#121
Posted 31 October 2012 - 20:27
http://www.scooter-c...ASER_ERSATZPHVA
ili...
http://www.mojskuter...mart&Itemid=142
+ sajla i rucica sto dosta povecava cenu pa je ovaj prvi gore bolja solucija...
#122
Posted 01 November 2012 - 01:22
Nakon malo cackanja (ponovnog) po fergazeru zakljucak je da je fergazer sasvim u redu, a da je problem u necem drugom. Kako sam to ustanovio? Prvo sam odsarafio saraf od ler gasa do tocke kada on vise nema utjecaja tj. kada vise ne drzi klipic podignutim. Zatim sam na ulazu sajle od gasa u fergazer, tamo gdje je onaj sarafic s kojim se sajla moze napeti, isti taj sarafic skroz zasarafio, tako da je sajla bila labava tj. vise ju nista nije drzalo napeto. S tim sam dobio isti efekt kao da sam skroz skinuo sajlu od gasa sa fergazera. Jer, ako je vjerovati mom jednom kolegi mehanicaru, fergazer mora raditi kad ti s njega skines sajlu. Moj radi sasvim normalno, jedino je ler gas prenizak, jer je naravno saraf od ler gasa skroz otpusten. Prema tome, do fergazera nije tj. on je u redu, znaci da ga treba samo nastimati.
Jedino jos ostaje da pregledam usisne lamelice, a sumnjam na njih, jer je skuter 2000. godiste, a kladim se da ih nitko nije mijenjao, ko zna u kakvom su stanju. Semerinzi ne mogu biti jer skuter normalno vuce i ide kao i prije, uostalom promijenjeni su pred samo 300tinjak kilometara, kao i lezajevi.
Edited by mrgood, 01 November 2012 - 01:30.
#123
Posted 02 November 2012 - 14:55
Mala ispravka glede auspuha: nije dobro. Jucer sam probao na 100% ravnom dijelu ceste, i ne moze navuc preko 65 kmh krajnje, a sa serijskim ide do 75 po satu od skutera. Danas cu baciti jos neke mjere, jer se meni ovaj auspuh cini predugacak. AKo pogledate primjerice leovince, njegova duzina od prvog zavoja na grani do kraja zavoja na stingeru je 690 mm, a duzina mog auspuha po izracunu exhaust calculatora od cilindra do sredine protukonusa je 707 mm, a od sredine protukonusa do zavoja na stingeru imam jos barem 12-13 cm. Tako da tu nesto ne stima...
#124
Posted 02 November 2012 - 15:02
#125
Posted 02 November 2012 - 15:07
bojan681, on 02 November 2012 - 15:02, said:
Je, stare rolice su unutra, skuter po ravnom ima mrak start, oce pokidat sve, ali samo od 20 do 55 kmh, kasnije je spor. Mislim da su originalne 6.5 unutra, ja planiram za pocetak staviti 5 grama, pa cu vidjeti sto dalje.
Edit: sad sam mjerio istu mjeru na svom auspuhu. Tamo gdje leovince ima 690 mm, ja imam 700 mm, tako da to definitivno ne igra ulogu, jer je to samo 1 cm razlike. Lakse rolice unutra cim stane ova glupa kisa,i onda cu sve znati... A i vi
Edited by mrgood, 02 November 2012 - 15:34.
#126
Posted 02 November 2012 - 19:31
#127
Posted 02 November 2012 - 20:19
Mario, on 02 November 2012 - 19:31, said:
Znam Mario, govorim o ovoj mjeri:
http://postimage.org/image/bo5t861mf/
Znaci ovdje gdje RR1 ima 680 mm ZX ima 690, a moj auspuh 700 mm...
Edited by mrgood, 02 November 2012 - 20:19.
#128
Posted 03 November 2012 - 17:26
nama je bitna mera
- od pocetka izduvnog kanala
- do sredine visine protivkonusa
i ona se naziva rezonantna duzina spuha i u sprezi je sa obrtajima za koje se projektuje
#129
Posted 03 November 2012 - 19:11
#131
Posted 04 November 2012 - 15:47
Kao sto rekoh, meni je rezonatna duljina (znaci od cilindra do sredine protukonusa) 730 mm. Nisam gledao u tvoj kalkulator, ali po exhaust calculatoru duljina auspuha od 730 mm rezonira na 9700 okretaja. E sad, ovo je serijska masina na kojoj nista nije dirano, osim sto su stavljene nove karike pred nekih 300 km. Da li je ovo sada u redu, ja nemam pojma jer se ne razumijem toliko. Ali cisto sumnjam da serijski cilindar bez ikakvih prerada uopce moze preko 10000 okretaja.
P. S. Mario, prema tvome kalkulatoru moj auspuh bi sa rezonantnom duljinom od 730 mm, trebao rezonirati na 9440 okretaja. A da li je to u redu ili ne, na tebi je da kazes, jer ja ne znam
Edited by mrgood, 04 November 2012 - 16:34.
