Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#4321 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 August 2015 - 23:49



Jel to taj?

#4322 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 August 2015 - 23:55

Eh sad kad sam ponovo pogledao snimak, još više sam se rastužio, kad bih je mogao vratiti u to stanje, vozio bi je do Mitrovice.

#4323 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 27 August 2015 - 23:58

Da da ide ko avion, sa sve mojih 125kg

#4324 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 August 2015 - 00:20

Definitivno sumnjam u curenje benzina pored Oringa na vrhu benzinske dizne, ali u toliko maloj količini da ima viška na malim obrtajima a manjka na visokim.. Evo sad sam je opet provozao i šta je novo..? Neće da prima preko pola gasa dok je hladna, a to se NIKAD nije desilo, dok je bila ispravna, apsolutno je nebitno dali je napolju pakleno vruće ili minus, uvek se i topla i hladna odazivala na svim otklonima gasa. Kako sad fali goriva kad je hladna a svećica garava, a istovremeno trokira na nižim obrtajima, tj dali da to tako nazovem, prekida i puca na auspuh na oko 5k, ali posle kada se mašina ugreje na radnu temperaturu, prima gas i preko pola, al to prekidanje se samo malo smanji. Ko je tu lud, jel fali il ima viška benzina u smesi? Pritisak stoji na 8 do 8,2 bara sve vreme. Sve ovo me zbunjuje pa prosto neznam pravu dijagnozu, a onda ni terapiju.

#4325 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 August 2015 - 00:26

View PostMario, on 27 August 2015 - 23:58, said:

Da da ide ko avion, sa sve mojih 125kg
Vidim ja da ću povijati neki alunikasil, možda MHR repliku da ne preterujem, a ovaj problem ću već nekako rešiti, samo da provalim šta je. Ili možda da pokušamo onog kineza naturpijati do panja pa šta mu bog da, ako PJ svari tu portmapu onda je lako odabrati pravi kit. U krajnjem slučaju, karb je uvek plan B.

#4326 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,769 posts

Posted 28 August 2015 - 07:56

Resi ti primarni problem, lako cemo turpijati, od mene mozes odmah da pazaris jos jednog karburatorca recimo NRG da ti sve bude kompatibilno pa da friziramo sva 4 cilindra koje imas u kuci :)

#4327 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 August 2015 - 10:02

View PostMario, on 28 August 2015 - 07:56, said:

Resi ti primarni problem, lako cemo turpijati, od mene mozes odmah da pazaris jos jednog karburatorca recimo NRG da ti sve bude kompatibilno pa da friziramo sva 4 cilindra koje imas u kuci :)
:)
Nije mi zanimljiv karburatorac, to znam da se može naturpijati.
Ovaj problem sa prekidanjem ću morati istraživati osciloskopom da vidim gde šta i kad izostane, nema drugog načina. Ako su svi el. parametri ok onda je definitivno problem mehaničke prirode.

#4328 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 28 August 2015 - 12:28

Pa jesi na kraju proverio sve semeringe?

Mozda te jebava pumpa goriva, mozda i te gumice, neces znati dok ne zamenis..

#4329 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 August 2015 - 12:33

Kazes 85kmh na 10k? To je ocigledno blokiranje prijenosa, jesu D rolnice radile taj problem sa krivom montazom?

Sto se tice benziske dizne, tvoja nije tako stara, a od desetina njih iz 2002 i 2003 godine svega nekoliko ih je propisalo i to na velikom O ringu. Moje iskustvo. Neke su vise, neke malo propisale, a ove koje su u manjoj mjeri nalivale sa njima je motor cak radio, ali je paljenje bilo tesko moguce i samo sa gasom. Ista stvar kao kad aktiviras manualca na karbu koji naliva al ga naliva, a recimo imas zagrejan motor. Sta ce se desiti? Neces ga upaliti nikako bez gasa, zar ne?
Ne treba zaboraviti da dobiva jos vise goriva kad je motor hladan, pa je smjesa opako bogata za PJ, znaci nalivanje iz ampera.

Tako da to propustanje gumica iskreno sumnjam da te muci, a uostalom mozes i sam odraditi dijagnozu da ne budes vise u zabludi. Ako pusta vanjska gumica kod strujne uticnice dizne, onda bi vidio da mokri okolo benzin, pustalo bi i jednostavno bi se vidjelo. A mozes i baciti sapunice za svaki slucaj, ali kad je pritisak benzina ispod, vidjeli bi se i sa 10 metara udaljenosti da nesto ne valja.

