Jump to content


2 stroke wizard 4 pro /software/



219 replies to this topic

#121 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 31 October 2012 - 20:27

Razlika je jedino u smestaju srafica smese i lera-kod mina vezije je sa leve strane a za piaggio na desnoj ...mislim da ni jedan ne dolazi sa e-cokom vec se naknadno kupuje..ja bi tu ipak ugradio rucni cok...
http://www.scooter-c...ASER_ERSATZPHVA

ili...
http://www.mojskuter...mart&Itemid=142
+ sajla i rucica sto dosta povecava cenu pa je ovaj prvi gore bolja solucija...

#122 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 01 November 2012 - 01:22

Ok, hvala Cvele.

Nakon malo cackanja (ponovnog) po fergazeru zakljucak je da je fergazer sasvim u redu, a da je problem u necem drugom. Kako sam to ustanovio? Prvo sam odsarafio saraf od ler gasa do tocke kada on vise nema utjecaja tj. kada vise ne drzi klipic podignutim. Zatim sam na ulazu sajle od gasa u fergazer, tamo gdje je onaj sarafic s kojim se sajla moze napeti, isti taj sarafic skroz zasarafio, tako da je sajla bila labava tj. vise ju nista nije drzalo napeto. S tim sam dobio isti efekt kao da sam skroz skinuo sajlu od gasa sa fergazera. Jer, ako je vjerovati mom jednom kolegi mehanicaru, fergazer mora raditi kad ti s njega skines sajlu. Moj radi sasvim normalno, jedino je ler gas prenizak, jer je naravno saraf od ler gasa skroz otpusten. Prema tome, do fergazera nije tj. on je u redu, znaci da ga treba samo nastimati.
Jedino jos ostaje da pregledam usisne lamelice, a sumnjam na njih, jer je skuter 2000. godiste, a kladim se da ih nitko nije mijenjao, ko zna u kakvom su stanju. Semerinzi ne mogu biti jer skuter normalno vuce i ide kao i prije, uostalom promijenjeni su pred samo 300tinjak kilometara, kao i lezajevi.

Edited by mrgood, 01 November 2012 - 01:30.


#123 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 November 2012 - 14:55

Uspio sam nastimati fergazer, konacno !

Mala ispravka glede auspuha: nije dobro. Jucer sam probao na 100% ravnom dijelu ceste, i ne moze navuc preko 65 kmh krajnje, a sa serijskim ide do 75 po satu od skutera. Danas cu baciti jos neke mjere, jer se meni ovaj auspuh cini predugacak. AKo pogledate primjerice leovince, njegova duzina od prvog zavoja na grani do kraja zavoja na stingeru je 690 mm, a duzina mog auspuha po izracunu exhaust calculatora od cilindra do sredine protukonusa je 707 mm, a od sredine protukonusa do zavoja na stingeru imam jos barem 12-13 cm. Tako da tu nesto ne stima...

#124 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 02 November 2012 - 15:02

nisam citao temu od pocetka al ti je mozda problem ako su stare rolnice u varijatoru a sa rezonantnim trebaju lakse. Meni je sa fabrickim auspuhom isao 84 po satu a kad sam stavio s6 pro repliku isao 65 jedva, kad sam stavio lakse rolnice sve se to promenilo.

#125 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 November 2012 - 15:07

View Postbojan681, on 02 November 2012 - 15:02, said:

nisam citao temu od pocetka al ti je mozda problem ako su stare rolnice u varijatoru a sa rezonantnim trebaju lakse. Meni je sa fabrickim auspuhom isao 84 po satu a kad sam stavio s6 pro repliku isao 65 jedva, kad sam stavio lakse rolnice sve se to promenilo.

Je, stare rolice su unutra, skuter po ravnom ima mrak start, oce pokidat sve, ali samo od 20 do 55 kmh, kasnije je spor. Mislim da su originalne 6.5 unutra, ja planiram za pocetak staviti 5 grama, pa cu vidjeti sto dalje.

Edit: sad sam mjerio istu mjeru na svom auspuhu. Tamo gdje leovince ima 690 mm, ja imam 700 mm, tako da to definitivno ne igra ulogu, jer je to samo 1 cm razlike. Lakse rolice unutra cim stane ova glupa kisa,i onda cu sve znati... A i vi :band____:

Edited by mrgood, 02 November 2012 - 15:34.


#126 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 02 November 2012 - 19:31

leo vince ima dva protivkonusa, onaj jedan što se ne vidi je na nešto manjem rastojanju

#127 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 02 November 2012 - 20:19

View PostMario, on 02 November 2012 - 19:31, said:

leo vince ima dva protivkonusa, onaj jedan što se ne vidi je na nešto manjem rastojanju

Znam Mario, govorim o ovoj mjeri:

http://postimage.org/image/bo5t861mf/

Znaci ovdje gdje RR1 ima 680 mm ZX ima 690, a moj auspuh 700 mm...

Edited by mrgood, 02 November 2012 - 20:19.


