Jump to content


2 stroke wizard 4 pro /software/



219 replies to this topic

#41 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 18 October 2012 - 23:52

Sto ne napravis kopiju nekog poznatog proizvodjaca? Mnogo je pouzdanije nego da ti dizajniras pa da posle ima rupa u snazi, nezadovoljavajuci power band... Imas u FAQ grafikone za skoro svaki poznatiji auspuh pa gledaj koji ti najvise odgovara.

#42 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 October 2012 - 01:14

Cuj, lako je to reci, ali sumnjam da igdje postoje tocne mjere nekog auspuha. Kod frenda sam uspio sublerom premjeriti promjere konusa Leovinci ZX auspuha, a duljine konusa imam iz poznatog nacrta za ZX kojeg ima na netu na puno mjesta za naci. Medjutim, frend ima malaguti f12 skuter. Ne znam da li bi to odgovaralo, a i jos jedna stvar: leovince zx ima sigurno deset, ako ne i vise segmenata, i zahtijeva puno vise posla. I vjerujem da je ovaj auspuh koji cu raditi mozda cak i bolji nego ovi poznatih proizodjaca, jer je radjen tocno i bas za moj motor.

Edit: vidim u tim grafikonima da je recimo Techigas RS2 prilicno uzak, i dobio je zadnje mjesto. Prema izgledu, ovaj auspuh kojeg cu raditi najvise me podsjeca na Tecnigas Trek, a to je upravo onaj auspuh kojeg cu mozda i kupiti ako mi ova izrada padne u vodu.

Edit na Edit: Sad vidim da ima nekih mjera, ali ja sam znatizeljan kako bi ispao ovaj prema izracunima. Lako je kopirati, to moze svaka baba, ali ako napravim nesto svoje, a to bude dobro radilo, sirim proizvodnju, pa ce biti Mrgood Exhaust Systems, hahaha :D

Edited by mrgood, 19 October 2012 - 01:25.


#43 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 19 October 2012 - 16:46

Sutra stize lim debljine 0.8 mm i krecem sa izradom.

#44 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 19 October 2012 - 18:39

View Postmrgood, on 19 October 2012 - 01:14, said:

a to bude dobro radilo, sirim proizvodnju, pa ce biti Mrgood Exhaust Systems, hahaha :čiča:
:D

Quote

Sutra stize lim debljine 0.8 mm i krecem sa izradom.
Ajd polako ...strasno me zanimaju konacni rezultati...

#45 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 19 October 2012 - 20:45

View Postmrgood, on 19 October 2012 - 16:46, said:

Sutra stize lim debljine 0.8 mm i krecem sa izradom.
Po kom nacrtu ces raditi? Onaj od exhaustcalculatora bi mogao malo da se sredi.

#46 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 20 October 2012 - 00:55

View Postcvele, on 19 October 2012 - 18:39, said:

:D

Ajd polako ...strasno me zanimaju konacni rezultati...

Vjeruj mi da mene vise zanimaju, hahahaha. Vidjet cemo sve kad to bude slozeno !

View Posttuningfanatic, on 19 October 2012 - 20:45, said:

Po kom nacrtu ces raditi? Onaj od exhaustcalculatora bi mogao malo da se sredi.

Pa upravo po njemu. A sta bi tu bilo za srediti? Izgleda normalno oblikom i promjerom, nije mrsav i tanasan kao onaj od 2 stroke wizarda.

#47 tuningfanatic

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 583 posts
  • MestoSenta/Novi Sad

Posted 20 October 2012 - 13:39

Obrati paznju na difuzore u prvom nacrtu; jedan je 90mm dugacak drugi 110 treci 27, uopste nisu u skladu. Na osnovu cega si odredio maksimalnu snagu motora? Pitanje je da li je to sigurno 10000? Da li ce grana duzine 175 mm biti dovoljno dugacka da auspuh normalno izgleda da ne moras difuzor da krivis. Auspuh po ovom kalkulatoru je u osnovici previse elastican za skuter. Ovako bi vec bilo ok:

Posted Image

Da bi prigusivac lepo izgledao na skuteru, Podrazumeva se da treba da stoji pod 180° ali se u tom slucaju smanjuje presek cevi usled krivljenja pa se povecava pritisak i gusi motor, zato stinger treba da bude malo deblji (19-21mm).

Edited by tuningfanatic, 20 October 2012 - 13:40.


#48 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 20 October 2012 - 19:49

Lako moguce, kolega tuningfanatic. Poslusat cu te i napraviti auspuh po ovom zadnjem nacrtu. Znam da stinger mora biti 20 % veceg promjera ako je zakrivljen, tako da cu ja staviti cijev od 20 mm na kraj za stinger.
Ali sada imam drugi problemcic, naime skuter mi ne spusta gas. Tj. spusta ali sa odgodom. Mislio sam da je do smjese. Nakon stelanja smjese malo je bolje, ali se to "nespustanje gasa" i dalje cuje. Ne znam do cega bi to moglo biti. Napominjem da sam nedavno fergazer ocistio u octu, propuhao sve dizne i sve nazad sastavio. Tako da sumnjam da je do fergazera. Mislim da je moguce da rolice zapinju u prijenosu, jer kad vozim na pol gasa i pustim gas, to nespustanje okretaja je jace izrazeno. A kad nabijem gas do kraja i naglo ga pustim, spusta ga manje vise normalno. E sad do cega je, nemam pojma, mozda vi znate ?

Edited by mrgood, 20 October 2012 - 19:50.


