Edited by mrgood, 06 November 2012 - 19:24.
#141
Posted 06 November 2012 - 19:21
#142
Posted 07 November 2012 - 10:53
#143
Posted 07 November 2012 - 12:23
#145
Posted 08 November 2012 - 19:30
#146
Posted 08 November 2012 - 19:36
#147
Posted 08 November 2012 - 20:01
#148
Posted 08 November 2012 - 20:58
#150
Posted 08 November 2012 - 22:52
#151
Posted 09 November 2012 - 01:06
#152
Posted 10 November 2012 - 19:05
Prvi dio je ubrzanje na laganoj uzbrdici, medjutim morao sam usporiti jer mi je iz jednog dvorista izletio auto. Nakon okretanja, vozim istu dionicu medjutim sada je lagana nizbrdica, a na samom kraju videa je prilicna uzbrdica, pa nisam dalje snimao. Ali mislim da je ovakvo ubrzanje sasvim okej, s obzirom da je sve serijala i da su promijenjene samo rolice.
#153
Posted 10 November 2012 - 19:19
#154
Posted 10 November 2012 - 19:23
cvele, on 10 November 2012 - 19:19, said:
Hvala Cvele ! Kad ti to kazes, onda je to zbilja nesto ! Ja sam jako zadovoljan. Medjutim, ima jos prostora za dorade, jer sam primijetio da mi remen ne izlazi do kraja, pa sam dao tokaru da mi napravi sajbicu debljine 1 mm, jer mi kod variomata remen ne sjedi skroz na bolcni. Koliko sam ja uspio izmjeriti, sajbica bi trebala imati unutarnji promjer 15 mm, a vanjski 20 mm.
Edited by mrgood, 10 November 2012 - 19:26.
#155
Posted 10 November 2012 - 19:40
mrgood, on 10 November 2012 - 19:23, said:
Eh,mesta za dorade uvek ima ....kit,multivar,veci karb ....Nego sajbna na bolcni moze samo da jos vise spreci remen u "podizanju" preme gornjoj ivici variomata jer produzujes bolcnu i samim tim povecavas i razmak izmedju polutki variomata kad se spoje..kako piaggio nije toliko osetljiv na polozaj remena zbog dosta boljeg celokupnog prenosa, ja tu nista ne bi dirao...mozda proveris sirinu remena koji treba da ima 17.5 ili 18.5 [ zavisi koji je blok-stari ili novi ] ...start ces pre popraviti malo tvdjim oprugama kvacila koje su pod "obavezno " kad se stavi reza...
#156
Posted 10 November 2012 - 19:45
cvele, on 10 November 2012 - 19:40, said:
Eh,mesta za dorade uvek ima ....kit,multivar,veci karb ....Nego sajbna na bolcni moze samo da jos vise spreci remen u "podizanju" preme gornjoj ivici variomata jer produzujes bolcnu i samim tim povecavas i razmak izmedju polutki variomata kad se spoje..kako piaggio nije toliko osetljiv na polozaj remena zbog dosta boljeg celokupnog prenosa, ja tu nista ne bi dirao...mozda proveris sirinu remena koji treba da ima 17.5 ili 18.5 [ zavisi koji je blok-stari ili novi ] ...start ces pre popraviti malo tvdjim oprugama kvacila koje su pod "obavezno " kad se stavi reza...
Ma nismo se razumjeli. Meni remen na zadnjem djelu kvacila ne izlazi do kraja (ne kod variomata, tamo remen ne sjedi skroz na bolcni jer je nov), a koliko se ja kuzim to se ispravlja tako sto se na bolcnu variomata doda sajbica. Time se postize da remen sjedne skroz na bolcnu variomata, a istovremeno se u zadnjim polutkama podize, cime se dobija veca krajnja brzina. Ne znam da li sam u pravu, ali ako sam dobro shvatio sistem prijenosa, onda bi ovo moje objasnjenje bilo u redu.
Edit: krivo rekoh, ovime se dobija bolje ubrzanje a ne veca krajnja brzina, krivo sam rekao (glupan).
Edited by mrgood, 10 November 2012 - 19:49.
#157
Posted 10 November 2012 - 19:50
http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/
#158
Posted 10 November 2012 - 19:56
cvele, on 10 November 2012 - 19:50, said:
http://forum.pyrothe...s-i-stelovanje/
Ah, znaci onda ce mi se maximalna brzina povecati dok remen malo sjedne. Ali mislim da nikakvi federi tu ne trebaju, skuter ima odlican start. I nema nikakvih rupa u ubrzanju. Pred kraj videa sam namjerno dvaput na 60 kmh pustio gas, da vidim kako ce povuci kad opet dodam gasa.
#159
Posted 10 November 2012 - 20:02
mrgood, on 10 November 2012 - 19:56, said:
#160
Posted 10 November 2012 - 23:23
9 user(s) are reading this topic
0 members, 9 guests, 0 anonymous users