#128 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 03 November 2012 - 17:26

ta 680 mera nema nikakve veze, to je informacija kupcu koliko mesta zauzima jedan spuh... i nema veze za bilo kakve komparacije..

nama je bitna mera

- od pocetka izduvnog kanala
- do sredine visine protivkonusa

i ona se naziva rezonantna duzina spuha i u sprezi je sa obrtajima za koje se projektuje

#129 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 03 November 2012 - 19:11

Evo vracam se sa mjerenja. Moja rezonantna duljina je 730 mm, dok po exhaust calculatoru za moj auspuh izlazi 707.9 (708) mm. Znaci moram ga skratiti za 22 mm. Mislim da je to najbolje napraviti na ovom srednjem ravnom dijelu.

#130 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 04 November 2012 - 15:02

aj pogledaj ovde

http://forum.pyrothe...indpost__p__375

#131 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 04 November 2012 - 15:47

Vidio sam, usput svaka cast, zbilja si znalac !

Kao sto rekoh, meni je rezonatna duljina (znaci od cilindra do sredine protukonusa) 730 mm. Nisam gledao u tvoj kalkulator, ali po exhaust calculatoru duljina auspuha od 730 mm rezonira na 9700 okretaja. E sad, ovo je serijska masina na kojoj nista nije dirano, osim sto su stavljene nove karike pred nekih 300 km. Da li je ovo sada u redu, ja nemam pojma jer se ne razumijem toliko. Ali cisto sumnjam da serijski cilindar bez ikakvih prerada uopce moze preko 10000 okretaja.

P. S. Mario, prema tvome kalkulatoru moj auspuh bi sa rezonantnom duljinom od 730 mm, trebao rezonirati na 9440 okretaja. A da li je to u redu ili ne, na tebi je da kazes, jer ja ne znam :band____:

Edited by mrgood, 04 November 2012 - 16:34.


#132 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 04 November 2012 - 17:11

View Postmrgood, on 04 November 2012 - 15:47, said:

sumnjam daserijski cilindar bez ikakvih prerada uopce moze preko 10000 okretaja.

P. S. Mario, prema tvome kalkulatoru moj auspuh bi sa rezonantnom duljinom od 730 mm, trebao rezonirati na 9440 okretaja. A da li je to u redu ili ne, na tebi je da kazes, jer ja ne znam :band____:
Bas zato sto imas ser. cilidar tesko ces dobiti rezonaciju na tim obrtajima...treba onda "srediti ' izduva na cilindru na bar 175-180*....1,5 mm navise resava problem....ali i tvoj zakljucak- "Znaci moram ga skratiti za 22 mm. Mislim da je to najbolje napraviti na ovom srednjem ravnom dijelu."

#133 Lale

    Mlađi član

  • Members
  • PipPip
  • 62 posts
  • MestoKarlovac
  • VozimHonda x8r

Posted 04 November 2012 - 17:34

Jenngins se davnih dana bavio ovom tematikom ( ovisnost površine transfernih i ispušnog kanala za određene okretaje) i tog se dan danas drže svi kako i mi amateri tako i najveće face u 2T svijetu... on je rekao da ako od određenog cilindra želimo da ima najveću snagu na odeđenim okretajima onda površine transfernih i ispušnog kanala moraju biti takve kakve moraju bit... znaci ako ti imaš cilindar kojim ima otvorenost ispušnog kanala ispod 170 deg te transfernih kanala ispod 120 deg tada nema smisla raditit auspuh koji ce davati max snagu na 10000 okretaja kad takovi kanali nisu za te okretaje... Evo kako ja planiram radit auspuh...
Prvo treba uzet otiska port mape iz cilindra i stavit je u port map analyzer te vidijet šta program kaže na kojim okretajima imamo rezonancu transfernih i ispušnog kanala te na kojim okretajima se te dve rezonance preklapaju... ako se npr. ove dve rezonance preklapaju na području od 10000-10500 okretaja onda cemo uzet 10250 okretaja kao središte preklapanja ove dve rezonace i za te okretaje radit auspuh... ( naravno ako nemamo preklapanja ovih rezonanca morat cemo obradit kanale da dobije što veće preklapanje ). znaći na ovih teoretskih 10250 okretaja imamo najbolje punjenje cilindra smjesom preko transfernih kanala i najbolje pražnjenje cilindra preko ispušnog kanala pa za ove okretaje treba napravit auspuh... Dalje da bi auspuh najbolje radio na 10250 okretaja on mora imat točno određenu rezonantnu duljinu a rezonantnu duljinu računamo preko određenih formula ili još jednostavnije preko kalkulatora od Maria... Ako pogledamo kalkulator od Maria ( ili bilo koju drugu ozbiljniju formulu ) vidjet cemo da je uz otvorenost ispušnog i transfernih kanala u deg srednja temperatura ispušnih plinova najvažniji faktor za proračun rez. duljine auspuha... Po meni bez EGT sonde u najmanje 2 točke nema točne temp. ispušnih plinova a tako ni dobrog auspuha a ako još uzmemo zafrkanciju sa stupnjevima konusa i protukonusa - boli glava....
tako da cu ja za sad odustat od izrade auspuha bar dok ne ubodem egt sondu a u međeuvremenu cu probat iskopirat jedan od dostupnih auspuha te ga izradit uz naravno manje preinake....

