Mario, on 31 October 2012 - 19:37, said:
to što ne spušta odmah obrtaje je posledica prevelikog zraka na ler otklonu, za to je zadužena pilot dizna, ako je ona premalena onda može biti, mada ako malo zatvoriš sa tim šrafom dovod ekstra vazduha onda se dobija veći učinak pilotke i rezultat je nešto bolj..
ti sa tim šrafom praktično otvaraš i zatvaraš jedan maleni kanal koji vodi ekstra vazduh, a kojem je u balansu upravo pilot dizna, i po toj logici najviše goriva baci kada je šraf skroz zatvoren odnosno taj maeleni kanal zatvoren, tada ume da trokira i gasi se..
ovo što ti imaš je malo više zraka nego što je potrebno,. sad ne znam iz kog razloga može ih biti više.. sve u svemu.. znaš princip
auspuh je odličlan, bukvalno kao fabrički, još samo da vidiš učinak...
Hvala Mario ! Pa, to sam nesto i vidio kada sam rasklapao fergazer, da taj saraf za smjesu otvara ekstra zrak. Naravno, kada ga zavrnem do kraja tada sa skuter ugasi. Medjutim, moj airbox je malo preradjen. Jer Piaggio Liberty ima totalno glupo rjesenje za usis zraka u airbox. Naime, na ulazu zraka u airbox nalazi se guma, koja je spojena na plasticnu cijev, a cijev ide ispod sjedala i zavrsava iza sjedala, ali malo nize od njega tako da ostane ispod plastike. Na kraju te cijevi nalaze se dvije rupe promjera 8 mm koje gledaju prema zadnjem kraju skutera. Meni je ova guma pukla tj. kada sam kupio motor bila je takva. Ja sam tu gumu odsjekao i ostavio ju da viri nekih 3-4 cm. Samim tim sam uni vise zraka u sistem. Medjutim, skuter je tek tada poceo ici kako treba, dok je imao tu gumu (ja sam ju privremeno bio nekako skrpio ljepljivom trakom i kojecim) skuter se vukao kao krepana macka. Napominjem da je nakon skidanja te gume skuter tek tada poceo normalno ici, i isao je normalno sve dok se ja nisam odlucio skinuti fergazer i oprati ga u octu. Nakon sto sam sve sklopio nazad, pocelo je ovo zezanje sa nespustanjem okretaja. Jedino sto meni pada na pamet je to da posto je sada fergazer skroz cist, moguce je da mu ovakav airbox daje previse zraka, pa mu treba i vise goriva. Znaci ja bi trebao vjerojatno jos zavrnuti saraf, mozda cak na 1 krug.
Hvala na pohvalama za auspuh
![;)](http://forum.pyrotherm.rs/forum/public/style_emoticons/default/smile.png)
. Vjerovali ili ne, auspuh je bio gotov za 2-3 sata, a prigusivac sam radio 2 dana, trebalo je smisliti kako da izvedem da se da rastaviti, a da to na nesto slici. Pa performanse su mu ok, cim se proljepsa vrijeme stavit cu video, tocno se osjeti kada auspuh da svoje, u visem stupnju prijenosa auspuh radi savrseno (ja to zovem druga brzina, mada je to krivi izraz). Jedino kada krecem s mjesta, treba mu neko vrijeme da krene, ima slab start, sto je vjerojatno zbog originalnih rolica, koje su , cini mi se, 6.5 grama. Namjeravam staviti 4 grama , ili 4 i pol, Mislim da ce onda to biti to.
Edit: Znaci onda bi mogao uzeti ovaj BGM sa automatskim cokom, mislis da bi to valjalo i za 70 ccm kit ?
Edited by mrgood, 31 October 2012 - 19:58.