

#3861
Posted 19 June 2015 - 10:09
Moj stari kompresor je drukao 5 bara, i radio je odlicno.
#3862
Posted 19 June 2015 - 10:14
neki dan u servisu na nrg pj imal slicno sranje,kad ga upalis na leru frflja i ako ga ostavis dulje od pol min na leru bude krepal,zalijal svjecicu..ako se krenes vozit proguta sve i na punom gasu dela ok..
mjenjal crijeva,injektori su novi gore a ono prca..
pumpa se cini ko da je mrvicu tisa nego inace kak treba bit..inace stoji vodoravno ispod podnice,kad sam ju skinul s nosaca i pustil da visi sa prednjim krajem prema dolje,skuter radi ko novi..vrati ju na nosac,skuter frflja...rasturil ju,sa karb kleanerom istretiro,nalijal ga u nju i prek noci ostavil da vrti spojena na akumulator i jos ispere sve sve van..drugi dan opet ju otvoril da jis sve isperem i propusem i etoga,skuter radi sad normalno.
#3863
Posted 19 June 2015 - 10:22
#3864
Posted 19 June 2015 - 10:31
#3865
Posted 19 June 2015 - 10:31
u ovom slucaju ciscenje je pomoglo..kolko sam do sad imal iskustva sa tim pumpama,osjetljive su na svaki k.
jednom smo stavili novu pumpu koja je nakon tjedan dana stala,postopala se..bez obzira na filtere goriva jednostavno od stajanja nataloze se necistoce po njoj koje prave probleme...nakon ispustanja goriva,pranja rezervara,mjenjanja filtera goriva i ciscenja te nove pumpe,problem je bil rijesen..
#3866
Posted 19 June 2015 - 10:32
#3867
Posted 19 June 2015 - 10:34
a taj zvrckav zvuk ima kad se napuni gorivom i kad nabija pritisak kak treba bit
#3868
Posted 19 June 2015 - 12:15
#3869
Posted 19 June 2015 - 12:34
#3870
Posted 19 June 2015 - 13:09
#3871
Posted 19 June 2015 - 13:12
#3872
Posted 19 June 2015 - 14:18
Yugo florida efi (bosch motronic 5.1) ima radni pritisak 7 bara, sva creva su pancirna i na holender. Jedino sto su pumpe glomazne, velicine automobilskih alansera, i znacajni su potrosaci struje.. mislim da i tvoja od munje gura bar 5 bara..
#3873
Posted 19 June 2015 - 14:29
Gogy stajanje zapece nepovratni ventil, probaj sa kompresorom protjerati kroz ulazni dio, a na izlaz bi moralo izgurati zrak.
#3874
Posted 19 June 2015 - 14:38
AcaPostar, on 19 June 2015 - 14:18, said:
Yugo florida efi (bosch motronic 5.1) ima radni pritisak 7 bara, sva creva su pancirna i na holender. Jedino sto su pumpe glomazne, velicine automobilskih alansera, i znacajni su potrosaci struje.. mislim da i tvoja od munje gura bar 5 bara..
#3875
Posted 19 June 2015 - 14:39
dajteh, on 19 June 2015 - 14:29, said:
Gogy stajanje zapece nepovratni ventil, probaj sa kompresorom protjerati kroz ulazni dio, a na izlaz bi moralo izgurati zrak.
#3876
Posted 19 June 2015 - 16:26

Edited by dajteh, 19 June 2015 - 16:27.
#3877
Posted 20 June 2015 - 09:48
#3878
Posted 22 June 2015 - 12:54
Ali ovog puta bez termo silikona, pojeo ga benzin kao od šale, a ja se uzdao u njega. Umesto dihtovanja silikonom, koristio sam O ring gumice, dve sa unutrašnje strane da dihtuju nosač šerafa za štelu na telo/lonče regulatora, i jedna sa spoljnje strane između ta dva dela, sa velikom platnom M12 preko gumice da je drži ravnomerno pritisnutom po kućištu i upadajući u zazor između tela šerafa i plastike lončeta. Sve to stegnuto maksimalno do mere da sa unutrašnje strane pomalo "curi" spoljnji O ring na mestima gde je zarezan nosač. A što se tiče same osovine šerafa, namotao sam dva sloja teflon trake od 0,1mm debljine na šeraf za štelovanje pa pažljivo uvrnuo. E sad nek proba da pušta negde, nema šanse, jer je tu na kraju još i malena O ring gumica na kraju tela nosača šrafa koja ulazi u njegov konusno izbušeni kraj pa se platnom sa druge strane i maticom zategne nakon podešavanja pritiska, tako ujedno služi kao zaptivač i kao kontra da se regulator ne razdesi od vibracija.
Attached Files
#3879
Posted 22 June 2015 - 13:34
#3880
Posted 22 June 2015 - 13:56
Danas opet konstatujem da mi se gubi radni pritisak, jutros dam kontakt a manometar kreće od 3 bara i dogura Ac pumpa do 7 bez paljenja. Ispada da ne drži ni vazduh ni benzin, jer kad AC pumpa krene, nagura 7 bara a treba da je min.7,5 bara. Znači da je opao i pritisak benzina i pritisak vazduha. Diivno.
Znači sistem mi je u rasulu, moraću se posvetiti onoj rezervnoj AC pupmi po dajteh-ovom uputstvu, pokušati vratiti je u funkciju, pa onda i ovu moju. Za vazduh se ne sekiram toliko, samo negde ne dihtuje dobro.
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users