#134 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 04 November 2012 - 17:58

View Postcvele, on 04 November 2012 - 17:11, said:

Bas zato sto imas ser. cilidar tesko ces dobiti rezonaciju na tim obrtajima...treba onda "srediti ' izduva na cilindru na bar 175-180*....1,5 mm navise resava problem....ali i tvoj zakljucak- "Znaci moram ga skratiti za 22 mm. Mislim da je to najbolje napraviti na ovom srednjem ravnom dijelu."

Je, istina. Ako podignem ispuh sa 25.5 na 24 mm dobivam kut od 175.3. Ali ako ga idem kratiti rezonirat ce na jos vecim okretajima, znaci dobivam kontra efekt. Prema tome, auspuh necu dirati.

P. S. Jedan clan MS foruma mi se sam ponudio da mi postom posalje rolice od 4.2 do 5.7 grama, kao i malossi bijele i crne federe kuplunga. Svaka mu cast ! Sve dobijem besplatno, a kad ustimam sta se bude dalo ustimati, mogu mu sve vratiti ili kupiti to od njega. Pa cemo iduci tjedan vidjeti sta se da napraviti s ovim.

P. P. S. Ne znam kako onda ljudi uspijevaju u naumu da im skuteri bolje idu, a kupe kupovni auspuh, i stave lakse rolice. Ne preradjuju ispusni kanal niti nista, tako da na koncu ne vidim zasto bih ja to trebao raditi...

Edited by mrgood, 04 November 2012 - 18:46.


#135 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 04 November 2012 - 19:17

Lale imas apsolutno pravo ovo za temperaturu. Ako u Mariovom kalkulatoru spustim temperaturu na 300 stupnjeva, izlazi da mi pri ovoj duljini auspuha on rezonira na 8500 okretaja, sto bi po meni bilo idealno. A sad, koja je u biti temperatura, neka dragi Bog zna...

Edited by mrgood, 04 November 2012 - 19:18.


#136 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 04 November 2012 - 21:39

mislim da je oko 400-500 stepeni mozda i vise (secam se da se negde spominjalo 650)..

#137 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 05 November 2012 - 00:57

View Postbojan681, on 04 November 2012 - 21:39, said:

mislim da je oko 400-500 stepeni mozda i vise (secam se da se negde spominjalo 650)..

Ma nema sanse. Ako pogledas vrh rezonancije kod kupovnih auspuha, on je negdje oko 8500 okretaja. Ako ja sa svojim podacima kuteva kanala unesem podatke u Mariov kalkulator, i pri tome stavim 8500 okretaja i temperaturu od 400 stupnjeva, izlazi mi bezvezna duljina od 81 cm, iliti 810 mm. Cim vise povecavas temperaturu, auspuh ispada sve dulji, pa je tako za 500 stupnjeva duljina 895 mm, a za 650 cak 1023 mm, sto je dulje od jednog metra, tako da nema teorije. Naominjem da je moj cilindar serijski piaggio cilindar, za kojeg postoji masa kupovnih auspuha. Bilo bi dobro kad bi netko sa istim cilindrom kao i ja i sa nekim kupovnim auspuhom premjerio njegovu rezonantnu duljinu, pa da nam javi ovdje. Mozda ispusni plinovi imaju 650 stupnjeva pri samom izlasku iz cilindra, ali vjerujem da se tu uzima nekakva srednja temperatura tj. u sredini auspuha, a tu sigurno nije 650 stupnjeva.

Edited by mrgood, 05 November 2012 - 00:57.


#138 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 06 November 2012 - 02:27

Ljudi moji, svatko tko razumije engleski neka si ovo procita http://www.dragonfly75.com/motorbike/ , posebno clanke All about expansion chamber - covjek je izmislio cudesa ovdje, kao na primjer baffle extension, u mom prijevodu prosirivac protukonusa, s cim je u primjeru kojeg daje povecao powerband sa 890 na 1550 okretaja. Nadalje, covjek je obaranjem gornje ivice klipa takodjer uspio prosiriti powerband motora. Znaci na gornjoj ivici klipa je skinuio ivicu klipa pod kutem od 40 stupnjeva u odnosu na horizontalu . Tvrdi da se ovime povecava snaga na niskim okretajima.
U svakom slucaju, mislim da na stranici ima puno toga zanimljivog, pa si procitajte.

#139 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 06 November 2012 - 09:18

ali samo ivica klipa gde prelazi preko izduva! :)

#140 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 06 November 2012 - 18:05

obimno štivo ali ću ga pregledati..





4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users