#132
Posted 04 November 2012 - 17:11
mrgood, on 04 November 2012 - 15:47, said:
P. S. Mario, prema tvome kalkulatoru moj auspuh bi sa rezonantnom duljinom od 730 mm, trebao rezonirati na 9440 okretaja. A da li je to u redu ili ne, na tebi je da kazes, jer ja ne znam
#133
Posted 04 November 2012 - 17:34
Prvo treba uzet otiska port mape iz cilindra i stavit je u port map analyzer te vidijet šta program kaže na kojim okretajima imamo rezonancu transfernih i ispušnog kanala te na kojim okretajima se te dve rezonance preklapaju... ako se npr. ove dve rezonance preklapaju na području od 10000-10500 okretaja onda cemo uzet 10250 okretaja kao središte preklapanja ove dve rezonace i za te okretaje radit auspuh... ( naravno ako nemamo preklapanja ovih rezonanca morat cemo obradit kanale da dobije što veće preklapanje ). znaći na ovih teoretskih 10250 okretaja imamo najbolje punjenje cilindra smjesom preko transfernih kanala i najbolje pražnjenje cilindra preko ispušnog kanala pa za ove okretaje treba napravit auspuh... Dalje da bi auspuh najbolje radio na 10250 okretaja on mora imat točno određenu rezonantnu duljinu a rezonantnu duljinu računamo preko određenih formula ili još jednostavnije preko kalkulatora od Maria... Ako pogledamo kalkulator od Maria ( ili bilo koju drugu ozbiljniju formulu ) vidjet cemo da je uz otvorenost ispušnog i transfernih kanala u deg srednja temperatura ispušnih plinova najvažniji faktor za proračun rez. duljine auspuha... Po meni bez EGT sonde u najmanje 2 točke nema točne temp. ispušnih plinova a tako ni dobrog auspuha a ako još uzmemo zafrkanciju sa stupnjevima konusa i protukonusa - boli glava....
tako da cu ja za sad odustat od izrade auspuha bar dok ne ubodem egt sondu a u međeuvremenu cu probat iskopirat jedan od dostupnih auspuha te ga izradit uz naravno manje preinake....
#134
Posted 04 November 2012 - 17:58
cvele, on 04 November 2012 - 17:11, said:
Je, istina. Ako podignem ispuh sa 25.5 na 24 mm dobivam kut od 175.3. Ali ako ga idem kratiti rezonirat ce na jos vecim okretajima, znaci dobivam kontra efekt. Prema tome, auspuh necu dirati.
P. S. Jedan clan MS foruma mi se sam ponudio da mi postom posalje rolice od 4.2 do 5.7 grama, kao i malossi bijele i crne federe kuplunga. Svaka mu cast ! Sve dobijem besplatno, a kad ustimam sta se bude dalo ustimati, mogu mu sve vratiti ili kupiti to od njega. Pa cemo iduci tjedan vidjeti sta se da napraviti s ovim.
P. P. S. Ne znam kako onda ljudi uspijevaju u naumu da im skuteri bolje idu, a kupe kupovni auspuh, i stave lakse rolice. Ne preradjuju ispusni kanal niti nista, tako da na koncu ne vidim zasto bih ja to trebao raditi...
Edited by mrgood, 04 November 2012 - 18:46.
#135
Posted 04 November 2012 - 19:17
Edited by mrgood, 04 November 2012 - 19:18.
#136
Posted 04 November 2012 - 21:39
#137
Posted 05 November 2012 - 00:57
bojan681, on 04 November 2012 - 21:39, said:
Ma nema sanse. Ako pogledas vrh rezonancije kod kupovnih auspuha, on je negdje oko 8500 okretaja. Ako ja sa svojim podacima kuteva kanala unesem podatke u Mariov kalkulator, i pri tome stavim 8500 okretaja i temperaturu od 400 stupnjeva, izlazi mi bezvezna duljina od 81 cm, iliti 810 mm. Cim vise povecavas temperaturu, auspuh ispada sve dulji, pa je tako za 500 stupnjeva duljina 895 mm, a za 650 cak 1023 mm, sto je dulje od jednog metra, tako da nema teorije. Naominjem da je moj cilindar serijski piaggio cilindar, za kojeg postoji masa kupovnih auspuha. Bilo bi dobro kad bi netko sa istim cilindrom kao i ja i sa nekim kupovnim auspuhom premjerio njegovu rezonantnu duljinu, pa da nam javi ovdje. Mozda ispusni plinovi imaju 650 stupnjeva pri samom izlasku iz cilindra, ali vjerujem da se tu uzima nekakva srednja temperatura tj. u sredini auspuha, a tu sigurno nije 650 stupnjeva.
Edited by mrgood, 05 November 2012 - 00:57.
#138
Posted 06 November 2012 - 02:27
U svakom slucaju, mislim da na stranici ima puno toga zanimljivog, pa si procitajte.
#139
Posted 06 November 2012 - 09:18
#140
Posted 06 November 2012 - 18:05
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users