
#41
Posted 18 October 2012 - 23:52
#42
Posted 19 October 2012 - 01:14
Edit: vidim u tim grafikonima da je recimo Techigas RS2 prilicno uzak, i dobio je zadnje mjesto. Prema izgledu, ovaj auspuh kojeg cu raditi najvise me podsjeca na Tecnigas Trek, a to je upravo onaj auspuh kojeg cu mozda i kupiti ako mi ova izrada padne u vodu.
Edit na Edit: Sad vidim da ima nekih mjera, ali ja sam znatizeljan kako bi ispao ovaj prema izracunima. Lako je kopirati, to moze svaka baba, ali ako napravim nesto svoje, a to bude dobro radilo, sirim proizvodnju, pa ce biti Mrgood Exhaust Systems, hahaha

Edited by mrgood, 19 October 2012 - 01:25.
#43
Posted 19 October 2012 - 16:46
#46
Posted 20 October 2012 - 00:55
cvele, on 19 October 2012 - 18:39, said:

Ajd polako ...strasno me zanimaju konacni rezultati...
Vjeruj mi da mene vise zanimaju, hahahaha. Vidjet cemo sve kad to bude slozeno !
tuningfanatic, on 19 October 2012 - 20:45, said:
Pa upravo po njemu. A sta bi tu bilo za srediti? Izgleda normalno oblikom i promjerom, nije mrsav i tanasan kao onaj od 2 stroke wizarda.
#47
Posted 20 October 2012 - 13:39

Da bi prigusivac lepo izgledao na skuteru, Podrazumeva se da treba da stoji pod 180° ali se u tom slucaju smanjuje presek cevi usled krivljenja pa se povecava pritisak i gusi motor, zato stinger treba da bude malo deblji (19-21mm).
Edited by tuningfanatic, 20 October 2012 - 13:40.
#48
Posted 20 October 2012 - 19:49
Ali sada imam drugi problemcic, naime skuter mi ne spusta gas. Tj. spusta ali sa odgodom. Mislio sam da je do smjese. Nakon stelanja smjese malo je bolje, ali se to "nespustanje gasa" i dalje cuje. Ne znam do cega bi to moglo biti. Napominjem da sam nedavno fergazer ocistio u octu, propuhao sve dizne i sve nazad sastavio. Tako da sumnjam da je do fergazera. Mislim da je moguce da rolice zapinju u prijenosu, jer kad vozim na pol gasa i pustim gas, to nespustanje okretaja je jace izrazeno. A kad nabijem gas do kraja i naglo ga pustim, spusta ga manje vise normalno. E sad do cega je, nemam pojma, mozda vi znate ?
Edited by mrgood, 20 October 2012 - 19:50.
#49
Posted 20 October 2012 - 20:19
#50
Posted 20 October 2012 - 21:28
#51
Posted 21 October 2012 - 00:00
#52
Posted 21 October 2012 - 22:42
Btw. jel zna neko sta bi mi mozda bio uzrok ovog nespustanja gasa na skuteru? Dajte neke ideje... Napominjem da ne vuce falsi zrak jer sam to ispitao dok je bio skinut filter od zraka, naime zatvorio sam mu dlanom dovod zraka i skuter se ugasio, tako da zakljucujem da sve dihta 100 %. Isto tako, fergazer je nakon pranja 100 % dobro slozen, jer sam sve pregledavao, klipic se normalno spusta i sve je ok. Meni jedino padaju na pamet lamelice za vakuum, mozda su one u banani, jedino ne znam kakvi su simptomi kad one ne dihtaju?
#53
Posted 21 October 2012 - 23:03
a metoda je sledeća, krene se sa odvrnutim šrafom za ekstra vazduh oko 3 kruga i blago podignutim ler gasom, i zavrćeš šraf za vaduh lagano do tačke gde je ler najvišlji, odnosno do tačke gde počinje da spušta ler gas...
tebi je ovaj simptom zato što je previše zraka na pilotki i zato što je taj maleni šraf više odvrnut nego što je potrebno.. sad boja svećice to ne ume da pokaže jer se motor vozi različitim otklonima gasa, pa je na igli i na punom gasu ok, smeša.... zbog toga je dobre boje...
vidi da od ove tačke gde je sada kreneš da zavrćeš i proveri kada počinje da obara ler gas... biće da je veoma blizu možda 15 minuta do pola kruga od prave vrednosti...
#54
Posted 22 October 2012 - 01:20
Sutra javim sta je bilo
P. S. Koja bi to bila normalna postavka sarafa od ler gasa? Koliko krugova da bude odvrnut?
P. P. S. Nije mi jasna ova recenica: "zavrćeš šraf za vaduh lagano do tačke gde je ler najvišlji, odnosno do tačke gde počinje da spušta ler gas" ? Da li se zavrce do kuda je ler najvisi ili do tamo gjde pocinje spustati ler??
Edited by mrgood, 22 October 2012 - 01:25.
#55
Posted 22 October 2012 - 11:11
prvo ide stadijum gde je previše zraka i motor se muči, zato je potrebno držati ler gas nešto višljim recimo 10%, ...
kako zavrćeš polako, u jednom trenutku će ler početi da raste, i najvišlja razina će biti u nekom predelu od 10-15min kazaljke sata
kako zavrćeš dalje ler počinje da se lagano obrara, odnosno počinješ da slušaš tvrđe taktove,
nama treba tačka gde se čuju tvrđi taktovi, a da se ler još nije počeo obarati
ps. napominjem da ovo ne važi za dellorto phbg 19 i 21 karburatore kod koji je sve obrnuto...
#56
Posted 22 October 2012 - 11:12
#57
Posted 22 October 2012 - 15:59
#58
Posted 22 October 2012 - 22:01
A sada, auspuh:



#59
Posted 22 October 2012 - 22:08
#60
Posted 22 October 2012 - 22:24
Mario, on 22 October 2012 - 22:08, said:
Mislis na granu ili mislis da bi ovaj prvi konus trebao biti zakrivljen? Granu imam od starog auspuha, a ako na ovom konusu bude trebalo zakrivljenje, to ja jednostavno izvedem, nije to neki problem...
Edited by mrgood, 22 October 2012 - 22:24.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users