Jump to content


aprilia SR50 Factory PureJet

Piaggio agregat injection

5065 replies to this topic

#3861 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 10:09

Pa dobro imas viska pritiska u benziskoj pumpi pa ti nadoknadi razliku u air kompresu. A sjecas se da je kod mene bilo zimus 6 bara pod laganim gasom, od tada je taj pritisak postepeno padao i drzi se danas na 5.5 bara.


Moj stari kompresor je drukao 5 bara, i radio je odlicno.

#3862 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 June 2015 - 10:14

logicno je da nema logike,haha..
neki dan u servisu na nrg pj imal slicno sranje,kad ga upalis na leru frflja i ako ga ostavis dulje od pol min na leru bude krepal,zalijal svjecicu..ako se krenes vozit proguta sve i na punom gasu dela ok..
mjenjal crijeva,injektori su novi gore a ono prca..
pumpa se cini ko da je mrvicu tisa nego inace kak treba bit..inace stoji vodoravno ispod podnice,kad sam ju skinul s nosaca i pustil da visi sa prednjim krajem prema dolje,skuter radi ko novi..vrati ju na nosac,skuter frflja...rasturil ju,sa karb kleanerom istretiro,nalijal ga u nju i prek noci ostavil da vrti spojena na akumulator i jos ispere sve sve van..drugi dan opet ju otvoril da jis sve isperem i propusem i etoga,skuter radi sad normalno.

#3863 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 10:22

Heh, ne mogu da verujem, znači da okačim AC pumpu da visi vertikalno? Imam još jednu ali ta nešto ne radi, motorić radi lepo al neće da nabija pritisak. Šta da joj radim? Da je isto tako očistim?

#3864 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 10:31

Ma to je sreca, naizvrcati ces se pumpe ako krene zezati. Mene zanima sta daje pumpi onaj jaki zvrcavi zvuk. Jer jucer sam osposobio 2 pumpe i drukaju 10 bara ali nemaju onaj jaki zdravi zvuk, i skuter radi sa njima.

#3865 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 June 2015 - 10:31

nisam ni ja mogel vjerovat,vjerojatno ni nebi da mi je neko rekel i da nisam sam dozivil..
u ovom slucaju ciscenje je pomoglo..kolko sam do sad imal iskustva sa tim pumpama,osjetljive su na svaki k.
jednom smo stavili novu pumpu koja je nakon tjedan dana stala,postopala se..bez obzira na filtere goriva jednostavno od stajanja nataloze se necistoce po njoj koje prave probleme...nakon ispustanja goriva,pranja rezervara,mjenjanja filtera goriva i ciscenja te nove pumpe,problem je bil rijesen..

#3866 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 10:32

Trebali bi staviti 3 redna filtera, e pa nek se onda proba zastopat

#3867 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 June 2015 - 10:34

pumpa cim je glasnija to je bolja,hehe
a taj zvrckav zvuk ima kad se napuni gorivom i kad nabija pritisak kak treba bit

#3868 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 12:15

Ova moja na skuteru baš glasno zvrči, do te mere da mi ide na živce. Ona druga samo motorić zuji i nema pritiska niti išta izlazi iz nje. Verovatno je uštopala, skinuta je sa skutera koji je radio ali je stajala, možda ima šanse da je vratim u život?

#3869 steeef

    2t bb & 4t i.e.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 2,198 posts
  • Mestokc

Posted 19 June 2015 - 12:34

more se vratit samo ako nije postopan nepovratni ventil na izlazu iz pumpe prema injektoru..ak je zapecen,onda tesko ili u vecini slucajeva nikak..

#3870 bojan681

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 4,906 posts
  • MestoNovi Sad
  • VozimSprint Eagle

Posted 19 June 2015 - 13:09

Ne znam jel mozes ubaciti pumpu iz nekog manjeg auta, ako bi mogla fizicki negde da se spakuje vrv bi bolje radila od te tvoje. A i na toj tvojoj mozda dostignes maksimalni protok kad krenes da se zezas sa indirektnim ubrizgavanjem pa ce ti trebati nesto jace..

#3871 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 13:12

Teško da može od auta jer ni jedna ne gura 10 bara koliko je meni poznato. A za indirektno će i ova biti ok.

#3872 Razredni

    (PoštarAca)

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 8,417 posts
  • MestoBeograd
  • VozimPIAGGIO

Posted 19 June 2015 - 14:18

Bogme, guraju sa ovih japanaca ( swift gti, civic vtec) i do 10 bara!
Yugo florida efi (bosch motronic 5.1) ima radni pritisak 7 bara, sva creva su pancirna i na holender. Jedino sto su pumpe glomazne, velicine automobilskih alansera, i znacajni su potrosaci struje.. mislim da i tvoja od munje gura bar 5 bara..

#3873 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 14:29

Ima bosch pumpu od 10 bara, skoro sam je uzeo, ali ima jedan najveci problem. TROSI 15 AMPERA!!

Gogy stajanje zapece nepovratni ventil, probaj sa kompresorom protjerati kroz ulazni dio, a na izlaz bi moralo izgurati zrak.

#3874 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 14:38

View PostAcaPostar, on 19 June 2015 - 14:18, said:

Bogme, guraju sa ovih japanaca ( swift gti, civic vtec) i do 10 bara!
Yugo florida efi (bosch motronic 5.1) ima radni pritisak 7 bara, sva creva su pancirna i na holender. Jedino sto su pumpe glomazne, velicine automobilskih alansera, i znacajni su potrosaci struje.. mislim da i tvoja od munje gura bar 5 bara..
Moja gura 10 bara, ispod toga je katastrofa loša.

