Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

  • This topic is locked This topic is locked
5065 replies to this topic

#4861 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 June 2016 - 20:42

Umalo da zaboravim ovaj podatak.. u Čoku sam došao sa oko 1/3 goriva u rezervoaru, jedno polje iznad rezerve na displeju, to mu dodje oko 2L, nakon celokupne vožnje u svim varijantama, gradska vožnja stani kreni i peglanje na otvorenom putu, na kraju dana pred polazak kući, gorivo je bilo na granici rezerve, a rezerva se pali kad padne malo ispod 1L, na rezervi se još ohoho navozam po gradu, realno minimum 3 dana na posao i nazad, mada nikad nisam pustio da potpuno ostane bez goriva, ostane bar deci-dva. Odokativno sračunato potrošila je oko 1L benzina na tih 40+ km koliko smo prešli juče. Šta poželeti više, uz te performanse...

#4862 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 27 June 2016 - 23:04

Vidio sam snimku, ja sam mislio da ce proletiti avion hehe zaboravio sam zbog cega je tako izrazen zvuk getribe, mallossi i polini imaju tisi. Al bitno da ide, znaci srka je polozila

#4863 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 27 June 2016 - 23:18

Produženje prenosa Top Racing +18% primar sa ravnim zubima na zupčanicima umesto kosim kao na stock prenosu, to je "sirena" iz zadnjeg kraja... koja mi sve vreme ide na živce i nema nameru da se stiša.

#4864 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 July 2016 - 09:50

Eh, danas pauza na baušteli na Korlatošu pa sam isterao SRku da trknem do grada da poplaćam račune, stanem pred banku, ugasim (skinem kontakt) kad SRka ugasila mašinu a sve ostalo radi kao pod kontaktom, izvadim ključ iz brave ali dzaba, displej i dalje radi. Prebacim kill switch i ugasi displej i manometar, vratim kill a ona opet popali sve, a ključ u ruci. Odmah sam se setio dajteha, malossi elektronika pobenavila pa drzi pod kontaktom. Nema druge, vadim osigurac, sve se pogasilo, vratim osigurač i evo je, radi opet sve normalno. Jbemti, taman sam je pohvalio kod Laude u temi po pitanju kvaliteta a ona mi ovako vraća.
Ili je mozda besna na mene što je 2 nedelje nisam ni pipnuo. Ljubomorna žabarska kučka. :D

#4865 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 21 July 2016 - 10:49

Kod mene kako dolaze gomile kilometata, tako se i brze vide problemi :)

Malossi elektronika, meni eto vec druga radi isti problem. A prva mi je izgorila u kratkom roku.
I jos napravim relej, da odvoji akumulator kad je brava na off, i opet se pojavljuje problem jer neda releju da se iskljuci.

Ja sam je izbacio, najkriticniji element u sistemu, lose odradjeno.

#4866 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 21 July 2016 - 22:53

Hm, znači trebalo bi ubaciti negde prekidač napajanja Malossi TC elektronike, pa ako zabudali da se prekidačem resetuje bez čupanja osigurača, što je inače na SRki malo zeznuto ako je vraćena kadica iznad akumulatora a ne ponese se osnovni alat da se ta kadica prvo skine da bi se moglo prići osiguraču.

#4867 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 August 2016 - 17:36

Danas SRkom malo do Korlatoša.
Po paklenoj vrućini, oko 32°C opušteno je gazila 93kmh u uspravnom položaju a sa nosom u tabli izgurala je stotku okruglo, po njenom km satu znači -4 po GPS-u. S obzirom na stock pritisak, nije loše, fali malo goriva za bolje performanse.

Attached File  20160805_171838.jpg   2.79MB   25 downloadsAttached File  2016-08-05 15.59.18.jpg   3.16MB   26 downloads

U povratku u večernjim satima, klasika 90kmh maximum, hladniji vazduh joj ne prija, ali sam aktivirao štopericu na tabli pa je trebalo od Korlatoša do ulaska u Sombor 11 minuta i 25 sekundi, deonica od 21km. :blink:

Attached File  2016-08-05 18.16.02.jpg   1.82MB   25 downloads

Skoro pa isto kao autom :) samo što je vetar na dva točka daleko prijatniji, iako je tvrda ko beton, odlično savladava krivine i po neravnom putu, pravi sportista.

