Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3181 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 02 March 2015 - 21:59

Da jesno je ako je toliki hod opruge, mora i navoj..

Ja sam ranije razmisljao o principu rada el ventila za vodu na ves masini, kopkalo me da napravim za malo para el kontrolisan termostat na nekom trkackom autu.. ideja u pocetku genijalana al nikad ostvarena.. ovde vec slabo upotrebljiva jer ti treba protocnost u podelama a ne samo puna otvorenost ili skroz zatvoreno. Ako kazes da je bas tvrda opruga, slabo koji motoric ili solenoid male velicine moze to da gura na 12 volti :(

#3182 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 02 March 2015 - 22:08

Fino si ovo odradio, ako nista drugo za potrebe podesavanja pa kada nadjes odgovarajuci pritisak, tako ostavis ili barem imas saznanje o kojem je pritisku rijec.

#3183 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 March 2015 - 22:39

View Postdajteh, on 02 March 2015 - 22:08, said:

Fino si ovo odradio, ako nista drugo za potrebe podesavanja pa kada nadjes odgovarajuci pritisak, tako ostavis ili barem imas saznanje o kojem je pritisku rijec.
Ma to je samo nova, poboljsana verzija onog prvog koji se raspao jer je dvokomponentni lepak otpao sa plastike, i taj prvi je radio savrseno, lepo i precizno se moze podesavati pritisak, pa kad ga jednom ubodem, stegnem kontramaticu i dovidjenja, nema da mrdne... do sledece ideje, hehe

#3184 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 02 March 2015 - 22:48

View PostAcaPostar, on 02 March 2015 - 21:59, said:

Da jesno je ako je toliki hod opruge, mora i navoj..

Ja sam ranije razmisljao o principu rada el ventila za vodu na ves masini, kopkalo me da napravim za malo para el kontrolisan termostat na nekom trkackom autu.. ideja u pocetku genijalana al nikad ostvarena.. ovde vec slabo upotrebljiva jer ti treba protocnost u podelama a ne samo puna otvorenost ili skroz zatvoreno. Ako kazes da je bas tvrda opruga, slabo koji motoric ili solenoid male velicine moze to da gura na 12 volti :(
Mora biti jak motoric sa puznim prenosom da moze da linearno savlada oprugu i treba za to dobra elektronika koja ce kontrolisati motor, jer je svaki milimetar jako bitan pa se sve to mora izvesti veoma precizno. Ovako vrtim pa probam, sad vec znam sta na kom pritisku ocekujem pa je lakse podesiti srafom, prosto, dam kontakt da AC pumpa radi, gledam u mehanicki manometar koji je u liniji benzina izmedju pumpe i dizne, pa kad podesim, npr 3 bara onda kres pa na put da se isproba.

#3185 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2015 - 03:59

Danas stigao LAMPA aluminijski nosac tablice, crni. Ceo dan sam se zezao oko montaze, ne pase jer je pravljen za velike motocikle a ne za ove prdavce, a nisam hteo da ga kasapim, šteta bi bilo jer je od eloksiranog aluminijuma. Na kraju sam ipak našao rešenje, posle dužeg pažljivog odmeravanja uglavim ga u undertail bez diranja plastike, samo su izbušene nove rupe, ali je način pričvršćivanja ostao isti kao što je originalni rep bio, istim imbusima, fabričkim. Sad stoji kao da ga je žabar namontirao u fabrici. Dobar deo vremena mi je uzelo svetlo tablice, kako god da pokušam fabrički preseliti na "Lampu", ali mesta nema, pa sam na kraju odustao, jer sam štopak, zbog svog oblika sada solidno osvetljava tablicu, pošto je tablica visoko. Ovo siu sinoćnje slike, slikaću po danu da se bolje vidi. Zadovoljan sam, nema više one slonove surle od repa-nosača tablice, sad ipak deluje kulturnije.. i neće se više tresti levo-desno kao što se fabrički rep tresao u vožnji.

Attached Files



#3186 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2015 - 13:51

Danas nastavak poslova, prvo regulator pritiska, pa prenos. Sad se opet dvoumim, ako smanjim malo pritisak, radiće i Leo, možda ga ponovo namontiram. Tanka je linija izmedju Lea i SCa, SC trpi i malo veći pritisak, tada je silovit od starta i kroz ubrzanje, samo što tada gubi dah na višim obrtajima, dok Leo ne podnosi povišen pritisak, ali kad proguta višak goriva na nižim obrtajima, znači osetno lošiji start, lepo se razvrti u visoke obrtaje i drži. Ajd sad budi pametan...

#3187 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 04 March 2015 - 14:28

sam si si odgovoeil :)
ako vec se moras zaebavat s tim pritiscima,slozi ga takda ti radi zxr i toe to..sa tc i povecanjem pritiska imas vise goriva neg ga more progutat a sa tim i nepotrebno povecanje potrosnje..

#3188 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 04 March 2015 - 15:00

A jel ameri koriste TC + regulator pritiska, ili samo regulator pritiska? Zaboravio sam.

Edited by dajteh, 04 March 2015 - 15:00.


#3189 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 04 March 2015 - 16:16

il ide tc il casica,ovisno koi kit ubodes..
ili malossi ecu za diteche..
da je potrebna jos i casica,malossi bi ju imal u ponudi..
polini pakira casicu kojom manulno stelas pritisak,dok malossi sa elektronikom daje duzi tajming ubrizgavanja itd..
dakle jedno i drugo je nepotrebno i ima efekt preljevanja i nepotrebnog viska goriva..i naravno gubljenje vrena i zivaca sa srkanjem oko istih.

