

#4861
Posted 27 June 2016 - 20:42
#4862
Posted 27 June 2016 - 23:04
#4863
Posted 27 June 2016 - 23:18
#4864
Posted 21 July 2016 - 09:50
Ili je mozda besna na mene što je 2 nedelje nisam ni pipnuo. Ljubomorna žabarska kučka.

#4865
Posted 21 July 2016 - 10:49

Malossi elektronika, meni eto vec druga radi isti problem. A prva mi je izgorila u kratkom roku.
I jos napravim relej, da odvoji akumulator kad je brava na off, i opet se pojavljuje problem jer neda releju da se iskljuci.
Ja sam je izbacio, najkriticniji element u sistemu, lose odradjeno.
#4866
Posted 21 July 2016 - 22:53
#4867
Posted 05 August 2016 - 17:36
Po paklenoj vrućini, oko 32°C opušteno je gazila 93kmh u uspravnom položaju a sa nosom u tabli izgurala je stotku okruglo, po njenom km satu znači -4 po GPS-u. S obzirom na stock pritisak, nije loše, fali malo goriva za bolje performanse.


U povratku u večernjim satima, klasika 90kmh maximum, hladniji vazduh joj ne prija, ali sam aktivirao štopericu na tabli pa je trebalo od Korlatoša do ulaska u Sombor 11 minuta i 25 sekundi, deonica od 21km.


Skoro pa isto kao autom

#4868
Posted 05 August 2016 - 19:58
#4869
Posted 05 August 2016 - 21:25
#4870
Posted 05 August 2016 - 21:53
#4871
Posted 06 August 2016 - 08:30

#4872
Posted 06 August 2016 - 09:06
Dakle 21000metara / sa 685 sekundi, dobijamo 30,6m/s i kada to pomnozimo sa 3600s dobijamo 110,36 KILOMETARA NA CAS, sto je prosto nemoguce za PROSECNU brzinu...
Ok, verovatno je problem u merenju stoperice, pretposravljam da kilometar sat meri korektno predjene kilometre a i Goggy zna tacno koliko ima do vikendice...
Sent from my GT-I9192
#4873
Posted 06 August 2016 - 09:11
#4875
Posted 06 August 2016 - 10:57

#4876
Posted 06 August 2016 - 11:47
#4877
Posted 06 August 2016 - 12:47
Grale, on 06 August 2016 - 10:19, said:
1 cas - 60 minuta - 3600 sekundi sam pisao da bi bilo razumljivije ali da, ako 1 kilometar - 1000metara skratimo 0 u jedinicama, deseticama i stotinama od 3600sekundi dobijamo 3,6 kao mnozilac za pretvaranje metre/sekundi - kilometre/sat

Sent from my GT-I9192
#4878
Posted 06 August 2016 - 23:06
dajteh, on 06 August 2016 - 10:57, said:


#4879
Posted 08 August 2016 - 23:07
šalim se

#4880
Posted 18 August 2016 - 11:15
Da rezimiram stanje i konkretizujem nedostatke koji su isplivali u realnost tek nakon drag trke, tek tada sam shvatio da sam izgubio prošlogodišnje performanse, i to prilično, preko sekunde sporiji. To što nekako sa njuškom u obrtaljci nabere stotku, za to joj treba ohohoo vremena, al nije poenta samo u krajnjoj brzini, ubrzanje se drastično pokvarilo, sad kad sam ozbiljnije sagledao kako prenos radi, imam da vidim da mi je sam start iz mesta solidan,naročito kad je prenos hladan ali već nakon starta, posle nekih 30kmh nastaje ogromna rupa u ubrzanju, mašina se dernja na 9k a km sat na opušteno, ko ga j... nigde ne žurimo.
Prenos sam zadnji put video prošle godine kad sam se borio sa Tork sliderom, tj sa kuglicama, početni položaj remena sam naštelovao platnama onda kad sam i montirao Malossi special remen, prošle sezone, od tad se već malo potrošio pa bi trebalo opet štela.
Nosate D Style rolnice (original) su i onda bile lakše nego što mi je trebalo za pola grama al ajd, nije bilo loše, a druge teže nosate nisam imao.
Dalje, S6 kvačilo nije ni blizu podešeno onome što bi bilo potrebno uz LeoVince ZXR, više je za SC08, ali i tu sam kriv što nisam skupio više živaca za rvanje sa tim idiotskim rešenjem pa sam ga prepustio slučaju, ok bilo je to solidno dok je kvačilo bilo novo, malo je klizalo na startu pa je kretanje s mesta bilo na oko 5k, sada je na malo preko 4k što je nedopustivo nisko za LV, a na samoj granici za SC08, realno treba mi na 5,5-6k sa LeoVince-om.
I poslednje, možda i najbitnije, ostavio sam stock pritisak sa stock regulatorom od 2,5 bara jer drugi nisam imao posle havarije štelujućeg, a to ni blizu nije dovoljno za ovaj setap Malossi sporta sa blago poturpijanim izduvom, koji se odmah javio sa potrebom jače smese nego kad je bio u stock stanju. Dalje, skinuo sam TPS 20mm i vratio stock 18 zbog manjka pritiska/goriva pa sam tako morao smanjiti i protok vazduha.
Pored toga, u fazi istrage lošeg rada zbog havarije na sistemu ubrizgavanja, u jednom momentu sam vratio stock ECU sa FX mapom, koji je prilično mirniji u odnosu na onaj drugi sa FY koji je osetno prgaviji, mnogo oštrije reaguje na gas i nema nikakva ograničenja. Kasnije kad sam sredio ubrizgavanje, nisam zamenio ECU..(bravo konju)
Ako sve ovo sagledam, nije ni čudo što sam sporiji za sekundu, to mu dođe kao klasičan downgrade, i to je to, sve je jasno.
PS Zaboravih dodati i peh sa reduktorom, propišao semering osovine točka, ulja prilično iscurilo, ležaj točka-sekundara počeo da brunda pa je i to doprinelo većem trenju u prenosu i ukralo još malo od performansi.
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users