#4868 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 August 2016 - 19:58

Zadovoljan sam prenosom, vrti se konstantno na 9,5k kroz ubrzanje, i na kraju lizne 10k, ali kvačilo S6 još uvek nije dobro podešeno, sve se nadam da će se malo potrošiti pa malo kasnije ugristi, al nedaju se zvezdice, grizu na oko 5k i ne puštaju, pa mašini treba sekund-dva da se trgne i razvrti na 9,5k pri punom otklonu gasa. Krivo mi je što nemam vremena da namontiram Polini 3g i Naraku ving zvono, pa da sve lepo poštelujem, izgleda da će to sačekati još neko vreme zbog gustog rasporeda sa obavezama.

#4869 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 05 August 2016 - 21:25

Samo neka vozi, moze li se reci da su sada gremlini ostavljeni desetine kilometara iza SRke?

#4870 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 05 August 2016 - 21:53

Ehhh gremlini nikad ne spavaju.. kad sam stigao kući, uterujem je u garažu, puštam na ler kad mašina počela opet nemirno da radi, ali samo na leru, čim pipnem gas, reaguje sasvim normalno i radi glatko. Možda je razlog što sam u povratku celim putem vozio na rezervi, mada je filter goriva ganc nov skoro menjan, ostaje još samo mogućnost da je AC pumpa povukla i malo vazduha, primećujem manje oscilacije u njenom radu kad dam kontakt, umesto da kao do sada zvuči ravnomerno.

#4871 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 06 August 2016 - 08:30

da bi dionicu od 21km prosel za 11min trebal bi imat prosjecnu brzinu od 111.6 kmh :D

#4872 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 August 2016 - 09:06

Tako je, brzina (prosecna) je kolicnik ukupno predjenog puta i vremena utrosenog za taj put. Jedinica mere je metar u sekundi.

Dakle 21000metara / sa 685 sekundi, dobijamo 30,6m/s i kada to pomnozimo sa 3600s dobijamo 110,36 KILOMETARA NA CAS, sto je prosto nemoguce za PROSECNU brzinu...

Ok, verovatno je problem u merenju stoperice, pretposravljam da kilometar sat meri korektno predjene kilometre a i Goggy zna tacno koliko ima do vikendice...

Sent from my GT-I9192



#4873 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2016 - 09:11

Jbg onda ovaj tajmer na tabli ne broji ispravno, startovao sam ga pri polasku i zaustavio pred tablom na ulasku u grad. I meni se činilo nekako malo, al nikad do sad tu deonicu nisam merio štopericom pa nisam siguran koliko je tačno, a nisam se prihvatio matematike. Doduše, možda sam i ja nešto zeznuo, vidim da mi je aktivirao dva brojača, na drugom je oko 15 sec. Ta štoperica je ustvari Lap timer, i ovo je prvi put da sam aktivirao tu funkciju, a u vožnji baš nisam mogao da kontrolišem šta radi na punom gasu sve vreme. A pržio sam konstantno, nema nekih opasnih krivina koje ne mogu savladati pod punim gasom tako da sam sve vreme jahao maksimalnom brzinom.

#4874 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 August 2016 - 10:19

Bome se neko grdno zajebo u mjerenju, ili si mozda sjeo na neki R umjesto srke :D

View PostAcaPostar, on 06 August 2016 - 09:06, said:

... kada to pomnozimo sa 3600s ...
Mislis 3,6?

#4875 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 06 August 2016 - 10:57

Obicno je to predjeni put = duplo vise minuta na 50/70ccm, onako u grubo, sigurno je pogreska manja :D

#4876 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 06 August 2016 - 11:47

Ma nebitno, probaću sledećom prilikom startovati opet taj lap timer i štopericu na mobilnom, pa ću imati paralelne podatke.

#4877 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 06 August 2016 - 12:47



View PostGrale, on 06 August 2016 - 10:19, said:

Mislis 3,6?

