

#3181
Posted 02 March 2015 - 21:59
Ja sam ranije razmisljao o principu rada el ventila za vodu na ves masini, kopkalo me da napravim za malo para el kontrolisan termostat na nekom trkackom autu.. ideja u pocetku genijalana al nikad ostvarena.. ovde vec slabo upotrebljiva jer ti treba protocnost u podelama a ne samo puna otvorenost ili skroz zatvoreno. Ako kazes da je bas tvrda opruga, slabo koji motoric ili solenoid male velicine moze to da gura na 12 volti :(
#3182
Posted 02 March 2015 - 22:08
#3183
Posted 02 March 2015 - 22:39
dajteh, on 02 March 2015 - 22:08, said:
#3184
Posted 02 March 2015 - 22:48
AcaPostar, on 02 March 2015 - 21:59, said:
Ja sam ranije razmisljao o principu rada el ventila za vodu na ves masini, kopkalo me da napravim za malo para el kontrolisan termostat na nekom trkackom autu.. ideja u pocetku genijalana al nikad ostvarena.. ovde vec slabo upotrebljiva jer ti treba protocnost u podelama a ne samo puna otvorenost ili skroz zatvoreno. Ako kazes da je bas tvrda opruga, slabo koji motoric ili solenoid male velicine moze to da gura na 12 volti :(
#3185
Posted 04 March 2015 - 03:59
Attached Files
#3186
Posted 04 March 2015 - 13:51
#3187
Posted 04 March 2015 - 14:28

ako vec se moras zaebavat s tim pritiscima,slozi ga takda ti radi zxr i toe to..sa tc i povecanjem pritiska imas vise goriva neg ga more progutat a sa tim i nepotrebno povecanje potrosnje..
#3188
Posted 04 March 2015 - 15:00
Edited by dajteh, 04 March 2015 - 15:00.
#3189
Posted 04 March 2015 - 16:16
ili malossi ecu za diteche..
da je potrebna jos i casica,malossi bi ju imal u ponudi..
polini pakira casicu kojom manulno stelas pritisak,dok malossi sa elektronikom daje duzi tajming ubrizgavanja itd..
dakle jedno i drugo je nepotrebno i ima efekt preljevanja i nepotrebnog viska goriva..i naravno gubljenje vrena i zivaca sa srkanjem oko istih.
#3190
Posted 04 March 2015 - 16:18
#3191
Posted 04 March 2015 - 16:52
steeef, on 04 March 2015 - 16:16, said:
ili malossi ecu za diteche..
da je potrebna jos i casica,malossi bi ju imal u ponudi..
polini pakira casicu kojom manulno stelas pritisak,dok malossi sa elektronikom daje duzi tajming ubrizgavanja itd..
dakle jedno i drugo je nepotrebno i ima efekt preljevanja i nepotrebnog viska goriva..i naravno gubljenje vrena i zivaca sa srkanjem oko istih.
#3192
Posted 04 March 2015 - 16:58
Mario, on 04 March 2015 - 16:18, said:
#3193
Posted 04 March 2015 - 17:00

#3194
Posted 04 March 2015 - 20:15
#3195
Posted 04 March 2015 - 20:22
Кад уђе у резонанцију, треба му много више горива него пре резонанције, и зато та крива мора тако брзо да се пење. Рекао бих да крива убризгавања треба да изгледа као крива снаге.
Ја типујем да је серијска мапа линеарна, или у најбољем случају благо квадратна.
Па тако да ако тај Малоси ЕЦУ не мења мапу, онда никад неће радити савршено.
#3196
Posted 04 March 2015 - 22:11
Lauda, on 04 March 2015 - 20:15, said:
Ima i ispust sa obe strane za montazu zmigavaca, ali meni to ne treba... hteo sam to da odsecem, ali sam odustao, nalepicu neke nalepnice... dve zvezdice, hehe
#3197
Posted 04 March 2015 - 22:27
počinje da mi se sviđa taj nosač...
#3198
Posted 04 March 2015 - 22:32
#3199
Posted 05 March 2015 - 00:13

#3200
Posted 05 March 2015 - 00:22
11 user(s) are reading this topic
0 members, 11 guests, 0 anonymous users