#49 cvele

    Osnivač foruma

  • Founder
  • PipPipPipPip
  • 4,962 posts
  • Mestonis
  • Vozimkeewe hurrican

Posted 20 October 2012 - 20:19

Zavrni sraf smese do kraja udesano pa ga odvrti na 1.5 krug-to neka bude neka pocetna tacka za fino stelovanje...njime se podesava "brzo' spustanje obrtaja ako je sve ostalo ok...

#50 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 20 October 2012 - 21:28

probaj ovo što cvele kaže a ujedno se i podseti jel si sve oko karba vratio kako treba, jel prirubnica karba prema usisu ok (da nije popucala negde)?

#51 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 21 October 2012 - 00:00

Ja sam fergazer stelao ovako: zavrnuo sam saraf od ler gasa do kraja, i saraf od smjese sam takodjer zavrnuo do kraja. Skuter je tako jedva radio. Zatim sam odvrtao saraf od smjese dok skuter nije dignuo okretaje, nakon cega sam smanjio okretaje odvrtanjem sarafa ler gasa. Boja svjecice je idealna. A prirubnica mi je nova, kupljena pred mjesec dana. Mozda nesto drugo nije u redu, imate li kakvu ideju? Btw. fergazer je 100 % dobro slozen, tu nema greske.

#52 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 21 October 2012 - 22:42

Danas nisam nista slozio jer mi je printer crko, pa nisam uspio isprintat razvijene stosce. Losa sreca...
Btw. jel zna neko sta bi mi mozda bio uzrok ovog nespustanja gasa na skuteru? Dajte neke ideje... Napominjem da ne vuce falsi zrak jer sam to ispitao dok je bio skinut filter od zraka, naime zatvorio sam mu dlanom dovod zraka i skuter se ugasio, tako da zakljucujem da sve dihta 100 %. Isto tako, fergazer je nakon pranja 100 % dobro slozen, jer sam sve pregledavao, klipic se normalno spusta i sve je ok. Meni jedino padaju na pamet lamelice za vakuum, mozda su one u banani, jedino ne znam kakvi su simptomi kad one ne dihtaju?

#53 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 21 October 2012 - 23:03

ne podešava se pilot dizna i ekstra vazduh na taj način, ne zavrće se šraf za ler gas do kraja, već samo 10% više on normalnog...

a metoda je sledeća, krene se sa odvrnutim šrafom za ekstra vazduh oko 3 kruga i blago podignutim ler gasom, i zavrćeš šraf za vaduh lagano do tačke gde je ler najvišlji, odnosno do tačke gde počinje da spušta ler gas...

tebi je ovaj simptom zato što je previše zraka na pilotki i zato što je taj maleni šraf više odvrnut nego što je potrebno.. sad boja svećice to ne ume da pokaže jer se motor vozi različitim otklonima gasa, pa je na igli i na punom gasu ok, smeša.... zbog toga je dobre boje...

vidi da od ove tačke gde je sada kreneš da zavrćeš i proveri kada počinje da obara ler gas... biće da je veoma blizu možda 15 minuta do pola kruga od prave vrednosti...

#54 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 October 2012 - 01:20

Ok, hvala puno, Mario, probat cu na ovaj tvoj nacin !

Sutra javim sta je bilo

P. S. Koja bi to bila normalna postavka sarafa od ler gasa? Koliko krugova da bude odvrnut?

P. P. S. Nije mi jasna ova recenica: "zavrćeš šraf za vaduh lagano do tačke gde je ler najvišlji, odnosno do tačke gde počinje da spušta ler gas" ? Da li se zavrce do kuda je ler najvisi ili do tamo gjde pocinje spustati ler??

Edited by mrgood, 22 October 2012 - 01:25.


#55 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 October 2012 - 11:11

kada zavrćeš šraf od skroz odvrnutog, a smatra se da je to 3 kruga...

prvo ide stadijum gde je previše zraka i motor se muči, zato je potrebno držati ler gas nešto višljim recimo 10%, ...

kako zavrćeš polako, u jednom trenutku će ler početi da raste, i najvišlja razina će biti u nekom predelu od 10-15min kazaljke sata

kako zavrćeš dalje ler počinje da se lagano obrara, odnosno počinješ da slušaš tvrđe taktove,

nama treba tačka gde se čuju tvrđi taktovi, a da se ler još nije počeo obarati

ps. napominjem da ovo ne važi za dellorto phbg 19 i 21 karburatore kod koji je sve obrnuto...

#56 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 October 2012 - 11:12



#57 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 22 October 2012 - 15:59

školski primer štelovanja šrafića za extra vazduh...

#58 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 October 2012 - 22:01

Puno hvala, Mario !

A sada, auspuh:

Posted Image

Posted Image

Posted Image

#59 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 October 2012 - 22:08

uhh a zakrivljenje, pa mora biti u obliku koji odgovara položaju cilindra i nosaču skutera ..??

#60 mrgood

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,192 posts
  • MestoBribir
  • VozimPeugeot Elyseo 2T

Posted 22 October 2012 - 22:24

View PostMario, on 22 October 2012 - 22:08, said:

uhh a zakrivljenje, pa mora biti u obliku koji odgovara položaju cilindra i nosaču skutera ..??

Mislis na granu ili mislis da bi ovaj prvi konus trebao biti zakrivljen? Granu imam od starog auspuha, a ako na ovom konusu bude trebalo zakrivljenje, to ja jednostavno izvedem, nije to neki problem...

Edited by mrgood, 22 October 2012 - 22:24.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users