OK, rijesena je dilema vanjske gumice, ajmo probati unutarnju kod izlaza dizne gdje sprica, onako zdravo logicki, a i pomocu ti iz iskustva jer je mnogo lakse nego na nevidjeno.
Dakle ovako, imas benzin pod pritiskom na toj gumici, kada injektor otvori taj benzin se propusta kroz diznu u medjuprostor. Dakle kad upalis motor taj sistem dobiva taj pritisak, i onda bi bilo zgodno odvojiti kuciste od air dizne i pogledati sta se desava.
Prvo bi trebao uociti pad pritiska ako pusta okolo dizne, iako pritisak pumpa moze gubiti i zbog svojeg nepovratnog koji ne drzi najbolje, drugo vidjelo bi se kako mokri benzin okolo, gumica koja se vidi oko injektora bi bila mokra od benzina, onako debelo mokra. I trece kad anlasujes on mora bacati iglu mlaza benzina.

Valja obratiti pozornost na iglu benzina, posto mi je jedan slucaj zadao glavobolju dok nisam shvatio da igla benzina moze biti tanja i deblja, ova deblja je nalivala i motor nije dobro radio.

#4330 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 August 2015 - 12:53

Spolja ne curi nigde benzin, obe zelene dizne bacaju tanak "igla" mlaz u impulsima dok se vergla. Ac pumpa drži sasvim solidno, ali po onom el. manometru koji je usporen na cajgeru pa možda i ne pokazuje velike skokove ili padove pritiska.
Sinoć vratio NGK CPR8E umesto dvokrake NGK i jutros katastrofalno prekida i kad je vruća, jedva sam se dovukao na posao. Trenutno najpouzdanija je dvokraka NGK CR8EK, najmanje prekida.
Ali šta je još čudno... nakon vožnje sa žestokim prekidanjem, pa gašenjem, i posle par minuta opet startujem i krenem, skoro da uopšte ne prekida, lepo glatko radi, ali posle kratkog sprinta punim gasom, pa puštanjem gasa do skoro zaustavljanja, pa opet dodavanja gasa, istog momenta počne žestoko prekidanje. Ne mogu da to sve sastavim u mozgu, totalmo konfuzno.

#4331 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 28 August 2015 - 13:10

Ne znam vise do kuda si dogurao, ali u takvoj situaciji mislim da bih se vratio u stock postavke, znaci samo malossi ecu sto se tice ubrizgavanja.
U toj postavci mora da radi dobro ja se nadam, nisam nikada imao iskustva pa ne znam.
Jer ako znam da 50ccm radi bez greske, onda ga dobivam 100% i to u relativno kratkom vremenu. Problem mora biti u necemu.

#4332 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 28 August 2015 - 13:33

View Postdajteh, on 28 August 2015 - 13:10, said:

Ne znam vise do kuda si dogurao, ali u takvoj situaciji mislim da bih se vratio u stock postavke, znaci samo malossi ecu sto se tice ubrizgavanja.
U toj postavci mora da radi dobro ja se nadam, nisam nikada imao iskustva pa ne znam.
Jer ako znam da 50ccm radi bez greske, onda ga dobivam 100% i to u relativno kratkom vremenu. Problem mora biti u necemu.
Da, baš razmišljam da napakujem drugo kućište sa zelenom diznom i original regulatorom pa to okačim da vidim ima li boljitka, ako tako bude radila korektno, mogu da posumnjam samo u regulator pritiska, jer ta zelena dizna je originalna od moje SRke pa sam je zamenio rezervnom baš zato što sam sumnjao u nju, al eto nije ona bila uzrok jer se stvari stalno ponavljaju šta god da sam menjao, i ECU i komplet anker ploču sa magnetom, sumnjao sam u pikap, jedino što još može da bude da Malossi elektronika pobrljavi iz nekog razloga, možda napajanja ili kontaktne greške. Najgore je što su i pinovi na ECU kao igle tanki pa tu može doći do lošeg kontakta sa štekerom, al i to sam već čistio x puta... neznam, možda negde i u instalaciji imam oštećenu žicu pa ima-nema spoja...

#4333 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 August 2015 - 13:38

Odustao sam od karba zasad, ulažem sve napore da ipak osposobim PJ pa sam tako izabrao najbolje kućište od ovih rezervnih, detaljno ga očistio, izabrao na oko najbolje O-ringove koje imam, od dva regulatora pritiska izabrao sam onaj koji je došao sa SRkom i radio besprekorno, pa se nadam da će ovaj paket dati kvalitetan, normalan rad PJeta, znam da ću skresati performanse jer će faliti goriva u smesi al bolje i to pa da radi korektno nego ovo sada.
Par fotki o ovom što sam napisao.
Attached File  2015-08-29 01.46.30.jpg   1.66MB   19 downloadsAttached File  2015-08-29 02.07.35.jpg   1.38MB   22 downloadsAttached File  2015-08-29 02.09.40.jpg   2.18MB   24 downloadsAttached File  2015-08-29 02.14.08.jpg   1.87MB   22 downloadsAttached File  2015-08-29 02.14.39.jpg   1.71MB   19 downloadsAttached File  2015-08-29 01.47.48.jpg   2.26MB   18 downloadsAttached File  2015-08-29 00.37.19.jpg   1.73MB   19 downloadsAttached File  2015-08-29 03.07.46.jpg   1.3MB   20 downloadsAttached File  2015-08-29 03.08.42.jpg   1.03MB   21 downloads