#3875 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 19 June 2015 - 14:39

View Postdajteh, on 19 June 2015 - 14:29, said:

Ima bosch pumpu od 10 bara, skoro sam je uzeo, ali ima jedan najveci problem. TROSI 15 AMPERA!!

Gogy stajanje zapece nepovratni ventil, probaj sa kompresorom protjerati kroz ulazni dio, a na izlaz bi moralo izgurati zrak.
E super, nabiću joj 8 bara iz garažnog kompresora i ostaviti dok ne probije.

#3876 Dajteh

    Stari član

  • Senior Members
  • PipPipPipPip
  • 3,934 posts

Posted 19 June 2015 - 16:26

Probaj prvo sa 2-3 bara, meni nije htjela i onda je 5 bara odradilo poso. :) Danas sam odradio 5 pumpi sve ispravne i drukaju ko lude. Purejet je zakon.

Edited by dajteh, 19 June 2015 - 16:27.


#3877 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 20 June 2015 - 09:48

Rešio sam da se okrenem od mehanike ka elektronici, moj fah, tu sam kod kuće. Dosta sam budžao regulator pritiska, sad sam naumio da se bacim na konstruisanje sopstvene TC elektronike kojom ću podešavati dužinu impulsa za okidanje benzinske dizne, Malossijeva elektronika će biti zamenjena mojom, sa izvedenom komandom negde na volanu, pa ću moći tako u vožnji menjati režim ubrizgavanja, od eko do power. I Malossi je produžavao impuls ka benz. dizni, sve ostalo je direktno iz ECU bez ikakvog uticaja TC elektronike, ali Malossijevu ne mogu da otvorim i prepravim. Tako ću poštedeti AC pumpu i regulator extremno viskokog pritiska, koji je inače pravio problem na nižim obrtajima a dobro radio na visokim. Time ću, nadam se postići miran lep rad na leru i nižim obrtajima a povećati snagu na višim prema potrebi. Sad još samo treba sesti i zagrejati stolicu i mozak pa osmisliti, napraviti i testirati sklop, pre ugradnje u kolo dizne.

#3878 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 June 2015 - 12:54

Juče sam provozao SRku malo čisto da vidim kako ide, i slobodno mogu reći JADNO. Tako je to kad se čovek navikne na performanse, pa svaki pad stvara osećaj kao da je stock sa blokadama. Pošto se okrećem elektronici, a nemogu ovako da je vozim, jedva nabere 90kmh, rešio sam da popravim regulator pritiska, onaj štelujući koji je puštao na sve strane, pa ga vraćam na mašinu ali samo da premostim dok TC elektronika ne bude spremna, prosto nemogu ovako da se vozim, nervira me.
Ali ovog puta bez termo silikona, pojeo ga benzin kao od šale, a ja se uzdao u njega. Umesto dihtovanja silikonom, koristio sam O ring gumice, dve sa unutrašnje strane da dihtuju nosač šerafa za štelu na telo/lonče regulatora, i jedna sa spoljnje strane između ta dva dela, sa velikom platnom M12 preko gumice da je drži ravnomerno pritisnutom po kućištu i upadajući u zazor između tela šerafa i plastike lončeta. Sve to stegnuto maksimalno do mere da sa unutrašnje strane pomalo "curi" spoljnji O ring na mestima gde je zarezan nosač. A što se tiče same osovine šerafa, namotao sam dva sloja teflon trake od 0,1mm debljine na šeraf za štelovanje pa pažljivo uvrnuo. E sad nek proba da pušta negde, nema šanse, jer je tu na kraju još i malena O ring gumica na kraju tela nosača šrafa koja ulazi u njegov konusno izbušeni kraj pa se platnom sa druge strane i maticom zategne nakon podešavanja pritiska, tako ujedno služi kao zaptivač i kao kontra da se regulator ne razdesi od vibracija.

Attached Files



#3879 Mario

    Osnivač foruma

  • Administrators
  • 20,770 posts

Posted 22 June 2015 - 13:34

pojede benzin sve diht mase ?

#3880 goggyso

    PureJet je moja misija.

  • VIP
  • PipPipPipPip
  • 7,699 posts
  • MestoSombor
  • Vozimaprilia SR70 PureJet
  • Cilindar:Malossi
  • Auspuh:LeoVince ZXR

Posted 22 June 2015 - 13:56

Jbg, sad vidim i ja. Nema leba bez vitona, al teško ga je kod nas kupiti u raznim varijantama, evo ja tražim uporno viton O ringove koji mi trebaju za kućište sa diznama, jedva sam iskopao dve firme koje to prave, al neće mi praviti par komada po mojim merama, treba veća količina da se poruči. Šta će mi, da ih posle rasprodajem? Koliko PJ/Ditecha ima kod nas na putu, na prste da se izbroje. Sve to me već pomalo nervira, a nesmem ni da pomislim na karb. Kad sam ugrizao, poješću do kraja.

Danas opet konstatujem da mi se gubi radni pritisak, jutros dam kontakt a manometar kreće od 3 bara i dogura Ac pumpa do 7 bez paljenja. Ispada da ne drži ni vazduh ni benzin, jer kad AC pumpa krene, nagura 7 bara a treba da je min.7,5 bara. Znači da je opao i pritisak benzina i pritisak vazduha. Diivno.
Znači sistem mi je u rasulu, moraću se posvetiti onoj rezervnoj AC pupmi po dajteh-ovom uputstvu, pokušati vratiti je u funkciju, pa onda i ovu moju. Za vazduh se ne sekiram toliko, samo negde ne dihtuje dobro.





9 user(s) are reading this topic

0 members, 9 guests, 0 anonymous users


  • Google