada sam kupio motor bila je takva. Ja sam tu gumu odsjekao i ostavio ju da viri nekih 3-4 cm. Samim tim sam uni vise zraka u sistem. Medjutim, skuter je tek tada poceo ici kako treba, dok je imao tu gumu (ja sam ju privremeno bio nekako skrpio ljepljivom trakom i kojecim) skuter se vukao kao krepana macka. Napominjem da je nakon skidanja te gume skuter tek tada poceo normalno ici, i isao je normalno sve dok se ja nisam odlucio skinuti fergazer i oprati ga u octu. Nakon sto sam sve sklopio nazad, pocelo je ovo zezanje sa nespustanjem okretaja. Jedino sto meni pada na pamet je to da posto je sada fergazer skroz cist, moguce je da mu ovakav airbox daje previse zraka, pa mu treba i vise goriva. Znaci ja bi trebao vjerojatno jos zavrnuti saraf, mozda cak na 1 krug.

Hvala na pohvalama za auspuh ;) . Vjerovali ili ne, auspuh je bio gotov za 2-3 sata, a prigusivac sam radio 2 dana, trebalo je smisliti kako da izvedem da se da rastaviti, a da to na nesto slici. Pa performanse su mu ok, cim se proljepsa vrijeme stavit cu video, tocno se osjeti kada auspuh da svoje, u visem stupnju prijenosa auspuh radi savrseno (ja to zovem druga brzina, mada je to krivi izraz). Jedino kada krecem s mjesta, treba mu neko vrijeme da krene, ima slab start, sto je vjerojatno zbog originalnih rolica, koje su , cini mi se, 6.5 grama. Namjeravam staviti 4 grama , ili 4 i pol, Mislim da ce onda to biti to.

Edit: Znaci onda bi mogao uzeti ovaj BGM sa automatskim cokom, mislis da bi to valjalo i za 70 ccm kit ?

Edited by mrgood, 31 October 2012 - 19:58.


#119 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 31 October 2012 - 20:07

Izbegavaj samo PHVA 17.5 ID jer je potrebno dosta promeniti u postavci karba kasnije kad nabacis 70cc ...Probaj da nadjes ovde..ovaj BGM je ok mada ne pise koja je postavka[ igla,dizna ... ]...
http://www.mojskuter...mart&Itemid=142

http://www.scooter-c...reviewsOverview

Quote

Jedino kada krecem s mjesta, treba mu neko vrijeme da krene, ima slab start,
Tvrdje opruge kvacila ce i to popraviti...

#120 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 31 October 2012 - 20:17

Hvala Cvele, pa sa mojskuter i kupujem sve za skuter, nisam znao da li smijem staviti link ili ne. Onda cu uzeti njega, ako utvrdim da je do fergazera i ako ovoga ne uspijem ustimati. Cim stane ova dosadna kisa, rasturam ponovo fergazer i slazem sve ponovo. Ako ni onda ne uspijem to ustelati, morat cu ovo kupit. Ali mislim da je to dobra investicija i za ubuduce (70 ccm ).
Sad vidim da nema elektronski cok, dok recimo ovaj: http://www.mojskuter...mart&Itemid=142 ima, a htio bi svakako karburator sa e cokom. Da li je ovaj ok, meni se cine isti ili vrlo slicni ?

Edited by mrgood, 31 October 2012 - 20:18.






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users