#4334 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 August 2015 - 15:27

Eh, kad se neda pa neda... Odem do gvožđare da kupim nove M5 imbus šerafe, stežem kućište regulatora, kad ova dva krajnja kao da su oblajznuli, a metalne čaure sa navojem, gledao sam, navoji su sasvim ok, šta je koji gremlin sad, kad ono obe čaure krenule iz plastike. Eeee Marfi nataknem te... ajmo čupanje, pa superlepak Loctite Power Gel, namazao, ugurao.. čekam da se osuši.
U međuvremenu, đavo nije dao mira, isteram SRku na zaobilaznicu da vidim gde mi je prenos, i mic po mic... 103kmh po satu.

Attached File  2015-08-29 14.19.40.jpg   2.05MB   22 downloads

Fala bogu to štima, sa sve kuglicama u torku, to nemoram da diram, ali kvačilo S6 je banana, na hladno kreće sa 5,5, taman tu gde trokira, a kad se zagreje na 4k. Jbem ti S6 i njihove oprugice, pa to kvačilo nije prešlo pošteno 600-700km. Šta sad, imam još samo crvene dobijene uz LeoVince ZX-R, al šta ću sa njima, ima da kreće na 8k a to mi ne treba, treba mi 6k al konstantno. A tek koja je muka zameniti oprugice, to je stvarno nemoguća misija, koje đubre od kvačila, da sam znao...
I dalje nisam siguran dali ću uspeti spremiti SRku za Mitrovicu, džaba mi krajnja kad nemam starta, a to je najbitnije za drag.
Ako lepak bude držao, možda stignem da nabacim ovo kućište ubrizgavanja, a i to je tek sizifov posao, treba poskidati sve plastike, tek onda nekako ima prostora da se priđe mašini. Uh, smorno je sve to, a baš mi je glupo pojaviti se autom, pa dok pište cvaje po Mitrovici, ja da se švrćkam na 4 točka, poražavajuće.

#4335 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 August 2015 - 16:04

Jesu to krivo okrenute rolnice ukrale 18kmh?

Jel znas da na vrh regulatora pored jedne Oring gumice ide i ona plasticna zelena.
Iako sam ja imao isto bez nje pa je stimalo, ali sam poslje ipak tako slozio.

#4336 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 August 2015 - 17:02

Da, znam, vidi se na slici, nisam ga dirao kao i onaj crni sa strane do šolje. Jeste te nosate rolnice, kad se stave naopako, nemogu da izadju do kraja staze pa se tako varijator ne zatvori do kraja i remen ne dođe na vrh. Sad je sve ok osim oprugica kvačila i trokiranja.

#4337 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 29 August 2015 - 17:51

A sta mislis jel bi se dale uglaviti piaggio stock opruge u S6 kvacilo? Ili su preduge/presiroke?

#4338 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 29 August 2015 - 18:49

View Postdajteh, on 29 August 2015 - 17:51, said:

A sta mislis jel bi se dale uglaviti piaggio stock opruge u S6 kvacilo? Ili su preduge/presiroke?
Moguće, nisam probao, al i te što imam su se već natrčale, a da dvaput skidam i menjam, uf.. i jednom je smorno. Mogu ih samo uporediti po dimenzijama.

#4339 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 September 2015 - 12:31

Nova dešavanja...
Pošto svakodnevno idem SRkom na posao, jutros kresnem da se malo zagreje u garaži, ler stoji na 1500rpm i radi ko Trabant, što je daleko od pravilnog rada PJta. Gledam pritisak, malo ispod 8 bara, koji je sad... dodam malo gasa i obrtaji se stabilizuju na 2k. Krenem na posao, onako mlaka mašina počne da puca ko na frontu, al sad na svim otklonima, nema veze jel malo ili na panju. Eeee to je sad već ozbiljno, toga do sad nije bilo, nije troksala preko 6k i na punom gasu, znači bolest eskalira. Samleo sam sve informacije u glavi tražeći mogući uzrok ovom novom momentu, i jedini je zaključak TPS, to što pomalo naliva odgovara hladnoj mašini, a sad je i hladna počela da roka rafale. Ništa, večeras posle Korlatoša TP ide dole, probaću stari 18mm stock, mora pokazati neku razliku ako je do toga, ako ne, imam negde gremlina u instalaciji koji je baš ogladnio.

#4340 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 01 September 2015 - 15:53

Iskopao sam na oglasima jedan, navodno, skoro nov TPS sa navodno Pia PJ mašine koja je prešla "samo 1600km", stim da ću da ga istestiram, pa ako nije u top stanju vraćam ga.





19 user(s) are reading this topic

0 members, 19 guests, 0 anonymous users