1 cas - 60 minuta - 3600 sekundi sam pisao da bi bilo razumljivije ali da, ako 1 kilometar - 1000metara skratimo 0 u jedinicama, deseticama i stotinama od 3600sekundi dobijamo 3,6 kao mnozilac za pretvaranje metre/sekundi - kilometre/sat :)

Sent from my GT-I9192



#4878 Grale

    Član

  • Senior Members
  • PipPipPip
  • 1,500 posts
  • MestoKC
  • VozimDitech

Posted 06 August 2016 - 23:06

View Postdajteh, on 06 August 2016 - 10:57, said:

Obicno je to predjeni put = duplo vise minuta na 50/70ccm, onako u grubo, sigurno je pogreska manja :D
Opcenito, bilo ili auto ili skuter, racunas omjer 1:1, kolko km, tolko min, naravno ako se radi o nekoj normalnoj cesti, kroz naselja i sl. Al obicno na skuteru to bude i vise (tj. manje, zavisi kak gledas na omjer :D ), kad je lakse odrzavat manju razliku izmedu putne i prosjecne brzine (lakse prestizes traktore i sporija vozila, lakse se probijas na semaforima...)

#4879 Pita

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 8,124 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimAprilia Sr 70cc

Posted 08 August 2016 - 23:07

Ma ljudi bitno je da Srka opet radi punim plućima...i da je Gogy bar na trenutak bez gremlina...nemojte mu sad tražiti dlaku u jajetu...
šalim se :) očigledno da ne radi dobro štopaljka...

#4880 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 18 August 2016 - 11:15

Jest radi... šipak!
Da rezimiram stanje i konkretizujem nedostatke koji su isplivali u realnost tek nakon drag trke, tek tada sam shvatio da sam izgubio prošlogodišnje performanse, i to prilično, preko sekunde sporiji. To što nekako sa njuškom u obrtaljci nabere stotku, za to joj treba ohohoo vremena, al nije poenta samo u krajnjoj brzini, ubrzanje se drastično pokvarilo, sad kad sam ozbiljnije sagledao kako prenos radi, imam da vidim da mi je sam start iz mesta solidan,naročito kad je prenos hladan ali već nakon starta, posle nekih 30kmh nastaje ogromna rupa u ubrzanju, mašina se dernja na 9k a km sat na opušteno, ko ga j... nigde ne žurimo.

Prenos sam zadnji put video prošle godine kad sam se borio sa Tork sliderom, tj sa kuglicama, početni položaj remena sam naštelovao platnama onda kad sam i montirao Malossi special remen, prošle sezone, od tad se već malo potrošio pa bi trebalo opet štela.
Nosate D Style rolnice (original) su i onda bile lakše nego što mi je trebalo za pola grama al ajd, nije bilo loše, a druge teže nosate nisam imao.
Dalje, S6 kvačilo nije ni blizu podešeno onome što bi bilo potrebno uz LeoVince ZXR, više je za SC08, ali i tu sam kriv što nisam skupio više živaca za rvanje sa tim idiotskim rešenjem pa sam ga prepustio slučaju, ok bilo je to solidno dok je kvačilo bilo novo, malo je klizalo na startu pa je kretanje s mesta bilo na oko 5k, sada je na malo preko 4k što je nedopustivo nisko za LV, a na samoj granici za SC08, realno treba mi na 5,5-6k sa LeoVince-om.
I poslednje, možda i najbitnije, ostavio sam stock pritisak sa stock regulatorom od 2,5 bara jer drugi nisam imao posle havarije štelujućeg, a to ni blizu nije dovoljno za ovaj setap Malossi sporta sa blago poturpijanim izduvom, koji se odmah javio sa potrebom jače smese nego kad je bio u stock stanju. Dalje, skinuo sam TPS 20mm i vratio stock 18 zbog manjka pritiska/goriva pa sam tako morao smanjiti i protok vazduha.
Pored toga, u fazi istrage lošeg rada zbog havarije na sistemu ubrizgavanja, u jednom momentu sam vratio stock ECU sa FX mapom, koji je prilično mirniji u odnosu na onaj drugi sa FY koji je osetno prgaviji, mnogo oštrije reaguje na gas i nema nikakva ograničenja. Kasnije kad sam sredio ubrizgavanje, nisam zamenio ECU..(bravo konju)
Ako sve ovo sagledam, nije ni čudo što sam sporiji za sekundu, to mu dođe kao klasičan downgrade, i to je to, sve je jasno.

PS Zaboravih dodati i peh sa reduktorom, propišao semering osovine točka, ulja prilično iscurilo, ležaj točka-sekundara počeo da brunda pa je i to doprinelo većem trenju u prenosu i ukralo još malo od performansi.





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users