#3190 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 March 2015 - 16:18

zatrokira dok ne uleti u rezonanciju... za ovu zgodu bi mi sada spustili malo iglu i unapredili malo prenos... rolnice, šajbice kvačilo

#3191 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2015 - 16:52

View Poststeeef, on 04 March 2015 - 16:16, said:

il ide tc il casica,ovisno koi kit ubodes..
ili malossi ecu za diteche..
da je potrebna jos i casica,malossi bi ju imal u ponudi..
polini pakira casicu kojom manulno stelas pritisak,dok malossi sa elektronikom daje duzi tajming ubrizgavanja itd..
dakle jedno i drugo je nepotrebno i ima efekt preljevanja i nepotrebnog viska goriva..i naravno gubljenje vrena i zivaca sa srkanjem oko istih.
Malossijeva TC elektronika podiže količinu goriva taman toliko da ide, bez nje Malossi sport radi samo na leru, ne prima gas tj ugasi se.. Malossi je to napravio kao penzionersku varijantu, ide kako ide, malo bolje od stock 50ccm ali ni traga od performansi, a ja nisam penzioner niti sam dao 320e za nešto što ide ko svezano za banderu. To sam lepo opisao još na početku kad sam okačio kit. Tek kad sam na sve to podigao pritisak na 3 bara, malossi sport je živnuo i počeo se ponašati kao da je sa karbom. E sad, pošto ni to ne zadovoljava, ja sam uporan dok ne ubodem dobitnu kombinaciju, kako god i sa čim god, mislim na auspuh i ostale elemente.

#3192 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2015 - 16:58

View PostMario, on 04 March 2015 - 16:18, said:

zatrokira dok ne uleti u rezonanciju... za ovu zgodu bi mi sada spustili malo iglu i unapredili malo prenos... rolnice, šajbice kvačilo
Upravo to, malo sam preterao sa pritiskom jer su štelovanja sa platnama kao kod Polinija, što je izuzetno neprecizno i naporno. Zato je ponovo, ovog puta ozbiljno, napravljena šolja regulatora pritiska, (hvala Ciletu na iskopavanju elemenata od kojih je napravljeno) pa se može štelovati u brucku. Okačiću opet Lea, pa mu pokušati ubosti optimalnu smesu da ne prekida na 5k, a da ima snage na 10k. A što se tiče prenosa, tu će tek da bude igranke. Problem je taj što štelujem dve stvari istovremeno, smesu i prenos. Ipak prvo smesu, pa kad postignem najbolje performanse, znači da mašina radi optimalno, onda tek štela prenosa.

#3193 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2015 - 17:00

...i niko da prokomentariše novi rep... :D

#3194 Lauda

    Izgubio karburator

  • Administrators
  • 5,757 posts
  • MestoBrčko / Novi Sad
  • VozimKeeway Focus
  • Cilindar:Malossi Sport 70
  • Auspuh:TG Trek
  • Karburator:Dell 19

Posted 04 March 2015 - 20:15

Jel se moze stelovati polozaj tablice na tom nosacu ili je fiksna pozicija?

#3195 Boza

    Član

  • Normal Members
  • PipPipPip
  • 1,532 posts
  • MestoSopot
  • VozimKeeway Fact

Posted 04 March 2015 - 20:22

Да би радило и на 5 и на 10 хиљада обртаја, мапа убризгавања не сме да буде линеарна, него као S, мало развучено наравно да изгледа као функција.

Кад уђе у резонанцију, треба му много више горива него пре резонанције, и зато та крива мора тако брзо да се пење. Рекао бих да крива убризгавања треба да изгледа као крива снаге.

Ја типујем да је серијска мапа линеарна, или у најбољем случају благо квадратна.

Па тако да ако тај Малоси ЕЦУ не мења мапу, онда никад неће радити савршено.

#3196 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2015 - 22:11

View PostLauda, on 04 March 2015 - 20:15, said:

Jel se moze stelovati polozaj tablice na tom nosacu ili je fiksna pozicija?
Moze, naravno, vide se oni imbusi sa crvenom platnom od nekog kao klingerita, a sa druge strane je samodrzeca matica. Nosac je iz dva dela, onaj donji koji je pricvrscen na underteil, i ovaj na kome lezi tablica, pa se na tom zglobu moze stelovati ugao. Dusu dalo za one koji vole ponekad da "podviju rep". Cena ovog modela je 1950rsd a ima i skupljih, oko 3000.
Ima i ispust sa obe strane za montazu zmigavaca, ali meni to ne treba... hteo sam to da odsecem, ali sam odustao, nalepicu neke nalepnice... dve zvezdice, hehe

#3197 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 04 March 2015 - 22:27

dakle ta može da bude i open i close.. a zar nije steeef istu takvu pakovao na neki skuter...

počinje da mi se sviđa taj nosač...

#3198 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 04 March 2015 - 22:32

Odlican je, kvalitetno odradjen, eloksiran aluminijum. I sto je najbitnije, lepo se uklopio na underteil bez karabudzenja, pa se koren i ne vidi dok se ne sagnem.

#3199 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 05 March 2015 - 00:13

moj je plasticni sa motoricem za otvaranje i zatvaranje na dugme..bice na runneru neke godine kad dojde na red :D

#3200 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 05 March 2015 - 00:22

automatski.. eee to je posao, znam da sam pročitao negde... mada može i ovaj da posluži





2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users


  • Google